Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geef die brief toch maar. ![]() ![]() Succ6 enneuh...... laat je weten hoe het ging?
||
Citaat:
Gelukkig is ze wel tot het besef gekomen toen ze eens de foto's goed bekeek en veel met onze moeder te babbelen. In de vakantie was ik ook mis bezig, 'k was in een week 7 kg vermagerd en leefde op koffie en 1-2 koekjes per dag. Toen was ik ook al aan het proberen met laxeermiddelen en zo. ![]() Maar daar ben ik ook tijdig mee gestopt. 'k Denk dat het daarom zo gevoelig ligt, plus dan nog eens een heel goede vriendin die speed pakte om te vermageren en er slechter uitzag met de dag. Ze is een meter in de 70 ergens en ze woog 46 en wou nog vermageren, bij haar kon ik toen ook niet doordringen. 'k Weet het niet zo goed, maar 'k denk dat dit de redens zijn. 'k Ga wel iets laten weten dan. ![]() Groetjes. -x- |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap ook wel dat je wil dat hij het uitzichzelf had herinnerd ed, maar dat is nou eenmaal niet zo, maar als je iets wil, moet je het gaan halen en dan had je het gekregen... Maar iig sterkte... ben je nu alleen geweest?
||
Citaat:
Sterkte meis. (f)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heb ik ook hoor. als ik iets kan onthouden dan kan hij het ook. hij is niet een debiel.. het is gewoon een kwestie van je prioriteiten stellen etc.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik houd niet van dit soort geslachtsdiscriminatie, sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg echt 't gevoel bij jou (en dit moet je niet negatief of verkeerd opvatten) dat je nog veel te veel aan je ex hangt en dat je nog veel te veel aan hem denkt en van hem verwacht. Hij was het vergeten; ok het was misschien belangrijk voor jou, maar niet (meer) voor hem. Probeer nogmaals, alsjeblieft niet te veel van 'm te verwachten, zeker als je nou niet zeker weet wat jullie nou wel en niet hebben. (Seksrelatie? Echte relatie? Geen relatie? Wat?) |
![]() |
||
Citaat:
Dat is wat er bij jou pijn doet. Als 't jou echt om die dag zou gaan, zou je hem er gewoon vriendelijk aan herinnert hebben een paar keer. Maar je hebt bewust of onbewust, stil gehouden, om hem te testen. om 't maar even heel hard en bot te zeggen. Ik heb verder niks persoonlijks tegen je en ik vind 't heel erg voor je. Zeker rond deze tijd met je vader en ik wens je dan ook veel succes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of je met alzheimer hebben en een botte lul zijn, ja oke, dan kan zoeits wel. Maar een normaal mens die kan toch zeker nog wel een week onthouden wanneer hij/zij een afspraak heeft. Ik kan het me voorstellen dat iemand een afspraak over 4 weken ofzo een keer kan vergeten, maar niet een afspraak van een week oud ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Wat jij goed onthoud, hoeft voor een ander niet te zijn. Als 't echt belangrijk was geweest, zou ik iemand vlak vantevoren (een dag) ook nog even gebeld hebben. ![]() ![]() Vergeten is menselijk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk zelf dat het voor hem gewoon niet echt belangrijk meer is geweest, en dat dit de meest eenvoudige oplossing was om dat kenbaar te maken. Ik vind het alleen wel zielig voor dr dat hij wel smsjes stuurt met daarin dat hij haar mist en veel aan dr denkt. Als hij een beetje gevoel heeft laat hij dat ook achterwege.. of zou jij dat ook zo aangepakt hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms schaam ik me ervoor dat ik daarbij hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om prostituee te worden zit je op 't verkeerde forum. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ging dit ook alweer over? ![]() neehee, ik ben 't niet vergeten, grapje .. grapje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu heb ik eindelijk dus die twee zoekgeraakte boeken gevonden, is de bibliotheek dicht! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |