Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Geven ze bij je op school in de de 4e, M-stroom, al ges 2, ak en eco?
Bij ons is overstappen niet mogelijk, tenzij je ges2 hebt gekozen als bijvak, AK is namelijk makkelijk in te halen, ges2 niet. In de 5e krijgen we pas vakken als eco, bio, ckv, m&o, inf.
||
Citaat:
Bij ons beginnen m leerlingen in v4 met gs2 en wa1 en N leerlingen met na1, sk1, wb1. In p3 komt er voor M leerlingen ec1 bij en voor N leerlingen bi1 bij. Aan het eind van het jaar kun he als cm leerling ec1 laten vallen en als nt leerling bi1 laten vallen. Alle andere v/d en profielvakken beginnen in v5, zoals na2, sk2, ec2, mu, te, fi enz Dus als je bij ons van N=>M gaat, hoef je meestal alleen gs2 nog iets erbij te doen soms ook ec1. Dus helemaal niet zo veel. Kun je misschien uitleggen hoe 't bij jullie op school werkt? Ik weet niet wat je toekomstplannen zijn, maar je zou ook kunnen overwegen CM te gaan doen, la&gr in profiel, hoef je alleen gs erbij te doen en evt nog CKV (of te ha of mu), als je iets economisch wil doen kun je dan ook wa2 en ec1 erbij kiezen, hoef je gaan ak te doen. |
![]() |
|
![]() |
Je hebt dus ak en eco gemist, dus naar EM overstappen lijkt me heel moeilijk.
Je kunt (als je nog in de 4e zit) ws. nog wel naar C&M, dan neem je gewoon gs, wisA12, latijn, grieks, m&o en biologie ofzo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Algemene schoolzaken |
'Afzakken' van N&G/N&T. Arashi | 78 | 04-02-2005 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tjebbe: bedenkingen van een simpele ziel Krips | 7 | 05-10-2004 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |