Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() __________________ De discussie hier zal wel uitlopen op een Beneluxliga (of hoe het mag heten). Ik ben tegen zo'n competitie, tenminste het idee dat ik ervan heb daar ben ik tegen. Hoe wordt zo'n competitie samengestelt? Feyenoord, Ajakz, PSV, Anderlecht, Brugge en nog een club in 1comp.? Of moet de nationale competitie een soort voorronden voorstellen wie er in die competitie mee mogen doen? Dus dat bijv. de beste 4 van Nederland en België uitkomen in die competitie. Dat 1ste ben ik fel op tegen dat zou het gat tussen top en alles wat eronder staat vergroten. Dat 2de wat ik zei lijkt me dan opzich nog wel een goed idee maar heeft dat dan geen invloed op de CL en Uefacup?
||
Citaat:
En spelen die clubs ook nog in de nationale competitie? (Sorry voor de vragen, maar heb niet helemaal door wat de uitwerking ervan zou van zijn..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de Benelux competitie was het toch ook de bedoeling dat nationele competities bij elkaar komen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat is ook een nadeel, denk niet dat het meer supporters oplevert, zeker niet in uitwedstrijden
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het niveau van de Scandinavische clubs is echter nog wel een stuk lager dan dat van de Nederlandse en Belgische. Ik ben nog altijd van mening dat de Nederlandse competitie het wel kan redden in z'n eentje.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Juventus, AC Milaan, Internazionale en met veel geluk Lazio en AS Roma... En dan? Parma en Bologna of zo?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
AC Milaan Inter Milaan Lazio Roma AS Roma Parma Udinese is toch ook een redelijke topper?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog heeft Italie meer kanshebbers denk ik dan veel andere landen. Want hoeveel kans heeft Liverpool nou dan? Ook bijna niks. Engeland gaat het meer tussen Manchester United en Arsenal.
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat misschien niet zo snel als bij een cometitie, maar ik denk dat het hier ook aardig bekeken zal worden. Maar het idee is ook bedoeld om met de huidige middelen beter te worden. En dat is dus puur sportief gezien, In de hoop dat men dan langer in Europa blijft en dus ook finacieel beter wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben wel benieuwd wie je echt bent.... |
Advertentie |