Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 10:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb niets gedaan

maar een meisje dat voor me zat had ooit een aansteker en een deospuitbus en dan ging ze die deo die eruit kwam aansteken en dat vond ze nogal cool.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 10:41
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
uhm.. in huilen uitbarsten om een rode kaart te vermijden, vliegtuigjes gooien enzo, die biebmiepen verbaal neermeppen uhm.. nou ja niet echt heel erg ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Het buro van de leraar stond op zo een verhoginkje van een centimeter of 10. Voorste twee pootjes net over het randje zetten zodat het buro net niet kantelt.

Leraar komt binnen, flikkert koffer op het buro....

Oud 14-04-2004, 19:04
Verwijderd
1 keer leraar opgesloten(klink eruit gehaald) het was net een nieuwe en hij begon bijna te huilen

en met groep jongens toen het sneeuwde fucking big sneeuwbal gemaakt en die voor een lokaal gelegd met 1 uitgang, dus hebben ze die moeten uitgraven , 2 leraren

tja, ik word er zovaak uitgestuurd maar dat noem ik geen schoolstreken....

owh jah , hans teeuwen imitatie gedaan bij leraar, elke keer als hij iets zegt , BOEIUH!! roepen en INTERRESANT!!
GA DOOR ! GA DOOR!!
WOW ECHT !! HOE DAN !! etc....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 10-04-2004 @ 17:50 :
vodka gedronken in de les verder niets eigenlijk.
bij ons heeft er 1 keertje iemand ladderzat in de les gezeten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:08
Forum Enemy #1
Forum Enemy #1 is offline
Telt schelden tegen de leraar mee?
Oud 14-04-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Forum Enemy #1 schreef op 14-04-2004 @ 20:08 :
Telt schelden tegen de leraar mee?
nee
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:12
Forum Enemy #1
Citaat:
Solero schreef op 14-04-2004 @ 20:11 :
nee
Oke, dan is de enige streek die ik ooit heb uitgehaald is met een aantal klasgenoten dronken bij de conrector zitten.
Oud 14-04-2004, 19:28
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
het gebruikelijke vooral spijbelen, geen huiswerk maken elke dag te laten komen. en dronken of stoned in de klas zitten.

moest een keertje corveen had snel de vuilnisbak leeggehaald toen zei die dat het goed was. en toen de vuilniszak weer teruggegooid op het plein dat het weer vies was.

hadden is met de hele klas brandalarm laten afgaan.

nij scheikunde heb je zo ouche en die hebben we opengemaakt alleen moesten alles weer opruimen.

heb wel is een paar deruen er uitgehaald met paar andere.

de computers laten vastlopen met virussen ensow.

plafonf platen eruithalen en de goot laten verstoppen

dat was het wel
Oud 14-04-2004, 19:43
Suey
Suey is offline
Ik loog erg veel over huiswerk.
We hebben in 1 jaar 2 leraren weggepest. Hadden we een proefwerk en legden we gewoon het boek op tafel, durfden ze niks van te zeggen. We hebben ooit sleutels uit een tas gejat en toen bijna alle lokalen op slot gedaan.
Vandaag is er nog een leraar huilend uit de klas weggelopen
Bij scheikunde alles aansteken.
Oh en ik heb een keer met slagbal een raam ingeslagen maar dat ging meer per ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:47
Forum Enemy #1
Citaat:
~tsjarlieh~ schreef op 14-04-2004 @ 20:43 :
We hebben in 1 jaar 2 leraren weggepest. Hadden we een proefwerk en legden we gewoon het boek op tafel, durfden ze niks van te zeggen. We hebben ooit sleutels uit een tas gejat en toen bijna alle lokalen op slot gedaan.
.
Hahaha, leuk hoor.
Oud 14-04-2004, 19:50
Envy
Envy is offline
In groep 8 heeft een jongen uit mijn klas een keer het brandalarm ingeslagen.. 'er stond op het glas: BREEK HET GLAS', waarna hij het dus doorsloeg. Er stond alleen nog onder: in geval van brand.. Hele school in paniek naar buiten.. Hij is toen wel 3 dagen geschorst.
Oud 14-04-2004, 20:30
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 14-04-2004 @ 13:00 :
Het buro van de leraar stond op zo een verhoginkje van een centimeter of 10. Voorste twee pootjes net over het randje zetten zodat het buro net niet kantelt.

Leraar komt binnen, flikkert koffer op het buro....

Dat klinkt bekend
Oud 14-04-2004, 21:09
Verwijderd
Ik ben best een braaf lief meisje.

Ik ben er 1x uitgestuurd op de basisschool, omdat ik brutaal was
En nu 3x op de middelbare school, omdat ik boeken net mee had enzo.

De enige les dat ik écht niet uit te houden ben, is bij Natuurkunde.. maar dat is ook zo'n ei, die leraar.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:11
jet
jet is offline
ik heb trouwens ook een keer, onder een uberstrenge les (natuurkunde) het stoelenspel gedaan

een jongen (linksvooraan) en ik (rechtsachteraan) gingen op elkaar stoel proberen te komen, zo snel mogelijk. door steeds met degene naast je van stoel te wisselen, dan de rij naar voren.. en je moest alle rijen af

was wel grappig
Oud 14-04-2004, 21:15
Verwijderd
we hebben ook bij biologie een blokuur onder de tafel gezeten tot ze ons eruit kreeg gegooit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:16
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
jet666 schreef op 14-04-2004 @ 22:11 :
ik heb trouwens ook een keer, onder een uberstrenge les (natuurkunde) het stoelenspel gedaan

een jongen (linksvooraan) en ik (rechtsachteraan) gingen op elkaar stoel proberen te komen, zo snel mogelijk. door steeds met degene naast je van stoel te wisselen, dan de rij naar voren.. en je moest alle rijen af

was wel grappig

En, is het gelukt?
Oud 14-04-2004, 21:17
jet
jet is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 14-04-2004 @ 22:16 :

En, is het gelukt?
tuurlijk.. je bent goed of je bent goed he
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 14-04-2004 @ 22:17 :
tuurlijk.. je bent goed of je bent goed he
Met citaat reageren
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
~tsjarlieh~ schreef op 14-04-2004 @ 20:43 :
Bij scheikunde alles aansteken.
Oh en ik heb een keer met slagbal een raam ingeslagen maar dat ging meer per ongeluk.
Wees er maar trots op zo'n arme man treiteren...

Ontopic:
-Een klasgenoot van mij gebruikte nog weleens de brandblusser die ergens in een halletje aan de muur hing.
-Spijbelen.. Tsja wat is spijbelen. Als het is: gewoon niet opkomen dagen voor de les, dan heb ik veel gespijbeld. Als het is: niet opkomen dagen en daar een smoesje voor opzetten, dan heb ik niet gespijbeld.
-Met scheikunde die gaskraantjes heel lang aan laten staan.
-Met regelmatig scheikunde bij de uitslagen van schriftelijke overhoringen ineens hard juichen wanneer ik een 0.1 had omdat mijn -3 naar boven werd afgerond waardoor ik voor 2.9 punten niets heb hoeven te doen.
-Heel overdreven een boodschap schrijven op een briefje en dan tot enorme prop indeuken en 'subtiel' overgeven aan mijn buurman zodat de leraar het wel op MOEST vallen (was een immitatie van het 'subtiele' briefjes doorgeven van de meiden in onze klas).
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:37
Naru
Naru is offline
Ik heb wel eens bij een les duits, in de tweede klas een streekje uitgehaald

Dat mens sprak amper nederlands en was vet naief, je kon haar echt alles wijsmaken. een keer in de les vroeg ze om zo'n whiteboard stift, waarme je op zo'n wit uitveegbord kan schrijven. t meisje waar ik op dat moment naast zat had toevallig een edding stift in haar etui zitten. Ik zei hier mevrouw ik heb er een. Zegt ze eerst "is dat er echt wel een?" Waarop ik zei "tuurlijk".

Zij dat ding testen (ze zette een heel klein streepje op dat bord en veegde het meteen weer uit) en alles ging dus van het bord af. Toen begon ze het hele bord vol te kalken met grammatica.

Aan het einde van de les wilde ze het weer uitvegen, maar dat ging dus niet meer omdat de stift al was opgedroogd. Dus zij bleef maar boenen

vraagt ze later nog wie deze grap bedacht had

oowh jah ze vroeg ook nog hoe ze het eraf kon halen. Dus zij de congierge halen..Die speelde volgens mij ook nog mee want hij zij dat ze het er alleen af kon halen door met zo'n whiteboard marker eroverheen te gaan. Dus zij al die lettertjes overschrijven

Believe me... t hele bord stond vol
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:01
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
KiDdO schreef op 14-04-2004 @ 22:37 :
Ik heb wel eens bij een les duits, in de tweede klas een streekje uitgehaald

Dat mens sprak amper nederlands en was vet naief, je kon haar echt alles wijsmaken. een keer in de les vroeg ze om zo'n whiteboard stift, waarme je op zo'n wit uitveegbord kan schrijven. t meisje waar ik op dat moment naast zat had toevallig een edding stift in haar etui zitten. Ik zei hier mevrouw ik heb er een. Zegt ze eerst "is dat er echt wel een?" Waarop ik zei "tuurlijk".

Zij dat ding testen (ze zette een heel klein streepje op dat bord en veegde het meteen weer uit) en alles ging dus van het bord af. Toen begon ze het hele bord vol te kalken met grammatica.

Aan het einde van de les wilde ze het weer uitvegen, maar dat ging dus niet meer omdat de stift al was opgedroogd. Dus zij bleef maar boenen

vraagt ze later nog wie deze grap bedacht had

oowh jah ze vroeg ook nog hoe ze het eraf kon halen. Dus zij de congierge halen..Die speelde volgens mij ook nog mee want hij zij dat ze het er alleen af kon halen door met zo'n whiteboard marker eroverheen te gaan. Dus zij al die lettertjes overschrijven

Believe me... t hele bord stond vol
Hahaha Lol..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 14:29
Warsocket
Warsocket is offline
Kwou een keer met een vriend laxeermiddel in de koffiekan van de leraren gooien allen werden we al ontdekt toen we net de lerarenkamer ingingen

dat ging dus niet door
Oud 16-04-2004, 14:37
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-04-2004 @ 15:29 :
Kwou een keer met een vriend laxeermiddel in de koffiekan van de leraren gooien allen werden we al ontdekt toen we net de lerarenkamer ingingen

dat ging dus niet door
En hadden ze het door wat je wou doen?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Pientjeuh schreef op 14-04-2004 @ 22:09 :
Ik ben best een braaf lief meisje.

Ik ben er 1x uitgestuurd op de basisschool, omdat ik brutaal was
En nu 3x op de middelbare school, omdat ik boeken net mee had enzo.

De enige les dat ik écht niet uit te houden ben, is bij Natuurkunde.. maar dat is ook zo'n ei, die leraar.
En toen was ik die aardige mevrouw Eringa nog vergeten. Duidelijk.. je kan Eringa makkelijk verbouwen tot... Teringa. En wij.. brave 2e klassertjes vonden dat humor. Verder was ik volgens mij de enige die de proefwerken Engels maakte, de rest schreef ze gewoon over. Ik maakte dus altijd 3 proefwerken.

Verder hadden we een grieks leraar die zwakzinnig was en faalangst had, dus die hebben we ook weggekregen. Altijd pennetjes schieten in het plafond. (van je pen-omhulsel een soort katapult maken en dan met behulp van de veer die vulling het plafond intiefen, vereist een klein beetje handigheid en de juiste pen.) En eerst veel fouten in je proefwerk maken, het terugkrijgen, de fouten verbeteren met behulp van je boek en dan teruggaan en zeggen dat het er toch echt wel stond. Zo maak je makkelijk van n 6 een 10 (EN HIJ GING ERVOOR!! De Gek)
En nog meer van dat soort kutstreken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:39
sans plomb
sans plomb is offline
hhmmm t is meestal nie zo cool om over schoolstreken te zwetsen..
maar oke

ik had op de middelbare school gauw nog wel eens de neiging om de middelvinger uit te steken naar een docent
Oud 16-04-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 14-04-2004 @ 20:07 :
bij ons heeft er 1 keertje iemand ladderzat in de les gezeten
Bij ons was er iemand een keer echt te stoned dat was echt humor (ik zat in de 3e, dus dan vind je dat leuk )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten