Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 19:35
romytjuh
romytjuh is offline
halloow mense die dit lezen..
kijk ik zit met een klein probleempje...
het begon meje un geintjuh.een jongen zei dattie meej mij wou trouwe voor degien.dus ik vond da wel geinug en nou zijn we de hele week al zo bezig van regel jij het eten dan doe ik de ringe enzoow..best wel lache hoowr maar ik snap um niej vanmiddag zat ie eerst allemala te zegge khou echt van jou wil je wa meej mij en vanaaf zei die van jah en ik vin nix leuk aan jou en alles wak heb gezegd is een geintjuh.. en net zei die weer allemaal van khou van jou en wak toestrax zei was een vergissing.. ut ligt me moeilijk kan iemand me helpen misschien??
Oud 25-01-2002, 19:38
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
romytjuh schreef:
halloow mense die dit lezen..
kijk ik zit met een klein probleempje...
het begon meje un geintjuh.een jongen zei dattie meej mij wou trouwe voor degien.dus ik vond da wel geinug en nou zijn we de hele week al zo bezig van regel jij het eten dan doe ik de ringe enzoow..best wel lache hoowr maar ik snap um niej vanmiddag zat ie eerst allemala te zegge khou echt van jou wil je wa meej mij en vanaaf zei die van jah en ik vin nix leuk aan jou en alles wak heb gezegd is een geintjuh.. en net zei die weer allemaal van khou van jou en wak toestrax zei was een vergissing.. ut ligt me moeilijk kan iemand me helpen misschien??
deel 1: typ eens enigszins normaal nederlands want zo doe ik er 2x zo lang over om er een touw aan vast te knopen

deel 2: ik zou er niet teveel waarde aan hechten dat soort gezeur.. het zal de leeftijd zijn. En als je erdoor in de war raakt gewoon tegen hem zeggen dat ie kappen moet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:28
Verwijderd
Precies. Links laten liggen die zooi.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:00
me kip
me kip is offline
Gewoon kopstoot geven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:20
Vraag
Vraag is offline

Uitbraken dat rotte stuk hutspot!

(in het kader van agressieve opmerkingen)
Oud 26-01-2002, 09:23
punkyfish
punkyfish is offline
*herkent dit* hebk ook wel es gehad in groep 8 ofzo ghe... njah... kweet ook nie... uiteindelijk houdt ie er mee op, of hoor je iets van zn vrienden, of gaat het wel aan, of jah, uhm, kweet niet 'doe wat je hart je ingeeft'
Oud 26-01-2002, 10:10
just.a.girl
just.a.girl is offline
gewoon negeren denk k
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:59
stroopwafel
stroopwafel is offline
of hetzelfde doen en dan hopen dat ie ophoudt
Oud 01-04-2002, 14:41
NILSJUH
NILSJUH is offline
draai zijn nek om
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:46
Verwijderd
Damn...

Waar zit jij op school man?

Maargoed, het is maar een spelletje zoals je zelf al zei...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:58
Breg
Breg is offline
als ik het verhaal goed begrepen heb (wat best lastig is), dan denk ik dat hij je best leuk vindt, en het zo met een grapje wilde zeggen, omdat hij het nite gewoon durfde te zeggen. toen werd hij bang van zijn eigen worden (en misschien was hij bang dat je het te serieus op zou vatten) dus onkende hij alles wat hij gezegd had. Maar omdat hij je toch wel leuk vindt, zei hij dat het een vergissing was.
Reageren

Regels voor berichten