Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 17:43
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben anders, maar ik wil helemaal niet anders zijn.
Ik zat daar dan wel, in de pauze, tussen die 6 anderen, maar ik voelde zo'n spanning he?! niet normaal... en ook alles behalve prettig. En het voelt alsof iedereen dwars door me heen kan kijken, alsof iedereen gewoon kan zien dat ik anders ben. HET VOELT GEWOON ONEERLIJK!
Oud 06-04-2004, 18:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Liss schreef op 06-04-2004 @ 17:20 :
Morgen Engels mondeling.. bah.. ik haat die taal echt, met oefenen ging het zo fout dat ik zelfs fouten maakte in het beschrijven hoe ik eruit zag.. maar gelukkig mag ik een 2 halen
He meis kop op! Ik heb vanmorgen mijn Engels mondeling gehad (zie mijn posts hierboven) en ik ben echt heel slecht in Engels, stond een 5.6 gemiddeld voor mijn mondeling maar ik haalde een 6!!! Ik sta nu dus een 5.8 gemiddeld en ik vond het nog best gezellig ook.
Oud 06-04-2004, 18:15
Fainne
Fainne is offline
Ik ben het zo beu...
hoe de wereld in elkaar steekt,
hoe kil en hard de mensen zijn,
hoe alles draait om geld en je nergens staat zonder...
Oud 06-04-2004, 18:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fainne schreef op 06-04-2004 @ 19:15 :
Ik ben het zo beu...
hoe de wereld in elkaar steekt,
hoe kil en hard de mensen zijn,
hoe alles draait om geld en je nergens staat zonder...
Gelukkig zijn er uitzonderingen
Oud 06-04-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Happydeath schreef op 06-04-2004 @ 15:55 :
\

Wie zou je moeten bellen? Je decaan of iemand anders? En waarom durf je dat niet?
ik moet twee opleidingen bellen om te vragen tot wanneer het inschrijven kan ivm. toelating enz. en dat durf ik niet omdat ik bang ben dat het helemaal fout gaat, gewoon omdat ik er te dom voor ben
Oud 06-04-2004, 20:13
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 06-04-2004 @ 21:00 :
ik moet twee opleidingen bellen om te vragen tot wanneer het inschrijven kan ivm. toelating enz. en dat durf ik niet omdat ik bang ben dat het helemaal fout gaat, gewoon omdat ik er te dom voor ben
Je hoeft helemaal niet te denken dat je dom bent. Waarom zou dat? Als je een vervolgopleiding kunt doen uberhaupt betekent dat al dat je enige mate van intelligentie in je hebt.
Oud 06-04-2004, 20:17
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Vandaag bij de psycholoog geweest. Ik kwam er wel met een goed gevoel weg. Ik ga in september waarschijnlijk met een sociale vaardigheidstraining beginnen en ze gaat een test voor me aanvragen bij een psychiater.

Verder ben ik erachter gekomen dat mijn ups en downs de laatste 2 weken sinds ik erachter ben dat ik een vorm van autisme heb normaal zijn. Ze zei dat ze het eigenlijk wel had verwacht. Ze schrok er echter van dat ik bij het water heb gestaan met het idee mezelf te verdrinken.
Oud 06-04-2004, 20:20
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 06-04-2004 @ 18:43 :
ik ben anders, maar ik wil helemaal niet anders zijn.
Ik zat daar dan wel, in de pauze, tussen die 6 anderen, maar ik voelde zo'n spanning he?! niet normaal... en ook alles behalve prettig. En het voelt alsof iedereen dwars door me heen kan kijken, alsof iedereen gewoon kan zien dat ik anders ben. HET VOELT GEWOON ONEERLIJK!
Dit klinkt helaas bekend. Ik zou zeggen kopop Niet dat je er iets aan hebt maar je bent niet de enige die zich zo voelt

En iedereen denkt dat ik een geweldig leven heb. Dat heb ik misschien ook, het leven is wat je er zelf van maakt, maar ik zit met dingen die anderen niet weten en ik niet van plan ben te vertellen
Oud 06-04-2004, 20:43
sublime
sublime is offline
ik kom gewoon níet uit mn woorden. ik voel me blauwig, maar kweet niet waarom, of kan het iig niet uitleggen... ik voel me vooral alleen op het moment. en bang dat ik t altijd blijven zal..
Oud 06-04-2004, 20:47
Verwijderd
Ik voel me gewoon alledaags. Gewoontjes. Normaal. Fijn gevoel.
Oud 06-04-2004, 21:05
Verwijderd
Ik enorme trek in koekjes... Trainen ging goed, gelukkig...kreeg alleen van de trainer te horen dat ik er een beetje meer in moest geloven dat ik het wel kon...dat ik het wel had en het dus ook moest laten zien ed en dat ik er dus wel in moest geloven ed... Mjah...vandaag was ook wel een wat betere dag. En hij zeurde niet zo vandaag, hij zei dingen wat normaler ipv dingen te eisen en meteen maar te gaan schreeuwen (voor die twee dingen ben ik allergisch ). Verder e i n d e l i j k een mailtje terug gehad van een docent...m'n essay was lang, maar wel interessant en als ik er conclusies bij schreef, dan mocht ik het zo al inleveren. Mjah, heb toch nog maar wat dingen aangepast (was al begonnen, dus kan ik het net zo goed ook ff afmaken, lijkt me), maar inkorten hoeft dus niet meer. ('t is nu 17 kantjes en we moesten er rond de 5 hebben. ) Morgen ff in laten binden en het werkstuk van orthopedagogiek ook en dan inleveren...is dat ook weer gedaan. Kan ik daarna organisatie en beleid gaan maken en leren. Stage was ook leuk, op *iets* na dan iig... Hopelijk gaat het morgen ook...ben benieuwd... Nu ff snel dat essay afmaken maar, dan kan ik naar bed...anders kan ik er morgen weer niet uitkomen.
Oud 06-04-2004, 21:14
Liss
Liss is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-04-2004 @ 19:11 :
He meis kop op! Ik heb vanmorgen mijn Engels mondeling gehad (zie mijn posts hierboven) en ik ben echt heel slecht in Engels, stond een 5.6 gemiddeld voor mijn mondeling maar ik haalde een 6!!! Ik sta nu dus een 5.8 gemiddeld en ik vond het nog best gezellig ook.
Thanks maar gelukkig sta ik een 7 en kan dus een 2 halen en dan sta ik nog een 6. Verwacht gewoon echt een 3 ofzo, die had ik ook voor het proefmondeling, maar zoveel zou die 3 dus niet uitmaken.
Zie het morgen wel
Oud 06-04-2004, 21:21
Verwijderd
ik heb echt fokking zin stomme dingen te doen maar ik weet dak mezelf moet inhouden... maar das zo fokking moeilijk, en me armen doen al pijn en ik weet godverdomme nie wa ik moet doen... dalijk doe ik weer iets stoms.. ik word gek van mezelf *jank*
Oud 06-04-2004, 21:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 06-04-2004 @ 21:20 :
Dit klinkt helaas bekend. Ik zou zeggen kopop Niet dat je er iets aan hebt maar je bent niet de enige die zich zo voelt

En iedereen denkt dat ik een geweldig leven heb. Dat heb ik misschien ook, het leven is wat je er zelf van maakt, maar ik zit met dingen die anderen niet weten en ik niet van plan ben te vertellen
ik weet niet of het om dezelfde situatie gaat... maar thnx iig! en jij ook sterkte he?!*knuff* wen
Oud 06-04-2004, 22:04
Steleto
Steleto is offline
Er zit een enorme emotionele leegte in me, ik voel 't in m'n buik. Ik probeer 'm nu te vullen met veel eten, met kopen, met oppervlakkige dingen. Maar het werkt niet (en ik wil niet zoveel eten want heb nu al een BMI van 32 en dat haat ik)

Hoe kan ik de leegte minder laten worden? Wat heb ik nodig, wat wil ik, waar komt die leegte vandaan?

Oud 07-04-2004, 03:15
phensicske
phensicske is offline
Ik heb een akelige droom gehad en het gezicht uit die droom achtervolgt me nog...
Niet dat ik er nu heel de tijd mee bezig ben, maar toch, af en toe komt het naar boven. Ik zag haar gezicht als dat van een oude dode persoon, kil, koud en angstaanjagend.

Pff.

Maar nu gaat het toch wel beter met me. Ik heb vandaag een oude vriendin terug gezien en het was leuk, ongedwongen.
Morgen ga ik weer eens uit mijn grot komen, om voor school te werken. De dag erna komt de confrontatie, maar daar wil ik nog even niet bij stilstaan. Vrijdag krijg ik mijn eerste therapie, 'k vraag me af hoe dat zal zijn...

Veel twijfels, maar toch uit mijn bodemloze put geklauterd. 'k Zie reeds de zon achter wat wolken die zich langzaam maar zeker wegtrekken.

Het gaat me lukken.
Oud 07-04-2004, 06:23
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
phensicske schreef op 07-04-2004 @ 04:15 :
Ik heb een akelige droom gehad en het gezicht uit die droom achtervolgt me nog...
Niet dat ik er nu heel de tijd mee bezig ben, maar toch, af en toe komt het naar boven. Ik zag haar gezicht als dat van een oude dode persoon, kil, koud en angstaanjagend.

Pff.

Maar nu gaat het toch wel beter met me. Ik heb vandaag een oude vriendin terug gezien en het was leuk, ongedwongen.
Morgen ga ik weer eens uit mijn grot komen, om voor school te werken. De dag erna komt de confrontatie, maar daar wil ik nog even niet bij stilstaan. Vrijdag krijg ik mijn eerste therapie, 'k vraag me af hoe dat zal zijn...

Veel twijfels, maar toch uit mijn bodemloze put geklauterd. 'k Zie reeds de zon achter wat wolken die zich langzaam maar zeker wegtrekken.

Het gaat me lukken.
Mooi dat het beter gaat. Suc6 Vrijdag!, het gaat je zeker lukken!
Oud 07-04-2004, 11:18
Verwijderd
bij voorbaat mijn excuses voor mijn taalgebruik

Ik wil het even hebben over mijn ver******de huisbaas die zijn woord niet houdt en een gore *****Turk is die de naam van zijn land en landgenoten bedoezelt. Een gore stinkende ********* is het, geen eerwraak is hard genoeg voor die lul!!!!
Verder wil ik dat elke ***** die op ik mijn werk aan de telefoon krijg (telemarketing) zal branden in de hel. En al die leugenachtige ******(lees: vrouwen) die hier rondlopen dood gaan aan de meest ranzige geslachtsziekten.

*zucht*

[Edit door Kruimel: Ik begrijp dat je boos bent, maar ik heb de scheldwoorden toch even in sterretjes veranderd.]
[Turk is voorlopig nog geen scheldwoord, naar ik meen]

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 11:58.
Oud 07-04-2004, 11:43
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
phensicske schreef op 07-04-2004 @ 04:15 :

Ik heb onlangs ook zo'n droom gehad, van een klein meisje, dat de hele tijd als een gek tegen me schreeuwde en commentaar had op alles van mij en alles afbrak. Ik was echt bang van haar en ze achtervolgde me ook overdag. Maar hier ben je natuurlijk niets mee

Ik heb homeopathie gekregen om mijn gedachten vlakker te maken en om mezelf iets makkelijker door de dag te slepen.
Het voortdurend melancholieke gevoel dat mijn dagen beheerst is er ieeetsje minder door.
Ik moet deze vakantie ook gewoon dingen zoeken om me bezig te houden.

Er komt echt nooit iets zinnigs uit mijn mond
Oud 07-04-2004, 13:02
Verwijderd
Oh YES, blijheid, lalalalala, big smile etc.
Oud 07-04-2004, 13:46
Gothic
Gothic is offline
Damn m'n cijfers van vorige week:

8,7 voor natuurkunde PO
8,7 voor engels literatuur
7,8 voor wiskunde
7,7 voor scheikunde

Hoe is dit mogelijk ...

Blij
Oud 07-04-2004, 13:50
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 07-04-2004 @ 12:18 :
bij voorbaat mijn excuses voor mijn taalgebruik

Ik wil het even hebben over mijn ver******de huisbaas die zijn woord niet houdt en een gore *****Turk is die de naam van zijn land en landgenoten bedoezelt. Een gore stinkende ********* is het, geen eerwraak is hard genoeg voor die lul!!!!
Verder wil ik dat elke ***** die op ik mijn werk aan de telefoon krijg (telemarketing) zal branden in de hel. En al die leugenachtige ******(lees: vrouwen) die hier rondlopen dood gaan aan de meest ranzige geslachtsziekten.

*zucht*

[Edit door Kruimel: Ik begrijp dat je boos bent, maar ik heb de scheldwoorden toch even in sterretjes veranderd.]
[Turk is voorlopig nog geen scheldwoord, naar ik meen]
Relax een beetje mr. Benfatto.

@Kruimel: Nee, dat zou ook een beetje raar zijn om van een nationaliteit een scheldwoord te maken.
Oud 07-04-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2004 @ 14:46 :
Damn m'n cijfers van vorige week:

8,7 voor natuurkunde PO
8,7 voor engels literatuur
7,8 voor wiskunde
7,7 voor scheikunde

Hoe is dit mogelijk ...
Zie je nou wel dat je gewoon wat meer vertrouwen moet hebben in je eigen capaciteiten
Oud 07-04-2004, 14:00
sublime
sublime is offline
ik voel me knap waardeloos
Oud 07-04-2004, 14:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben ontiechelijk pissed off op m'n zus. Ze heeft voor de zoveelste keer een huurachterstand en is nu uit d'r huis getrapt, waardoor ze bij ons op de bank moet slapen.
En ze blijft gewoon doorbellen op dat kutmobieltje van d'r!
Godverdomme wat een irritante trut.
Oud 07-04-2004, 14:41
sublime
sublime is offline
vanaf 1 maart hoor ik toch gewoon blij en vrolijk en lenteachtig en vooral níet depressief te zijn? ja toch? ik heb hoofdpijn, ben moe, voel me kut en heb het gewoon ontzettend gehad. echt waar. en ik moet mn tentamen leren, maar ik doe het gewoon niet. terwijl ik het wel wil. en ik heb een ik-ben-onzeker-en-bang-dat-niemand-mij-lief-vindt-en-dat-het-allemaal-geen-zin-heeft-periode

Oud 07-04-2004, 15:06
Liss
Liss is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-04-2004 @ 19:11 :
Heb een 4
Verwachte een 2 of een 3, dus viel wel mee. Het ging voor mn gevoel juist best goed, beter als oefenen ook. Heb ook aan 1 stuk door gepraat en daarmee heb ik dus hoger gehaald, want mn Engels was aardig slecht
Maar goed, sta nu precies een 6
Oud 07-04-2004, 17:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Liss schreef op 07-04-2004 @ 16:06 :
Heb een 4
Verwachte een 2 of een 3, dus viel wel mee. Het ging voor mn gevoel juist best goed, beter als oefenen ook. Heb ook aan 1 stuk door gepraat en daarmee heb ik dus hoger gehaald, want mn Engels was aardig slecht
Maar goed, sta nu precies een 6
Ahh, nou toch beter dan wat je verwachtte he, en aan al die blije smilies te zien kan je dr ook niet erg meezitten dat het niet meer is geworden. Enne, je gemiddelde is nog altijd hoger dan dat van mij
Oud 07-04-2004, 18:56
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Fainne schreef op 07-04-2004 @ 12:43 :
Ik heb onlangs ook zo'n droom gehad, van een klein meisje, dat de hele tijd als een gek tegen me schreeuwde en commentaar had op alles van mij en alles afbrak. Ik was echt bang van haar en ze achtervolgde me ook overdag. Maar hier ben je natuurlijk niets mee

Ik heb homeopathie gekregen om mijn gedachten vlakker te maken en om mezelf iets makkelijker door de dag te slepen.
Het voortdurend melancholieke gevoel dat mijn dagen beheerst is er ieeetsje minder door.
Ik moet deze vakantie ook gewoon dingen zoeken om me bezig te houden.

Er komt echt nooit iets zinnigs uit mijn mond
Nee, ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n rare dromen. Mijn droom kwam vooral voort uit de angst van de ano van die vriendin.

Homeopathie helpt me ook wat minder angsten te hebben en het wat positiever te zien.

@ Dreamerfly : thx voor je steuntje in de rug.
Oud 07-04-2004, 20:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren had ik dus Engels mondeling, en dat ging heel goed. Maar toen ik beneden kwam zag ik een klasgenoot met mijn vriendin staan praten en ik zag gelijk dat er wat was. Mijn vriendin heeft maandag te horen gekregen dat ze reuma heeft. Nu mag ze heel veel hobby's van haar niet meer doen (basklarinet spelen) ik vind het echt zo zielig voor haar maar ik weet eigenlijk ook niet goed hoe ik haar moet helpen. Ben gister even met haar naar de stad geweest, om toch nog even samen te zijn, ik kon haar echt niet zo naar huis laten gaan. Samen wat gedronken en heel veel gepraat, was echt heel gezellig. Ik mis haar echt (ze is vorig jaar blijven zitten en zij zit dus ik 5V en ik in 6V).

Vandaag had ik wiskunde SE en debat voor Nederlands. Wiskunde ging best goed, het was makkelijker dan ik had verwacht, nu maar hopen dat ik ook echt een mooi cijfer heb daarvoor. Voor mijn debat van Nederlands had ik een 6.5, had ik eigenlijk ook wel verwacht dus viel niet echt mee of tegen. Het debat zelf viel wel mee, ging eigenlijk best heel goed.

Morgen heb ik mijn laatste toets Frans 1 en ik moet perse een 6.2 halen om een voldoende te staan. Voor mijn proefexamen wat ik net gemaakt heb had ik een 5.5 en dat is al hoger dan ik ooit gehaald heb. Bovendien is dat een Frans 1,2 examen en ik heb morgen Frans 1 dus ik heb weer iets meer hoop op een goed cijfer.

Duimen jullie morgen voor me??? (Bij mijn Engels hielp het ook )
Oud 07-04-2004, 20:47
Verwijderd
gaat wel met me,ben nog steeds niet over dat andere meisje heen,maar heb morgen een date met een meisje dat ik in het weekend tegenkwam,het is mischien wel goed om mijn gedachten te verzetten...
Oud 07-04-2004, 20:50
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-04-2004 @ 21:45 :
Duimen jullie morgen voor me??? (Bij mijn Engels hielp het ook )
Vooruit maar weer

Nee, kheb de hele ochtend vrij morgen, ik zal t uitgebreid doen
Oud 07-04-2004, 21:42
Verwijderd
Succes Daantje!
Ik heb morgen een mondeling Engels. Wil wel een hoog cijfer halen (ga voor de 8, maar ben ook blij met een 7 hoor . Met een 6 zou ik echter ontevreden zijn, aangezien ik voor mijn presentatie een 8 heb gehaald en ik vind dat een 7 toch wel haalbaar moet zijn). Dus ook duimen voor mij?
Oud 07-04-2004, 23:18
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
*fladdert* *verliefd is*

nogsteedsdagenaftelttot18april.

en morgen smeken voor mn jokerherkansing. ik was vandaag afwezig nl. maar- ach, ze moeten niet Zeuren.
morgen neem k foto's van Haar mee naar school.

stiekemwilikzeookhierposten
Oud 08-04-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 08-04-2004 @ 00:18 :
nogsteedsdagenaftelttot18april.

wat is er dan?
ik tel ook beetje af..
ben dan nl jarig

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 12:41.
Oud 08-04-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2004 @ 14:56 :
Zie je nou wel dat je gewoon wat meer vertrouwen moet hebben in je eigen capaciteiten
Kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Oud 08-04-2004, 09:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 22:42 :
Succes Daantje!
Ik heb morgen een mondeling Engels. Wil wel een hoog cijfer halen (ga voor de 8, maar ben ook blij met een 7 hoor . Met een 6 zou ik echter ontevreden zijn, aangezien ik voor mijn presentatie een 8 heb gehaald en ik vind dat een 7 toch wel haalbaar moet zijn). Dus ook duimen voor mij?
Sorry dat ik het nu pas zie (ben vroeg naar bed gegaan gister) maar tuurlijk duim ik ook voor jou! *duimt voor de acht voor Engels voor Loontjuh*

Ik heb net mijn toets van Frans gemaakt en ik heb eigenlijk wel hoop op een goed cijfer. De teksten die we kregen waren niet zo heel moeilijk en gingen dit keer ook over een beetje interessante onderwerpen, dat scheelt toch ook vind ik. Nu maar hopen dat mijn leraar het nakijkt voor hij op reisweek gaat want anders moet ik anderhalve week wachten
Oud 08-04-2004, 11:36
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-04-2004 @ 08:30 :
wat is er dan?
ik tel ook beetje af..
ben dan nl jarig
dan ga ik met mijn lief meisje naar de Efteling.
(maar dan zal ik tegelijkertijd Beseffen en Denken Aan je verjaardag. )
Oud 08-04-2004, 12:43
Verwijderd
nou bedankt voor t duimen!
heb een 7. Niet wat ik hoopte, maar het ging ook niet zo goed. Op een of andere manier kwam ik niet zo goed uit mn woorden.
Het lijstje is dus:

NL 7
ENG 7
FR 7,2
ECO ? (hoop goed)
BIO ? (die heb ik goed verknald)
Oud 08-04-2004, 13:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vanochtend evaluatiegesprek gehad.
Jeetje wat kan mijn moeder dom doen.. Ze denkt werkelijk dat ik alles van vandaag op morgen anders kan doen. Dat ik door de medicijnen helemaal beter moet zijn in een keer. Snapt ze nou echt niet dat dat gewoon nìet zo werkt? Tja, en wat ik dan al helemaal niet snap is dat de ouderbegeleider er helemaal niets van zei. Hij zat maar wat "ja te knikken" op zijn stoel. Ook zei hij dingen die helemaal niet klopte. Ik zou bij mijn vorige medicijncontrole gezegd hebben weer last te hebben van stemmen, terwijl uit dat gesprek gekomen is dat ik weer suicidaal ben. We hebben toen helemaal niet over stemmen horen gesproken.. Ik vind het maar een vaag gedoe de laatste tijd, het lijkt haast wel of niemand zich ook nog maar ergens voor interesseert als het om mij gaat. Nee, als het mijn ouders maar goed gaat, dan is het prima.

Mijn therapeut deed gelukkig wel normaal. Ik geloof dat hij ook wel in de gaten had dat ik het gesprek niet helemaal volgde, al zei hij er niets over. Met hem heb ik wel gewoon kunnen praten, nieuwe afspraken gemaakt en voorstellen gedaan. Dat luchtte gelukkig wel wat op..

Maar ik snap steeds minder hoe het hulpverleningscircuit hier inelkaar zit. Het lijkt wel alsof alles meer om mijn ouders draait dan om mij.
Oud 08-04-2004, 13:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 07-04-2004 @ 14:50 :
@Kruimel: Nee, dat zou ook een beetje raar zijn om van een nationaliteit een scheldwoord te maken.
Een nationaliteit is geen scheldwoord, een woord als kutturk wel. Je dan zou turk in principe mogen blijven staan, maar ik heb het niet laten staan omdat ik van mening ben dat een dergelijke betiteling dan op de verkeerde manier gebruikt wordt. Dat was voor mij een reden om het gehele woord te censureren.

En ik... Herken mezelf niet meer. En ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik voel me ontspannen de laatste week, dat voelt goed en ik maak me helemaal nergens zorgen om (overdreven?) en dat zou wel goed moeten zijn. Maar ik weet niet of het wel positief is dat ik mezelf zo krijt raak.
Nu goed, die spanning om niets wil ik ook niet terug, dat is wel waar. En ik leer mezelf wel weer opnieuw kennen, hoe ver ik dan ook veranderen.

Hmmzz...

It's a beautiful daaaaaaaaaaaaaaaaay...
Oud 08-04-2004, 14:33
sublime
sublime is offline
hm ik voel me dik en onzeker. en stresserig. en twijfel.

vanavond feest, dan komt het goed. > gelijk veel lichaamsbeweging
Oud 08-04-2004, 14:52
Verwijderd
heb het gevoel dat me echt geen rust gegund word.. en alles heeft weer effect op de negatieve spiraal....

pff... het verslag van 15 pag. die ik moet overdoen schiet ook nie echt op... en dat verslag van 6 pag. kon ik ook niet doen wegens ''familieproblemen''

en pa weet me echt altijd kwaad te maken.. word er zo doodziek van.. hij heeft ''zijn'' hele huis al volgeplakt met brieven waar op staat wat de regels zijn, maar hij is de kleine lettertjes vergeten erbij te zetten: ''no comment'' ...

achjah, hoe meer regels hij maakt, destevaker spreek ik hem tegen en destevaker komt hij van zijn smerige klusjes af door mij die als straf op te geven.....

school heb ik nu zeker verkl**t... nouja, heeft mijn klas voor me verkloot dan... kon de pracktische opdracht niet maken om geldgebrek tis verdmme niet eerlijk

maar het boeit ook allemaal niet meer
Oud 08-04-2004, 15:30
Verwijderd
Ik heb het echt allemaal weer fantastisch voor elkaar. ik heb het druk, en ik heb net een deel van mn tentamencijfers gekregen. ik heb het verkloot, ik kan het wel schudden. ze hadden me in 4 havo moeten laten zitten, dan had ik nu niet 4 5en hoeven ophalen. ermee stoppen mag natuurlijk niet, wil niemand, maar ik kan het dus blijkbaar gewoon niet. bij mn laatste twee uur kwam ik te laat, m'n leraar vroeg of t allemaal wel ging, hij had al iets gehoord van anderen, nou, toen heb ik het er maar even uitgetraand. hij ging me wel geruststellen door te zeggen dat ik voor ckv 3 in ieer geval wel een voldoende kom te staan. nou ja, daar vertrouw ik dan maar op. ik ga samen met Jurre de muziekavond presenteren. dat is op zich wel leuk. de examenstunt, daar heb ik al helemaal geen zin in. hoe kan je nou gaan feesten met niet-leuke mensen als je toch min of meer al weet dat je toch niet gaat slagen?
ik voel me gewoon zo verdomd beroerd. ik kwam relaxed uit mn tentamenweek, maar mn cijfers liegen er niet om. ik heb het druk, moet in tweeeneenhalve week tijd nog van alles voor elkaar breien, en dan is het alweer over. ik kan er niet aan wennen. ik moet nodig weer gaan afvallen, en ik wil op t moment eigenlijk geen mensen of blijheid om me heen. ik loop me de hele middag al te ergeren aan mensen die het wél leuk hebben. klasgenoten blijven steeds maar herhalen wat voor fantastische cijfers ze gehaald hebben vooor mondelingen, ed, en ik kan daar op t moment niet tegen..ik sta een 7 voor letterkunde op mn eindlijst. op zich goed, maar niet goed genoeg. t enige vak waar ik lol in heb, nederlands, haal het hele jaar goede cijfers, en dan sta ik een 7. en dat is nog een van de laagsten. ik kan er niet tegen. allemaal over hun 9ens praten. ga toch weg. ik zie er gewoon tegenop. ik faal. ik faal in alles. er is niets wat ik kan, of wat ik kan volhouden. bah. ik wordt er doodmoe van.

en ik kan er donder op zeggen dat mn vriendje strax lekker op dit topic gaat rondneuzen. hoera.
Oud 08-04-2004, 15:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan me de laatste tijd zo kwaad maken om al die mensen die Duits 1 en Frans 1 makkelijk vinden en zelf urenlang vinden dat ze het recht hebben om te klagen over hun onvoldoendes voor de exacte vakken omdat die in de categorie moeilijke vakken zouden vallen (het is wel min of meer maatschappelijk geaccepteerd dat wiskunde moeilijk is) maar als ik dan een keer wil uithuilen (bij wijze van spreken) over mijn onvoldoendes voor Duits 1 of Frans 1 dan krijg ik altijd het commentaar 'daar haal je nog makkelijk een voldoende voor' of 'maar jij staat wel een 7 voor wiskunde', ja wat heb ik daar nou aan, als ik zak dan maakt het toch niet uit of dat op wiskunde is of op Duits en Frans? Ik kies toch niet voor niets een N-profiel en nog zit ik met die talen opgescheept (die ik overigens wel leuk vind). Ik kan het gewoon niet hebben dat er zo weinig mensen zijn die me begrijpen, die met me mee balen voor mijn onvoldoende voor Frans net zoals nu gebeurd bij slechte wiskundecijfers. Rotklas ook altijd.
Oud 08-04-2004, 15:46
Verwijderd
Ik ben moe, ik voel me helemaal niet lekker en ik moet vanavond ook nog met mijn vriend naar de park schouwburg. Bwaaaah, ik heb helemaal geen zin meer. En ik wil alleen maar slapen. Heb gelukkig wel bijna een hele week vrij vanaf vandaag. Maar dan moet ik woensdag, op mijn vrije dag verdomme nog wel, naar school voor een dramaproject. Heb vandaag verdorie 4 uur aan dat project gezeten en het is nog geen flikker eigenlijk Iedereen loopt constant weg, niemand heeft ook maar enigszins een goed idee. Alles moet voorgekauwd worden en ik ben dat nu een beetje zat. Dus, ik had wel een 8.3 voor m'n geschiedenis po. Alles lijkt momenteel wel even mis te lopen, of ik ben gewoon strontchagrijnig. Ik ben het gewoon zo zat even. Ik moet weer vanalles, en ik wil alleen maar slapen.
Pff, niemand snapt het hè?
IK BEN MOE, IK WIL SLAPEN, IK WIL GEEN GEZEUR AAN MIJN HOOFD, IK WIL AL HELEMAAL GEEN MENSEN OM MIJ HEEN, EN IK BEN HET ZAT
Oud 08-04-2004, 16:16
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Eend schreef op 05-04-2004 @ 23:12 :
P hou je kop es smorges vroeg en L, hou es op met die enorme zelfmedelijden, ik wil nog maar 1 keer per dag horen dat je pijn hebt.
En bedankt! Ik vraag daar ook niet om! Is de spanning dat ik me zo raar voel en dat weet je dus wat klets je nou!

En P. is inderdaad af en toe wel eng en druk.
Oud 08-04-2004, 16:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-04-2004 @ 08:40 :
Kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Heb ik ook wel een beetje, ik wil altijd net iets teveel, maar ik moet zeggen dat ik nu meer tevreden ben dan ooit ... zo hoog als dit had ik niet durven dromen meer in de 6e...

Stiekem was ik met een 7 voor sk en een 8 voor engels ook tevreden geweest, dus ik leer het nog wel

PFf ik ben zo ontzettend moe. En ik heb maar geen tijd om uit te rusten. Ik werd niet voor niets 2 weken geleden opeens ziek en het duurde niet voor niets een week voor het over was. Al had ik wel geluk, een meisje van mn school was vorige week ziek en moet nu 10 toetsen inhalen ... Nu moet ik dit hele weekend met te pleuris leren voor 2 inhaal toetsen. Echt elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, terwijl ik moet ontspannen en uitrusten. En dan is het nog niet klaar, die week erop moet ik weer keihard leren voor 2 herkansingen... Weer niet uitrusten. Maar dan is het eindelijk voorbij...
Dan hoef ik alleen m'n centraal schriftelijk nog en dat zal prima lukken . Ik kan toch niet meer zakken en ik heb een maand om het te leren, dus dan kan ik rustig aan doen. MAar 2 juni stort ik in ...
Oud 08-04-2004, 16:23
Verwijderd
GVD weer maar twee goed van de 8!! zo slaag ik nooit. en bij wis. ook alles fout, zelfs de simpelste dingen hadik niet goed. zie je wel ik ben hartstikke dom
Oud 08-04-2004, 17:00
Miracle
Miracle is offline
Neeeee. Shit, waarom moest dit zo. Tis weer afgelopen en voorbij. Jongens.

Regels voor berichten