Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 schoonheidsfoutje...lepra = wel leuk. rhinus Heeft geen flauw benul hoe leuk lepra kan zijn. Verder een aardige gozer, en ik kan me herinneren dat hij nog wel enkele intelligente posts doet, in tegenstelling tot een hoop andere forummers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Aepie is eh.. een aep. Dat somt het wel op. Hij heeft zeer goeie hobbies (tanks ) en is altijd leuk om mee te gaan neodappen of gewoon uitgaan ofzo . 't is altijd gezllie met aepie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ~(S-|-)2v!lL~ Sommige mensen noem je "ouwe rukker". Bij Steve is dat terecht (en bij mij ook). Maandelijks wisselen wij onze beste pr0nsites uit. Als we dat niet doen, maken we plannen voor een lowrider-zeepkist om eindhoven (of zo) te gaan Pwn3n ![]() Verder heeft St3eve het natuurlijk met Biep, wat hij goed gedaan heeft, en hij is er volgens mij zelf ook best wel blij mee ![]() Enn.... de laatste keer dat ik hem zag was hij een surfdude, en nu bijna een zakenmannetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ok ik doe de Aep: Wat een mafdoos tegen hem kan ik gewoon zeggen zoals ik shit zie en bedoel in mijn woorden en hij zeikt niet eens\M/ Altijd in voor zinvolle onzin zegmaar. Is het met me eens dat we tijdens een glorieuze zeepkistenrace shirts beprint met de foto's van onze tjicks moeten dragen. Voor de rest wel een laid back gast die nooit te beroerd is leken een handje te helepen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh ja en allemaal bedankt voor deze kritiekloze kritiek. Ik hou wel van kontkussen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dude ik weet dat het moeilijk is maar accepteer het gewoon je bent c00l. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik geloof er niks van! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mij: Ivo is een vieze wietroker en praat met zo'n dialect-achtig ding. Hij heeft wel dope humor niet alleen op dit forum, hij drinkt net als de rest wel een beetje traag maar is daarom niet minder gezellig. Lijkt me wel een ok dude om een nachtje feesten mee door te gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikkuhhh ![]() (uhm... wie zal ik analiseren... k ken jullie niezo echt (stiekem) maar k kan wel iets verzinnen misschien...) Ju... vage zin ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien is er dit jaar wel weer Impulz op Bussloo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (psst ik kon jou niet pm-en, maar je moet even het broekentopic op v/a zien, er staan foto's bij)
||
Citaat:
![]() en ik was idd heel stil, ik was een beetje verlegen bij al die mensen ![]() Vixen: volgens mij een heel spontaan meisje, ik kreeg de indruk dat ze wat met de Lepraclown heeft, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen voordat ik weer een foute opmerking maak ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en je had n groene broek aan met op de achterkant een print oid, ik was er iig jaloers op ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |