Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 23:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 06-04-2004 @ 20:32 :
hokjes denken is kwestie zuid-afrika zo'n 100 jaar geleden, dat doe ik niet betwetertje.
Probleem is dat jij niet weet wat je doet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 23:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 06-04-2004 @ 21:43 :
Na de negatieve en vaak onbedoeld hilarische reacties van de media en op straat weten we in ieder geval zeker dat geen hond nog voet zal zetten in dat bos.
Honden wel hoor
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 06-04-2004 @ 21:32 :
Waar moet dat bos eigenlijk komen, in de randstad wonen de meeste allochtonen maar daar is toch echt geen plek meer (voor dat bos)
Ergens bij Nijmegen dahct ik en later ook in de buurt vna andere grote steden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:43
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 06-04-2004 @ 20:31 :
1. ik discrimineer helemaal niet, iemand die net het land in komt moet netjes op z'n beurt wachten, kruip je ook altijd voor bij de kassa? Je vind het toch ook niet eerlijk als de vriendjes van de kassieres voor mogen bij een erg lange rij?
2. ik zeik helemaal niet dat ze moeten integreren, zeg maar waar het staat dan???
3. ik weet niet meer de exacte term die erbij stond maar de betekenis was ervan een asielzoeker die een woning zocht, terwijl hij helemaal geen jaren gewoont heeft bij dezelfde woonvereniging. En mijn overburen met 2 kinderen, met 20 jaar dezelfde woonvereniging maakten geen kans omdat die asielzoekers voor gingen.
Die asielzoeker zelf zegt toch niet dat hij voorrang wilt, de overheid geeft dat, dus dan moet je maar bij je 'eigen' overheidje gaan kalgen, die na tientallen jaren nog steeds geen ene drol van integratie snapt
Bovendien is je vergelijking erg krom.

Dat maak ik wel makkelijk zat op uit je teksten, of wil je soms beweren dat ze niet hoeven te integreren van jou?????????

Asielzoekers krijgen inderdaad voorrang, doordat ze anders op straat komen te staan nou goed En misschien voldeed die asielzoeker wel gewoon beter aan de eisen voor die woning!
Nogmaals: baan, inkomen, aantal jaar, gezinssamenstelling etc. en dan bovendien zijn er honderden inschrijvingen en daaruit WORDT GELOOT!!!!!!
wat nou als het een autochtoon was die het huis had gekregen, hda je dan ook zo zitten zeiken?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:47
McCaine
McCaine is offline
Who cares, ik ga me zeker druk gaan zitten maken om smulbossen... kom op zeg.
Oud 06-04-2004, 23:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 07-04-2004 @ 00:47 :
Who cares, ik ga me zeker druk gaan zitten maken om smulbossen... kom op zeg.
Nee oke, maar je hebt er vast wel een mening over...toch?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 00:03
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 06-04-2004 @ 20:32 :
hokjes denken is kwestie zuid-afrika zo'n 100 jaar geleden, dat doe ik niet betwetertje.
Zo'n 15 jaar geleden bedoel je, betwetertje.
Dat jij je druk maakt om een paar noten en een kers zegt genoeg over jou, en dan hebben we het niet eens over die mooie voorbeelden die je gaf.

Even ter zake

Ik denk dat als er zo'n bos komt dat daar veel allochtonen komen en relatief weinig autochtonen, dus het vordert het integreren niet. Denk ik. Maar het lijkt me heerlijk zo'n bos waar je je voedsel zo uit een boom kunt plukken. Opzich ook wel leuk voor "zwervers".

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 08:59
Verwijderd
Leuk, ik ga ook 'ns naar zo'n smulbos, en dan neem ik gelijk mijn menir mee om op everzwijnen te jagen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:08
Verwijderd
Oja, ontopic:

Idioot plan, of nog meer de motivatie daarvoor. Als een bepaalde groep zich niet interesseert in de natuur, jammer dan. Zolang ze er maar geen zooitje van maken.
Ik zie het al voor me, de hele familie Gümüs die een picknick gaat houden op de Veluwe

En atje85, niet gelijk het op-de-tenen-getrapte allochtoontje spelen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:41
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
De aanleg van dit soort bossen mogen ze van mij helemaal wegbezuinigen. Ik vind dit een erg onverstandige keuze van de ambtenaar die dit bedacht heeft. Als Nederland geen "smulbossen" heeft, jammer dan. Dan gaan ze maar lekker in hun eigen land klooien in het bos. Geldverspilling is dit.
Oud 07-04-2004, 09:56
Gatara
Gatara is offline
Hoezo geldverspilling? Je zet gewoon wat fruitbomen en bessenstruiken. Wat is daar nu zoveel anders aan dan bossen neer te planten die alleen bestaat uit niet-fruitbomen?

En verder vind ik het een prima idee dat er een smulbos komt, alleen de reden waarom er 1 komt vind ik achterlijk en lachwekkend

Maar dat er een smulbos komt, vind ik prima
Oud 07-04-2004, 10:01
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Gatara schreef op 07-04-2004 @ 10:56 :
Hoezo geldverspilling? Je zet gewoon wat fruitbomen en bessenstruiken. Wat is daar nu zoveel anders aan dan bossen neer te planten die alleen bestaat uit niet-fruitbomen?

En verder vind ik het een prima idee dat er een smulbos komt, alleen de reden waarom er 1 komt vind ik achterlijk en lachwekkend

Een bos aanplanten kost geld. Niet alleen de bomen kosten geld, maar ook de ambtenaren die dat werk moeten doen. Geld en tijd dat veel beter ergens anders voor gebruikt kan worden. Je kan de natuur zelf zijn gang laten gaan, dan heb je misschien na wat jaren wachten een gratis Nederlands bos.
Oud 07-04-2004, 10:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 07-04-2004 @ 11:01 :
Een bos aanplanten kost geld. Niet alleen de bomen kosten geld, maar ook de ambtenaren die dat werk moeten doen. Geld en tijd dat veel beter ergens anders voor gebruikt kan worden. Je kan de natuur zelf zijn gang laten gaan, dan heb je misschien na wat jaren wachten een gratis Nederlands bos.
Er wordt sowieso bos aangeplant dus waarom dan geen fruitbomen enzo?

Natuur wordt sowieso geholpen hier en daar.
Oud 07-04-2004, 10:05
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Gatara schreef op 07-04-2004 @ 11:03 :
Er wordt sowieso bos aangeplant dus waarom dan geen fruitbomen enzo?

Natuur wordt sowieso geholpen hier en daar.
Ik las niet in het bericht dat er sowieso bos word aangeplant...
Oud 07-04-2004, 10:08
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 07-04-2004 @ 11:05 :
Ik las niet in het bericht dat er sowieso bos word aangeplant...
nee, maar da's gewoon een feit dr wordt continu de natuur een handje geholpen. Nou waarom dan niet meteen een smulbos?

Ik zie echt het probleem niet zo.
Oud 07-04-2004, 10:12
Verwijderd
Ik dacht dat het hele bericht een hoax was.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 10:13
$@nd€r $@l@m@nd€r
Als er sowieso bos word aangeplant verandert dat de zaak. Zolang de kosten dan maar niet veel hoger uit vallen dan het aanplanten van een "gewoon" bos, vind ik het niet zo'n probleem. Maar ik blijf wel van mening dat wij integrerende allochtonen niet tegemoet hoeven komen met di soort bossen.
Oud 07-04-2004, 10:18
Martian
Martian is offline
Ik sluit me volledig aan bij Silvain Ephimenco's heerlijk sarcastische column van afgelopen Dinsdag over dit onderwerp in de Trouw, voor degenen die hem gelezen hebben.
Oud 07-04-2004, 10:54
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Aangezien we nu een Israël & Palestina forum hebben om mensen als Fleet Admiral in te dumpen, kunnen we nu dan ook een sub forum Hysterische Zeikers aanmaken voor mensen als mmuddy en Atje85?
Oud 07-04-2004, 12:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 07-04-2004 @ 10:08 :
Oja, ontopic:

Idioot plan, of nog meer de motivatie daarvoor. Als een bepaalde groep zich niet interesseert in de natuur, jammer dan. Zolang ze er maar geen zooitje van maken.
Ik zie het al voor me, de hele familie Gümüs die een picknick gaat houden op de Veluwe

En atje85, niet gelijk het op-de-tenen-getrapte allochtoontje spelen
Het probleem zit m nou juist in dat als het lekker weer is dat in veel bossen/parken etc. echt wel veel allochtonen te vinden zijn, dus het is sowieso onzin te stellen dat allochtonen te weinig de natuur intrekken
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-04-2004 @ 00:43 :
Die asielzoeker zelf zegt toch niet dat hij voorrang wilt, de overheid geeft dat, dus dan moet je maar bij je 'eigen' overheidje gaan kalgen, die na tientallen jaren nog steeds geen ene drol van integratie snapt

Dat maak ik wel makkelijk zat op uit je teksten, of wil je soms beweren dat ze niet hoeven te integreren van jou?????????

Asielzoekers krijgen inderdaad voorrang, doordat ze anders op straat komen te staan nou goed En misschien voldeed die asielzoeker wel gewoon beter aan de eisen voor die woning!
Nogmaals: baan, inkomen, aantal jaar, gezinssamenstelling etc. en dan bovendien zijn er honderden inschrijvingen en daaruit WORDT GELOOT!!!!!!
wat nou als het een autochtoon was die het huis had gekregen, hda je dan ook zo zitten zeiken?
Oud 07-04-2004, 12:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 07-04-2004 @ 11:13 :
Als er sowieso bos word aangeplant verandert dat de zaak. Zolang de kosten dan maar niet veel hoger uit vallen dan het aanplanten van een "gewoon" bos, vind ik het niet zo'n probleem. Maar ik blijf wel van mening dat wij integrerende allochtonen niet tegemoet hoeven komen met di soort bossen.
Natuurlijk wordt er sowieso bos aangeplant Wat denk jij dan

Ach, daar ligt nou weer de fout die velen maken...alsof de allochtoon heeft gezegd: ik wil hier een bos met vruchtenbomen!

Nee, dat nou 1 of andere ambtenaar gek genoeg is om ten eerste te beweren dat allochtonen te weinig de natuur in trekken (wat totaal niet waar is) en ten tweede dan ook nog een bos (in de toekomst nog meer) aan te leggen speciaal voor allochtonen, dán zit er echt een steekje los in je hoofd
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:57
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-04-2004 @ 00:43 :

whahahha

geloot al zeker niet, degene die het langst ingeschreven was kreeg het huis.

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:02
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Brutus schreef op 07-04-2004 @ 01:03 :
Ik denk dat als er zo'n bos komt dat daar veel allochtonen komen en relatief weinig autochtonen, dus het vordert het integreren niet. Denk ik. Maar het lijkt me heerlijk zo'n bos waar je je voedsel zo uit een boom kunt plukken. Opzich ook wel leuk voor "zwervers".
dat zeg ik toch de hele tijd, er komt geen hond behalve allochtonen.
en dat afrika was een voorbeeld, het gaat hier niet om degene die de beste kennis heeft, het gaat om een discussie te houden.punt.
Oud 07-04-2004, 17:29
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 07-04-2004 @ 18:02 :
en dat afrika was een voorbeeld, het gaat hier niet om degene die de beste kennis heeft, het gaat om een discussie te houden.punt.
Ik heb geen flauw idee waarom er geen autochtonen zouden komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is het toch ideaal? Nou dan? Jij hebt echt een voorstelling waar we in zitten alsof het de 2e wereldoorlog nog is, "speciale plekken voor allochtonen" enzo... Ik heb zelfs het idee dat jij degene bent die dat graag zou zien, niet de allochtonen...

Ik zou het best zien zitten, zo'n bos... En nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik 3e generatie allochtoon ben (ja, mijn oma is in belgie geboren, ja), dat heeft gewoon te maken met dat ik daar later met m'n kinderen best eens zou rond willen lopen. Leuk toch?

Daarnaast: Natuur vergt onderhoud, dit kost niets, zelfs geen extra tijd, wat heb je er in 's hemelsnaam op tegen? Heb je een trauma? Vroeger aangevallen door kastanjebomen een aardbeienplantjes?

Als we hier al over gaan zeiken, zal er binnenkort wel een burgeroorlog uitbreken tussen autochtonen en niet-autochtonen en ik mag lekker kiezen waar ik bij ga staan
Oud 07-04-2004, 18:38
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2004 @ 18:29 :
Ik heb geen flauw idee waarom er geen autochtonen zouden komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is het toch ideaal? Nou dan? Jij hebt echt een voorstelling waar we in zitten alsof het de 2e wereldoorlog nog is, "speciale plekken voor allochtonen" enzo... Ik heb zelfs het idee dat jij degene bent die dat graag zou zien, niet de allochtonen...

Ik zou het best zien zitten, zo'n bos... En nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik 3e generatie allochtoon ben (ja, mijn oma is in belgie geboren, ja), dat heeft gewoon te maken met dat ik daar later met m'n kinderen best eens zou rond willen lopen. Leuk toch?

Daarnaast: Natuur vergt onderhoud, dit kost niets, zelfs geen extra tijd, wat heb je er in 's hemelsnaam op tegen? Heb je een trauma? Vroeger aangevallen door kastanjebomen een aardbeienplantjes?

Als we hier al over gaan zeiken, zal er binnenkort wel een burgeroorlog uitbreken tussen autochtonen en niet-autochtonen en ik mag lekker kiezen waar ik bij ga staan
Ik heb nergens gezegt dat het alleen voor allochtonen is of alleen voor autochtonen, het is voor beide zoals de tekst al aangeeft.
Het enige waar ik tegen ben is dat 1 of ander bestuurslid in het gemeentehuis een speciaal bos gaat planten, het is natuurlijk leuk enzo maar er hoeven toch niet perse surinaamse bomen in met speciale tropische vruchten. Ik vind het wel ok dat ze kastanjebomen, appelbomen, beukenbomen en hazelnoot bomen/struiken planten. Maar als ze van die speciale bomen gaan halen uit het buitenland kost het veel meer geld (wat ze beter kunnen besteden aan bijvoorbeeld het woningtekort), ten tweede hadden die allochtonen net zo goed in hun eigen land kunnen blijven als ze perse speciale bomen willen. Integreren is ook een kwestie van het leren eten van voedsel dat zich in dat land bevindt. Als ze van (bijvoorbeeld) couscousbomen planten lijkt het zelfs alsof de autochtoon die het bos in gaat zich gaat integreren naar de surinaamse gewoontes.
verder heb ik er helemaal geen problemen mee.
Oud 07-04-2004, 18:43
Zaina
Zaina is offline
Lekker fijn smikkelen en integreren in het smulbos.
Oud 07-04-2004, 18:53
Gimme more beer
Citaat:
Gatara schreef op 07-04-2004 @ 10:56 :

Helemaal mee eens
Oud 07-04-2004, 18:55
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 07-04-2004 @ 19:38 :
Ik heb nergens gezegt dat het alleen voor allochtonen is of alleen voor autochtonen, het is voor beide zoals de tekst al aangeeft.
Het enige waar ik tegen ben is dat 1 of ander bestuurslid in het gemeentehuis een speciaal bos gaat planten, het is natuurlijk leuk enzo maar er hoeven toch niet perse surinaamse bomen in met speciale tropische vruchten. Ik vind het wel ok dat ze kastanjebomen, appelbomen, beukenbomen en hazelnoot bomen/struiken planten. Maar als ze van die speciale bomen gaan halen uit het buitenland kost het veel meer geld (wat ze beter kunnen besteden aan bijvoorbeeld het woningtekort), ten tweede hadden die allochtonen net zo goed in hun eigen land kunnen blijven als ze perse speciale bomen willen. Integreren is ook een kwestie van het leren eten van voedsel dat zich in dat land bevindt. Als ze van (bijvoorbeeld) couscousbomen planten lijkt het zelfs alsof de autochtoon die het bos in gaat zich gaat integreren naar de surinaamse gewoontes.
Ze planten gewoon doodnormale planten, alleen zorgen er wel voor dat ze een beetje aansluiten op de wensen van elke allochtoon en autochtoon...

Ben jij het ook weer met het plan eens...
Oud 07-04-2004, 18:56
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2004 @ 19:55 :
Ze planten gewoon doodnormale planten, alleen zorgen er wel voor dat ze een beetje aansluiten op de wensen van elke allochtoon en autochtoon...

Ben jij het ook weer met het plan eens...
in dat geval wel ja , niet dat ik er vrijwillig heen ga hoor....
Oud 07-04-2004, 18:57
Zaina
Zaina is offline
Alberto loopt de smulbos te checken.

Is die er al?
Oud 07-04-2004, 19:04
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 07-04-2004 @ 19:56 :
in dat geval wel ja , niet dat ik er vrijwillig heen ga hoor....
Weet je wat we doen? Tegen de tijd dat het bos er is, doen we een zomer-N&A-meeting in het smulbos... Iedereen mag mee! Lekker met z'n allen "smullen" op kosten van stichting smulbos ...
Oud 07-04-2004, 20:59
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 07-04-2004 @ 18:02 :
dat betwijfel ik, ik weet zeker dat er veel mensen naar zo'n smulbos zouden gaan. alleen het is een beetje idioot dat men zo'n bos moet aanleggen voor de allochtonen. en dat er geen allochtonen zijn die zich bezighouden met de natuur is al helemaal onzin.
Oud 07-04-2004, 21:10
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2004 @ 20:04 :
Weet je wat we doen? Tegen de tijd dat het bos er is, doen we een zomer-N&A-meeting in het smulbos... Iedereen mag mee! Lekker met z'n allen "smullen" op kosten van stichting smulbos ...
Oud 07-04-2004, 21:18
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2004 @ 20:04 :

Hou je wel rekening met de groeitijd van die bomen? Als ze helemaal bij het begin moeten beginnen zijn we tegen de tijd dat dat smulbos klaar is allemaal uitgezakte ingeslapen vijftigers
Oud 07-04-2004, 21:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2004 @ 22:18 :

Hou je wel rekening met de groeitijd van die bomen? Als ze helemaal bij het begin moeten beginnen zijn we tegen de tijd dat dat smulbos klaar is allemaal uitgezakte ingeslapen vijftigers
Een N&A reunie, dan
Oud 07-04-2004, 21:23
Gimme more beer
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2004 @ 22:18 :

Lijkt me extra leuk, dan!

Ik denk dat we hier een deal hebben

En voor ons uitgezakte ingeslapen vijftigers is het extra leuk...

En dan doen we er nog een als we 80 zijn, komen we nog eens bij de geraniums weg... Dan hoop ik alleen wel dat er geen stukjes kastanje tussen m'n kunstgebit komt... En de zuster moet mee, anders kan ik dan niet plassen!

Hopen dat het geen rookvrij bos wordt
Oud 08-04-2004, 11:03
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 06-04-2004 @ 12:44 :
[

Dit is toch te gek voor woorden, ze mogen best in bomen klimmen, vind ik, maar waarom moeten ze er nou persee vruchten uithalen? Dit is gewoon geldverspilling, ze willen gewoon gratis eten.
Wat vinden jullie van dit belachelijke idee? [/B]
Harstikke leuk man Goed idee, leuk; ---> zouden wij ook eens moeten doen

JA vast omdat het gratis is
KOFFIE BIJ AH IS GRATIS, als er een volk klaarkomt op het woord gratis is het.......(hoe heet dat kleine arrogante kikkerlandje ook alweer?)
Oud 08-04-2004, 11:05
Gatara
Gatara is offline
Haha, ja idd.

Hoe vaak hoor ik niet de uitdrukking nadat iets gratis is meegenomen:
"Ach, daar ben je Nederlander voor"

Ironisch dat men dan nu zeurt op allochtonen die zouden willen smikkelen omdat het gratis is. Haha. Ben blij. Da's pas integratie!
Oud 08-04-2004, 11:07
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
Maar als ze van die speciale bomen gaan halen uit het buitenland kost het veel meer geld (wat ze beter kunnen besteden aan bijvoorbeeld het woningtekort),
Goed, geen import artikelen meer voor jou

Citaat:
ten tweede hadden die allochtonen net zo goed in hun eigen land kunnen blijven als ze perse speciale bomen willen.
bla bla bla, Imigratie problematiek ontleed aan hand van 'boom'. Ik zal der een proefschrift over gaan kalken

Citaat:
Integreren is ook een kwestie van het leren eten van voedsel dat zich in dat land bevindt. Als ze van (bijvoorbeeld) couscousbomen planten lijkt het zelfs alsof de autochtoon die het bos in gaat zich gaat integreren naar de surinaamse gewoontes.
Kut man. Ik heb gister pizza gegeten. Vreemde in eigenland

Oud 08-04-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Als ze van (bijvoorbeeld) couscousbomen planten lijkt het zelfs alsof de autochtoon die het bos in gaat zich gaat integreren naar de surinaamse gewoontes.
Het is droevig gesteld met het natuur en cultuuronderwijs in Nederland
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:44
mmuddy
mmuddy is offline
medeforummers het gaat om het verhaal, niet om mijn aanvaringen met buitenlanders.

ps ik ben geen schooier die alles gratis wil, dat zijn vaak wel allochtonen met hun 'kwartje.. kwartje' gedoe.
Oud 08-04-2004, 13:12
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 08-04-2004 @ 12:44 :
ps ik ben geen schooier die alles gratis wil, dat zijn vaak wel allochtonen met hun 'kwartje.. kwartje' gedoe.
Oud 08-04-2004, 13:26
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-04-2004 @ 14:12 :
Oud 08-04-2004, 16:07
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 08-04-2004 @ 14:26 :
Oud 08-04-2004, 16:38
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Dat smulbos gebeuren is heus wel een 1-april grap. Niemand gaat zoiets serieus in de praktijk brengen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 07-04-2004 @ 19:57 :
Alberto loopt de smulbos te checken.

Is die er al?

Misschien moeten er ook wat uitheemse dieren worden losgelaten voor het thuisgevoel. Paar Surinamers apen of zo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:21
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 08-04-2004 @ 17:38 :
Dat smulbos gebeuren is heus wel een 1-april grap. Niemand gaat zoiets serieus in de praktijk brengen.
dat is helemaal geen april grap, toen het in de gelderlander stond was het 3 april ofzo.
Oud 08-04-2004, 17:25
Gimme more beer
Citaat:
mmuddy schreef op 08-04-2004 @ 18:21 :
dat is helemaal geen april grap, toen het in de gelderlander stond was het 3 april ofzo.
Niet zo serieus nemen...
Oud 08-04-2004, 19:18
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 08-04-2004 @ 18:04 :

Misschien moeten er ook wat uitheemse dieren worden losgelaten voor het thuisgevoel. Paar Surinamers apen of zo.
Albertooo is zo ontzettend cool.
Reageren

Regels voor berichten