Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vervolg!: Romano loopt op de vrouw af. "Hallo dok..." begint de vrouw, maar ze wordt ruw onderbroken door Romano. "Alright, you're not feeling well, but you're not dying, so you can go home now, and stop stuffing yourself!" brengt Romano in twee seconden uit, en loopt met een voldane grijns weg. Abby kijkt met een bedenkelijk gezicht. Greene hoorde het tafereel toevallig toen hij langs kwam lopen. "Robert what are you doing?!" kort stukje, iemand anders mag weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dr. greene hoort robert nog neer roepen om de lift en ziet zn hem tussen de sluitende deuren de lift in stappen. dr. blijft even staan denken wat hij nu gaat doen ondertussen staat carter na te denken over wat abby hem zo juist vertelde. ze wil dus met me trouwen....en spontaan leeft carter op. hij had namelijk al een tijdje lopen denken om haar ten huwelijk te vragen, maar vond het moeilijk om de reactie van abby in te schatten. maar nu wist hij het!! next ![]() ![]() en hij moest weer ff stukkie naar boven ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt veel tijd om na te denken had Dr. Greene niet, want in de verte hoorde hij al de loeiende sirenes van een ambulance. Deze was niet aangekondigd, dus niemand wist wat ze konden verwachten. Het kon een beenbreuk zijn, maar ook een ernstig hartinfarct. Greene en Weaver spoedden zich naar de ingang waar de patient werd binnengreden. "50 year old male, chestpain, bp 150/100, pulse 150." "Sir, what's your name?" De man kreunde en kon net de woorden George B.. over zijn lippen krijgen. "You've got a nice suit, George. What's your profession?" Maar hij antwoorde niet omdat hij buiten westen was. "Ok, intubate, ECG and Chest-X-ray."......
Rare kwast, je hebt PM ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Abby staat nog bij de vrouw, bij wie Romano net was geweest. De vrouw is nog een beetje verbaasd. Ze draait zich naar Abby toe en wil vragen of ze echt weg moet, als ze opeens overgeeft. Abby was al niet echt vrolijk, omdat Carter niet enthousiast over trouwen deed, maar nu is ze er helemaal klaar mee... |
![]() |
|
ik ga jullie nu iets heel shokerends vertellen. Ik ben ongeveer een 1,7 jaar geleden naar duitsland verhuist. ik keek altijd al naar ER, en in duitsland hebben ze het ook. maar en nu komt het.... hier is her duits talig.
![]() ![]()
||
Citaat:
Dr. Greene zit onertussen achter een gordijn te morren met een bloeddrukmeter aan zn eigen arm als Weaver binnenloopt. "What are you doing?" "Ah not feeling good Kerry, just taking a polse and BP" "All right, let me do it." "BP is normal, and polse is...slightly irregular." "as always" vult Greene aan. Het sprankje rust dat over de ER dwaalt voorspelt een ware hel die op komst is.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() btw we hebben eigenlijk het Er-topic voor dit geklets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() me and my big stupid mouth.... duurt nog heel lang hoor, je kan nog lekker lang van Greene genieten |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sorry hoor, maar dit geklets moet eigenlijk in dit topic.
![]() hier schrijven we alleen onze niet-literair-verantwoorde-ER-verhaaltjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hier schrijven we zelf verhaaltjes van ER en de andere gaat over de aflveringen van ER!! dus NIET doelloos!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik schaam me heel diep. Echt waar. Ik heb in geen tijden meer geschreven, het lijkt wel of ik nooit geschreven heb.
Ik kan er de tijd ook niet voor vinden, en die enkele keer dat ik tijd heb heb ik geen inspiratie. Dus hierbij gooi ik mijn rol (Chen) onder de veilinghamer. De hoogste bieder wint ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal morgen eens de verhaaltjes quoten en doorschrijven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #3 Verwijderd | 500 | 25-06-2007 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie 2 rare kwast | 1 | 29-12-2003 11:25 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, veranderd en helft van hfdst 2!!!! ArvidKeemink | 9 | 08-09-2001 21:32 |