Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt, maar ja, je kunt er niet veel mee doen, behalve er toch met je vriend over praten. Misschien herkent hij het wel. Maar ehm, je vraagt je af of je wat mist. Als je nu seks hebt met iemand anders, en het blijkt dat je niets miste, dan heb je helemaal voor niks sex gehad met een ander. En als blijkt dat je wél wat miste, dan is de sex met je vriend lang niet zo leuk meer. Beide gevallen zijn niet echt wenselijk, lijkt me... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nee ik mis dus niets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, wie gaat dan ook op z'n 17e samenwonen, ben je sowieso niet goed snik IMHO. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee maar daarna ben je ook zo blij he ... bdoel je hebt met ehm lopen bonken hij kon dr geen drol van en dan? ben je dan gelukkig.. Anders je hebt met ehm lopen bonken, hij was geweldig ... je bent heel gelukkig etc ... tis dan nog maar de vraag of je je huidig vriendje houdt want das denk ik toch net iets belangrijker.. |
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste ga ik rol-ogen van 't feit dat je o'p je 17e gaat samenwonen. Ten tweede ga ik nóg meer rol-ogen als ze hieraan gaat twijfelen omdat ze nog nooit seks heeft gehad met iemand anders. Kom op, is dat een reden om aan een relatie te twijfelen? Dan weet je liefde en geilheid niet uit mekaar te houden. Ten derde ga ik nóg nóg meer rol-ogen van 't feit dat ze dat op een forum aan ons voorlegt en de woorden "maar ik heb nog nooit geneukt met een andere jongen" gebruikt. ![]() ![]() ![]() Zoals ik dus al zei: Oh my fúcking God.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wij begrijpen elkaar een beetje =) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat er mensen zijn die zo denken, nou ja, dat snap ik niet, hoor... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja zeg TS waarom nu al samenwonen ? Je bent 17.
|
Verwijderd
|
* herkenning *
dat ik me afvroeg hoe seks met een ander zou zijn, is een van de redenen waarom het is uitgegaan in m'n eerste échte serieuze en vaste relatie. twee maanden voor het uitging tussen ons was ik er nog vast van overtuigd dat we zouden gaan samenwonen en trouwen en alles wat daar bij hoort. ik ga je heel het verhaal besparen, maar ondertussen is die jongen dus niet meer de enige met wie ik seks heb gehad, en ik heb nu eindelijk RUST gevonden op dat gebied. het was iets dat me echt heel erg dwars zat, dat ik nooit zou weten hoe seks NOG kon zijn, met iemand anders dan die bepaalde jongen. gevolg is dat ik nu wél klaar ben om me te binden: ik wéét nu hoe het nog kan zijn, ik wéét nu wat ik NIET mis (omdat mijn huidige vriend gewoon de beste is ![]() ![]() sterkte met de situatie, en ik hoop dat je eruit komt, dat je doet wat goed voor je blijkt te zijn en dat je nog heel gelukkig kan worden. wat er ook gebeurt of waar je ook voor kiest... weet alleen dat de eerste niet (altijd ![]() xxx - once in one's life -just once- one should have enough faith in something, to risk everything for it - |
![]() |
||
Citaat:
*Geeft High Five* Ben het hier helemaal mee eens! ![]()
|
Er was toch een tijd dat mensen het prettig vonden om elkaars enige te zijn geweest. Omdat je dan iets heel exclusief alleen met elkaar hebt gedeeld. Nu opeens is het een gebrek in je ontwikkeling, iets wat je toch niet mag mislopen: andere mensen in je bed.
(Ik weet het, ik weet het, ik moet al helemaal mijn mond houden..maar op mijn 17e dacht ik zeker nog niet in termen van in moet ervaring opdoen.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat trouwens al heel lang te denken op een goed antwoord voor *blue angel* hierboven, maar na een tijdje -en de post een paar keer herlezen- te hebben werd ik er zó moedeloos van. Kijk, mensen die zó denken, overtuig je toch niet. Toch heb je een goed antwoord bedacht. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ohja want nieuwsgierig zijn is niet menselijk ![]() Ze houdt van haar vriend, neem ik aan aangezien ze gaan samenwonen. Ik moet wel zeggen ze is in mijn ogen erg jong om te gaan samenwonen. Het is een grote stap omdat ze haar leven met degen gaat delen. Ze wilt het kennelijk anders doet ze zoiets niet. Ze heeft voor hem gekozen en dat betekent dat ze voorlopig en misschien voor altijd bij hem blijft. Dat betekent geen sex met een ander ( tenzij ze vreemdgaat), dat betekent dat als je zo'n stap neemt automatisch denkt goh ik zal dus sex met hem hebben voor altijd. ( of naja een lange tijd)tja hoe zou het met iemand anders zijn, gaat dan door je hoofd heen. Het is een teken van menselijk zijn. Mensen zijn zwak, mensen zijn nieuwsgierig en ook al houdt degen van zijn vriend/vriendin de vraag hoe zou het zijn met een ander stelt iedereen zich wel eens. In haar geval denk ik ook dat het een teken is van ik ben er nog niet helemaal klaar voor. Daarom heeft ze de topic geopend (onbeuwst) , om meningen van andere te lezen. Citaat:
![]()
|
Ik ben het wederom eens met Nare man. Jezus wat een stel flapdrollen hier. Seks is iets wat je niet met jan en alleman doet, het is iets speciaals. Als je het nog nooit gedaan hebt, dan weet je dus eigenlijk niet wat je mist. Hence, zelfs als je met 100 mensen het bed hebt gedeeld, zou je je nog kunnen afvragen of je iets nog niet hebt gehad. Als je slechts met 1 persoon het bed hebt gedeeld, dan is het vrij logisch om je af te vragen hoe het met anderen is, gewoon simpel relativeren, vergelijken, nieusgierig zijn.
Mark dat je problemen hebt met een doodnormale woordencombinatie ofzoiets, is jouw probleem. Ze heeft het ook nooit over het uitmaken van hun relatie ofzo gehad, puur alleen om het gevoel dat ze mogelijk iets mist. Hoppa 2 van je (zeik-)argumenten opgedoekt. |
![]() |
|
kleine tip vergeet het
je gaat toch geen goede relatie op het spel zetten om te kijken hoe het met iemand anders is als je sexleven wat minder gaat dan zoek wat afwisseling (met hem ja) kortom houd je doos binnenshuis (jullie huis)
|
Verwijderd
|
Sex met een ander... Nu ben ik niet bepaald de meest gezonde persoon op dat gebied om daar een objectief oordeel over te vellen, maar ik doe mijn best
![]() Ik ben uiteindelijk ook nieuwsgierig geworden en langs de ene kant was dat belangrijk: ik heb dingen over mezelf ontdekt en eveneens over anderen. Maar als ik nog om mijn ex had gegeven en er daadwerkelijk me zou zijn gaan samenwonen, had ik het niet nodig gehad. Mijn behoefte aan anderen is nihil als ik me maar goed voel bij de persoon bij wie ik ben. En als ik achteraf bekijk: ik ben blij dat ik bepaalde dingen weet, maar als ik het niet had geweten voor de rest van mijn leven en van die persoon had blijven houden, had ik ook perfect gelukkig kunnen zijn. Daarbij zou er in een relatie altijd ruimte moeten zijn voor het bespreken van zulke dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag dan allemaal leuk en aardig en vooral menselijk zijn ... Zoiets ga je je toch niet serieus afvragen? Klopt toch niet ... mee eens dat iedereen wel es zown gedachte op een bepaald moment zal hebbe maar om er nu een topic voor te openen omdat je voor jezelf niet alles op een rijtje kan zette of zoiets belangrijk is of niet ... gaat ver ... Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het ging mij er ook niet alleen om dat ik niet wist hoe het kon zijn met een andere jongen/man, want als dat alleen het geval had geweest had ik evengoed bij m'n ex kunnen blijven. ik was toch al zwaar vreemdgeweest en als ik het hem niet verteld had had hij het nooit te weten gekomen... ik was jong, onervaren en verschrikkelijk jaloers. ik heb sinds december een pràcht van een kerel, hij past perféct bij mij, zou alles voor me doen, houdt enorm veel van mij... kortom: hij is echt wel de ware, en ... ik ben de zesde waarmee hij you-know-what. als hij TOEN mijn eerste had geweest, had ik me 'de zoveelste' gevoeld, ook al hield hij zielsveel van me, en zou ik ook zijn laatste zijn. maar nu ben ik anders, ik ben ouder en wijzer geworden, uit ervaring... ik bén zijn zesde, en het maakt niet uit de hoeveelste hij van mij is, ik zie hem doodgraag, en hij mij, en dat maakt alles goed. ik heb beseft dat hij niet speciaal moet zijn in de zin van "we waren elkaars eerste", hij moet gewoon speciààl zijn. in every way. grmbl, ik geraak écht niet fatsoenlijk uit mijn woorden vandaag... als ik dit ZO verstuur begrijpt niemand wat ik nu juist bedoel... wat ik wil zeggen is dit: het is niet omdat hij je eerste (en enige) is dat je bij hem moet blijven. je moet bij hem blijven omdat je zielsveel van hem houdt, en omdat je het gevoel hebt dat je ook de rest van je leven nog van hem kan blijven houden. zoiets... xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik verwacht ook niet anders ... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Enne zeikerd of niet, ik zou naast mn vriendin eigenlijk ook wel sex me jou wille hebben, ben nieuwschierig hee =)" Dat is weer van het type overdreven. Als ik nu nog bij mijn 1e vriend was weet ik zeker dat ik ook gewoon zo'n gevoel zou krijgen. Niet zo ernstig als de topicstartster misschien maar toch. Ik ben er blij mee dat hij nu niet meer mijn einge is, ik zal dat gevoel van 'misschien blijft hij wel mijn enige in mijn hele leven' nu nooit meer hebben en ben ook niet nieuwsgierig naar sex met andere mensen. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij om. Maakt me zekerder in mijn huidige relatie. Ik weet wat ik aan iemand heb en niet alleen op dat gebied.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Gluren als je vriend/vriendin met een ander sex heeft. Kivat | 46 | 10-05-2009 18:51 | |
Seksualiteit |
'geen zin' Verwijderd | 41 | 19-07-2003 08:29 | |
Seksualiteit |
Sex met je nieuwe partner Verwijderd | 22 | 07-06-2003 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
mag je sex hebben onder de 16 jaar? en.. micra | 46 | 14-01-2003 08:55 |