![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar komt bij dat voor een jongen een orgasme toch wel vergezeld hoort te gaan van het spuiten van sperma. Als je die boel daar dichtknijpt mist er toch iets, dat is gewoon niet natuurlijk. Bovendien geloof ik nooit dat dat gezond is - er staat druk op bepaalde delen van je lichaam en het is de bedoeling dat dat naar buiten komt, dan moet je niet kunstmatig de boel binnen willen houden. Ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat het de kwaliteit van het orgasme voor de jongen bederft. Het is misschien een zooi, dat 'gespetter', maar als je samen seks hebt moet je er wel wat voor over hebben. Dat hebben jongens ook als ze een meisje beffen, dat kun je nou ook niet echt lekker noemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-Ranzige vlekken. -Plakt -Stinkt naar versgemaaid gras -Heel 'lekker' qua smaak voor de ander als je iets ranzigs op hebt gehad (ik dacht dat het toen een keer na yoghurt eten helemaal de mist in ging). Maar het hoort er wel bij en mijn vriendin vindt het wel ![]() ![]() ![]() Btw, wat was snowballen ook alweer? Ben het vergeten.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
plakt? ja. Roosvicee plakt ook. En chocola. En leverworst. Stinkt? Misschien als je het in een ouwe sok afveegt en die vervolgens dagen laat slingeren, maar vers zaad ruikt lekker. Vies? Zacht, zoet, mild, misschien soms iets zouter dan anders. Snowballen is flink zoenen met een bek vol zaad, zodat de jongen zijn eigen zaad kan proeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Sperma hoort erbij. En om Pallas te quoten: Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder lijken de reacties me duidelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen nu vrees ik dat ik geen patatje mayo meer kan eten zonder mijn lach in te houden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
*Veegt tranen van z'n gezicht en gaat weer recht op zijn stoel zitten* ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Smaken maken verschillen, ik hou meer van choco.
||
Citaat:
Ontopic: Het spuiten en spatteren is voor zover ik weet mijn enige minpunt qua seks want het komt er allesbehalve overtuigend en veel uit. Die klote rekstok ook met gym.. ![]() Tuurlijk heb ik ook weleens momenten dat het heel ver eruit schiet in een grote hoeveelheid maar over het algemeen... ![]() |
![]() |
|
|