Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 15:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dus als jij gewoon nog goed met je ex omgaat, vind jij dan dat je nog het recht hebt om van dingen iets te zeggen, om boos op ze te worden etc. ?
Ik doe dit dus nog soms wel, maar dan wordt me verweten dat ik er niks meer mee te maken heb, en waarom? omdat ik toevallig de EX ben...
Schijnbaar is dat een reden dat die ander niet meer naar je hoeft te luisteren ofzo.
Ik ben even benieuwd hoe dat bij anderen zit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 15:40
Verwijderd
Je stelling impliceert dat je eigenlijk alleen boos op iemand mag worden of iemand mag corrigeren als je een relatie met die persoon hebt

Als je goede vrienden met je ex bent (en dan bedoel ik dus goede vrienden, niet van dat geforceerde 'we-blijven-toch-wel-vriendjes-he') dan heb je natuurlijk het recht om diegene te corrigeren of om boos op hem/haar te worden. Als je goede vrienden bent kun je dat van elkaar pikken. Het feit dat je vroeger samen een relatie had doet daar niet aan af.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je stelling impliceert dat je eigenlijk alleen boos op iemand mag worden of iemand mag corrigeren als je een relatie met die persoon hebt

Vanuit mijn standpunt gezien niet, maar al die exen he
Dan zeg ik ergens wat van maar dan krijg je echt te horen dat je daar geen recht meer toe hebt, wat ik nergens op vind slaan.
(maar ik sta nu op het punt om iets tegen een ex te gaan zeggen maar ik weet effe niet of ik het moet doen, vandaar deze bericht)

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:58
Verwijderd
Hmz, ik vind van wel, tenminste, ik heb geprobeerd een ex van mij op bepaalde gebieden net zo te behandelen als toen we nog wat hadden (proberen hem te stoppen van teveel drinken en zo), maar hij verrekte het gewoon... Tja, nou ja, dan verneuk je jezelf ook maar, tis mijn probleem niet meer...

Maar zo goed is de omgang met hem dus ook al niet meer...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:58
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
het hangt er maar net vanaf wat en hoe je relAtie tot die ex is..
als je vrienden bent kan je absoluut dingen ervan zeggen maar dan wel in een manier hoe vrienden dat doen .. t hoeft niet zo te zijn dat ze moeten luisteren ..en sommige dingen gaan je dan minder aan omdat je wel naar een *vriendschaps* relatie verplaatst wordt.
t is vreemd als je dat dan verweten wordt..

je kan t daarentegen ook overdrijven , t feit blijft dat t om eeen ex gaat .. in feite heb je dus GEEN verplichtingen aan elkaar in een relatie zin en heb je je ook niet in die zin met iemand te bemoeien.
Oud 01-04-2002, 00:13
Verwijderd
Ik vind dat je het recht hebt om boos te worden op wie je maar wilt. Je hebt altijd het recht om je mening te geven en mensen ergens op te wijzen.
Ik denk dat het alleen zo is, dat je ex nu niets meer hoeft te doen met die informatie.
Toen jullie nog een relatie hadden moest ie natuurlijk wel rekening houden met wat jij vond en wilde enzow... maar nu het uit is niet meer.

je mag nog steeds boos op hem worden, en hem op dingen wijzen, en hem verbeteren ofzow, maar wat ie met die info doet, moet ie nu helemaal zelf weten..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten