Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als ik wat meer van jou wist zou ik je wel analyseren maar het enige wat ik op dit moment kan zeggen is dat ik je signature goed vind ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zijn gevoelens zijn dan ook vrij snel gekwetst. Ondanks het feit dat hij dan direct in de aanval gaat - het teken Schorpioen is niet voor niets één van de felste strijders van de dierenriem - verliest hij niet snel zijn humeur. Gebeurt dit wel, dan kan degene die zijn boosheid over zich af heeft geroepen beter maken dat hij of zij wegkomt: vergeten en vergeven komt niet in zijn woordenboek voor. Anderen hebben soms moeite hem te begrijpen en ondanks de aantrekkingskracht worden vriendschappen moeilijk gesloten. Is het eenmaal zover, dan gaan deze vriendschappen heel lang mee. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat nu? ![]() Ik ken hier dus niemand, maar Vixen vind ik mooi en Noe's paraplurok is echt hip ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
houd van roze en paarden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doet redelijk aan sport, heeft een natuurlijke affiniteit met sarcasme, houdt niet van spruitjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
feline: Mijnt is tof. Ze bezit de unieke eigenschap om altijd vrolijk te zijn zonder oppervlakkig of irritant over te komen, en heeft een grote passie* voor dansen. Nou zijn passies over het algemeen wel tof (behalve passies voor mensen opensnijden ofzo) maar een passie voor dansen is helemaal cool. Ik wil een keer thee met haar drinken in d'r tuin. ![]() *) ik schreef in eerste instantie "paasei" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wil graag ge-analyseert worden dus post hij extra vaak in dit topique. Exie is heerlijk sarcastisch , hij zou een eigen show moeten krijgen. Daarnaast is hij net als ik seksueel gefrustreerd.(en ga nou niet ontkennen ![]() Volgens mij woont Exie ergens richting Den Haag.Ben benieuwd of ik hem daar volgend jaar zal spotten.Maar volgens mij kan ik niet om zijn extravagante verschijning heen dus moet dat wel gaan lukken ![]() totzover mijn analyse |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() stoken? ![]() trendy haha fout woord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hou me ook al 7 paginas in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
GRRR: houdt van sex en laat dat ook vaak genoeg merken. is een stoere computernerd met een brilsterkte van -9. dat is nog eens een diehard ![]() als je over zn kale bolletje aait gaat ie giechelen. (dit laatste gok ik maarr hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |