Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 18:04
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
luister, waarom zijn anita's zo erg.
veel sieraden, en make-up dragen.
als ik op straat loop heb ik erg veel aandacht van jongens en ik ben niet arrogant.
dus "what's the problem??"
en meisjes die geen make-up dragen en geen strakke kleding aan hebben krijgen nooit zo veel aandacht. dus ik snap het ff niet jongens. jullie houden niet van anita's maar fluiten ze wel na op straat !!??!!
Oud 29-03-2002, 18:30
Verwijderd
Dit heeft niets met strakke kleding te maken

Een anita is der zo eentje die niet normaal nederlands kan praten, die op de klompen de woonwagen uitstapt en zo dom is als het achtereind van een varken...

Eentje met ROZE nagellak en kleren die je beter uit had kunnen laten omdat er niets meer te raden valt...

Het is gewoon de hele houding... het domme, dat pauperige.. Dat asociale...

Ik loop zelf ook op hakken van 13 cm en strakke kleding, en ja in de zomer heb ik ook wel strakke korte truitjes aan en ik draag ook nog wel make up (niet overdreven maar toch) en er zijn zat jongens die aandacht aan me schenken (niet arrogant bedoelt) maar ik ben zeker geen anita...

No offence, maar meestal zijn het de vbo-meisjes die op hun 16e school verlaten om te gaan werken in de winkel en te trouwen om op hun 20e 5 kinderen te hebben... Met twintig kilo goud om hun nek en dat asociale gekouw op kouwgom...
Nahja ik kan het niet goed weergeven, maar het gaat niet echt om de kleren of de make up.. Want goth's (om een voorbeeld te geven) hebben ook make-up op, maar anita's kun je ze niet noemen.
En er zit een verschil tussen roze nagellak en parelmour, of tussen blauw dikke oogschaduw en lichtbruin
En een luipaard-truitje met daaronder een roze broek is ook typisch iets voor die meisjes. Of een trainingspak met daaronder hakken... Nahja ik weet het niet hoor, maar wat jij zegt is onzin...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 18:59
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ja precies, (hierboven) heeft gelijk,
alhoewel de manier waarop jij een 'anita' beschrijft wel overeenkomt met het vooroordeel dat veel mensen hebben over veel mensen die juist enkel voldoen aan de beschrijving van de topicstartster, die inderdaad zo beknopt als een clitoris is. Ik vind trouwens ook dat de topicstarster nogal generaliserend is, aangezien ik geen mensen nafluit op straat, ik kijk niet eens vrouwen na ofzo...Dat houd ik wel voor mezelf
Een vrouw krijgt van mij echt niet meer aandacht als ze strakke dingen aanheeft of make-up draagt
Echte schoonheid zie je daaronderdoor nog opschijnen als ze aanwezig is...
En als jij jezelf bestempelt als een anite, karin, dan vind ik dat ook best. Ik heb geen problemen met jou, als je het leuk vindt om bekeken te worden, kan ik je goed begrijpen!

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 19:19
the exploding boy
the exploding boy is offline
nou ben ik geen jongen , maar zo'n typisch meisje dat bij anita's denkt van "ehhh.... kleren? "

Kijk het ligt gewoon aan de hele houding. Soms zie ik echt mensen in de meest hoerige pakjes lopen, maar dan hebben ze gewoon een lieve uitstraling, of je ziet gewoon dat ze het niet doen om nagekeken te worden . Kijk dan vind ik het grappig gewoon

Maar als er echt zo iemand langsloopt met zo een blik van "ego" ... nou dan blegh...
Van die meisjes die een jongen uitschelden omdat ie geen aandacht voor ze heeft (ja ik ken ze......)

Samenvatting; uitstraling
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 08:17
C'est moi!
C'est moi! is offline
Het meeste is alweer gezegd over anita's, en ik sluit me daar mij bij aan.

Tis iig nix voor mij...geef mij m'n hockeykutje maar
Oud 30-03-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
zo beknopt als een clitoris
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:11
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Een anita is der zo eentje die niet normaal nederlands kan praten, die op de klompen de woonwagen uitstapt en zo dom is als het achtereind van een varken...
Alsof alle meisjes van het kamp zo zijn, lekker generaliseren, fuck u, wie is hier nou dom.

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
Alsof alle meisjes van het kamp zo zijn, lekker generaliseren, fuck u, wie is hier nou dom.

Ooit wel eens van sarcasme gehoord? Wie is hier nou dom?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:18
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ooit wel eens van sarcasme gehoord? Wie is hier nou dom?

jij
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
jij
ok ik ben dom... jij je zin

Jonathan wat vind jij ervan..?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:24
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

hehe ok zijn we het daar mee eens

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
hehe ok zijn we het daar mee eens

we zijn het er over eens...

En ik heb niet gezegd dat iedereen van het kamp een Anita is... Leer lezen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ja
ik vind je heel dom uhum
HoñeY: Je zegt niet dat alle kampers de eigenschappen van anita's hebben, Je zegt dat een anita's bepaalde mensen zijn veelal onder kampers die die eigenschappen hebben.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:31
HoñeY
HoñeY is offline
Ok, my bad. Maar wat ik las, lijkt het wel alsof ze denkt dat alle kampertjes er zo bij lopen. Je hebt ook veel van die wannabes weet je wel. En ok ze heeft wel wat gelijk (ik haat toegeven ), veel van het kamp lopen er sletterig en patserig bij, maar lang niet allemaal, thats my point ok.

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
Ok, my bad. Maar wat ik las, lijkt het wel alsof ze denkt dat alle kampertjes er zo bij lopen. Je hebt ook veel van die wannabes weet je wel.
Wannabe-kampers?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
Ok, my bad. Maar wat ik las, lijkt het wel alsof ze denkt dat alle kampertjes er zo bij lopen. Je hebt ook veel van die wannabes weet je wel. En ok ze heeft wel wat gelijk (ik haat toegeven ), veel van het kamp lopen er sletterig en patserig bij, maar lang niet allemaal, thats my point ok.

Jah maar ik denk bij het woord "kamper" ook niet meteen aan iemand van het kamp... Het woord kamper staat bij mij gelijk aan Anita...
Dezelfde omschrijving... Ik bedoel: in de buurt achter mij wonen ook genoeg kampers... Terwijl het gewoon huizen zijn. Snap je me een beetje? Tis niet zo dat ik een fout beeld heb van mensen die op een kamp wonen

Kampers, Anita's... allemaal hetzelfde
Ik kan het niet eens echt omschrijven
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:38
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Dus als iemand op het kamp woont is de kamper of kampster nog niet meteen een `kampster` of `kamper` alhoewel de kamper of kampster vaak in dit geval wel in zijn kamper- of haar kamperhoedanigheid een kampster of kamper is in de ware zin van het kamper woord?

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:39
HoñeY
HoñeY is offline
Oja oke, met kampers bedoel ik dus ook echte de mensen die op een kamp wonen.
En de wannabes bedoel ik dus mensen die netjes in een huisje wonen, totaal nix met "het kamp" te maken hebben, maar toch zich zo gedragen alsof ze daar vandaan komen. Allemaal stoere praat, vol (nep)goud, van die overdreven bloesjes, u know.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:05
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Oja oke, met kampers bedoel ik dus ook echte de mensen die op een kamp wonen.
En de wannabes bedoel ik dus mensen die netjes in een huisje wonen, totaal nix met "het kamp" te maken hebben, maar toch zich zo gedragen alsof ze daar vandaan komen. Allemaal stoere praat, vol (nep)goud, van die overdreven bloesjes, u know.
Dat klinkt idd wel als een goede verklaring ;]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
(...) totaal nix met "het kamp" te maken hebben, maar toch zich zo gedragen alsof ze daar vandaan komen. Allemaal stoere praat, vol (nep)goud, van die overdreven bloesjes, u know.
Nu zeg je zelf dat stoere praat, volgehangen met goud en overdreven blousjes wél een kenmerk van kampers zijn! Blijkbaar is dat het stereotype van de 'kamper' anders zouden de wannabe's zich niet zo kleden toch?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:05
HoñeY
HoñeY is offline
Klopt, dat is idd het stereotype van iemand van het kamp, en zoals ik al eerder zei...Veel lopen er zo idd bij, maar lang niet allemaal. ik zie genoeg mensen van het kamp die gewoon normaal erbij lopen en zelfs geld sparen om in een huis te gaan wonen. Veel mensen hebben een slecht beeld van zigeuners, terwijl dat helemaal niet nodig is.

Edit: typfouten

[Dit bericht is aangepast door HoñeY (30-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
HoñeY schreef:
Veel mensen hebben een slecht beeld van zigeuners, terwijl dat helemaal niet nodig is.

Lieve schat! Waar wij het hier over hebben, het soort mensen, heeft nul komma nul met zigeuners te maken
Het gaathier over kampers, anita's... en dat zijn echt geen zigeuners...

Snap je het eigenlijk wel..?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 00:35
soulless
soulless is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Van die meisjes die een jongen uitschelden omdat ie geen aandacht voor ze heeft (ja ik ken ze......)
Hehe... Ik geloof dat ik begrijp waarom die doos zo pissed-off met mij is

Oud 31-03-2002, 00:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wannabe-kampers?

probably...

Oud 31-03-2002, 01:10
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Lieve schat! Waar wij het hier over hebben, het soort mensen, heeft nul komma nul met zigeuners te maken
Het gaathier over kampers, anita's... en dat zijn echt geen zigeuners...

Snap je het eigenlijk wel..?

Volgens mij snap jij het niet? Je hebt 3 soorten zigeuners Roma, de Manoesj en de Rom. Sommige wonen in huizen, sommige wonen (nog) in woonwagens. Dat zijn dus "de kampers" waar ik over praat.

[Dit bericht is aangepast door HoñeY (31-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 09:18
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Volgens mij snap jij het niet? Je hebt 3 soorten zigeuners Roma, de Manoesj en de Rom. Sommige wonen in huizen, sommige wonen (nog) in woonwagens. Dat zijn dus "de kampers" waar ik over praat.

[Dit bericht is aangepast door HoñeY (31-03-2002).]
Ik denk dat zij niet 'zigeuners'bedoeld en ook niet specifiék mensen die in zo'n 'kamp' wonen, maar gewoon het 'type', het beeld dat je hebt bij een 'kamper'.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 13:49
karinkruiswijk
god god wat een gezeik over wat een kamper is! luister ik woon zelf in een huis maar ik word ook een kamper of anita genoemd. dus je hoeft niet persé in een woonwagen te wonen!
Oud 31-03-2002, 15:18
HoñeY
HoñeY is offline
ok, snap ik. Maar mensen hebben vaak een verkeerd beeld van de "echte" kampers. Niet iedereen van het kamp loopt er zo bij vol goud en als een slet als jij Karin. Kijk en dat bedoel ik dus, met wannabe kampertjes, mensen zien jou als kamp aan omdat je veel goud draagt en er sletterig bij loopt, terwijl je er geen ene fuck mee te maken hebt?? Dat klopt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 15:53
karinkruiswijk
Citaat:
HoñeY schreef:
ok, snap ik. Maar mensen hebben vaak een verkeerd beeld van de "echte" kampers. Niet iedereen van het kamp loopt er zo bij vol goud en als een slet als jij Karin. Kijk en dat bedoel ik dus, met wannabe kampertjes, mensen zien jou als kamp aan omdat je veel goud draagt en er sletterig bij loopt, terwijl je er geen ene fuck mee te maken hebt?? Dat klopt gewoon niet.

heeeeee jou mag ik!!!
Oud 31-03-2002, 16:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
karinkruiswijk schreef:

heeeeee jou mag ik!!!
mooi zijn we het daarover eens...

de manier waarop kampers en wannabe-kampers kontakt leggen gaat mij net iets te ver
Oud 31-03-2002, 16:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Net alsof het stoer is om op een kamp te wonen. Wannabe kampers

Maar goed, ze hebben mijn tv gejat dus ik hoop dat ze er blij mee zijn.

anita's ja ik ken het fenomeen. Kleren die barbie te klein zijn, hakken waar iedere slak koude rillingen van krijgt, goud waar BA Baracus jaloers op is. Lopen er in Sittard genoeg rond ja. Allemaal van die schoenen met dikke plateauzolen En super arrogant ja. Wannabe's zullen er ook wel tussen zitten, maar vertel mij niet dat je trots bent op jouw kamp.
Oud 31-03-2002, 17:07
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
maar vertel mij niet dat je trots bent op jouw kamp.

Ik weet niet of je nu op mij doelt? Maar ik ben trots op wat ik ben en op mijn familie. Maar ik loop er niet bij als een stereotype "kamper" waar we het hier over hebben, en ik woon gewoon in een rijtjeshuis (woonwagen wou me moeder niet). En ook ik heb een hekel aan "kampertjes" die zomaar ruzie lopen zoeken, en ja ik ken die mensen ook die dat doen, helaas.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:19
apart persoontje
apart persoontje is offline
waarom zijn mensen trouwens vaak bang voor mensen 'van het kamp'?
Oud 31-03-2002, 22:19
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Omdat `mensen van het kamp` vaak door de omstandigheden alsmede de erbarmelijke financië;e situatie buiten hun werkelijke schuld om door hun ouders op een manier zijn opgevoed die op mensen die niet van het kamp komen geweldadig kan overkomen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 00:36
eden6
eden6 is offline
Ik begrijp niet waar jij je druk om maakt... Als jij blij bent met je Anita look, boeid het toch niet wat anderen ervan vinden?!

Ik ben trouwens van mening dat je geen ordinaire kleding nodig hebt om aandacht te krijgen van jongens. Klasse is ook aantrekkelijk hoor...

You nasty girl, you nasty, you trashy
You classless girl, you sleazy, you freaky

Reageren

Regels voor berichten