Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 10:07
Trinity
Trinity is offline
Als ik een man aantrekkelijk vind, dan stel ik me altijd voor hoe hij een orgasme zou beleven. Dit is een soort van dagdromen, maa rhet windt me echt ontzettend op het erover te fantaseren. Ook bij mij eigen vriend kom ik zelf ook een beetje klaar als ik hem hoor hijgen en uiteindelijk klaarkomen. De gezichtsuitdrukking vindt ik ook belangrijk.

Ik weet niet waarom ik dit heb, misschien omdat een man dan op zijn zwakst is, enje zijn genot duidelijk ziet. Of hij nu extravert ( flink hijgen en kreunen) of introvert( beetje hijgen, zuchten) is, alles heeft zijn charme.

maar het blijft toch vooral leuk om erover te fantaseren...

ben ik de enige?
Oud 02-04-2004, 10:12
beertje007
beertje007 is offline
Ik heb dit probleem ook, ik zit er niet zo mee, m`n vriend heeft het ook bij mij, dus soms zijn we beide al heel snel klaar
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 11:08
juno
juno is offline
Nee, je bent niet de enige. Het is heel intiem, bij iemand klaarkomen. Dus als je dat mag delen met iemand, geeft hij je een stukje van zichzelf. Maar zomaar een wildvreemde, dat doet me niks. Wat jij beschrijft, dat zijn orgasme voor jou ook een beetje klaarkomen is, dat herken ik wel, maar dat moet dan echt iemand zijn war ik van hou en die heel dicht bij me staat. (Of liever gezegd: ligt, op dat moment)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 11:23
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
beertje007 schreef op 02-04-2004 @ 11:12 :
Ik heb dit probleem ook, ik zit er niet zo mee, m`n vriend heeft het ook bij mij, dus soms zijn we beide al heel snel klaar
Jeps.. vooral die blik op der lieve gezichtje dan.. zo heerlijk om te kijken.. zo makkelijk ga ik dan mee.. of soms der net nog voor..
Oud 02-04-2004, 11:24
Gent
Gent is offline
Tja ik mag dan een kerel zijn, maar ik praat altijd open met mijn vriendin over alles. En ook zij heeft precies hetzelfde als jij.
Verder ben ik het helemaal eens met wat er tot nu toe geschreven is. Ik heb namelijk precies hetzelfde... Als ik mijn vriendin zie/hoor komen krijg je net dat beetje extra waardoor je zelf ook een (vaak *Spetterend*) orgasme krijgt.

Dus klopt helemaal
Oud 02-04-2004, 11:55
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het is inderdaad opwindend om mn vriend te horen genieten en kreunen en vooral klaarkomen. Heeft hij ook bij mij.. dat is wel leuk
Oud 02-04-2004, 12:52
Verwijderd
ghehe, nee je bent niet de enige
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 12:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-04-2004 @ 11:07 :
geobsedeerd door de blik en de geluiden die mannen maken als ze klaarkomen
heeeerlijk
Oud 02-04-2004, 13:26
juno
juno is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-04-2004 @ 13:58 :
heeeerlijk
Je zou ze bijna gaan verzamelen, he? (krijgt opeens Flippo-visioenen)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:42
Gent
Gent is offline
Citaat:
juno schreef op 02-04-2004 @ 14:26 :

LOL
Oud 02-04-2004, 14:11
Gwinnie
Gwinnie is offline
mja. is wel leuk ja
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 14:52
Verwijderd
1 april is al voorbij hoor
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
heeeerlijk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
juno schreef op 02-04-2004 @ 14:26 :

Van verschillende jongens of van verschillende kreunen/uitdrukkingen?

[edit]
steeds weer als ik de titel van dit topic lees krijg ik van die evil gedachtes
Oud 02-04-2004, 16:34
Gent
Gent is offline
Gna gna gna... Heb precies hetzelfde... Zit nu op me werk, maar zie de heletijd dat lieve koppie van m'n vriendin tijdens haar climax voor me.
Oud 02-04-2004, 16:36
juno
juno is offline
Ik zie de hele verzameling voor me...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:48
Stefanie
Stefanie is offline
Mn ex kreeg echt rare gezichtsuitdrukkingen toen hij klaar kwam, niet echt opwindend. Hij ging ook heel erg schokken had zichzelf totaal niet onder controle, de eerste keer schrok ik daar best wel van.

Bij mn huidige vriend vind ik het wel heel geil!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:50
Gent
Gent is offline
Citaat:
juno schreef op 02-04-2004 @ 17:36 :
Ik zie de hele verzameling voor me...

Nu je het zegt LOL hahaha
Oud 04-04-2004, 14:31
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Als een jongen zijn gezicht op pure opwinding staat voel ik ook wat kriebelen.Ook ik kom een beetje mee klaar als mijn vriend zo loopt te hijgen en te kreunen, kortom als hj bol staat van de opwinding...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:54
Optima
Optima is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-04-2004 @ 18:48 :
Mn ex kreeg echt rare gezichtsuitdrukkingen toen hij klaar kwam, niet echt opwindend. Hij ging ook heel erg schokken had zichzelf totaal niet onder controle, de eerste keer schrok ik daar best wel van.

Bij mn huidige vriend vind ik het wel heel geil!
muwhahaah, dan is het juiste een anticlimax ipv een climax Ooh dat lijkt me ook vreselijk als je vriend op een stomme manier klaarkomt, als hij gaat kwijlen ofzo, of zo rood als een tomaat wordt, dan heb je echt zoiets van 'aaaah ga van me af!'
Oud 05-04-2004, 21:17
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
heeeerlijk
*mee eens*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 00:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
haha! ik ook

ze zijn dan altijd zo schattig
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 01:09
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Optima schreef op 05-04-2004 @ 11:54 :
muwhahaah, dan is het juiste een anticlimax ipv een climax Ooh dat lijkt me ook vreselijk als je vriend op een stomme manier klaarkomt, als hij gaat kwijlen ofzo, of zo rood als een tomaat wordt, dan heb je echt zoiets van 'aaaah ga van me af!'
Nee, daar heb ik nou helemaal geen last van.
Oud 06-04-2004, 07:36
Jorryt
Jorryt is offline
Een tijdje terug stond er een artikel in de NRC meen ik dat ging over een vrouwelijke (!) fotograaf die gezichten van mannen fotografeert op het moment dat ze klaarkomen. Dat is dus studiowerk, maar het geeft aan dat wat jij hier aan de orde stelt, ook al onderwerp van kunst is geworden. En mensen - niet alleen vrouwen maar dus ook mannen - fascineert.

Toch zou ik er niet over peinzen om mezelf bv te fotograferen op zo'n moment, ik zou zelfs niet in de spiegel willen kijken...
Oud 06-04-2004, 07:50
leucomelas
leucomelas is offline
nee...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 08:01
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Wat mij eng zou lijken is wanneer ik door zou krijgen dat mijn vriendin tijdens de seks daar constant op zou letten. Of anders dat deze topic mij te binnen zou schieten wanneer zij zou komen. Ik denk dat ik dan ineens best moet lachen.Met alle gevolgen van dien..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-04-2004 @ 01:17 :
haha! ik ook

ze zijn dan altijd zo schattig
Wij zijn dus -niet- schattig ja!!!

En ik heb het ook bij mn vriendin ja .
Oud 06-04-2004, 12:57
juno
juno is offline
Jawel, dat is zo cute! Een jongen is me nooit zo dierbaar in bed dan wanneer hij ligt klaar te komen en zichzelf echt kwijt is. Ik wil iemand die kronkelt en spartelt, die stuiptrekt en krampt, die hijgt en kreunt, scheeuwt en op zijn lip bijt, die alle kiezen blootlegt, die me probeert aan te kijken of waarvan juist de ogen wegdraaien, eentje die rood wordt en zijn gezicht vertrekt. Heerlijk. Stille genieters, dat mot ik weer niet. "Oh, was je al klaar...dat had ik nog niet door...was het niet lekker? "
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:28
Gent
Gent is offline
Citaat:
juno schreef op 06-04-2004 @ 13:57 :
Jawel, dat is zo cute! Een jongen is me nooit zo dierbaar in bed dan wanneer hij ligt klaar te komen en zichzelf echt kwijt is. Ik wil iemand die kronkelt en spartelt, die stuiptrekt en krampt, die hijgt en kreunt, scheeuwt en op zijn lip bijt, die alle kiezen blootlegt, die me probeert aan te kijken of waarvan juist de ogen wegdraaien, eentje die rood wordt en zijn gezicht vertrekt. Heerlijk. Stille genieters, dat mot ik weer niet. "Oh, was je al klaar...dat had ik nog niet door...was het niet lekker? "

Dat zou zo uit de mond van mijn eigen vriendin kunnen komen!!!
(beschrijving van mijn climax waar zij van geniet )
Oud 06-04-2004, 15:49
Verwijderd
Mijn vriend maakt er niet echt geluiden bij, en een bepaalde blik is me nog nooit echt opgevallen, hij kijkt dan wel heel erg genietend, en hijgt, en kruent regelmatig ook, maar ja, dat deed hij daar vóór ook al he. Maar de beweging die hij er bij maakt (hij 'strekt zich uit', min of meer, maar dan ongecontroleerd, moeilijk te beschrijven), die is zeker wel geil, ja .

En het lijkt me doodnormaal om geil te worden van geil kijkende mensen - erotische foto's zijn er niet voor niets.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 08:53
wentie
wentie is offline
Citaat:
Als ik een man aantrekkelijk vind, dan stel ik me altijd voor hoe hij een orgasme zou beleven. Dit is een soort van dagdromen, maa rhet windt me echt ontzettend op het erover te fantaseren. Ook bij mij eigen vriend kom ik zelf ook een beetje klaar als ik hem hoor hijgen en uiteindelijk klaarkomen. De gezichtsuitdrukking vindt ik ook belangrijk.

Ik weet niet waarom ik dit heb, misschien omdat een man dan op zijn zwakst is, enje zijn genot duidelijk ziet. Of hij nu extravert ( flink hijgen en kreunen) of introvert( beetje hijgen, zuchten) is, alles heeft zijn charme.

ben ik de enige?
Nee je bent niet de enige, ik heb precies hetzelfde !!!! Dacht vroeger ook wel eens dat k de enige was, ma mijn ex had dat ook als ik klaarkwam... geweldig gewoon
zo lekker intiem
Oud 07-04-2004, 09:07
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Soullar schreef op 02-04-2004 @ 12:23 :
Jeps.. vooral die blik op der lieve gezichtje dan.. zo heerlijk om te kijken.. zo makkelijk ga ik dan mee.. of soms der net nog voor..
jaaaaaaaaaaaa

ze maakt ook altijd zoveel geluid dan, dat vind ik helemaal cool
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:23
Luego
Luego is offline
Citaat:
Als ik een man aantrekkelijk vind, dan stel ik me altijd voor hoe hij een orgasme zou beleven.

(....)

ben ik de enige?

Daar reageert niemand op.... volgens mij bedoelt ze niet alleen maar het klaarkomen van je vriend.

Ontopic: ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik daaraan denk als ik een man aantrekkelijk vind....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:21
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Is inderdaad relaxt (zéér relaxt) om dat te zien en horen en voelen idd heeft trouwens ook weer een stimulerend effect op jezelf
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:25
American*Dream
American*Dream is offline
Jaaaah leukleukleuk dat koppie, die blik, aaaaaah idd ook nogal van effect op jezelf
Oud 13-04-2004, 21:57
Luna
Luna is offline
uuh, ik bedenkt het bijna nooit bij mannen/jongens die ik zomaar tegenkom, of waar ik mee praat.
Ik vind het wel altijd heeel aandoenlijk bij een jongen om te zien.
Op dat moment ging ik wel altijd extra op zn gezicht letten bij mn ex en ik kon m dan wel opeten, ik had m zo in mijn macht en hij ging er zo op in dat hij zich nergens meer bewust van was.
(gaf mij ook een goed gevoel, dat het hij het fijn vond.)
Oud 13-04-2004, 22:02
Achttien
Achttien is offline
Dat is wederzijds.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 08:25
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 06-04-2004 @ 09:01 :
Wat mij eng zou lijken is wanneer ik door zou krijgen dat mijn vriendin tijdens de seks daar constant op zou letten. Of anders dat deze topic mij te binnen zou schieten wanneer zij zou komen. Ik denk dat ik dan ineens best moet lachen.Met alle gevolgen van dien..
Idd...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:10
mauro
mauro is offline
als ik een meisje of vrouw hoor zuchten of steunen omdat ze bijvoorbeeld iets zwaars tilt of om een andere reden een kreungeluid maakt, dan stel ik me soms voor dat ze dat geluid ook maakt als ze klaarkomt. Dat kan dus iemand zijn die ik helemaal niet ken, maar zo'n geluid is genoeg om er helemaal een week gevoel van te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:16
Fa Sai
Fa Sai is offline
Jaha, dat heb ik ook, alleen dan niet bij alle mannen , maar bij mijn vriend (en misschien stiekem ook nog iemand anders ), hij is een wat 'stillere klaarkomer', maar dat vind ik juist heel geil. Die blik in z'n ogen vind ik echt geweldig, ik wil hem ook altijd aankijken als hij klaarkomt. Is nog bijna lekkerder dan zelf komen...
En zo lief als hij daarna zo ontspannen op me ligt...
Oud 28-04-2004, 11:49
LittleGuwrl
LittleGuwrl is offline
i agree
Oud 28-04-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
beertje007 schreef op 02-04-2004 @ 11:12 :
Zelfde....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten