Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is heel lief dat jij je vriendin wilt helpen, maar als jij er dalijk ook aan onderdoor gaat, heeft ze helemaal niks aan jou. Dus mijn advies; steun haar, maar blijf ook aan jezelf denken. Zeg soms nee, als ze iets vraagt of help der aan professionele hulp, want als dat snijden uit de hand gaat lopen.....
|
![]() |
ben het wel eens met de anderen. het belangrijkste is dat je jezelf niet moet verliezen. want dan heeft niemand meer iets aan je. misschien moet je idd even wat tijd voor jezelf inplannen, even tot jezelf komen. pas dan kun je je vriendin en je relatie weer ophoog helpen.
succes xs
|
![]() |
tja ik heb hetzelfde gehad met een vriendin, ik ging eraan onderdoor en heb toen met d'r gebroken. maar zo te horen is dat niet echt een optie hier (het is bovendien een vrij lullige oplossing). ga ertussen uit, slaap genoeg, doe ook leuke dingen met andere mensen zodat je je niet alleen omringt met 'probleempersonen' maar blijf/ga bijv sporten en blijf met vrieden uitgaan enzo.
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen denken zeker dat het altijd over snijden gaat ![]()
|
Lieverd, sorry!
Kies ook voor jezelf en alsjeblieft zorg dat je niet instort!!! Ik hou enorm veel van je en het spijt me zo erg dat ik je zo afkat. Ik zal het proberen niet meer te doen, en als het wel gebeurt moet je het negeren. Het is NOOIT voor jou bedoeld. SORRY! ![]()
|
![]() |
Je ziet hopelijk dat deze zogenaamde "vriendin" je gebruikt, of liever: misbruikt.
Vind jij het, als je je eigen topic leest, niet ook volslagen geschift dat een redelijk denkend mens zich als grof vuil laat behandelen? Nee? Nou, ik wel, als je dat accepteert gedraag je je gewoon masochistisch. Kies voor jezelf, maak het uit, en bouw een normaal leven op. Er zijn ook aardige vriendinnen. Die van jou verdient de kwalificatie "vriendin" niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ok deze situatie is inderdaad heel heftig! Als je vriendin het zoo moeilijk heeft dan heb jij het waarschijnlijk sowiezo al heel moeilijk en dan heb je ook haar steun nodig en die krijg je dus niet! Laat haar niet gelijk in de steek maar kijk of je zo door kunt gaan en alsjeblieft kies voor jezelf het is jouw leven en jij moet niet aan andermans problemen kapot gaan hoe lullig dat misschien ook klinkt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zij het zo moeilijk heeft is niet helemaal haar schuld. Dat zij zwanger is geraakt al helemaal niet ![]() Ik vind het juist knap van hem dat ie haar zo bijstaat! ![]() Jullie twee, er is veel gebeurd tussen jullie heb ik wel in de gaten ![]() Ik vind dat jullie trots mogen zijn op jullie eigen omdat jullie het zo ver hebben gebracht en nog steeds zo sterk bij elkaar staan! Dat komt helemaal goed! Sterkte en succes met alles! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zorg jij eerst maar eens dat je die enorme plank voor je kop wegkrijgt, voordat je je ook maar ergens mee gaat bemoeien, laat staan met andere mensen. Want jij hebt er dus helemaal niks van begrepen. En Lotje en Internationalist: Veel succes allebei, volgens mij gaan jullie er met zijn tweeen ook weer boven op komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leuke raadsels? floffy3 | 311 | 01-05-2012 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
we ademen al jaren in en uit geput uit in =zwart wit= | 5 | 10-03-2006 08:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom in God geloven? Sweetsurrender | 51 | 14-07-2004 00:40 | |
Psychologie |
Waar put jij kracht uit? Daantje_0705 | 56 | 27-06-2004 07:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moordlustige automobilisten moeten eraan Rabbi Daniel | 43 | 15-11-2003 12:36 | |
De Kantine |
Trots? Dminor | 61 | 17-06-2003 17:20 |