Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
G-mommy Een heel wijs kind voor haar leeftijd! Echt Volgens mij is ze heel lief. En is ze een meisje dat meer vriendjes heeft dan vriendinnetjes! Qua kleding en muziek erg bewust!
omg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 18:24
frozenfountain
frozenfountain is offline
Bertbart en Hermione (K)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:54
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-04-2004 @ 18:12 :
Pan Am: Mijn beste vriend! Intelligent en zeer bijdehand. Ontzettend grappig wanneer we samen mensen afzeiken tijdens het uitgaan of tijdens het winkelen! Ik kan bevestigen dat kenneth echt een feestbeest is! Altijd dikke party met vreemde mensen die we tegen komen tijdens het uitgaan!
Wat nou bijdehand?

Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:16
Verwijderd
nou, daar gaat ie dan:

Dying Bride
Mijn lieve vriendinnetje, die eigenlijk al lang niet meer op het forum te vinden is. Valt voor mij weinig meer te analyseren aangezien ik haar elke week een paar dagen zie.

eXo
De forum-clown, en ik lach me elke keer weer kapot met dat slappe geouwehoer van hem. In het echt een stukje stiller, alhoewel hij wel non stop zeurt "of we nu eens gaan blowen"

Nighttime Bird
Ewout is gewoon een toffe gast en valt veel mee te lachen. Is best stil maar kan soms briljante dingen doen/zeggen

Lepra De Clown
Klasgenoot, ook al zie ik hem weinig wegens mijn en zijn hoge absentie. Blowen zuipen en Simpsons zijn niet zijn hobby maar des te meer zijn obsessie. Altijd lache en huiswerk met hem maken is ook altijd leuk, aangezien er dan geen reet gebeurd. En natuurlijk Lepra

Otherside
Vriendinnetje van bovengenoemde (nog steeds?)
Van hetzelfde laken een pak. Alhoewel ik nog niet veel met haar gepraat heb IRL, omdat in ieder geval 1 van ons te verlegens is, lijkt ze me een echt tof waif om een keer mee uit te gaan of iets dergelijks

Reverend
Klasgenoot van me. 1 woord is genoeg: smokengamen

Cha0s
Lache gozer, goed om in de late uurtjes mee te ouwehoeren als iedereen kapot is en al ligt te pitten, en natuurlijk om Ivo mee te pesten

The Exploding Boy
Olga is natuurlijk 1 van mijn betere vrienden en we gaan dan ook graag met onzs vriendje en vriendinnetje oud en nieuwen, drum en bassen en ook housen. En binnenkort huiswarmen?

Avelon
Eigenlijk zie ik Brittje veel te weinig Kelly en ik komen binnenkort langs in A'dam! En britt is natuurlijk een knuffelbarelieveleukeexforumbazigeenooknogeseenssarcastisch

Anteverta
Iemand die ik eigenlijk alleen in Magni zie, terwijl ik eigenlijk ook wel es doordeweeks af wil spreken lijkt me gezellig, want Annemiekje is nu eenmaal gezellig, en is veel meer liefs dan ze eigenlijk zelf denkt.

Ik ben het een beetje zat eigenlijk... de volgende keer komen er weer meer. Ik heb nu alleen mensen gedaan die ik IRL ken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:23
Verwijderd
AePiE

droge gast die altijd veel te melden heeft al vertelt hij soms iets wel drie keer In de les iemand om de vroege maandag morgen mee door te lachen. Huiswerk opdrachten lopen idd nergens op uit behalve natuurlijk briljante fotos Erg diverse muziek smaak. We moeten binnenkort eens wat gaan smoken gast
o ja en hij heeft voor elke forum gelegenheid wel een plaatje

O en ja natuurlijk zijn Geertje en ik nog tezamen (ze heeft een nickchange gehad trouwens en heet nu vixen)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-04-2004 @ 18:23 :
AePiE

o ja en hij heeft voor elke forum gelegenheid wel een plaatje
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:49
Rhinus
Rhinus is offline
AePiE is op zich wel oke volgens mij. Hoewel hij blijkbaar dat Lepra gedoe leuk vind (signature). Maar dat is het niet. Dus dat is jammer. Maar verder een prima kerel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 06-04-2004 @ 20:49 :
AePiE is op zich wel oke volgens mij. Hoewel hij blijkbaar dat Lepra gedoe leuk vind (signature). Maar dat is het niet. Dus dat is jammer. Maar verder een prima kerel denk ik.
perfect geanaliseerd. Ik ben ook een prima kerel.

1 schoonheidsfoutje...lepra = wel leuk.

rhinus

Heeft geen flauw benul hoe leuk lepra kan zijn.
Verder een aardige gozer, en ik kan me herinneren dat hij nog wel enkele intelligente posts doet, in tegenstelling tot een hoop andere forummers.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 06-04-2004 @ 20:49 :
Maar dat is het niet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 00:33
Stevill
Stevill is offline
Ik eis "gedaan" te worden door Bart ende Ivo ( nu je me toch gemeet hebt )
Oud 07-04-2004, 01:16
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 06-04-2004 @ 18:16 :
nou, daar gaat ie dan:
eXo
De forum-clown, en ik lach me elke keer weer kapot met dat slappe geouwehoer van hem. In het echt een stukje stiller, alhoewel hij wel non stop zeurt "of we nu eens gaan blowen"
Nou zeg Je verpest m'n image aap

Aepie is eh.. een aep. Dat somt het wel op. Hij heeft zeer goeie hobbies (tanks ) en is altijd leuk om mee te gaan neodappen of gewoon uitgaan ofzo . 't is altijd gezllie met aepie!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 07-04-2004 @ 01:33 :
Ik eis "gedaan" te worden door Bart ende Ivo ( nu je me toch gemeet hebt )
ik wilde je eerst ook doen, maar ik kreeg het niet voor elkaar je nickname goed te typen

~(S-|-)2v!lL~

Sommige mensen noem je "ouwe rukker". Bij Steve is dat terecht (en bij mij ook). Maandelijks wisselen wij onze beste pr0nsites uit.
Als we dat niet doen, maken we plannen voor een lowrider-zeepkist om eindhoven (of zo) te gaan Pwn3n
Verder heeft St3eve het natuurlijk met Biep, wat hij goed gedaan heeft, en hij is er volgens mij zelf ook best wel blij mee
Enn.... de laatste keer dat ik hem zag was hij een surfdude, en nu bijna een zakenmannetje Bovendien had hij me wel even moge nbellen toen hij van de zomer naar Zandvoort ging, aangezien dat 20 minuten fietsen is vanaf mn huis. en nou ben ik het zat, ik ga p0rn surfen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:52
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-04-2004 @ 10:46 :
ik wilde je eerst ook doen, maar ik kreeg het niet voor elkaar je nickname goed te typen

~(S-|-)2v!lL~

Sommige mensen noem je "ouwe rukker". Bij Steve is dat terecht (en bij mij ook). Maandelijks wisselen wij onze beste pr0nsites uit.
Als we dat niet doen, maken we plannen voor een lowrider-zeepkist om eindhoven (of zo) te gaan Pwn3n
Verder heeft St3eve het natuurlijk met Biep, wat hij goed gedaan heeft, en hij is er volgens mij zelf ook best wel blij mee
Enn.... de laatste keer dat ik hem zag was hij een surfdude, en nu bijna een zakenmannetje Bovendien had hij me wel even moge nbellen toen hij van de zomer naar Zandvoort ging, aangezien dat 20 minuten fietsen is vanaf mn huis. en nou ben ik het zat, ik ga p0rn surfen
Dude als ik dit maal ga bel ik je, enne zaken man?

ok ik doe de Aep: Wat een mafdoos tegen hem kan ik gewoon zeggen zoals ik shit zie en bedoel in mijn woorden en hij zeikt niet eens\M/ Altijd in voor zinvolle onzin zegmaar. Is het met me eens dat we tijdens een glorieuze zeepkistenrace shirts beprint met de foto's van onze tjicks moeten dragen. Voor de rest wel een laid back gast die nooit te beroerd is leken een handje te helepen .
Oud 07-04-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 07-04-2004 @ 10:52 :
Dude als ik dit maal ga bel ik je, enne zaken man?
hehe ik moet toch wat zeggen

oh ja en allemaal bedankt voor deze kritiekloze kritiek. Ik hou wel van kontkussen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 10:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-04-2004 @ 11:00 :
hehe ik moet toch wat zeggen

oh ja en allemaal bedankt voor deze kritiekloze kritiek. Ik hou wel van kontkussen
Like wtf moet ik dan ik heb niet zin om iets te gaan verzinnen.
Dude ik weet dat het moeilijk is maar accepteer het gewoon je bent c00l.
Oud 07-04-2004, 10:25
Verwijderd
uhm

okee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 11:34
Verwijderd
AePiE aardige knul, volgens mij wel komisch en gezellig ofzo... k ken hem eigenlijk niet... maar ik wilde toch deelnemen in dit topic

never mind..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 07-04-2004 @ 11:25 :
uhm

okee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 11:56
Verwijderd
zit ik fout?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:02
Verwijderd
nee het was briljant

Ik ben aardig, komisch en ook gezellig. Je was alleen nog knap en lief vergeten
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:04
Verwijderd
haha

bij deze AePiE is ook nog heel knap en lief

Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:14
Verwijderd
volgens mij kwam dat een beetje te slijmerig over
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:18
Verwijderd
veel beter.

Yfkje doet veel moeite om andere mensen te analyseren.
Ze doet daarbij goed werk en is niet te beroerd om verbeteringen aan te brengen. Verder is ze nog een beetje een n00b op het forum en weet ze dus niet wat een n00b is.
ze is wel een lief meisje maar heeft nog niet zoveel vriendjes gemaakt op het forum.

zoiets
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:36
Sjoerd
Sjoerd is offline
Hetzelfde als AePiE
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:01
snoodaard
snoodaard is offline
Even nog een inhaalslag.

Noé : Wat een lekker en hip ding.
Eigenlijk zou ik daar best mee kunnen volstaan, maar vertellen over haar ambities zou ook wel leuk zijn. Dat ze nu nog even in Arnhem schoolt zegt niets, ze gaat het maken als fasion-designer, maar wat wil je als met een andere beeb als hermie in a'dam gaat hokken, enkel inspiratie. Het is wel een erg lief meisje moet ik zeggen, leuk om mee te kletsen, nog leuker om naar te kijken. Wel een enorme flirt in het dagelijks leven lijkt me, maar dat staat d'r wel. Met d'r verborgen internet leven wat d'r eigenlijk een beetje een nerdie maakt is ze in z'n algemeenheid een erg innemende persoonlijkheid. Jammer dat ze eigenlijk een beetje te oud voor me is
Oud 07-04-2004, 13:13
Marshall
Marshall is offline
hey snoodie cassanova, ..
ik word jaloers hur...

Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:18
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-04-2004 @ 18:12 :

G-mommy Een heel wijs kind voor haar leeftijd! Echt Volgens mij is ze heel lief. En is ze een meisje dat meer vriendjes heeft dan vriendinnetjes! Qua kleding en muziek erg bewust!

ik geloof er niks van!
Oud 07-04-2004, 13:20
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Marshall schreef op 07-04-2004 @ 14:13 :
hey snoodie cassanova, ..
ik word jaloers hur...

Hoeft toch niet knul
Oud 07-04-2004, 13:21
Verwijderd
~(S-|-)2v!lL~

Steve heb ik dit weekend irl ontmoet en het eerste dat ik over hem kan zeggen is: hij is een smerige hasj roker Verder vond ik hem wel een beetje stil maar dat zal vast nog wel veranderen. Op het forum kan ik erg vaak om zijn lauwe onzin lachen en ook irl vond ik t een erg goeie gast. Hij moet Bart mij ook maar laten bellen wanneeer hij in de hood is dan kunnen we gaan chillen.
O ja en Steve heeft een ziekelijke fitness verslaving

En tja in de zomer als mn folks weg zijn moeten we maar met een zooi forummers bij mij thuis en lekkere drugs en alcohol meet houden ofzo

en nu mag je mij doen steve
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:55
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-04-2004 @ 14:21 :
~(S-|-)2v!lL~

Steve heb ik dit weekend irl ontmoet en het eerste dat ik over hem kan zeggen is: hij is een smerige hasj roker Verder vond ik hem wel een beetje stil maar dat zal vast nog wel veranderen. Op het forum kan ik erg vaak om zijn lauwe onzin lachen en ook irl vond ik t een erg goeie gast. Hij moet Bart mij ook maar laten bellen wanneeer hij in de hood is dan kunnen we gaan chillen.
O ja en Steve heeft een ziekelijke fitness verslaving

En tja in de zomer als mn folks weg zijn moeten we maar met een zooi forummers bij mij thuis en lekkere drugs en alcohol meet houden ofzo

en nu mag je mij doen steve
Like ok

Mij: Ivo is een vieze wietroker en praat met zo'n dialect-achtig ding. Hij heeft wel dope humor niet alleen op dit forum, hij drinkt net als de rest wel een beetje traag maar is daarom niet minder gezellig.
Lijkt me wel een ok dude om een nachtje feesten mee door te gaan.
Oud 08-04-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 08-04-2004 @ 17:55 :
Like ok

Mij: Ivo is een vieze wietroker en praat met zo'n dialect-achtig ding. Hij heeft wel dope humor niet alleen op dit forum, hij drinkt net als de rest wel een beetje traag maar is daarom niet minder gezellig.
Lijkt me wel een ok dude om een nachtje feesten mee door te gaan.
ik drink gvd niet langzaam ik zit alleen na 2 maanden al onder de plak en mocht van Geertje niet lam morden die dag
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:46
Verwijderd
bwahaha na 2 maanden word ie al ge0wnd

ik lekker pas na een half jaar

enne...wie wil dr nog anaal gelieseerd worden door mij?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 08-04-2004 @ 20:46 :
ik ikkkk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:13
biep
biep is offline
Citaat:

doe mij doe mij!
Oud 08-04-2004, 21:25
Verwijderd
Biep is lief en niet te vergeten sexiejj en ook een rocktype geloof ik. Ik weet niet zoveel eigenlijk bieb dus we moeten weer meeten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:26
sorry
sorry is offline
Citaat:
biep schreef op 08-04-2004 @ 22:13 :
doe mij doe mij!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:30
Myuki
Myuki is offline
Citaat:

Ikkuhhh

(uhm... wie zal ik analiseren... k ken jullie niezo echt (stiekem) maar k kan wel iets verzinnen misschien...)

Ju... vage zin
vixen
vixen is offline
right.

cha0s: kei anders als k eerst dacht. Wel n heel aardig jong, kan je goed mee lachen en praten, n leuke stonerbuddy. En uhm, ja. that's about it.

Lepra de clown: poooodle <3. ahwell. Lijkt duidelijk geen 19, eerder 15.

AePiE: een keertje gezien. Wel een aardig jong denkelijk, kan je ook vaag mee lullen. En sjek is voor boeren.

maar weet k niet.
Verwijderd
Pff hallo

was het niet de wijze eh iemand die ooit zei van eh, zelfkennis is de sleutel tot eh..de kist waar eh.. het goud in ligt van eh de bron der wijsheid hmmzz

sorry is c00l want ik moet om 'm lachen En hij is de enige waarbij ik zo'n mashpet tof vind
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:36
biep
biep is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 22:25 :
Biep is lief en niet te vergeten sexiejj en ook een rocktype geloof ik. Ik weet niet zoveel eigenlijk bieb dus we moeten weer meeten.
goed idee
Misschien is er dit jaar wel weer Impulz op Bussloo
Oud 08-04-2004, 21:40
vixen
vixen is offline
owja, biep, die had k laatst gezien: lijkt me een aardig meisje, was wel een beetje stil, maar dat lag misschien aan de mensen die ze niet kende of aan de omgeving. Is denkelijk wel erg netjes opgevoed.
Oud 08-04-2004, 21:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-04-2004 @ 22:40 :
owja, biep, die had k laatst gezien: lijkt me een aardig meisje, was wel een beetje stil, maar dat lag misschien aan de mensen die ze niet kende of aan de omgeving . Is denkelijk wel erg netjes opgevoed.
dat denk ik wel ja, want ze kan ook héel druk zijn

(psst ik kon jou niet pm-en, maar je moet even het broekentopic op v/a zien, er staan foto's bij)
Oud 08-04-2004, 21:45
biep
biep is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-04-2004 @ 22:40 :
Is denkelijk wel erg netjes opgevoed.
hihi
en ik was idd heel stil, ik was een beetje verlegen bij al die mensen

Vixen: volgens mij een heel spontaan meisje, ik kreeg de indruk dat ze wat met de Lepraclown heeft, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen voordat ik weer een foute opmerking maak verder heeft ze een gave broek.
Oud 08-04-2004, 21:46
biep
biep is offline
Citaat:
weezzz schreef op 08-04-2004 @ 22:43 :
dat denk ik wel ja, want ze kan ook héel druk zijn

(psst ik kon jou niet pm-en, maar je moet even het broekentopic op v/a zien, er staan foto's bij)
ssssssttt!! (dan geloven ze straks niet meer dat ik heel netjes ben opgevoed )
Oud 08-04-2004, 21:46
vixen
vixen is offline
mja, k heb inderdaad wat met em welke broek had ik aan...
En hoe ist met je paardje?
Oud 08-04-2004, 21:47
biep
biep is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-04-2004 @ 22:46 :
mja, k heb inderdaad wat met em welke broek had ik aan...
En hoe ist met je paardje?
ja mijn paardje doet het weer
en je had n groene broek aan met op de achterkant een print oid, ik was er iig jaloers op
Oud 09-04-2004, 11:40
Verwijderd
Biep was erg stil van t weekend maar dat is ze kennelijk dus niet altijd. Zoals Geertje al zei is ze idd volgens mij ook erg net opgevoed en ik heb het idee dat haar avatar heel toepasselijk is ze is denk ik een ontzettend schattig meisje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 11:50
Stevill
Stevill is offline
Hahahahahahaha te grappig Biep netjes opgevoed

Zal ik eens losbranden?
Oud 09-04-2004, 11:51
Stevill
Stevill is offline
Oja en ik wil nog vaker "gedaan" worden door euhm wie dan ook.
Reageren

Regels voor berichten