Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht trouwens dat ik al duidelijk had gemaakt dat je er gewoon ver van moet blijven op liefdesgebied. Ga vriendschappelijk met haar om maar push het niet. Als ze jou echt leuk gaat vinden kun je wel verder zien, maar eerst maar 'ns gewoon contact blijven houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn advies: afblijven, probeer het maar als ze vrijgezel is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) hij onderneemt niets en zal dus nooit bij haar kunnen zijn. 2) hij onderneemt wel iets en wordt afgewezen 3) hij onderneemt wel iets en wordt niet afgewezen. en als zij haar vriend dumpt omdat ze voor de TS kiest, zat er toch al iets niet goed in de relatie van het meisje, en is het geen ramp dat de relatie op de klippen loopt. the guy will live... xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie dringt zich nu aan iemand op? als je echt heel bewust al je kansen bij iemand wil verspelen moet je dat vooral doen ja... ik wil maar zeggen dat ik het me echt niet kan inbeelden dat iemand die ik een aardige jongen zou vinden zo idioot kan zijn dat hij een relatie wil verpesten, ondanks (misschien omdat?) het feit dat hij weet dat hij het meisje in kwestie toch nooit aan de haak zal slaan... xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar "verkering willen met iemand die al een relatie heeft" zag ik als dat je het niet erg vond als hij die relatie niet afbrook. ipv "Ik wil verkering met iemand ipv dat hij iets heeft met zijn vriendin" Mjah gewoon verkeerd gelezen dus ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() no hard feelings ![]() ![]() xxx |
![]() |
|
|