Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 14:56
Stefanie
Stefanie is offline
Hoe gaat dat bij jullie? Spreken jullie echt iets af of komen jullie zomaar even langs bij haar/hem...

Als je je vriend/vriendin een week lang niet ziet, maak je dan tijd voor haar/hem vrij of laat je het gewoon zo? Zeg je ook vaak verplichtingen af, bijvoorbeeld afspraakjes met vrienden of je sport ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 15:31
Gent
Gent is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 12-04-2004 @ 15:56 :
Hoe gaat dat bij jullie? Spreken jullie echt iets af of komen jullie zomaar even langs bij haar/hem...

Als je je vriend/vriendin een week lang niet ziet, maak je dan tijd voor haar/hem vrij of laat je het gewoon zo? Zeg je ook vaak verplichtingen af, bijvoorbeeld afspraakjes met vrienden of je sport ofzo?

Eigenlijk niet zoveel last van. Ik zie (als ik in Nederland ben, zit nml momenteel 5 maandjes in Duitsland) mijn vriendin eigenlijk best veel. Sowieso elk weekend stappen.
Oud 12-04-2004, 15:33
hodelahitie
hodelahitie is offline
Afspraken met vrienden gaat nog wel eens weg... Vriendje gaat gewoon voor. Ik wil gewoon zo vaak mogelijk bij hem zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:05
raarheid
raarheid is offline
Ik heb eigen paarden, die ik elke dag 2.5uur train/verzorg. ik heb van jongs af aan gezegd dat er geen gozer is die tussen mij en m'n paard(en) in komt te staan. Hier heb ik me tot dusver nog altijd aan weten te houden, soms train ik wel wat korter, maar zeker in de verzorging blijft evenveel tijd zitten. En als m'n vriend eerder wil komen dan voor mij mogelijk is, past ie zich maar aan en gaat ie mee naar de manege

ik heb wel een keer een afspraak met een goede vriend afgebelt, omdat mijn vriend op het laatste moment toch wel ff langs wilde komen.

Omdat mijn vriend en ik op 40min rijden met de auto van elkaar wonen, hij altijd druk is, en ik over het algemeen wel tijd vrij maak op de paarden na dan, en verder ook wel druk ben spreken wij echt altijd af... hopla a.s. zondag 2uur. Hehe vandaag verbaasde die me alleen wel hij heeft 2 uur lang op de fiets gezeten, eerst naar een ander dorp bij mij in de buurt, om wat weg te brengen en toen had hij zoiets ach dan fiets ik wel ff bij m'n meissie langs weer 20min fietsen, ik was niet thuis, hij op de gok richting manege gefietst, weer 10min verder, stond ie ineens voor m'n neus... ik vol verbazing nahh ennuhh nu kon die weer zo'n 2uur terug fietsen en hij sloeg het aanbod van m'n moeder ala "fiets in de achterbak en we brengen je thuis" af. Oewww
Oud 12-04-2004, 16:07
raarheid
raarheid is offline
ik zie mijn vriend overigens maar 1x per week veels te weinig vind ik, maar weinig aan te doen. + hij blijft niet slapen ivm met dat zijn ouders het er niet helemaal mee eens zijn
Oud 12-04-2004, 16:44
Qimm
Qimm is offline
wij hebben vaste dagen om mekaar te zien en soms een verrassings bezoekje, maar die zijn link, want als die ander er niet is dan heb je net een half uur voor noppes in de auto gezeten en kun je ook nog terug.
Oud 12-04-2004, 16:58
Luna
Luna is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 12-04-2004 @ 16:33 :
Afspraken met vrienden gaat nog wel eens weg... Vriendje gaat gewoon voor. Ik wil gewoon zo vaak mogelijk bij hem zijn.
Foute boel. Straks gaat het uit en ben je al je vrienden kwijt...
Oud 12-04-2004, 17:03
Verwijderd
Ik wil graag zomaar een keer langsgaan maar doe het nooit... andersom lijkt het hem ook leuk om zomaar bij mij langs te gaan, maar dat doet hij dus ook nooit. Meestal maken we dus eerst vage afspraken, zoals 'ik ben bij jou vlak voor het eten' of 'kun je halverwege de avond bij mij zijn?'

Ik zeg afspraken met vrienden zeker niet af voor hem, maar ik zeg afspraken met hem ook niet af voor vrienden. Ik doe niet aan afspraken afzeggen, tenzij het echt echt echt niet anders kan.

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wij spreken echt iets af. Vind ik veel beter, want ik kan op weinig momenten, want ik loop 5 dagen in de week stage, heb 's avonds vaak nog bijbaantje, ga op 2 dagen na mijn bijbaantje nog fitnessen, zaterdag werk ik aan mijn stageverslag en zondag is veel sport op de buis dat ik wil zien. Maar dan blijven nog altijd wel een paar avondjes over. Op zaterdagavond gaan we ook altijd uit, soms ga ik zonder haar, maar meestal ga ik waar zij heen gaat. Maar ik vind het ook leuker om af te spreken en dat ze opeens aan de deur staat. Heb ik ook het liefste met vrienden. Dat ze eerst ff bellen of ze langs kunnen komen, kan ik er rekening mee houden.
Oud 12-04-2004, 17:31
Verwijderd
tsja. ik zie hem zowieso elke dag op school, en als hij zin heeft, komt ie savonds effe langs, of als ik zin heb, ga ik naar hem. *dat kan omdat hij om de hoek woont.* en ik meld het hem ook gerust als ik geen tijd voor hem heb. tijd vrijmaken hoef ik dus niet echt voor hem, zie em toch wel genoeg. ik zorg ervoor dat ik andere vrienden niet te veel vergeet. dat zou niet goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend en ik houden gewoon rekening met elkaar. Op maandag en woensdag zien we elkaar sowieso. Dus daar komt inprincipe niets tussen, behalve als het gewoon een andere verplichting is (bijv. werk, een 1 of andere feest, etc.). Verder regelen we het altijd zo dat we bij elkaar kunnen blijven slapen in het weekend. Als hij op zaterdag moet werken, komt ie me daarna gewoon ophalen. Soms komt het wel zo uit dat hij zonder mij uit gaat ofzo, dat gebeurt. Maar in principe ben ik zaterdag 's avonds ook bij hem en blijf ik dus bij hem slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:21
Jules
Jules is offline
Hij komt weleens spontaan zomaar langs. Ik durf dat niet zo ..denk altijd dat hij dan net weg is ofzo, als ik er dan ben. En we moeten ook 2 uur reizen voor we bij elkaar zijn, dus dan vind ik het wel fijn om zeker te weten dat hij er is als ik kom.
Oud 12-04-2004, 18:53
Buffy
Buffy is offline
meestal spreken wij op vaste avonden af, heel af en toe komen we spontaan bij elkaar over de vloer.
nu hij weer thuiswoont zie ik hem wel vaker dan eerst, toen zat hij intern voor zn stage. na de zomer moet hij weer 3 maanden intern, dus dan zien we elkaar alleen in het weekend.
Oud 12-04-2004, 18:56
Laïs
Laïs is offline
We spreken vast af. maar meestal op de dag zelf. aangezien we nog niet zo lang hebben,ben ik nog nooit spontaan langs geweest,maar ben dat wel van plan .

Afspraken met vrienden schieten er niet voor in.nu nog niet tenminste.nu is het vakantie,maar als het terug school is,gaan we elkaar maar 1 keer in de week zien. en wordt dus weekend/woensdag namiddag. maar als ik al afgesproken had met vrienden,zeg ik dat niet af. ik wil niet totaal afhankelijk zijn. of komt hij gewoon 's avonds af
Oud 12-04-2004, 19:02
ZerO
ZerO is offline
We kunnen mekaar alleen vrijdag,zaterdag en zondag zien wegens de afstand. Zomaar even langs kan helaas niet. Soms heeft hij of ik verplichtingen in het weekend en dan proberen we het zo te regelen dat we nog tijd voor mekaar kunnen maken. Soms zien we elkaar een weekend niet omdat het niet kan + we willen ook tijd houden voor vrienden.
Soms heeft mijn vriend maar 4 dagen les en komt hij op een donderdag al, maar dat gebeurt zelden.
Oud 12-04-2004, 19:03
_Moby_
_Moby_ is offline
ik zie mijn vriendin erg weinig, omdat zij veel huiswerk moet maken en ik in het weekend altijd moet werken. Maar als ik zeker wist dat zij het de komende maanden nog niet uitmaakt en zij me zou vragen af en toe vrij te nemen in het weekend, dan zou ik gelijk ontslag nemen op mijn werk.
Oud 12-04-2004, 19:44
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 12-04-2004 @ 16:33 :
dat is t stomste wat je kan doen. strax denken je vrienden: 'stik maar lekker' en als t dan uit is, sta je alleen. bovendien is t gewoon ook lullig tegenover je vrienden

ik zal niet zo snel n afspraak afzeggen voor mn vriend, ik zie m sowieso 4x per week want we zwemmen bij dezelfde vereniging.
Oud 12-04-2004, 22:07
Cruz
Cruz is offline
We komen eigenlijk nooit spontaan bij elkaar langs ofzo Alles gaat altijd op afspraak! Eigenlijk zou ik het wel es leuk vinden als ie ineens voor de deur stond, maja, zelf durf ik het ook niet! Stel dat ie er niet is of geen tijd heeft en dan moet ik weer weg. Is zo'n teleurstelling dan En we zeggen eigenlijk nooit iets voor elkaar af. Ja heel soms, maar dan meer als er problemen zijn. Stel hij zit ergens heel erg mee, maar ik zou eigenlijk naar een vriendin gaan, dan bel ik wel af! Maar anders niet. En verder, ja we hebben eigenlijk een beetje vaste dagen dat we elkaar zien.
Oud 12-04-2004, 22:34
Verwijderd
Hij komt vaak "langs mijn huis" als hij terugkomt van stappen ofzo, dus dan belt hij me nog wel eens wakker 'ik sta nu voor je deur' (als ik dan niet opneem of mijn telefoon staat uit heeft hij dus voor niks een half uur omgefietst midden in de nacht)
Ook krijg ik soms ineens een smsje 'als je nog een kus wilt moet je nu de deur open doen' (helaas vergeet hij nogal vaak wanneer ik bij mijn ouders ben, en staat hij er dus regelmatig voor niks)
Verder spreken we meestal gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:48
Pixxa
Pixxa is offline
Zoek een weg die beide tevreden stelt ... ! Neem tijd voor jezelf maar ook zeker voor je partner!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:09
Verwijderd
ik zie hem standaard op zondag en woensdag, en met werken op vrijdag en zaterdag, maar dat stelt nooit zoveel voor...

ik zou hem het liefst de hele dag om me heen hebben, maar dat gaat gewoonweg niet, dus is het altijd heel gezellig als we afspreken...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:39
Verwijderd
Ik zag mijn vriend alleen maandags niet, dan wilde ik thuis aan de gang. Beetje opruimen enzo en eigen dingetjes doen. Tot ik hem op die dag ook miste, toen zagen we elkaar eigenlijk elke dag. Ook gingen we vaak 's avonds met vrienden poolen. Helaas is dat nu minder geworden, omdat we het allebei erg druk hebben, en de andere vrienden ook. Nu zie ik mijn vriend nog steeds elke dag, omdat we samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:01
Verwijderd
We spreken echt iets af. Zomaar langskomen is toch meer iets voor als je wat dichter bij elkaar woont, heb ik het idee. We zien elkaar op vaste dagen, in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:07
Pixxa
Pixxa is offline
Hmm zomaar langs komen, kan opzich wel maar in ons geval meldt ik altijd wel effe van te voren (via msn, telefoon ofzo, zo vanne 'he ik hop effe langs') toch wel makkelijker vink..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:37
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
wij spreken wel altijd af. Is zo kut als je er bent en hij is er niet dat werkt niet echt geloof ik. Verder zie ik mijn vriend ook alleen maar in het weekeind omdat het gewoon niet anders gaat door aftsand/reistijd ect.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 14:42
Sade
Sade is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-04-2004 @ 18:03 :
Ik wil graag zomaar een keer langsgaan maar doe het nooit... andersom lijkt het hem ook leuk om zomaar bij mij langs te gaan, maar dat doet hij dus ook nooit. Meestal maken we dus eerst vage afspraken, zoals 'ik ben bij jou vlak voor het eten' of 'kun je halverwege de avond bij mij zijn?'

Ik zeg afspraken met vrienden zeker niet af voor hem, maar ik zeg afspraken met hem ook niet af voor vrienden. Ik doe niet aan afspraken afzeggen, tenzij het echt echt echt niet anders kan.
Same here.

Toch ga ik meestal elke donderdag niet trainen om bij hem langs te kunnen gaan, en ik zeg wel vaker dingen af zodat we een avondje samen hebben. Hij doet overigens hetzelfde voor mij.

Als we allebei een beetje rustige week hebben qua school en werk zien we elkaar vrijwel elke dag, al is het maar even samen iets drinken ofzo. We wonen dan ook 5 minuten bij elkaar vandaan
Reageren

Regels voor berichten