Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 19:52
mmuddy
mmuddy is offline
ik heb een trial van dit programmaatje gekregen via een vriend van me op msn en ik vind het een erg fijn programmaatje, je kan je computer een heel stuk sneller maken. Het heeft wat schoonheidsfoutjes waaronder bijvoorbeeld dat bewegende avatars op topics een stuk sneller gaan naar de door jou aangegeven snelheid.
Downloaden gaat echt uitstekend (alles wat ik download, van websites tot p2p programma's, het komt als een sneltrein binnen). Verder heb ik er tot nu toe ook geen nadelen aan ondervonden.
Kennen jullie dit programma en wat vinden jullie ervan of zou je het willen aanschaffen?
Oud 07-04-2004, 20:54
freyk
freyk is offline
Altijd leuk om te weten, maar het is niet leuk om dit op dit forum te plaatsen. Zet ook voor de volgende keer de link naar de site erbij.

Voor het versnellen van sites: gebruik je gewoon een betere browser dan ie, zoals mozilla firefox.
Programma's download via p2p: gebruik dan gewoon een betere p2p programma zoals overnet, emule of ftp (dat is altijd beter dan bijvoorbeeld kazaa)

Offtopic: ff voor de fans: de Nederlandse handleiding voor overnet is bijna klaar

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:21
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
freyk schreef op 07-04-2004 @ 21:54 :
Altijd leuk om te weten, maar het is niet leuk om dit op dit forum te plaatsen. Zet ook voor de volgende keer de link naar de site erbij.

Voor het versnellen van sites: gebruik je gewoon een betere browser dan ie, zoals mozilla firefox.
Programma's download via p2p: gebruik dan gewoon een betere p2p programma zoals overnet, emule of ftp (dat is altijd beter dan bijvoorbeeld kazaa)

Offtopic: ff voor de fans: de Nederlandse handleiding voor overnet is bijna klaar
1. ik kende de site niet.
2. soulseek was altijd al snel (ik gebruik geen knake kazaa) maar nu gaat het abnormaal.
3. bedankt voor de tips en de link.
Oud 08-04-2004, 14:11
freyk
freyk is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 08-04-2004 @ 14:21 :
2. soulseek was altijd al snel (ik gebruik geen knake kazaa) maar nu gaat het abnormaal.
Offtopic: Soulseek is ruk, gebruik dan liever emule, overnet of de multi netwerken client mldonkey! en voor de losse mp3's kazaa lite
Oud 08-04-2004, 14:34
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
freyk schreef op 08-04-2004 @ 15:11 :
Offtopic: Soulseek is ruk, gebruik dan liever emule, overnet of de multi netwerken client mldonkey! en voor de losse mp3's kazaa lite
Offtopic:
[mierenneukmodus]
*eMule, *Overnet, *MLDonkey, *KaZaA
[/mierenneukmodus]
Oud 08-04-2004, 15:00
freyk
freyk is offline
Citaat:
dafelix schreef op 08-04-2004 @ 15:34 :
Offtopic:
[mierenneukmodus]
*eMule, *Overnet, *MLDonkey, *KaZaA
[/mierenneukmodus]
Offtopic: Ik werk niet graag met "apparte hoofdletters"
Oud 10-04-2004, 20:07
--Rob Smid--
--Rob Smid-- is offline
Shareaza dan????is ook wel snel hor, of is het niet bekend??
Oud 10-04-2004, 20:56
mmuddy
mmuddy is offline
blijf ontopic:
het ging over het speeder xp programma

off: kazaa is ruk net als de rest, soulseek is het beste wat ik heb kunnen ontdekken in de p2p wereld.

en nu ontopic blijven
Oud 10-04-2004, 22:34
freyk
freyk is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 10-04-2004 @ 21:56 :
blijf ontopic:
het ging over het speeder xp programma

off: kazaa is ruk net als de rest, soulseek is het beste wat ik heb kunnen ontdekken in de p2p wereld.

en nu ontopic blijven
Offtopic: Dat ken jij nog niet de kracht van het ed2k "netwerk".
Kijk aub naar de werking van Soulseek.
Het werkt netzoals kazaa, en dat maakt het juist ruk!

Zie mijn klachten over kazaa in een andere topic.
En als je me niet geloofd, gebruik eens voor de gein overnet, dan zul je me snappen.

Waarom losse mp3's downloaden met soulseek, terwijl je met ed2k de hele cd kan downloaden??

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 23:46
Verwijderd
offtopic: gebruik gewoon geen p2p. gewoon kopieren
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 10:01
freyk
freyk is offline
Citaat:
superduck schreef op 11-04-2004 @ 00:46 :
offtopic: gebruik gewoon geen p2p. gewoon kopieren
Offtopic:
Je weet, geloof ik, niet waarover je praat
Hoe kom je dan aan je bronnen?
(ok,.dan heb je nog ftp maar ik ga er zeker geen geld voor mijn bronnen betalen
Alleen voor de betere programma's / spellen betaal ik)

Ennuh als je wilt offtopic-en doe het dan goed, zie
hier

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 10:08.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:30
Enlightenment
Enlightenment is offline
Wat een baggertopic zeg :/

Gaat dit nu over P2P of een internet accelerator? Indien dat laatste, houd het daar dan bij.

@Topicstarter, gebruik je win9x of WinNT (NT4/2000/XP)? Bij Win9x kun je wel winst boeken door de TCP/IP instellingen te optimaliseren, bij winNT staat dit al goed en kun je dus vrijwel geen winst behalen door deze te veranderen. Voor zover ik weet.
Oud 20-04-2004, 14:28
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 11-04-2004 @ 13:30 :
Wat een baggertopic zeg :/

Gaat dit nu over P2P of een internet accelerator? Indien dat laatste, houd het daar dan bij.

@Topicstarter, gebruik je win9x of WinNT (NT4/2000/XP)? Bij Win9x kun je wel winst boeken door de TCP/IP instellingen te optimaliseren, bij winNT staat dit al goed en kun je dus vrijwel geen winst behalen door deze te veranderen. Voor zover ik weet.
ik gebruik windows millennium
Oud 20-04-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
mmuddy schreef op 20-04-2004 @ 15:28 :
ik gebruik windows millennium
Mag ik je eenb ander OS aanraden?
Bijvoorbeeld.. alles behalve Win ME?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:15
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
********** schreef op 20-04-2004 @ 15:37 :
Mag ik je eenb ander OS aanraden?
Bijvoorbeeld.. alles behalve Win ME?
hoezo? Xp werkte voor geen ene moer. En 98 vond ik ook maar k.u.t.
Oud 20-04-2004, 20:09
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 20-04-2004 @ 20:15 :
Dan doe je toch iets niet goed. XP werkt prima, stukken beter dan dat bagger-Millennium.
Oud 20-04-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
mmuddy schreef op 20-04-2004 @ 20:15 :
Als Windows ME draait, draait XP ook..
ME gebruikt veel meer en crasht een stuk vaker..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten