![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
waarom speciaal voor allochtonen
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En hij heeft groot gelijk, trouwens! Want de manier waarop dit gebracht wordt klopt natuurlijk van geen kanten. Maar vruchtenbossen opzich, nogmaals, vind ik een erg leuk idee!
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook raar dat er zo weinig fruit- en notenbomen in bossen staan, dit zijn nou net vaak mooie bomen, en bij de meeste fruitbomen is het hout erg veerkrachtig waardoor kinderen er veilig in kunnen klimmen (takken breken niet gauw af) en het ook veel veiliger is bij een storm, omdat de boom wat meebuigt. Daarvij is samen fruit of nootjes plukken natuurlijk ook heel gezellig, en gezelligheid in een bos voorkomt dat er heibel komt
![]() ![]() Maar waarom nou speciaal voor allochtonen? Wat is dat voor rare discriminatie? Zijn de meeste allochtonen zelf vast ook niet blij mee, met een dergelijke stigmatisering. De meeste allochtonen komen toch niet uit de jungle, dacht ik zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() valt niks meer aan toe te voegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk wordt ![]()
||
Citaat:
Ik vind overigens die hele nieuwe kopspijkers kut. Die kroeg is altijd kut, die personen die ze uitnodigen "voor een verantwoord gesprek" zijn kut. Het gedoe met die gast is wel leuk en het spel is nog steeds wel aardig. Maar met kopspijkers hadden ze echt op moeten houden!
|
![]() |
Aan de andere kant snap ik niet waarom het geldverspilling wordt genoemd, aangezien er een mooi stuk groen wordt aangelegd(stukken groen worden sowieso al de hele tijd aangelegd, maar omdat 1 of andere sjaak nu met ''speciaal voor allochtonen'' komt is het opeens BIG NEWS), waar iedereen mag komen, beter dan dat geld (10 maal zoveel ofzo) wat ze aan de JSF hebben uitgegeven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het idee is ook dat het idioot is omdat ze het speciaal voor allochtonen doen. Alsof die in bepaalde reservaten geschopt moeten worden... Maar zo'n boske lijkt me wel lekker ![]()
||
Citaat:
Maar hij had inderdaad wel aardig gelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|