Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 16:59
sneeuw
sneeuw is offline
dat probleem heb ik nu
het is mischien een beetje raar maar jah

wat moet ik doen ???? (normale reacties graag)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 17:01
Verwijderd
Ehm... praat er met die persoon over.

Als jij het niet wil, moet je het niet doen.

Als jij niemand wil bedriegen (zoals de persoon waar zij dus al een relatie mee heeft), moet je het niet doen.

Bedenk wel dat zij naast jou nog iemand heeft, vind je dat een fijne gedachte?

Maar goed, als je wel tevreden bent, dan ga je lekker verder ermee.

Offtopic: en het is 'heeft' niet 'heefd'

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:02
Verwijderd
Als ze jou niet ziet zitten kun je net zo goed afhaken. Als ze jou niet leuk vindt maak je geen kans, ook al was ze wel vrijgezel. Als zij in een relatie zit maar jou wel leuk vindt moet je je ook afzijdig houden. Er is niets zo fout als stoken in een relatie. Zij weet echt wel hoe het zit in de verhouding tussen haar en haar vriend, daar heeft ze jou niet bij nodig. Dus ga er niet op aandringen het uit te maken ofzo. Dat is zó fout.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2004 @ 18:02 :
Als ze jou niet ziet zitten kun je net zo goed afhaken. Als ze jou niet leuk vindt maak je geen kans, ook al was ze wel vrijgezel. Als zij in een relatie zit maar jou wel leuk vindt moet je je ook afzijdig houden. Er is niets zo fout als stoken in een relatie. Zij weet echt wel hoe het zit in de verhouding tussen haar en haar vriend, daar heeft ze jou niet bij nodig. Dus ga er niet op aandringen het uit te maken ofzo. Dat is zó fout.
eens
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:29
sneeuw
sneeuw is offline
nog meer please
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:45
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
het lijkt mij vrij kansloos omdat ze al ee3n vriend heeft en die vast niet zomaar laat gaan ik zou haar proberen te vergeten en er niet meer overnadenken en gewoon vrienden proberen te blijven en verder het aankijken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:49
sneeuw
sneeuw is offline
ja ik weet hett maar zij kijkt vet veel naar mij enzo en haar vriend die was vandaag helemaal happy toen een meisje tegen hem zij:een ander meisje vind je leuk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:52
EciD
EciD is offline
alsof dat wil zeggen dat ze verliefd op je is?
als ze naar je kijkt,
mm heb je verder geen reden wrom je denkt dat je uberhaupt kans maakt?
Oud 07-04-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
sneeuw schreef op 07-04-2004 @ 18:49 :
ja ik weet hett maar zij kijkt vet veel naar mij enzo en haar vriend die was vandaag helemaal happy toen een meisje tegen hem zij:een ander meisje vind je leuk
Als je op iemand met een relatie valt zul je echt wel meer van die persoon moeten weten dan de manier waarop ze kijkt. Straks denk jij dat ze jou wil maar vindt ze je IRL een vervelend menneke dat haar van haar vriend af wil pakken en sla je een modderfiguur.

Ik dacht trouwens dat ik al duidelijk had gemaakt dat je er gewoon ver van moet blijven op liefdesgebied. Ga vriendschappelijk met haar om maar push het niet. Als ze jou echt leuk gaat vinden kun je wel verder zien, maar eerst maar 'ns gewoon contact blijven houden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:56
sneeuw
sneeuw is offline
gewoon das een bepaald gevoel en ja tis gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:00
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Heb ik ook weles gehad!
Oud 07-04-2004, 18:13
Arox
Arox is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 07-04-2004 @ 19:00 :
Heb ik ook weles gehad!
Nuttige bijdrage

Mijn advies: afblijven, probeer het maar als ze vrijgezel is.
Oud 07-04-2004, 18:23
Verwijderd
Lekker laag.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
sneeuw schreef op 07-04-2004 @ 18:56 :
gewoon das een bepaald gevoel en ja tis gewoon zo
Ja je wilt het zo graag dat je dingen gaat zien die er niet zijn of je geeft er een eigen draai aan.
Oud 07-04-2004, 18:30
Charlottetje
Charlottetje is offline
Je kunt haar hooguit mededelen wat je van haar vindt/voor haar voelt, maar ga nooit, echt nooit stoken in een relatie.
Zij heeft al een relatie en daar moet jij dan maar mee om zien te gaan.
Ga gewoon vriendschappelijk met haar om, daar is niets mis mee, maar probeer haar niet te 'veroveren'.
Al kijkt ze zo verliefd naar je, zegt ze zelfs dat ze ook verliefd op jou is, laat het allemaal haar keus zijn!
Iemand die ik geweldig vond heeft tegen mij ook wel vanalles gezegd waardoor ik ook zeker het idee kreeg dat ik voor hem dan ook niet de eerste de beste persoon was, maar hij heeft een relatie en daar heb ik gewoon rekening mee gehouden bij alles wat ik deed en zei. Ik vind ook dat dat zo hoort, dat ik juist 'gehandeld' heb, hoe graag ik ook iets heel anders had willen doen.
Oud 07-04-2004, 19:19
In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou nooit een relatie aangaan als hij er een andere relatie bij wilt houden. Stel haar (in jouw geval) voor de keuze jij of haar vriend. Als ze nu voor haar vriend kiest zal ze dat later ook doen.

1 ding verder, vraag jezelf af of je haar wel kunt vertrouwen want als ze er nu twee mensen op na houdt doet ze dat misschien ook wel als ze iets heeft met jou.

(ik heb wel een keer gezoend met iemand die een relatie had, maar die relatie was 1 dag oud, hield niks in en hij heeft ook behoorlijk snel voor mij gekozen. En ik ben echt behoorlijk verliefd nu )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:21
sientjuh
sientjuh is offline
Je zou haar kunnen vertellen wat je voelt, maar de kans is niet groot dat ze jou leuk vindt denk ik aangezien ze een relatie met een ander heeft. Ik zou gewoon wachten tot het uitgaat, of tot je verliefd wordt op een ander.
Oud 08-04-2004, 20:25
fractuur
fractuur is offline
Afblijven, alsjeblieft. Je doet er mensen mee pijn op den duur, en zij gaat nou niet echt positiever over je denken. Wacht maar gewoon. Als zij wat wil komt ze naar jou toe, als ze niets wil dan niet..
Oud 09-04-2004, 08:50
Verwijderd
wat hééft iedereen toch altijd als het hier op aankomt??

je kan er toch niets aan doen als je verliefd wordt op iemand die al een relatie heeft? moet je jezelf dan maar aan de kant schuiven? je eigen gevoelens negeren?

ik heb een vriend, en daar hou ik echt enooooooooorm veel van... toen ik hem leerde kennen klikte het echt wel, en als hij me toen die avond had verteld dat hij een vriendin had gehad, had dat me er niet van weerhouden zijn nummer te vragen, écht niet... in de liefde gaat het er nu eenmaal hard aan toe... als je geluk op het spel staat ga je heus niet wijken om een klein obstakeltje als 'hij heeft al een vriendin'...

"in de liefde", dat is de enige 'plaats' waar je je egoïstische kant mag tonen, maatje! ga er dus gewoon voor! als je haar echt graag ziet en als je echt het gevoel hebt dat het iets erg mooi zou kunnen worden tussen jullie twee, waag dan je kans...

als je het niet doet, zou je er wel eens heel lang spijt van kunnen hebben...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 08-04-2004 @ 21:25 :
Afblijven, alsjeblieft. Je doet er mensen mee pijn op den duur, en zij gaat nou niet echt positiever over je denken. Wacht maar gewoon. Als zij wat wil komt ze naar jou toe, als ze niets wil dan niet..
degene die het meeste kans heeft op pijn, is de TS zelf. twee kansen van de drie dat hij er een gebroken hartje aan overhoudt.

1) hij onderneemt niets en zal dus nooit bij haar kunnen zijn.
2) hij onderneemt wel iets en wordt afgewezen

3) hij onderneemt wel iets en wordt niet afgewezen.

en als zij haar vriend dumpt omdat ze voor de TS kiest, zat er toch al iets niet goed in de relatie van het meisje, en is het geen ramp dat de relatie op de klippen loopt. the guy will live...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 07-04-2004 @ 20:19 :
Ik zou nooit een relatie aangaan als hij er een andere relatie bij wilt houden. Stel haar (in jouw geval) voor de keuze jij of haar vriend. Als ze nu voor haar vriend kiest zal ze dat later ook doen.

1 ding verder, vraag jezelf af of je haar wel kunt vertrouwen want als ze er nu twee mensen op na houdt doet ze dat misschien ook wel als ze iets heeft met jou.

(ik heb wel een keer gezoend met iemand die een relatie had, maar die relatie was 1 dag oud, hield niks in en hij heeft ook behoorlijk snel voor mij gekozen. En ik ben echt behoorlijk verliefd nu )
waarom neem je gelijk aan dat dat meisje 'er twee mensen op nahoudt'? waar staat dàt nu weer geschreven?? want dat heb ik echt nérgens zien staan hoor...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:40
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 09:55 :
degene die het meeste kans heeft op pijn, is de TS zelf. twee kansen van de drie dat hij er een gebroken hartje aan overhoudt.

1) hij onderneemt niets en zal dus nooit bij haar kunnen zijn.
2) hij onderneemt wel iets en wordt afgewezen

3) hij onderneemt wel iets en wordt niet afgewezen.

en als zij haar vriend dumpt omdat ze voor de TS kiest, zat er toch al iets niet goed in de relatie van het meisje, en is het geen ramp dat de relatie op de klippen loopt. the guy will live...

xxx
Maar stel dat er een jongen is die verliefd is op jou, en op jullie relatie uit is. Hij dringt zich aan jou op, terwijl jij eerst nog zoiets had van: goh, best aardige jongen. Zo verspeelt hij toch alle kansen, ook als het uitgaat met jouw vriend. (of de relatie nu goed of slecht is?) Want jij hebt zoiets van: hij zit te stoken, en zo aardig issie dus helemaal niet..
Oud 09-04-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 09-04-2004 @ 10:40 :
Maar stel dat er een jongen is die verliefd is op jou, en op jullie relatie uit is. Hij dringt zich aan jou op, terwijl jij eerst nog zoiets had van: goh, best aardige jongen. Zo verspeelt hij toch alle kansen, ook als het uitgaat met jouw vriend. (of de relatie nu goed of slecht is?) Want jij hebt zoiets van: hij zit te stoken, en zo aardig issie dus helemaal niet..
ik kan me écht niet inbeelden dat er ook maar iemand ZO dom kan zijn dat die persoon na een simpele afwijzing TOCH nog alle moeite van de wereld gaat doen om het koppel uit elkaar te krijgen. als iemand écht zo achterlijk is, dan kan ik hem inderdaad nooit nog 'een aardige jongen' vinden. maar dat heb je dan uiteraard aan jezelf te danken.
wie dringt zich nu aan iemand op? als je echt heel bewust al je kansen bij iemand wil verspelen moet je dat vooral doen ja...

ik wil maar zeggen dat ik het me echt niet kan inbeelden dat iemand die ik een aardige jongen zou vinden zo idioot kan zijn dat hij een relatie wil verpesten, ondanks (misschien omdat?) het feit dat hij weet dat hij het meisje in kwestie toch nooit aan de haak zal slaan...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:15
juno
juno is offline
Een relatie die goed zit, daar valt niets in te stoken, maar ze zal je een vervelend mannneke gaan vinden..

Een relatie die wankel is, kun je verpesten, maar je denkt toch zeker niet dat ze dan vrolijk naar jou toe komt? Ze zal het jou waarschijnlijk kwalijk nemen, en rust willen, en tijd voor zichzelf om er overheen te komen. De jongen die ze ontmoet als dat achter de rug is, daar zal ze wat mee beginnen. Niet met jou.

Je hebt pech.

Maar verliefd zijn mag best, daar kun je niets aan doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:01
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 09:58 :
waarom neem je gelijk aan dat dat meisje 'er twee mensen op nahoudt'? waar staat dàt nu weer geschreven?? want dat heb ik echt nérgens zien staan hoor...

xxx
Okey ik heb niet goed gelezen

maar "verkering willen met iemand die al een relatie heeft" zag ik als dat je het niet erg vond als hij die relatie niet afbrook. ipv "Ik wil verkering met iemand ipv dat hij iets heeft met zijn vriendin" Mjah gewoon verkeerd gelezen dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 10-04-2004 @ 00:01 :
Okey ik heb niet goed gelezen

maar "verkering willen met iemand die al een relatie heeft" zag ik als dat je het niet erg vond als hij die relatie niet afbrook. ipv "Ik wil verkering met iemand ipv dat hij iets heeft met zijn vriendin" Mjah gewoon verkeerd gelezen dus

no hard feelings

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:37
Verwijderd
Hmm..ik heb gehad dat ik zelf in een relatie zat en dat er iemand op me verliefd was. Ik werd verliefd op hem, verbrak mijn bijna 19 maanden durende relatie en kreeg ongeveer drie weken later iets met die andere jongen. Dat gaat nu nog steeds goed.
Ik heb hem verteld dat hij mij en mn ex niet uit elkaar gedreven heeft, maar juist mijn ogen heeft geopend.

Ik heb er zelf voor gekozen om weg te gaan bij mijn vriend, dat liep niet meer. Ook al was die andere jongen niet in mijn leven gekomen, dat was het nog binnen afzienbare tijd misgelopen tussen mijn ex en mij.

Weet niet of je er iets aan hebt... Je kan tegen haar zeggen dat je verliefd bent, maar wie weet verpest je daarmee de vriendschap (als die er is, zal wel). Je kan ook rustig afwachten en proberen een goede vriend voor haar te zijn en wie weet als het ooit uitgaat, dan kan je altijd nog proberen..

Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:10
Charlottetje
Charlottetje is offline
Hoorde ik toch net gister dat er een jongen niet naar een activiteit was gekomen, vanwege zijn vriendin. Waarom weet ik niet precies, dat wou de persoon waar ik het van hoorde niet vertellen. Ik hoop niet dat het vanwege mij is. Er is nooit wat gebeurd hoor, maar toch. Zoals hij over zijn vriendin vertelde waren zij heel gelukkig. *help*
Oud 10-04-2004, 20:13
Pixxa
Pixxa is offline
Als die gozer er echt voor gaat krijg je et met geen mogelijkheid uit elkaar ... althans hij zal dan iid niet vrolijk in je armen hobbelen..

Hmm ja ik weet niet wat je zou moeten doen, ligt flink ingewikkeld..

Ik zou proberen et te vergeten en hun een gelukkige relatie te gunnen, ik zou pech hebben. Komt wel weer een nieuw meiske!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:36
X-MiSz-X
X-MiSz-X is offline
Ik had hetzelfde, maar die jongen had het voor mij uitgemaakt...** als ik jou was zou ik wachten totdat het uit is met zijn vriendin, en tot die tijd extra lief, aardig tegen hem doen, en met lichaamstaal laten merken dat je hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vind...
Oud 12-04-2004, 21:23
miro
miro is offline
Ik heb dat heeeeel lang geleden ook gehad. Wat ik heb gedaan, ik heb het hem duidelijk gemaakt en de beslissing aan hem overgelaten. Lijkt me de beste oplossing, hoewel t bij mij flink fout is gegaan (ik was nog jong en onschuldig daar heeft ie mooi gebruik van kunnen maken).

Maar als je denkt dat je een kans maakt, oftewel, je merkt dat hij jou ook leuk vindt, het duidelijk maken. Niet gaan pushen of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:34
Verwijderd
Mijn vriend had ook nog een vriendin toen ik onwijs verliefd op hem werd. Hij zag haar alleen in het weekend, dus doordeweeks kon ik hem zien. Na een tijdje heeft hij het met haar uitgemaakt omdat hij met mij meer een toekomst zag.
Ik ben daarom erg blij dat ik hem niet heb laten gaan..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:23
Mark
Mark is offline
het is heeft.
Oud 13-04-2004, 16:28
Rubke18
Rubke18 is offline
Een vriend van mij heeft dat ook bij mij en m'n vriendin gedaan en toen is het een aantal maanden uit geweest en toch zijn we weer bij elkaar gekomen maarja die jongen heeft het wel geweten ivm ruzies enzo zoek "gewoon" iemand anders, je kan hier veel mensen mee kwetsen
Oud 13-04-2004, 16:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik denk dat ik het voor mezelf toch ook 'makkelijk' zou houden en het helemaal niet zou vertellen.
Reageren

Regels voor berichten