Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind zelf ftp commander een erg fijn ftp programma. |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.gironet.nl/cursus_ftp_wat-is-het.html (zoek met google op 'wat is ftp') Als je verder de beschrijving volgt die net gepost is, moet het lukken lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk eens hier voor al je chello instellingen. En kijk hier hoe je een site op de ftp van chello zet.
Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik van je ga houden... denk ik he.. weet het nog niet zekers..... ![]()
||
Citaat:
![]() Nee Lil' Phoenix, je moet eerder van google.nl gaan houden ![]()
||
Citaat:
(als je een beetje logisch had nagedacht en de informatie had gelezen bij de link die ik je gaf, kwam je er zelf wel achter) Je kan bijvoorbeeld je eigen internetverkenner als ftp programma gebruiken.
Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 20:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. selecteer de bestanden van je site, en klik dan met de rechtermuisknop op kopieeren 2. open internet explorer 3. ga naar ftp://members.chello.nl 4. voer dan in het verschenen venster je gebruikersnaam en wachtwoord. 5. Als je eenmaal op je ftpserver zit, klik met de rechtermuisknop op een leeg plekje en klik dan op plakken.
||
Citaat:
![]()
|
Met FTP kun jij bestanden (html pagina's) die jij in een map op je harde schijf hebt staan op een server zetten. Dan krjjg je dus een adres, en kunnen mensen je pagina's op internet bekijken. Normaal betaal je voor ruimte op internet, als het ware, maar bij je server (chello hier dus) krijg je ook wat gratis ruimte.
Nu moet je dus met FTP zorgen dat je bestanden op die server komen. ![]() Ik gebruik Ws_FTP en zo is het ongeveer ingevult. Alle bestanden die je op inet wil zetten moet je in een aparte map doen, en die gewoon in je documenten zetten. Zo'n map heet bijv. C:\Documents and Settings\pietjepluk\mijn documenten\je map Nah, dat vul je in bij Startup (rechts van general) en dan op oke. Als het goed is zie je dan de bestanden die in die map staan links. Selecteer de pagina, druk op et --> en hij upload de pagina naar de server, rechts. Oke ik weet niet of dit nog enigszins duidelijk is maar ik ga maar even door ![]() Als je dan je pagina wilt zien kijk je op http://home.chello.nl/pietjepluk/jepagina.html en als et allemaal goed is zie je dan wat ![]() Ik neem aan dat je niet een gehele internetleek bent maar je moet wel opletten met wat je wilt uploaden, bewaar plaatjes en foto's als .gif of .jpg en textbestanden als .html ![]() Zo nou dat was et ongeveer..was et wat duidelijk? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Webhosting? Shadina | 19 | 15-03-2009 00:03 | |
Software & Hardware |
netwerk forum/newsboard Tom Poes | 12 | 12-09-2007 16:06 | |
Software & Hardware |
[Web] Een fotopagina op je site maken?? kussie van Michelle | 25 | 31-08-2005 15:09 | |
Software & Hardware |
[Website] Uploaden vanuit Frontpage Belladonna | 15 | 01-06-2004 10:08 | |
Software & Hardware |
[phpBB] Hoe upload ik het? Stofzuigerslang | 5 | 19-02-2004 15:55 | |
Software & Hardware |
[@home] hoe moet ik uploaden Miracle | 9 | 28-02-2003 15:59 |