Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 09:12
anoniempje86
anoniempje86 is offline
hoi,

ik heb nu al een lange tijd een serieuze relatie met een jongen. zolas het er nu uitziet blijft dat ook zo. we gaan binnenkort samenwonen enz.

maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen behalve hem. wel gewoon sex gehad met een ander. nu vraag ik me de laatste tijd af of ik wat mis.
hij wil ook geen trio met een man erbij.....

weet iemand hoe ik met dit gevoel kan omgaan?
Oud 08-04-2004, 10:01
Verwijderd
Misschien mag je één keertje vreemdgaan van em? en anders.. als je de sex erg goed vind met hem mis je waarschijnlijk niks. Als je het niet goed vind moet je em misschien meer vertellen wat je lekker vind ofzo. Je kan ook stiekem met iemand anders in bed duiken maar dan heb je natuurlijk kans dat ie dr achter komt.. dat spreekt voor zich.

suc6 dr mee
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:57
Pixxa
Pixxa is offline
Wil je sex met een andere man dan??
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:07
Stefanie
Stefanie is offline
Vertel hem dat, misschien wil hij toestemmen, maar ik vrees het ergste...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-04-2004 @ 12:07 :
Vertel hem dat, misschien wil hij toestemmen, maar ik vrees het ergste...
Maar sowieso kun je het hem vertellen. Niet dat je met een andere man het bed in wil duiken, maar wel dat je ermee zit dat je niet weet hoe het is om seks met een ander te hebben. In ieder geval kun je er dan met hem over praten en samen tot een oplossing komen die beiden aanstaat.
Oud 08-04-2004, 11:42
Dolores
Dolores is offline
Ik snap wel wat je bedoeld, maar als je een vriend hebt vind ik dat je eigenlijk geen zin in seks hoort te hebben met een andere jongen.. het is niet gek dat je eraan denkt of er over fantaseert ofzo, maar het lijkt mij toch niet helemaal kloppen als je het ook echt wilt uitvoeren en er naar verlangt.. maar dat kan ook aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
anoniempje86 schreef op 08-04-2004 @ 10:12 :
hoi,

ik heb nu al een lange tijd een serieuze relatie met een jongen. zolas het er nu uitziet blijft dat ook zo. we gaan binnenkort samenwonen enz.

maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen behalve hem. wel gewoon sex gehad met een ander. nu vraag ik me de laatste tijd af of ik wat mis.

weet iemand hoe ik met dit gevoel kan omgaan?
lieve meid, als jij je afvraagd hoe het is om het met een ander te doen/te zijn, dan moet je niet op jouw leeftijd gaan samen wonen... want dat zul je dan de rest van je leven blijven afvragen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:55
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
17 en dan al samenwonen.. Hmm..

Maar zeg eens STEL je mag het met een ander doen. Wat nou als die ander geweldig in bed blijkt te zijn (of jouw vriendje heel slecht)? Wat doe je dan?..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:04
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen behalve hem. wel gewoon sex gehad met een ander.
mag ik vragen wat bij jou t verschil is?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Metal Gurl schreef op 08-04-2004 @ 13:04 :
mag ik vragen wat bij jou t verschil is?
Seks hoeft toch niet per se neuken te zijn? Pijpen ofzo is ook wel seks.

Ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt, maar ja, je kunt er niet veel mee doen, behalve er toch met je vriend over praten. Misschien herkent hij het wel.

Maar ehm, je vraagt je af of je wat mist. Als je nu seks hebt met iemand anders, en het blijkt dat je niets miste, dan heb je helemaal voor niks sex gehad met een ander. En als blijkt dat je wél wat miste, dan is de sex met je vriend lang niet zo leuk meer. Beide gevallen zijn niet echt wenselijk, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:04
Pixxa
Pixxa is offline
waarom sex met een andere als je nog zoveel kan uitspoken met je vriend? je kan mij niet vertelle dat je alles al es een keer gedaan heb ... ik zou echt geen sex met een ander wille omdat ik bang ben om wat te misse ... ik zou ervoor zorgen dat ik niets meer heb om te missen met mn eigen vriendin =)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:08
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik denk dat het feit dat de TS er alleen al mee bezig is of zij wat mist, dat er iets niet helemaal goed zit.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:09
Pixxa
Pixxa is offline
hm vind et zowiesow al een niet helemaal heldere gedachte als je naast je vriend bang bent om wat te misse op sex gebied ... doe je et toch niet helemaal goed en dat ligt niet aan je vriend ..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:06
Zeldom
Zeldom is offline
Tsja, snap wel dat je het een benauwende gedachte vind als hij de enige zal zijn in je hele leven, bedoel, zal je altijd blijven denken hoe het met een ander is.
Maarja, daarvoor zou ik niet je relatie op het spel zetten oid.
Oud 08-04-2004, 14:11
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Zeldom schreef op 08-04-2004 @ 15:06 :
Tsja, snap wel dat je het een benauwende gedachte vind als hij de enige zal zijn in je hele leven, bedoel, zal je altijd blijven denken hoe het met een ander is.
Maarja, daarvoor zou ik niet je relatie op het spel zetten oid.
Maar hoezo zou je die gedachten in 1ste instantie moete hebbe?!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:15
Zeldom
Zeldom is offline
Gewoon, je gaat je toch afvragen hoe het met iemand anders zou zijn denk ik. Niet op de manier van ja ik hoef je niet meer want ik wil met iemand anders het 1 en ander uitproberen maar toch.
Denk dat veel mensen dat wel hebben, sowieso als je eerste vriend/vriendin meteen ook je laatste is. Je gaat je toch afvragen of je het met iemand anders niet fijner/leuker etc zou hebben.
Geldt iig voor mij
Oud 08-04-2004, 14:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ooooh my fúcking God...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:19
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
nu vraag ik me de laatste tijd af of ik wat mis.
ze mist iets ... kan ik daaruit concluderen dat dr vriend et niet helemaal naar dr plezier maakt? Blijf erbij dat als je denkt iets te misse tijdens de sex met je vriend dat et niet klopt ...

en nee ik mis dus niets
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:31
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Zeldom schreef op 08-04-2004 @ 15:15 :
Gewoon, je gaat je toch afvragen hoe het met iemand anders zou zijn denk ik. Niet op de manier van ja ik hoef je niet meer want ik wil met iemand anders het 1 en ander uitproberen maar toch.
Denk dat veel mensen dat wel hebben, sowieso als je eerste vriend/vriendin meteen ook je laatste is. Je gaat je toch afvragen of je het met iemand anders niet fijner/leuker etc zou hebben.
Geldt iig voor mij
Eens afvragen hoe het met iemand anders zou zijn, heel soms misschien.. Maar het houdt mij niet zoveel bezig dat ik er een topic over zou starten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:21
juno
juno is offline
Als je het je nu al afvraagt....

Ik ging het me toch ook afvragen, en van de gevolgen daarvan kan wel een aantal forummers meepraten.

Over hoe sex met een ander is kan ik kort zijn:

het is anders.

Niet beter of slechter als totaalplaatje. De een heeft een lekkerder pik, de ander beft beter, een derde is liever, weer een ander gewoon geiler. Maar ik vond ze tot nu toe allemaal een 9 scoren in het allround klassement.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 08-04-2004 @ 14:09 :
hm vind et zowiesow al een niet helemaal heldere gedachte als je naast je vriend bang bent om wat te misse op sex gebied.
Waarom niet? De enige manier waarop je d'r achter komt of die gozer d'r teovallig geen fuck van kan is het met anderen te proberen.

Maargoed, wie gaat dan ook op z'n 17e samenwonen, ben je sowieso niet goed snik IMHO.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-04-2004 @ 15:18 :
Ooooh my fúcking God...
mis ik iets ?
Oud 08-04-2004, 17:44
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-04-2004 @ 16:27 :
Waarom niet? De enige manier waarop je d'r achter komt of die gozer d'r teovallig geen fuck van kan is het met anderen te proberen.

Maargoed, wie gaat dan ook op z'n 17e samenwonen, ben je sowieso niet goed snik IMHO.

Nee maar daarna ben je ook zo blij he ... bdoel je hebt met ehm lopen bonken hij kon dr geen drol van en dan? ben je dan gelukkig..

Anders je hebt met ehm lopen bonken, hij was geweldig ... je bent heel gelukkig etc ... tis dan nog maar de vraag of je je huidig vriendje houdt want das denk ik toch net iets belangrijker..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 08-04-2004 @ 17:54 :
mis ik iets ?
Ja, van zo'n post als van anoniempje ga ik rol-ogen. Heeft een serieuze relatie met een jongen en daar heeft ze het goed mee, neem ik aan, anders ga je niet samenwonen.
Ten eerste ga ik rol-ogen van 't feit dat je o'p je 17e gaat samenwonen.
Ten tweede ga ik nóg meer rol-ogen als ze hieraan gaat twijfelen omdat ze nog nooit seks heeft gehad met iemand anders. Kom op, is dat een reden om aan een relatie te twijfelen? Dan weet je liefde en geilheid niet uit mekaar te houden.
Ten derde ga ik nóg nóg meer rol-ogen van 't feit dat ze dat op een forum aan ons voorlegt en de woorden "maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen" gebruikt.

Zoals ik dus al zei: Oh my fúcking God..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:09
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-04-2004 @ 18:56 :
Ja, van zo'n post als van anoniempje ga ik rol-ogen. Heeft een serieuze relatie met een jongen en daar heeft ze het goed mee, neem ik aan, anders ga je niet samenwonen.
Ten tweede ga ik nóg meer rol-ogen als ze hieraan gaat twijfelen omdat ze nog nooit seks heeft gehad met iemand anders. Kom op, is dat een reden om aan een relatie te twijfelen? Dan weet je liefde en geilheid niet uit mekaar te houden.
Ten derde ga ik nóg nóg meer rol-ogen van 't feit dat ze dat op een forum aan ons voorlegt en de woorden "maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen" gebruikt.

wij begrijpen elkaar een beetje =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 18:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 08-04-2004 @ 19:09 :
wij begrijpen elkaar een beetje =)
Volgens mij zijn we het aardig eens, ja!
Dat er mensen zijn die zo denken, nou ja, dat snap ik niet, hoor...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MarkB schreef op [pl=10505036]08-04-2004 @ 19:14
Dat er mensen zijn die zo denken, nou ja, dat snap ik niet, hoor... [/B]
Je kunt je toch afvragen hoe het zou zijn om met iemand anders sex te hebben. Dat betekent toch niet gelijk dat je relatie niet goed is ?
Oud 08-04-2004, 18:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 08-04-2004 @ 19:19 :
Je kunt je toch afvragen hoe het zou zijn om met iemand anders sex te hebben. Dat betekent toch niet gelijk dat je relatie niet goed is ?
Dat zeg ik ook niet. Maar anoniempje gaat zich zorgen maken of ze wel moet gaan samenwonen omdat ze "nog nooit heeft geneukt met een andere jongen". Ik persoonlijk vind dat geen reden tot twijfel. Als je écht zo zit te springen om het met een ander te doen, maak het dan uit en bespring de eerste de beste.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:36
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Dat zeg ik ook niet. Maar anoniempje gaat zich zorgen maken of ze wel moet gaan samenwonen omdat ze "nog nooit heeft geneukt met een andere jongen".
Ja dat geeft aan dat ze niet klaar is om met een jongen samen te wonen, eigenlijk .
Ja zeg TS waarom nu al samenwonen ? Je bent 17.
Oud 09-04-2004, 09:28
Verwijderd
* herkenning *

dat ik me afvroeg hoe seks met een ander zou zijn, is een van de redenen waarom het is uitgegaan in m'n eerste échte serieuze en vaste relatie.
twee maanden voor het uitging tussen ons was ik er nog vast van overtuigd dat we zouden gaan samenwonen en trouwen en alles wat daar bij hoort.

ik ga je heel het verhaal besparen, maar ondertussen is die jongen dus niet meer de enige met wie ik seks heb gehad, en ik heb nu eindelijk RUST gevonden op dat gebied.
het was iets dat me echt heel erg dwars zat, dat ik nooit zou weten hoe seks NOG kon zijn, met iemand anders dan die bepaalde jongen.
gevolg is dat ik nu wél klaar ben om me te binden: ik wéét nu hoe het nog kan zijn, ik wéét nu wat ik NIET mis (omdat mijn huidige vriend gewoon de beste is )...

sterkte met de situatie, en ik hoop dat je eruit komt, dat je doet wat goed voor je blijkt te zijn en dat je nog heel gelukkig kan worden. wat er ook gebeurt of waar je ook voor kiest...

weet alleen dat de eerste niet (altijd ) de beste is, en dat het soms juist goed kan zijn om bepaalde zekerheden in het leven los te laten, juist om gelukkiger en -raar genoeg- zekerder te worden van wat je doet en niet doet...

xxx

- once in one's life -just once- one should have enough faith in something, to risk everything for it -
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:18
Jarahh
Jarahh is offline
Lichtelijk een trap in zijn ziel denk ik als je vraagt of je vreemd mag gaan.
Oud 10-04-2004, 14:50
Gent
Gent is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-04-2004 @ 18:56 :

*Geeft High Five*

Ben het hier helemaal mee eens!
Oud 10-04-2004, 14:53
juno
juno is offline
Er was toch een tijd dat mensen het prettig vonden om elkaars enige te zijn geweest. Omdat je dan iets heel exclusief alleen met elkaar hebt gedeeld. Nu opeens is het een gebrek in je ontwikkeling, iets wat je toch niet mag mislopen: andere mensen in je bed.

(Ik weet het, ik weet het, ik moet al helemaal mijn mond houden..maar op mijn 17e dacht ik zeker nog niet in termen van in moet ervaring opdoen.)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:31
Verwijderd
Jezus, wat een inlevingsvermogen hier weer.....NOT
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:44
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 10:28 :
* herkenning *

dat ik me afvroeg hoe seks met een ander zou zijn, is een van de redenen waarom het is uitgegaan in m'n eerste échte serieuze en vaste relatie.
twee maanden voor het uitging tussen ons was ik er nog vast van overtuigd dat we zouden gaan samenwonen en trouwen en alles wat daar bij hoort.

ik ga je heel het verhaal besparen, maar ondertussen is die jongen dus niet meer de enige met wie ik seks heb gehad, en ik heb nu eindelijk RUST gevonden op dat gebied.
het was iets dat me echt heel erg dwars zat, dat ik nooit zou weten hoe seks NOG kon zijn, met iemand anders dan die bepaalde jongen.
gevolg is dat ik nu wél klaar ben om me te binden: ik wéét nu hoe het nog kan zijn, ik wéét nu wat ik NIET mis (omdat mijn huidige vriend gewoon de beste is )...

sterkte met de situatie, en ik hoop dat je eruit komt, dat je doet wat goed voor je blijkt te zijn en dat je nog heel gelukkig kan worden. wat er ook gebeurt of waar je ook voor kiest...

weet alleen dat de eerste niet (altijd ) de beste is, en dat het soms juist goed kan zijn om bepaalde zekerheden in het leven los te laten, juist om gelukkiger en -raar genoeg- zekerder te worden van wat je doet en niet doet...

xxx

- once in one's life -just once- one should have enough faith in something, to risk everything for it -
effe he ... ga je je dadelijk ook afvragen hoe het is om met een andere vent getrouwd te zijn ? ...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:45
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-04-2004 @ 19:31 :
Dat zeg ik ook niet. Maar anoniempje gaat zich zorgen maken of ze wel moet gaan samenwonen omdat ze "nog nooit heeft geneukt met een andere jongen". Ik persoonlijk vind dat geen reden tot twijfel. Als je écht zo zit te springen om het met een ander te doen, maak het dan uit en bespring de eerste de beste.
Ik mag jou wel
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 18:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 10-04-2004 @ 20:45 :
Ik mag jou wel
Thanks

Ik zat trouwens al heel lang te denken op een goed antwoord voor *blue angel* hierboven, maar na een tijdje -en de post een paar keer herlezen- te hebben werd ik er zó moedeloos van. Kijk, mensen die zó denken, overtuig je toch niet. Toch heb je een goed antwoord bedacht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:35
Pixxa
Pixxa is offline
Tja, ik persoonlijk vind et nogal onzin om een topic te starten waarin je meldt dat je eigenlijk wel wilt weten hoe het is om sex met aan ander te hebben ... kan et denk ik niet anders beschrijven dant 'fout!' maar wie ben ik =)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:09
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 12-04-2004 @ 12:35 :
Tja, ik persoonlijk vind et nogal onzin om een topic te starten waarin je meldt dat je eigenlijk wel wilt weten hoe het is om sex met aan ander te hebben ... kan et denk ik niet anders beschrijven dant 'fout!' maar wie ben ik =)
Zeikerd
Ohja want nieuwsgierig zijn is niet menselijk
Ze houdt van haar vriend, neem ik aan aangezien ze gaan samenwonen. Ik moet wel zeggen ze is in mijn ogen erg jong om te gaan samenwonen. Het is een grote stap omdat ze haar leven met degen gaat delen. Ze wilt het kennelijk anders doet ze zoiets niet. Ze heeft voor hem gekozen en dat betekent dat ze voorlopig en misschien voor altijd bij hem blijft. Dat betekent geen sex met een ander ( tenzij ze vreemdgaat), dat betekent dat als je zo'n stap neemt automatisch denkt goh ik zal dus sex met hem hebben voor altijd. ( of naja een lange tijd)tja hoe zou het met iemand anders zijn, gaat dan door je hoofd heen. Het is een teken van menselijk zijn. Mensen zijn zwak, mensen zijn nieuwsgierig en ook al houdt degen van zijn vriend/vriendin de vraag hoe zou het zijn met een ander stelt iedereen zich wel eens.
In haar geval denk ik ook dat het een teken is van ik ben er nog niet helemaal klaar voor. Daarom heeft ze de topic geopend (onbeuwst) , om meningen van andere te lezen.

Citaat:
effe he ... ga je je dadelijk ook afvragen hoe het is om met een andere vent getrouwd te zijn ? ...
wat een vergelijking
Oud 12-04-2004, 20:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik ben het wederom eens met Nare man. Jezus wat een stel flapdrollen hier. Seks is iets wat je niet met jan en alleman doet, het is iets speciaals. Als je het nog nooit gedaan hebt, dan weet je dus eigenlijk niet wat je mist. Hence, zelfs als je met 100 mensen het bed hebt gedeeld, zou je je nog kunnen afvragen of je iets nog niet hebt gehad. Als je slechts met 1 persoon het bed hebt gedeeld, dan is het vrij logisch om je af te vragen hoe het met anderen is, gewoon simpel relativeren, vergelijken, nieusgierig zijn.

Mark dat je problemen hebt met een doodnormale woordencombinatie ofzoiets, is jouw probleem. Ze heeft het ook nooit over het uitmaken van hun relatie ofzo gehad, puur alleen om het gevoel dat ze mogelijk iets mist. Hoppa 2 van je (zeik-)argumenten opgedoekt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:54
Warsocket
Warsocket is offline
kleine tip vergeet het
je gaat toch geen goede relatie op het spel zetten om te kijken hoe het met iemand anders is
als je sexleven wat minder gaat dan zoek wat afwisseling (met hem ja)

kortom houd je doos binnenshuis (jullie huis)
Oud 12-04-2004, 21:30
Verwijderd
Sex met een ander... Nu ben ik niet bepaald de meest gezonde persoon op dat gebied om daar een objectief oordeel over te vellen, maar ik doe mijn best .
Ik ben uiteindelijk ook nieuwsgierig geworden en langs de ene kant was dat belangrijk: ik heb dingen over mezelf ontdekt en eveneens over anderen. Maar als ik nog om mijn ex had gegeven en er daadwerkelijk me zou zijn gaan samenwonen, had ik het niet nodig gehad. Mijn behoefte aan anderen is nihil als ik me maar goed voel bij de persoon bij wie ik ben. En als ik achteraf bekijk: ik ben blij dat ik bepaalde dingen weet, maar als ik het niet had geweten voor de rest van mijn leven en van die persoon had blijven houden, had ik ook perfect gelukkig kunnen zijn. Daarbij zou er in een relatie altijd ruimte moeten zijn voor het bespreken van zulke dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:47
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-04-2004 @ 21:09 :
Zeikerd
Ohja want nieuwsgierig zijn is niet menselijk
Ze houdt van haar vriend, neem ik aan aangezien ze gaan samenwonen. Ik moet wel zeggen ze is in mijn ogen erg jong om te gaan samenwonen. Het is een grote stap omdat ze haar leven met degen gaat delen. Ze wilt het kennelijk anders doet ze zoiets niet. Ze heeft voor hem gekozen en dat betekent dat ze voorlopig en misschien voor altijd bij hem blijft. Dat betekent geen sex met een ander ( tenzij ze vreemdgaat), dat betekent dat als je zo'n stap neemt automatisch denkt goh ik zal dus sex met hem hebben voor altijd. ( of naja een lange tijd)tja hoe zou het met iemand anders zijn, gaat dan door je hoofd heen. Het is een teken van menselijk zijn. Mensen zijn zwak, mensen zijn nieuwsgierig en ook al houdt degen van zijn vriend/vriendin de vraag hoe zou het zijn met een ander stelt iedereen zich wel eens.
In haar geval denk ik ook dat het een teken is van ik ben er nog niet helemaal klaar voor. Daarom heeft ze de topic geopend (onbeuwst) , om meningen van andere te lezen.

wat een vergelijking

Mag dan allemaal leuk en aardig en vooral menselijk zijn ...

Zoiets ga je je toch niet serieus afvragen? Klopt toch niet ... mee eens dat iedereen wel es zown gedachte op een bepaald moment zal hebbe maar om er nu een topic voor te openen omdat je voor jezelf niet alles op een rijtje kan zette of zoiets belangrijk is of niet ... gaat ver ...

Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Pixxa schreef op 10-04-2004 @ 20:44 :
ik verlaat m'n ventje van z'n leven niet, als er niet iets fundamenteel fout zit in de relatie... zolang ik 'm graag zie, zal ik 'm niet in de steek laten, en al zeker niet 'omdat ik me afvraag hoe het is om met een andere vent getrouwd te zijn'.

het ging mij er ook niet alleen om dat ik niet wist hoe het kon zijn met een andere jongen/man, want als dat alleen het geval had geweest had ik evengoed bij m'n ex kunnen blijven. ik was toch al zwaar vreemdgeweest en als ik het hem niet verteld had had hij het nooit te weten gekomen...

ik was jong, onervaren en verschrikkelijk jaloers.

ik heb sinds december een pràcht van een kerel, hij past perféct bij mij, zou alles voor me doen, houdt enorm veel van mij... kortom: hij is echt wel de ware, en ... ik ben de zesde waarmee hij you-know-what.

als hij TOEN mijn eerste had geweest, had ik me 'de zoveelste' gevoeld, ook al hield hij zielsveel van me, en zou ik ook zijn laatste zijn.

maar nu ben ik anders, ik ben ouder en wijzer geworden, uit ervaring... ik bén zijn zesde, en het maakt niet uit de hoeveelste hij van mij is, ik zie hem doodgraag, en hij mij, en dat maakt alles goed.

ik heb beseft dat hij niet speciaal moet zijn in de zin van "we waren elkaars eerste", hij moet gewoon speciààl zijn. in every way.

grmbl, ik geraak écht niet fatsoenlijk uit mijn woorden vandaag... als ik dit ZO verstuur begrijpt niemand wat ik nu juist bedoel...

wat ik wil zeggen is dit: het is niet omdat hij je eerste (en enige) is dat je bij hem moet blijven. je moet bij hem blijven omdat je zielsveel van hem houdt, en omdat je het gevoel hebt dat je ook de rest van je leven nog van hem kan blijven houden.

zoiets...

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:56
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-04-2004 @ 11:17 :
wat ik wil zeggen is dit: het is niet omdat hij je eerste (en enige) is dat je bij hem moet blijven. je moet bij hem blijven omdat je zielsveel van hem houdt, en omdat je het gevoel hebt dat je ook de rest van je leven nog van hem kan blijven houden.

Ik verwacht ook niet anders ...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:46
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
maar om er nu een topic voor te openen omdat je voor jezelf niet alles op een rijtje kan zette of zoiets belangrijk is of niet ... gaat ver ...
Het is een forum, hier kun je van alles kwijt.
Citaat:
ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee
jij kunt mij niet aan
Oud 13-04-2004, 15:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-04-2004 @ 21:47 :
Mark dat je problemen hebt met een doodnormale woordencombinatie ofzoiets, is jouw probleem. Ze heeft het ook nooit over het uitmaken van hun relatie ofzo gehad, puur alleen om het gevoel dat ze mogelijk iets mist. Hoppa 2 van je (zeik-)argumenten opgedoekt.
Ik heb geen problemen met haar woordkeuze; het kwam op mij alleen nogal plat en grof over. Ik zal eerder zeggen "seks met iemand hebben" of "met iemand naar bed gaan" of "vrijen" i.p.v. "neuken". Maar goed, daar gaat het niet om, het is hier toch geen woordspelletje. Je mag van mij gerust vinden dat ik zeikargumenten heb, of dat je ze hebt opgedoekt (terwijl ik vind dat ze nog mooi staan, hoor), maar het is hier geen debating-wedstrijd. Ik probeer hier geen discussie te winnen. Ik geef gewoon aan wat ik ervan vind en mijn eerste reactie was gewoon: "Oh my fúcking God." We zijn gewoon niet allemaal hetzelfde (en da's maar goed ook ).

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 13-04-2004 @ 16:17 :
Ik heb geen problemen met haar woordkeuze; het kwam op mij alleen nogal plat en grof over. Ik zal eerder zeggen "seks met iemand hebben" of "met iemand naar bed gaan" of "vrijen" i.p.v. "neuken". Maar goed, daar gaat het niet om, het is hier toch geen woordspelletje. Je mag van mij gerust vinden dat ik zeikargumenten heb, of dat je ze hebt opgedoekt (terwijl ik vind dat ze nog moois taan, hoor), maar het is hier geen debating-wedstrijd. Ik probeer hier geen discussie te winnen. Ik geef gewoon aan wat ik ervan vind en mijn eerste reactie was gewoon: "Oh my fúcking God." We zijn gewoon niet allemaal hetzelfde (en da's maar goed ook ).
Plat, grof...Dat is slechts interpretatie. Een woordkeus om een en dezelfde daad te beschrijven, no big deal, dunkt me. En het tweede punt dat ik aangaf is dat je haar beschuldigde van iets wat ze neit beweerd had Het is ook geen debateerwedstrijd, maar het is wel een discussie, of enigzins een uitwisselingen van meningen, dus mag je het erover hebben
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:38
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 13-04-2004 @ 00:47 :
Mag dan allemaal leuk en aardig en vooral menselijk zijn ...

Zoiets ga je je toch niet serieus afvragen? Klopt toch niet ... mee eens dat iedereen wel es zown gedachte op een bepaald moment zal hebbe maar om er nu een topic voor te openen omdat je voor jezelf niet alles op een rijtje kan zette of zoiets belangrijk is of niet ... gaat ver ...

Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =)
Waarom zou je je zoiets niet serieus afvragen. Nieuwsgierigheid is menselijk. En nee, niet in de manier van "
Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =)"
Dat is weer van het type overdreven.
Als ik nu nog bij mijn 1e vriend was weet ik zeker dat ik ook gewoon zo'n gevoel zou krijgen. Niet zo ernstig als de topicstartster misschien maar toch. Ik ben er blij mee dat hij nu niet meer mijn einge is, ik zal dat gevoel van 'misschien blijft hij wel mijn enige in mijn hele leven' nu nooit meer hebben en ben ook niet nieuwsgierig naar sex met andere mensen. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij om. Maakt me zekerder in mijn huidige relatie. Ik weet wat ik aan iemand heb en niet alleen op dat gebied.
Oud 13-04-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Zeldom schreef op 13-04-2004 @ 18:38 :
Ik ben er blij mee dat hij nu niet meer mijn einge is, ik zal dat gevoel van 'misschien blijft hij wel mijn enige in mijn hele leven' nu nooit meer hebben en ben ook niet nieuwsgierig naar sex met andere mensen. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij om. Maakt me zekerder in mijn huidige relatie. Ik weet wat ik aan iemand heb en niet alleen op dat gebied.
dat bedoelde ik dus, onder andere

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten