Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed ik heb dat dus ook bij mn ex..zie ik ook elke dag zowat. Tis gewoon een lieverd.
|
Verwijderd
|
Jah dit is denk ik wel vaak het geval (en dan heb ik het wel over echte liefdes, dus niet over die kalverliefde van 2 weken ofzo)...
En dat is vaak niet zo leuk om te horen wanneer je zelf NIET de eerste liefde bent van je partner... Elke keer dat mijn vriend het over zijn eerste echte vriendin heeft, ga ik bij mezelf afvragen of zij niet veel specialer is voor hem dan ik... Nahja ook al is dat zo, kan ik er weinig aan doen, maar ik had graag gehad dat ik ook zijn eerste liefde was geweest, net zoals hij mijn eerste is... Nahja kan er weinig aan doen hè? En ik heb voor hem gekozen en ik hou van hem! Dus eigenlijk moet ik niet zeuren, keb er zelf voor gekozen en ik WIST dat ie een ex had... Al zou ik het wel fijn vinden om gewoon een keer te horen (alleen als ie het meent dan natuurlijk) dat ik specialer ben voor hem dan zijn ex, maar dat kun je iemand natuurlijk niet vragen ![]() nahja je begrijpt vast wel wat ik ermee wil zeggen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat iedereen zijn eigen eerste liefde nooit vergeet....
Ook al heb je daar mischien geen leuke ervaringen mee gehad! Maar mijn eerste echte vriendje is ook speciaal voor mij!! En denk soms ook wel aan hoe het toen was.... En ik vindt het helemaal niet raar dat je daar zo ook aan denkt!! Ook al is het al een tijd geleden!! Als je de mooie herinneringen maar ophaalt!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk ook nog wel eens terug aan m'n eerste "echte" vriendje, waar ik echt helemaal smoorverliefd op was.. daarvoor wel vriendjes gehad maar dat stelde helemaal niks voor.
Hebben jullie dat ook, dat er nog steeds zo'n spanning tussen jou en je eerste liefde hangt?? Dat je je als je hem ziet weer net voelt als "toen"??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen love-in-the-air | 12 | 23-03-2014 08:55 | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten Diary of Dreams | 23 | 20-04-2008 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Ervaring? Mark Almighty | 87 | 03-03-2006 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is eigenlijk onzin Verwijderd | 74 | 27-05-2002 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |