Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is er verkeerd aan mijn opmerking? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, om toch maar op de eerste post in te gaan; zorg dat je goede hulp krijgt, hij kan je er natuurlijk niet zomaar uitgooien. Ga dus naar die rechtsbijstandswinkel en maak - 't liefst samen met nog iemand, bv je vader of iemand die er iets vanaf weet - een afspraak met die huisbaas. Vraag waarom hij je eruit wil hebben, dus echt duidelijk. En probeer dus met hem te praten. Niet over de telefoon, maar in het echt dus. Als dat niet werkt, haal je er iemand van rechtsbijstand bij die hem beter kan informeren. Ga nergens mee dreigen, dat werkt niet. En mja, zo verder proberen te komen. Zeg ook duidelijk dat je je kamer weer netjes oplevert, mocht de volgende bewoner dat willen. (En ja, waarom betaal je anders ook eigen borg?) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je een huurovereenkomst en een contract getekend (of staat dat al ergens en lees ik erover heen?)? En stond daar iets in over bouwen ed? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat wel misschien een verklaring kan zijn, is dat op de zondag dat mijn vader en ik gingen klussen, de millieupolitie voor de deur stond. De huisbaas of één van zn 'mannetjes' had allemaal vuilniszakken met resten tapijt & laminaat op de stoep gezet op een dag dat dat niet kon. Die dorreknopers hadden al vroetend een adres kunnen ontwaren uit die zakken, en dat was dus het mijne. Ik had gezegd dat ik daar niks van wist, en toen ze begonnen over blauw tapijt hoefden ze enkel naar de grond te kijken om het plaatje compleet te maken. Dus mijn huisbaas kreeg een boete van 200 euro. Misschien dat hij denkt dat ik dat veroorzaakt heb, dat zou zijn vreemde houding kunnen verklaren. Hoe dan ook, ik ga het morgen uitpraten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar misschien (hopelijk voor jou) vergis ik me. Succes morgen iig. (En ik zou er niet over beginnen dat hij Turk is en of het daar misschien aan ligt, ik denk niet dat je daarmee vrienden zult maken, laat staan dat je er iets mee bereikt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Dat Benfatto nu zonder woning komt te zitten... - Dat Benfatto betaald heeft en hij zelf niet "geleverd" heeft... - Dat hij door dit feit een wel heel slechte naam kan krijgen... Hij zal hier de verantwoordelijkheid voor moeten dragen en op z'n minst Benfatto de kans gunnen om te verhuizen en het volledige bedrag teruggeven, althans dat kan Benfatto eisen. Doet deze huisbaas dat niet, dan verdwijnt daar z'n eventueel goede naam en kan Benfatto het zelfs nog wat hoger zoeken. Op z'n minst om dat geld terug te krijgen. De huisbaas staat niet in z'n recht, als je dat maar weet, zeker omdat er geen duidelijke afspraken vantevoren zijn gemaakt kan Benfatto niet weten wat wel en wat niet kan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En als die aanbetaling niet op papier is vastgelegd, wie zegt er dan dat dat waar is? Het is dan Benfatto's woord tegen die van die huisbaas.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarnaast kun je middels de eventuele ervaring van andere mensen (die er zeker zijn) de betrouwbaarheid van deze huisbaas absoluut in twijfel trekken, waardoor het woord van Benfatto (die dan weer een erg betrouwbaar persoon blijkt, volgens naasten) een flink stuk meer waard wordt dan dat van de huisbaas. Maar geloof mij maar, zover wil die huisbaas het niet laten komen, echt niet!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb genoeg toe te voegen maar jouw houding staat me gewoon niet aan, prima toch om het dan zelf uit te zoeken. Je hebt overigens genoeg kansen als je er een zaak van maakt, dat krijg je dan nog wel van me mee. Gewoon wat bewijs verzamelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|