Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- fuck off met make-up misschien een onopvallende eyeliner ofzo, maar tering hou je gezich een beetje clean dat is echt zwaar het mooiste. - vriendinnen gehang, ik loop ook niet vastgeplakt aan me vrienden 24/7, zoek een eigen leven ipv samen alles doen - de "ik hoor bij deze dealer doos" en dan je gedragen alsof je de king of the world bent, met een iq van 88 ![]() ![]() - het anita type - oorbellen <-- bleh en nog wel een paar dingen waar ik nu niet op kan komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als ze te afhankelijk zijn, of te bescheiden. En als ze geen manieren hebben. Nike Air Max. Geen nette kleding
waar slaat dit op je kunt een jongen niet beoordelen door zijn kleding denk na wat is er mis met die kleding?? het is gewone kleding net als alle anderen niet zeuren daarover |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"ze worden niet meer gedragen dan ergens anders" Nou hier in de buurt ken ik toch echt helemaal niemand die zulke schoenen draagt hoor.
||
Citaat:
|
![]() |
StefanLovertje schreef:
Hehehe ![]() ![]() nee dat wil hij vast niet weten......duh.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mensen mensen....
1. een string onder een strakke broek??? Yeah right, alsof jullie voor ons zo'n sexy boxershortje gaan aandoen...das maar een onderbroek he seg. 2. roken...terwijl jullie als een Turk zitten te paffen, moet het meisje maar braaf een snoepje eten. 3. haar onder de oksels...wel zo van die behaarde bosapen zoals sommige mannen zijn, is ook niet aantrekkelijk za. 4. R&B....nee tmoet van dat geboenk zijn waar ge horendol van wordt en van die mannen dat rondlopen met hun Quicksilver pulleke, en hun Tommy Hilfiger broekske die dan ook nog is Tommy parfum gebruiken.... Kweet niet za, maar zo kun je bij elke mens iets vinden. Als iedereen er hetzelfde zou uitzien dan zou de wereld maar heeeeel saai zijn....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vindt het zelf wel leuk om te zien ![]() je kunt em ook leuk omhoog trekken als ze voorover bukken ![]() das ook wel leuk om tedoen ik vindt dus dat het er beter uit ziet en bent dus voor strings bij de dames ![]() |
![]() |
|
Afknappers:
Innerlijk: -arrogant - asociaal - onverschillig -onrechtvaardig -onbetrouwbaar - meisjes die niet zichzelf zijn Uiterlijk: -als ze echt scheel kijkt (ben nu eenmaal iemand die ogen belangrijk vind...) - haar op haar benen of onder haar oksels -te veel bloot qua alledaagse kleding - te weinig bloot ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik dit topic bekijk, dan knappen jongens af op:
tuttigheid kinderlijkheid te afhankelijk te bescheiden geen manieren Geen nette kleding Oppervlakkigheid, asocialiteit pauperigheid onverzorgd eruit zien haar onder de oksel Te klef zijn met andere/veel jongens roken drugs associale typjes Over duidelijk te veel make-up.... Die me niks geeft, terwijl ik haar wel veel geef.. tatoo of piercing ruzie maken met een andere vriendin overdreven met haar kont shaken geen string onder strakke broek haar onder de oksel plateauzolen R&B dozen huppelkutjes kakker dozen sletterigheid het niet hebben van een eigen mening Als ze de hele tijd stom loopt te giechelen (met vriendinnen) Als ze je kwaad aankijkt als je vriendelijk gedag zegt Bijdehand gedrag Als je er niet mee kunt ouwehoeren en nergens tegen kan als ze Lullig izzz!!!!! een snor Een beetje te geil is. Als het stilvalt met praten. Als je steeds voor haar drinken moet halen en haalt niks voor jou terug. Met accent praten Teveel oorbellen of tattoos/piercing een hele dikke gele puist slecht innerlijk extreem stoer slechte adem (ik wil niet stikken) lelijke kleren onder de 16 jaar vriendinnen gehang, ik loop ook niet vastgeplakt aan me vrienden 24/7, zoek een eigen leven ipv samen alles doen de "ik hoor bij deze dealer doos" ongewassen kapsones als een meisje niet zo lekker ruikt meiden die ruw en onbeschoft Bier drinken uit een flesje Zweet handen als ze nix boeinds te melden hebben grote onderbroeken meisjes die witte veters in hun kisten dragen onverschillige meisjes onrechtvaardig meisjes die niet zichzelf zijn als ze echt scheel kijkt en, zijn er nu nog meisjes die helemaal níéts van deze dingen hebben, doen of zijn? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
waar knapt een jongen op af bij een meisje? bounty | 64 | 15-12-2002 20:03 | |
Liefde & Relatie |
waar knapt een meisje op af bij een jongen? tha daredevil | 10 | 19-03-2002 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |