Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 13:16
zus
zus is offline
Ik heb een brief geschreven voor mijn vriend. Over hoe ik me laatste tijd voel en een minpunt van onze relatie. En eigenlijk durf ik hem niet te geven...HELP
Oud 09-04-2004, 14:00
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
zus schreef op 09-04-2004 @ 14:16 :
Ik heb een brief geschreven voor mijn vriend. Over hoe ik me laatste tijd voel en een minpunt van onze relatie. En eigenlijk durf ik hem niet te geven...HELP
Hey,

Geef die brief toch maar. Raap al je moed bijeen en doe!....Als die echt om je geeft en jou 100% neemt zoals je bent laat die jou niet vallen. En wat dat ene minpunt betreft: als jullie relatie sterk genoeg overleeft ze veeeeeel meer dan 1 klein minpuntje.

Succ6 enneuh......

laat je weten hoe het ging?
Oud 09-04-2004, 14:07
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 09-04-2004 @ 13:25 :
Hoe zou je kunnen voorkomen dat je in de situatie en het proces van Charlot volledig wordt meegesleurd?

...

Idd "Wie niet waagt wie niet wint!". Het is al knap dat je deze stap durft te zetten en je ziet vanzelf wel hoe het loopt!. Het komt vast goed!. Suc6 en sterkte gewenst voor het eind van deze middag!. Laat je het even weten hoe het is gegaan?

Groetjes,

Mariamne.
Die zus, waar ik dus goed mee kan praten, was vroeger dik. Op een gegeven moment begon ze met lijnen en ze stopte niet meer, dit heeft lang aangesleept, maar het is nooit zo erg geweest dat ze een ernstige eetstoornis had. 't Was zo op het randje. Eerst woog ze ruim tien kilo meer en opeens woog ze een pak minder en ik was mager-normaal. Ze ging dus van ruim de 60 naar 44 of zo. Ik heb het moeilijk gehad in die periode, want wat ik ook zei, ze dacht dat ik jaloers was op haar gewicht, terwijl ik haar net wou helpen voor het te erg kwam.
Gelukkig is ze wel tot het besef gekomen toen ze eens de foto's goed bekeek en veel met onze moeder te babbelen.
In de vakantie was ik ook mis bezig, 'k was in een week 7 kg vermagerd en leefde op koffie en 1-2 koekjes per dag. Toen was ik ook al aan het proberen met laxeermiddelen en zo.
Maar daar ben ik ook tijdig mee gestopt.
'k Denk dat het daarom zo gevoelig ligt, plus dan nog eens een heel goede vriendin die speed pakte om te vermageren en er slechter uitzag met de dag. Ze is een meter in de 70 ergens en ze woog 46 en wou nog vermageren, bij haar kon ik toen ook niet doordringen.
'k Weet het niet zo goed, maar 'k denk dat dit de redens zijn.

'k Ga wel iets laten weten dan.

Groetjes.

-x-
Oud 09-04-2004, 15:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik moet eigenlijk mijn praktische opdracht maken, zit al veel te lang te computeren, voel me rot en doe er niets aan om dat te veranderen.
Zo.
Oud 09-04-2004, 16:31
Nona
Nona is offline
*trots* Een topic dat ik geopend heb, waar een deel twee van is.

Hmmz, ik heb vanaaf een familie-uitje met de familie van de studentenvereniging, maar het eten daarvoor gaat niet door. We gaan dus alleen uit. Maar waar ga ik dan slapen? Broerlief gaat niet mee dus bij hem thuis kan ik niet neerploffen, bij de rest zie ik niet zo zitten (van de mensen die al mee gaan)...
Hm, dat wordt gewoon tot 5 uur dansen en de eerste trein terug nemen.
Oud 09-04-2004, 16:42
Eend
Eend is offline
ik ben ziekjes, maar heb enorme trek in Hertog chocolade ijs, die in de aanbieding is bij Appie Happie, maar mag t niet van mezelf, ondanks dat ik t wel gekocht heb
Oud 09-04-2004, 17:13
phensicske
phensicske is offline
Ik kom net van de psychiater, niet echt wat ik had verwacht.
Hij stelde me veel vragen en begon zelfs een beetje te lachen toen ik vertelde van mijn voetenfobie, maar ik kan er wel inkomen.
Toen vroeg hij of ik stemmen hoorde, of ik soms dacht dat mensen mijn gedachten konden lezen...tekenen van schizofrenie dus. Dat is nu het nadeel van mijn richting, ik ken de psychische stoornissen over het algemeen, dus ik weet in welke richting hij stuurt.
Mijn eerste indruk was al prachtig, zoals ik reeds vertelde heb ik vannacht mijn hand gesneden tijdens het afwassen. Het bloedde alweer een klein beetje en hij wou een hand geven. Ik stond er niet bij stil dat ik daar mijn wonde had en begon natuurlijk 'aah' te roepen toen hij mijn hand toekneep...hmmz
't Was maar een klein half uurtje, maar binnen twee weken moet ik terug. Blijkbaar zal het dus toch nodig zijn.
Hij lijkt me wel sympathiek, maar zat daar constant te hoesten of te niezen, wat het gesprek er niet op vergemakkelijkde.

Oh ja, nu weet ik tenminste met wie ik te maken heb.
Oud 09-04-2004, 17:22
Verwijderd
ik ben zo verdrietig vandaag. ik heb dus slechte cijfers teruggehad, en ik weet hetgewoon even niet meer allemaal. ik heb nu vrij voor pasen, maar ik heb het druk. en toen kwam vandaag de druppel. mn oma is hier, maar ik wil rust. ik ben de hele dag aan het werk geweest, en buiten zag ik iedereen voetballen, lol hebben, enz. mn vriend was buiten, een andere vriend was buiten, en ze waren aan t klooien met paar meiden. *daar zijn nogal wat problemen mee.* en toen kon ik het niet meer hebben. mn moederkwam thuis, en toen heb ik alles er maar even uitgejankt. ik ben het allemaal zo zat. ik moet positief blijven, ik heb nog kansen om te slagen. maar ik heb hard gewerkt vandaag, en ik trek het allemaal niet meer.
bah, ik voel me zo ontzettend rot. en ik wil alleen maar rust. mensen om me heen, prima, maar geef me gewoon rust.
Oud 09-04-2004, 17:23
Verwijderd
hij vroeg wat mn naam betekende.. ik zei: weet je wat voor dag t vandaag is?
hij: ooh..
shit helemaal vergeten
sorry
maar je why had je me gister dan niet gebelt?
ik: dus ik moet JOU eraan herinneren? jij zei dat we t later wel zouden regelen.. Maar nu zie ik dus weer wat er dus gebeurd als ik niets zeg.. Ach nu weet ik hoe het ligt..
hij:
jah maak er een drama van.. sorry hor
maar vind denk je zelf niet zo van goh hij heeft nog niets gezegd van hoe laar hij komt enzo.. dus laat maar bellen hoe het zit..
ik:
dus ik moet altijd maar achter je kont aanhollen?
om je je aan je afspraken te herinneren?
maarja, andere afspraken kun je je wel herinneren

Hij:
jah sorry hor..
ben een mens

En hup mij geblockt

Oud 09-04-2004, 17:31
Verwijderd
is het niet raar dat sinds ik dit zei ze steeds mailt, net of ik ineens zielig ben ofzo, is dus niet zo

vioolles ging best goed!! alleen het adres vinden... waarom ben ik ook zo om gewoon aan te bellen ofzo naja

als ik dat stuk speel geloof ik er in dat ik die hoge noot haal want dan haal ik hm ook! dus bij mn auditie geloofi k in mezelf!!!

hmmm dat ik dit ooit nog zeg over mezelf.....

hm beetje vaag gepraat maar ik moest het ff kwijt
Oud 09-04-2004, 17:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 18:23 :
hij vroeg wat mn naam betekende.. ik zei: weet je wat voor dag t vandaag is?
hij: ooh..
shit helemaal vergeten
sorry
maar je why had je me gister dan niet gebelt?
ik: dus ik moet JOU eraan herinneren? jij zei dat we t later wel zouden regelen.. Maar nu zie ik dus weer wat er dus gebeurd als ik niets zeg.. Ach nu weet ik hoe het ligt..
hij:
jah maak er een drama van.. sorry hor
maar vind denk je zelf niet zo van goh hij heeft nog niets gezegd van hoe laar hij komt enzo.. dus laat maar bellen hoe het zit..
ik:
dus ik moet altijd maar achter je kont aanhollen?
om je je aan je afspraken te herinneren?
maarja, andere afspraken kun je je wel herinneren

Hij:
jah sorry hor..
ben een mens

En hup mij geblockt

Lieverd het is belangrijk voor JOU... en hij wil je steunen. Maar hij is een gewone jongen en kan vergeten waarom het ook al weer was. Als jij hem nodig hebt, moet je dat hem vertellen en hem helpen herinneren, want hij heeft je gezegd dat hij er voor je wil zijn. Jongens snappen geen hints. Je zal het hem letterlijk moeten zeggen...
Ik snap ook wel dat je wil dat hij het uitzichzelf had herinnerd ed, maar dat is nou eenmaal niet zo, maar als je iets wil, moet je het gaan halen en dan had je het gekregen...

Maar iig sterkte... ben je nu alleen geweest?
Oud 09-04-2004, 17:41
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-04-2004 @ 18:37 :
Lieverd het is belangrijk voor JOU... en hij wil je steunen. Maar hij is een gewone jongen en kan vergeten waarom het ook al weer was. Als jij hem nodig hebt, moet je dat hem vertellen en hem helpen herinneren, want hij heeft je gezegd dat hij er voor je wil zijn. Jongens snappen geen hints. Je zal het hem letterlijk moeten zeggen...
Ik snap ook wel dat je wil dat hij het uitzichzelf had herinnerd ed, maar dat is nou eenmaal niet zo, maar als je iets wil, moet je het gaan halen en dan had je het gekregen...

Maar iig sterkte... ben je nu alleen geweest?
Juist. Hoe graag alle meisjes het ook zouden willen, maar jongens moet je echt alles vertellen en vragen. Je kunt koppig zijn, maar dan krijg je dit soort dingen.

Sterkte meis. (f)
Oud 09-04-2004, 17:43
Verwijderd
Ben helemaal niet gegaan.

Maarja, hij weet dat het heel belangrijk voor me is. Dat heb ik hem ook gezegd. En ook gezegd dat ik alleen met hem eigenlijk wil.. Heel graag.. En ik had ook gezegd dat het niet persé vandaag hoefde als hij niet wou of kon ofzo en dus zei ie: nee hoor is goed dan vrijdag.
We hebben het er vorige week vrijdag nog over gehad en deze week had ik nog gezegd van: daar wil ik het dan ook nog met je over hebben..
Dus het is wel meerdere keren ter sprake gekomen. En andere dingen herinnert ie zich natuurlijk wel en hij moet natuurlijk ook altijd snel weg, want ja, die dingen vergeet ie niet..

Hij weet gewoon hoe moeilijk ik het vind en hoe ik me erover voel enzo.. En dat zijn steun heel belangrijk voor me is...
Oud 09-04-2004, 17:57
Miracle
Miracle is offline
Kom ik allemaal leuke sites tegen voor vakantie werk in het buitenland. Blijkt dat je er toch echt 18 voor moet zijn.
Het leek me net zo leuk.
Oud 09-04-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 18:43 :
Ben helemaal niet gegaan.

Maarja, hij weet dat het heel belangrijk voor me is. Dat heb ik hem ook gezegd. En ook gezegd dat ik alleen met hem eigenlijk wil.. Heel graag.. En ik had ook gezegd dat het niet persé vandaag hoefde als hij niet wou of kon ofzo en dus zei ie: nee hoor is goed dan vrijdag.
We hebben het er vorige week vrijdag nog over gehad en deze week had ik nog gezegd van: daar wil ik het dan ook nog met je over hebben..
Dus het is wel meerdere keren ter sprake gekomen. En andere dingen herinnert ie zich natuurlijk wel en hij moet natuurlijk ook altijd snel weg, want ja, die dingen vergeet ie niet..

Hij weet gewoon hoe moeilijk ik het vind en hoe ik me erover voel enzo.. En dat zijn steun heel belangrijk voor me is...
Hij is en blijft een jongen...en het is en blijft vooral voor JOU belangrijk...dat ben ik wel met Gothic en dreen eens. Maakt het niet minder lullig, dat zeg ik niet.
Oud 09-04-2004, 18:41
Fantôme
Fantôme is offline
ermz, nou, ik ging toenet ff heel erg op mn *** terwijl mir dat zag... JAHA, die vloer was glad hiero dat is een slecht excuus mja...
ermz... enne. tja, wat kan ik nog meer zeggen?! nou ehh, het is heel gezellig, en we waren WEER naar het strand geweest, waar mir's broek helemaal nat werd omdat ze niet uitkeek opde pier. (dat de mijne ook nat was is een detail).

xxxiez!!!

p.s. @ leonoor, ben je al wat beter?!!
Oud 09-04-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 09-04-2004 @ 19:41 :
p.s. @ leonoor, ben je al wat beter?!!
Offtopic: Een piepklein beetje... En CJ is weer thuis.
Oud 09-04-2004, 19:03
Verwijderd
Ik had m dus gesproken op msn en hij blockte me. Daarna was ik nog heel erg boos, maar het is nu alweer gezakt. Voel me nog alleen heel erg verdrietig en in de steek gelaten en alleen.

Ik haat mezelf. Als ik nou niet t gevraagd had, dan had ie me gewoon niet pijn kunnen doen. Hadden we nu niet een soort ruzie gehad.
Ik dacht: als we allebei wat afgekoeld zijn dan bel ik wel even. Maar zn telefoon staat uit. Ga maar niet naar zn huisnummer bellen. Ik laat t maar even. Hoe moeilijk ik t ook vind, want ik HAAT ruzie. Vind het echt heel vreselijk. Heb hem twee smsjes gestuurd nadat ie me geblockt had. Hoorde dat ie was gaan douchen. Dat doet ie vaak als iets m dwars zit. Maarja, misschien wou ie al gaan douchen. Wie weet.

Ik wil t weer goed!
wat ben ik ook een achterlijk mens...
Oud 09-04-2004, 19:10
Marcade
Marcade is offline
Wat is dat nou weer voor discriminatie dat een jongen een jongen is en blijft.

Alsof jongens standaard met alzheimer geboren worden ?!? Alsof meiden nooit iets vergeten ? ??
Oud 09-04-2004, 19:13
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Even een stemmingswisselingetje op dit moment.

Wat een ***zooi in mijn kamer weer.
Niks gedaan aan school. Het kan mij niet eens wat schelen. Morgen maar een schepje er bovenop!.
En wat een ***is hij zeg! .*MachteloosBoos*

Zo. En nu ga ik lekker verder niets doen, ben niet in de stemming om te gaan aanpakken.

Positief: Vind het fijn dat zus thuis is, hopen dat ze een beetje tijd heeft.
Oud 09-04-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2004 @ 20:10 :
Wat is dat nou weer voor discriminatie dat een jongen een jongen is en blijft.

Alsof jongens standaard met alzheimer geboren worden ?!? Alsof meiden nooit iets vergeten ? ??
neem aan dat je t over mijn situatie hebt?
dat heb ik ook hoor. als ik iets kan onthouden dan kan hij het ook. hij is niet een debiel.. het is gewoon een kwestie van je prioriteiten stellen etc..
Oud 09-04-2004, 19:21
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
phensicske schreef op 09-04-2004 @ 18:13 :
Ik kom net van de psychiater, niet echt wat ik had verwacht.
Hij stelde me veel vragen en begon zelfs een beetje te lachen toen ik vertelde van mijn voetenfobie, maar ik kan er wel inkomen.
Toen vroeg hij of ik stemmen hoorde, of ik soms dacht dat mensen mijn gedachten konden lezen...tekenen van schizofrenie dus. Dat is nu het nadeel van mijn richting, ik ken de psychische stoornissen over het algemeen, dus ik weet in welke richting hij stuurt.
Mijn eerste indruk was al prachtig, zoals ik reeds vertelde heb ik vannacht mijn hand gesneden tijdens het afwassen. Het bloedde alweer een klein beetje en hij wou een hand geven. Ik stond er niet bij stil dat ik daar mijn wonde had en begon natuurlijk 'aah' te roepen toen hij mijn hand toekneep...hmmz
't Was maar een klein half uurtje, maar binnen twee weken moet ik terug. Blijkbaar zal het dus toch nodig zijn.
Hij lijkt me wel sympathiek, maar zat daar constant te hoesten of te niezen, wat het gesprek er niet op vergemakkelijkde.

Oh ja, nu weet ik tenminste met wie ik te maken heb.
Het klinkt alsof je niet helemaal tevreden bent. Wat had je eigenlijk verwacht?. I,g, goed dat je bent geweest. Sympathiek, dat is i.g. een fijne eigenschap. Over 2 weken gewoon eens verder zien hoe het gaat toch?...(je wond is dan waarschijnlijk wel weer genezen, dus dan hoef je geen kreet meer te slaken bij een handschud).
Oud 09-04-2004, 19:47
Verwijderd
hij heeft tegen een vriend gezegd van m dat ie t even gehad had met mij
naja zeg!

voor mijn gevoel klopt dit niet hoor. alsof ik alles fout doe. het is blijkbaar zo fout van mij om boos te zijn als hij een afspraak niet nakomt die heel veel voor mij betekent en blijkbaar mag ik er ook niet teleurgesteld en verdrietig om zijn..
ik weet niet meer wat ik moet hoor...
Oud 09-04-2004, 19:47
Miracle
Miracle is offline
Op deze walgelijke dag nog iets leuks:
Ik word als volwassen gezien bij paardrijden en mag nu verantwoording dragen over een les.
Daarbij neemt dus de kansen op een eigen les toe.
Officieel mag dat pas als je achttien bent, maar zolang ik geen achttien ben mag het wel sporadisch als de nood erg hoog is.
Oud 09-04-2004, 19:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 20:17 :
neem aan dat je t over mijn situatie hebt?
dat heb ik ook hoor. als ik iets kan onthouden dan kan hij het ook. hij is niet een debiel.. het is gewoon een kwestie van je prioriteiten stellen etc..
Indirect ja; ik zag zoal gothic, dreen en leonoor het over 'jongens' hebben.

Ik houd niet van dit soort geslachtsdiscriminatie, sorry
Oud 09-04-2004, 19:52
Verwijderd
ik loop juist niet achter zn kont aan en dan wordt meneer boos omdat ik boos ben
Oud 09-04-2004, 19:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 20:47 :
hij heeft tegen een vriend gezegd van m dat ie t even gehad had met mij
naja zeg!

voor mijn gevoel klopt dit niet hoor. alsof ik alles fout doe. het is blijkbaar zo fout van mij om boos te zijn als hij een afspraak niet nakomt die heel veel voor mij betekent en blijkbaar mag ik er ook niet teleurgesteld en verdrietig om zijn..
ik weet niet meer wat ik moet hoor...
No offense maar ik denk dat je 't toch wat lichter moet nemen allemaal. Realiseer je nog even dondersgoed dat je *geen* relatie meer hebt en dat jullie levens weer gescheiden zijn. Dat jullie hebben gesekst was en blijft geen goed idee.

Ik krijg echt 't gevoel bij jou (en dit moet je niet negatief of verkeerd opvatten) dat je nog veel te veel aan je ex hangt en dat je nog veel te veel aan hem denkt en van hem verwacht.

Hij was het vergeten; ok het was misschien belangrijk voor jou, maar niet (meer) voor hem.

Probeer nogmaals, alsjeblieft niet te veel van 'm te verwachten, zeker als je nou niet zeker weet wat jullie nou wel en niet hebben. (Seksrelatie? Echte relatie? Geen relatie? Wat?)
Oud 09-04-2004, 19:54
Verwijderd
ik verwacht alleen van m dat ie zich aan zn afspraken houdt..
voor de rest helemaal niets
en zoals ik hierboven al zei: dan loop ik dus niet achter zn kont aan en dan wordt ie boos omdat ik teleurgesteld en boos ben..
en dan zegt ie dat ik hem daaraan moet herinneren....
onlogisch?

ik kan met m omgaan als vrienden.. maar hij dus niet.. ik heb ook zoiets van: ik wil geen seks meer.. iig nu niet.. maarja, hij is nu diegene die contact opneemt met ik mis je heel erg en ik moet heel veel aan je denken..
en nee niet 1 keer.. maar heel vaak
Oud 09-04-2004, 19:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2004 @ 20:54 :
ik verwacht alleen van m dat ie zich aan zn afspraken houdt..
voor de rest helemaal niets
en zoals ik hierboven al zei: dan loop ik dus niet achter zn kont aan en dan wordt ie boos omdat ik teleurgesteld en boos ben..
en dan zegt ie dat ik hem daaraan moet herinneren....
onlogisch?

ik kan met m omgaan als vrienden.. maar hij dus niet.. ik heb ook zoiets van: ik wil geen seks meer.. iig nu niet.. maarja, hij is nu diegene die contact opneemt met ik mis je heel erg en ik moet heel veel aan je denken..
en nee niet 1 keer.. maar heel vaak
Het gaat er helemaal niet om dat hij z'n afspraak vergeten is; dat is niet jouw probleem. Jouw probleem is dat 't je ontiegelijk pijn doet dat hij afstand van je aan 't nemen is; dat hij jou en je dagen niet meer zo belangrijk vind; dat hij niet meer continue aan jou denkt blijkbaar.

Dat is wat er bij jou pijn doet. Als 't jou echt om die dag zou gaan, zou je hem er gewoon vriendelijk aan herinnert hebben een paar keer.

Maar je hebt bewust of onbewust, stil gehouden, om hem te testen.

om 't maar even heel hard en bot te zeggen. Ik heb verder niks persoonlijks tegen je en ik vind 't heel erg voor je. Zeker rond deze tijd met je vader en ik wens je dan ook veel succes.
Oud 09-04-2004, 20:50
Verwijderd
Geef nou toe. In een zekere manier is het wel mijn probleem dat hij niet komt en zn afspraken niet nakomt. Tenslotte moet ik me er ook aan aanpassen en rekening mee houden niet?
Hoe concluderen jullie dat toch vraag ik me af? Ja, ik heb t nog over hem. Vind je het gek? Het is net een maand uit. Maar ik ben absoluut niet in de zware rouwfase ofzo. Ik heb echt zoiets van: het is uit en het blijft uit. Seks hoef ik nu niet meer met hem. Voorlopig niet in ieder geval. En de afstand kan ik goed houden. Maar hij zoekt toenadering. Hij geeft me een kus, hij stuurt smsjes dat hij aan me denkt etc etc. En dat terwijl ik juist de afstand probeer te bewaren om het voor ons beiden niet moeilijker te maken.
O ja, het doet wel wat pijn dat de afstand groter wordt, maar dat is gewoon zo als het uit gaat en ik wil zijn vriendschap behouden. Dat hij niet continu aan mij denkt? Dat is zo. Dat was ook al binnen onze relatie. Dat is bij iedereen denk ik wel zo..

Je doet nu net alsof het me niet om die dag gaat. Alsof het niet belangrijk voor me is. Maar zoals ik al eerder zei: ik moet hem niet achter zn kont aan lopen. Dat doe ik dan niet en dan moet ik het ineens wel gaan doen, door als een secretaresse hem aan zijn afspraken te herinneren? Dat klopt toch ook niet? En dan wordt hij dus ook nog boos dat ik niet iets heb gezegd.. Oftewel het is weer allemaal mijn schuld.. En over het algemeen wordt mijn gemoedstoestand niet door hem bepaald. Niet meer nee, want toen t net uit was wel, maar met zoiets als dit vind ik het niet echt raar hoor. Het is gewoon heel belangrijk voor me en hij vergeet t. Ja ik had hem kunnen bellen, maar dan werd er waarschijnlijk gezegd van: dat komt wel hoor. En dat ik achter m aan loop etc..
Dus eigenlijk is alles wat ik doe niet goed.
Oud 09-04-2004, 20:56
Talon
Talon is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2004 @ 20:59 :
Het gaat er helemaal niet om dat hij z'n afspraak vergeten is; dat is niet jouw probleem. Jouw probleem is dat 't je ontiegelijk pijn doet dat hij afstand van je aan 't nemen is; dat hij jou en je dagen niet meer zo belangrijk vind; dat hij niet meer continue aan jou denkt blijkbaar.
ik mag aannemen dat als iemand een week van te voren nog met je over die afspraak praat, en weet hoe belangrijk het is, zoeits niet vergeet. Ik kan het me in iedergeval neit voorstellen.
Of je met alzheimer hebben en een botte lul zijn, ja oke, dan kan zoeits wel. Maar een normaal mens die kan toch zeker nog wel een week onthouden wanneer hij/zij een afspraak heeft.
Ik kan het me voorstellen dat iemand een afspraak over 4 weken ofzo een keer kan vergeten, maar niet een afspraak van een week oud ofzo.
Oud 09-04-2004, 21:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Talon schreef op 09-04-2004 @ 21:56 :
ik mag aannemen dat als iemand een week van te voren nog met je over die afspraak praat, en weet hoe belangrijk het is, zoeits niet vergeet. Ik kan het me in iedergeval neit voorstellen.
Of je met alzheimer hebben en een botte lul zijn, ja oke, dan kan zoeits wel. Maar een normaal mens die kan toch zeker nog wel een week onthouden wanneer hij/zij een afspraak heeft.
Ik kan het me voorstellen dat iemand een afspraak over 4 weken ofzo een keer kan vergeten, maar niet een afspraak van een week oud ofzo.
Iedereen is anders in het onthouden van afspraken en tijden; de een onthoud het beter dan de ander.

Wat jij goed onthoud, hoeft voor een ander niet te zijn.

Als 't echt belangrijk was geweest, zou ik iemand vlak vantevoren (een dag) ook nog even gebeld hebben. Zeker als ik 't idd. belangrijk vind.

Vergeten is menselijk.
Oud 09-04-2004, 21:08
Talon
Talon is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2004 @ 22:04 :
Iedereen is anders in het onthouden van afspraken en tijden; de een onthoud het beter dan de ander.

Wat jij goed onthoud, hoeft voor een ander niet te zijn.

Als 't echt belangrijk was geweest, zou ik iemand vlak vantevoren (een dag) ook nog even gebeld hebben. Zeker als ik 't idd. belangrijk vind.

Vergeten is menselijk.
vergeten is inderdaad menselijk ja.

Ik denk zelf dat het voor hem gewoon niet echt belangrijk meer is geweest, en dat dit de meest eenvoudige oplossing was om dat kenbaar te maken.
Ik vind het alleen wel zielig voor dr dat hij wel smsjes stuurt met daarin dat hij haar mist en veel aan dr denkt.
Als hij een beetje gevoel heeft laat hij dat ook achterwege..

of zou jij dat ook zo aangepakt hebben?
Oud 09-04-2004, 21:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2004 @ 20:48 :

De meeste jongens zijn dan ook kwallen.

Soms schaam ik me ervoor dat ik daarbij hoor.
Oud 09-04-2004, 21:14
Dree
Dree is offline
Ik wil een fucking bijbaantje!
Oud 09-04-2004, 21:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sluw schreef op 09-04-2004 @ 22:14 :
Ik wil een fucking bijbaantje!

Om prostituee te worden zit je op 't verkeerde forum.
Oud 09-04-2004, 21:53
juno
juno is offline
Niet alleen jongens vergeten dingen. Ik ben ook een ramp. Ik heb aan mijn ex, die nog steeds een zwak voor me had, verteld dat ik een nieuwe liefde had en dat ik die ging ontmoeten....notabene op zijn verjaardag. Ik was het straal vergeten, terwijl ik de week ervoor nog had gevraagd wat hij ging doen met zijn verjaardag...

Ja, die ex is nu wel definitief over me heen geloof ik. *BLOCK*

(Maar beter zo, met de vriendschap lukte het niet erg, nu hebben we allebei rust)
Oud 09-04-2004, 22:00
Verwijderd
keej.. niet dat sommigen denken dat ik nog steeds boos ben vanwege t feit dat ie niet gekomen is. meer teleurgesteld nu. boosheid is wel weg. ben nu meer geirriteerd/boos dat ie gewoon boos is op mij omdat ik boos ben/was dus op hem omdat hij een afspraak niet na komt..
maar het komt allemaal wel goed.
laat t nu maar zn gang gaan...

maandag lekker naar amsterdam met een vriendin. echt vet veel zin in.. woei heb zo'n zin in maandag. wat duurt t alleen zo ongelooflijk lang nog
Oud 10-04-2004, 08:08
Verwijderd
dat ik dan ziek moet worden, ok
maar waarom uitgerekend nú???
Oud 10-04-2004, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2004 @ 20:48 :

Mijn vriend is niet vergeetachtig en zo ken ik wel meer mannen. Maar het is gewoon een 'feit' dat jongens/mannen tegen bepaalde dingen anders aankijken dan meisjes/vrouwen (ik had het niet eens zo zeer over dingen vergeten - Gothic en dreen ook niet, volgens mij). En daar is niks mis mee, juist niet. En dat een jongen een jongen is en blijft, lijkt me absoluut geen discriminatie, in de meeste gevallen wordt je met een bepaald geslacht geboren en ga je met dat zelfde geslacht dood.
Oud 10-04-2004, 09:17
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2004 @ 10:01 :
Mijn vriend is niet vergeetachtig en zo ken ik wel meer mannen. Maar het is gewoon een 'feit' dat jongens/mannen tegen bepaalde dingen anders aankijken dan meisjes/vrouwen (ik had het niet eens zo zeer over dingen vergeten - Gothic en dreen ook niet, volgens mij). En daar is niks mis mee, juist niet. En dat een jongen een jongen is en blijft, lijkt me absoluut geen discriminatie, in de meeste gevallen wordt je met een bepaald geslacht geboren en ga je met dat zelfde geslacht dood.
Hrmpf

Waar ging dit ook alweer over?

neehee, ik ben 't niet vergeten, grapje .. grapje
Oud 10-04-2004, 09:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-04-2004 @ 10:17 :
Hrmpf

Waar ging dit ook alweer over?

neehee, ik ben 't niet vergeten, grapje .. grapje
Oud 10-04-2004, 10:34
GeritoDM
GeritoDM is offline
'k Ben nu voor de derde keer een dagje thuis sinds ik opgenomen ben (nu een maand geleden). 't Is raar. Het gaat nu al een week bijna al de hele tijd goed, wat ik al heel wat vind. Ben alleen erg bang dat 't zo weer fout gaat.
Ik moet nu gaan leren om mijn emoties niet constant weg te stoppen... Een schijnbaar onmogelijke taak, want als ik al een keertje wat voel, lig ik te janken en dan houdt binnen de korste keren weer op omdat ik dat dan weer niet aankan en dus m'n gevoelens weer wegstop. Zonder dat ik weet hoe. Ik heb er gewoon totaal geen grip op. Maar ja. 't Zal wel weer goedkomen, zegt men.
Oud 10-04-2004, 11:42
Verwijderd
ja het gaat fantastisch!
Oud 10-04-2004, 11:46
Verwijderd
ARGH... hoe krijg ik 11 kantjes over de Titanic vol voor donderdag, en dat terwijl ik geen boeken kan lenen bij de bibliotheek...
Oud 10-04-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 10-04-2004 @ 12:46 :
ARGH... hoe krijg ik 11 kantjes over de Titanic vol voor donderdag, en dat terwijl ik geen boeken kan lenen bij de bibliotheek...
zoek es via google.nl. volgens mij is er een heleboel te vinden op internet. heel veel succes!
Oud 10-04-2004, 12:37
Verwijderd
wauw... nog nooit zulke realistische nachtmerries gehad
niet te geloven, en ben er al 2 dagen helemaal beduusd van

vind het wel echt superaardig van haar dat ze me zo graag wil steunen, als ze dit leest weet ze best dat zij het is echt superlief, en ik houd nog elke dag een goed gevoel aan over.. alleen zooo jammer dat ze niet naar mij toe kan..

zit al dagen te wankelen maar ik krabbel eruit, gwoon door dat beetje mensenlijkheid die ze me geeft ... ({) (})
Oud 10-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 10-04-2004 @ 12:57 :
zoek es via google.nl. volgens mij is er een heleboel te vinden op internet. heel veel succes!
Hahaha, minimaal twee boeken, en het moet een betoog worden.
Nu heb ik eindelijk dus die twee zoekgeraakte boeken gevonden, is de bibliotheek dicht!
Oud 10-04-2004, 13:15
Verwijderd
heeeeeeerlijk gedroomd
Oud 10-04-2004, 14:46
zus
zus is offline
Citaat:
magicflower schreef op 09-04-2004 @ 15:00 :
Hey,

Geef die brief toch maar. Raap al je moed bijeen en doe!....Als die echt om je geeft en jou 100% neemt zoals je bent laat die jou niet vallen. En wat dat ene minpunt betreft: als jullie relatie sterk genoeg overleeft ze veeeeeel meer dan 1 klein minpuntje.

Succ6 enneuh......

laat je weten hoe het ging?
Ik heb hem toch niet gegeven.. maar dat minpunt...daar heb ik over doorgevraagd, dus dat is wel zo'n beetje opgelost..en over mezelf, jah dat schrijf ik wel in een andere brief..

Regels voor berichten