Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-04-2004 @ 14:59 :
[B]Zij had hem beloofd dat ze niet meer zou roken. Hij heeft het haar niet verboden. Ze wist dat hij geen vriendin wilde die rookte, dus heeft ze kennelijk die keuze gemaakt om te stoppen met roken en met haar ex te nemen. Eigen keuze, maar als zij gaat roken is het zijn keuze om het uit te maken. Hij verbiedt het haar niet, hij maakt het uit, omdat hij geen rokende vriendin wil.
B]
idd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 09:33
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 09-04-2004 @ 22:16 :
O heerlijk, leer eens spellen, het is 'produceerd' met een t op het eind en 'en' moet waarschijnlijk 'een' zijn.
Jouw gevoel van superioriteit spat van jouw reactie en DAAROM word je aangevallen. Verder vind ik het heel generaliserend dat je meisjes/vrouwen die roken rotwijven zijn. Eigenlijk vind ik jou een rotwijf en dan mag jij nu gaan nadenken of dat sarcastisch was.
Als we lullig gaan lopen doen over 'leren spellen': lees je eigen post nog eens door, je mist zelf ergens wat in een zin. (En volgens mij spat er ook van jouw post een zeker gevoel van superioriteit. Je komt voor mij op deze manier alles behalve geloofwaardig over.)

@Chloe Siere: dit is dus anders bedoeld dan zoals ik het ooit bij jou bedoelde.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 09:37.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 09-04-2004 @ 22:16 :
O heerlijk, leer eens spellen, het is 'produceerd' met een t op het eind en 'en' moet waarschijnlijk 'een' zijn.
Jouw gevoel van superioriteit spat van jouw reactie en DAAROM word je aangevallen. Verder vind ik het heel generaliserend dat je meisjes/vrouwen die roken rotwijven zijn. Eigenlijk vind ik jou een rotwijf en dan mag jij nu gaan nadenken of dat sarcastisch was.
*kusje*
Oud 10-04-2004, 14:42
Verwijderd
Hij wil geen verkering met een meisje dat rookt.
Jij rookt.
Conclusie: hij wil geen verkering met jou.
Dan lijkt het me toch wel verstandig dat hij het uitmaakt, niet? Anders heeft hij verkering met iemand waarmee hij dat niet wil.

Nouja, hij overdrijft wel, want het was immers maar 1 sigaret voor 1 keertje en je was er eerlijk over. Maargoed, een vriendje dat overdrijft wil je toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:39
meisje
meisje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2004 @ 10:33 :
Als we lullig gaan lopen doen over 'leren spellen': lees je eigen post nog eens door, je mist zelf ergens wat in een zin. (En volgens mij spat er ook van jouw post een zeker gevoel van superioriteit. Je komt voor mij op deze manier alles behalve geloofwaardig over.)

@Chloe Siere: dit is dus anders bedoeld dan zoals ik het ooit bij jou bedoelde.
En jouw logische redenering over het verband tussen superioriteit en geloofwaardigheid gaat aan mij voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2004 @ 10:33 :
Er is toch wel een verschil tussen spelfouten omdat mensen de spelling niet onder de knie hebben (resulteert in D- en T-fouten) en een stuk zin vergeten omdat je gewoon een post te snel typt. Het eerste is dom, het tweede is menselijk en begrijpelijk. Ik kan in die post trouwens geen superioriteitsgevoel terugvinden, alleen in die eerste post over roken, die mij zelf ook in het verkeerde keelgat schoot. Als zo'n mening naar haar eigen zeggen zo ongefundeerd en onzinnig is, ventileer hem dan niet en voorkom dat mensen bovenop je springen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:52
Pixxa
Pixxa is offline
effe, gaat et nu om de post van onze TS offe om de geweldige beheersing van de nederlandse taal, want dat heb ik ook niet dusse ...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:54
Verwijderd
Dank voor het melden, wordt in behandeling genomen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 09:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-04-2004 @ 16:33 :
Dat vind ik echt zwaar zeikerig..
Sommige mensen kunnen door hun gezondheid niet goed tegen roken. Ik ben opgegroeid zonder iemand in de buurt die rookt, en zodra ik ergens kom waar iemand rookt of gerookt heeft ga ik hoesten en krijg ik ontzettende last van mijn ogen (en lenzen). Alleen al om die redenen wil ik geen vriend die rookt.
Verder vind ik het ook goor te zoenen met iemand die rookt en daar komt nog eens bij dat ik gigantisch op iemand afknap als ik hem zie roken, hoe leuk ik hem ook vind...

Natuurlijk is het wel erg kinderachtig om het meteen uit te maken als ze 1x gerookt heeft. Daarnaast heeft ze het nog eerlijk verteld. Maar de reden die ze ervoor geeft, vind ik wel wat zwak...
Ik zou het vast ook niet meteen uitmaken als hij 1x gerookt zou hebben, rookt hij weer 'permanent' dan kan ik niet anders dan voor mezelf kiezen, want ik ga me er heel erg aan ergeren, zowel dat hij rookt en dat het voor mij vervelende 'gevolgen' heeft...
Oud 11-04-2004, 16:10
M@rco
M@rco is offline
Er bestaat toch ook zoiets als "rekening houden met elkaar"? Als zij nou rookt en haar vriendje niet, en ze rookt niet of bijna niet als hij erbij is, dan is er toch geen probleem :/
Oud 13-04-2004, 16:06
Verwijderd
Die reactie van haar vriendje vind ik echt belachelijk Volgens mij is hij niet goed bij z'n hoofd. Al die tijd hield ze rekening met hem door niet te roken, toen ze dat wel had gedaan vertelde ze het eerlijk en vervolgens maakt hij het uit? Dan kon hij waarschijnlijk geen beter smoesje verzinnen om het uit te maken ofzo.
En dat hij ook nog eens een persoonlijk verhaal van haar aan iedereen laat lezen is echt niet goed te praten.

Verder zou ik zelf niet zo'n probleem maken van roken. Ik vind het wel irritant, m'n kleren gaan er zo van stinken enzo. Om die reden lijkt het me wel irritant om een vriendje te hebben die steeds bij mij op de kamer rookt. Of bijv. in de auto ofzo.. ook al zoiets. Maar met zoenen vind ik het niet vies, dus wat dat betreft maakt het me echt niets uit.

Ik zou dan wel proberen om hem van het roken af te helpen, want ik wil natuurlijk niet dat er iets ergs met m'n vriendje gebeurt. Hij hoeft heus niet te leven van fruit en slabladeren ofzo () maar ik vind roken toch wel erg slecht.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:38
Drez
Drez is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-04-2004 @ 17:06 :
Die reactie van haar vriendje vind ik echt belachelijk Volgens mij is hij niet goed bij z'n hoofd. Al die tijd hield ze rekening met hem door niet te roken, toen ze dat wel had gedaan vertelde ze het eerlijk en vervolgens maakt hij het uit? Dan kon hij waarschijnlijk geen beter smoesje verzinnen om het uit te maken ofzo.
En dat hij ook nog eens een persoonlijk verhaal van haar aan iedereen laat lezen is echt niet goed te praten.
idd...als je iemand echt leuk vind ga je het toch niet uitmaken om zoiets doms? sjee.
Reageren

Regels voor berichten