Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 16:58
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 23:00 :
hoe je dit zegt komt het over alsof we (naja, in dit geval andijvie) gelijk heeft.. Dus sssttt...
ohsorry, maar zo bedoel ik het niet..

want jullie domme schapen weten niks
Oud 09-04-2004, 06:54
Talon
Talon is offline
ik snap niet dat ze zo'n moeite hebben met die nieuwe oppas..
ik zou het niet erg vinden als zij hier zou rond lopen
Oud 09-04-2004, 10:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef op 09-04-2004 @ 07:54 :
ik snap niet dat ze zo'n moeite hebben met die nieuwe oppas..
ik zou het niet erg vinden als zij hier zou rond lopen
Oh my god!!! Talon.....ben je daar eindelijk weer!!

en ik geef je helemaal gelijk. Van mij mag ze hier best komen oppassen
Oud 09-04-2004, 14:54
Blubje
Blubje is offline
die oppas was stom, maar ze had wel helemaal gelijk!
Oud 09-04-2004, 16:02
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 09-04-2004 @ 11:45 :
Oh my god!!! Talon.....ben je daar eindelijk weer!!

en ik geef je helemaal gelijk. Van mij mag ze hier best komen oppassen
Ik ben nooit weggeweest.
Alleen koos ik ervoor om me minder te mengen onder het gewone volk

Goede oppas he?

Citaat:
Blubje schreef op 09-04-2004 @ 15:54 :
die oppas was stom, maar ze had wel helemaal gelijk!
Dan mogen er wel meer stomme mensen komen op de wereld
Oud 09-04-2004, 21:00
Verwijderd
Ik weet nog niet wat ik van die madison vind.
Vond haar heel bazig overkomen enzo. En daar hou ik niet zo van
Dus als puber kan ik me wel voorstellen dat Ephram moeite met haar heeft etc. Wel fijn voor Deliah dat er iemand voor haar is. Vond haar actie met hun terecht wijzen trouwens wel top
Oud 10-04-2004, 00:07
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Spoiler
Oud 13-04-2004, 17:38
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik up het maar weer even...
Ben benieuwd naar de uitzending van vanavond! Wil alleen nog niet te veel weten omdat het dan weer eens minder leuk gaat worden. En ja, ik weet dat ik m'n nieuwsgierigheid gewoon in bedwang zou moeten houden en de spoilers over moet slaan, maar dat lukt me maar met heel veel moeite.
Oud 13-04-2004, 19:04
Briseïs
Briseïs is offline
amy mag wel weer wat vrolijker worden
Oud 13-04-2004, 20:29
Verwijderd
Ik moest zo lachen

Ze hadden trouwens gesencureerd
Echt Ephram zo hard lachen en dan: I'm trying

En dat Rose zei dat Amy haar voodoopop van harold had geleend

Ik vond het goed dat ze eindelijk eens voor zichzelf opkwam..
Oud 13-04-2004, 20:32
Iduna
Iduna is offline
Ik lees meestal niet meer in everwoodtopics (ivm spoilers) maar ik moet toch even wat kwijt vandaag.

Delia, wat een schatje.
Oud 13-04-2004, 20:39
grmbl
grmbl is offline
Erg jammer dat je alleen het begin van Delia dr verhaal hoorde.. weet iemand of je, en zo ja, waar je die kan downloaden ofzo?

Toen ik dr zag staan wist ik meteen dat ze het over dr moeder zou gaan houden..

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 20:50.
Oud 13-04-2004, 21:45
Pla
Pla is offline
Ik vond het einde echt prachtig
Oud 13-04-2004, 21:52
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Pla schreef op 13-04-2004 @ 22:45 :
Ik vond het einde echt prachtig
ik ook
Oud 13-04-2004, 23:13
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-04-2004 @ 20:04 :
amy mag wel weer wat vrolijker worden
Ik vind haar zo wel heel erg 'echt'. Dat van Dalia op het laatst vond ik ook ontzettend mooi.
En Madison blijf ik leuk vinden, hoe ze alles doorheeft enz, ze is ook altijd zo heerlijk vrolijk.
Oud 14-04-2004, 08:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik mag die Linda alleen niet zo....
Wat een bitch zeg Hoe zij met Andy converseert! En ook toen Andy in de bieb kwam vertellen dat Linda toch gelijk had en dat Delia vond dat hij nooit met linda uit mag. Zegt ze zoiets in de richting dat Andy, haar toch niet zou kunnen krijgen
Oud 14-04-2004, 08:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 14-04-2004 @ 00:13 :
En Madison blijf ik leuk vinden, hoe ze alles doorheeft enz, ze is ook altijd zo heerlijk vrolijk.
Ik vond het ook erg leuk dat Ephram en Madison het eventjes goed konden vinden. Ephram zat echt zo van; hmm, ja eigenlijk heb je wel gelijk.
Toen madison daarna die opmerking er achteraan gooide "welcome to the world of adult emotion's" was ik meteen bang dat Ephram weer boos zou worden maar dat viel gelukkig mee
Oud 14-04-2004, 09:50
Verwijderd
He, die vervelende spoilers, ik wil ze niet lezen maar toch doe ik het

Ik denk dat Andy en Linda wel iets met elkaar krijgen....bouwen ze best wel naar toe. Maarja. Misschien ook niet.
Oud 14-04-2004, 10:06
Verwijderd
leuke aflevering. Lekker ruzie tussen Abbot en Amy... i'm lovin it
Oud 14-04-2004, 10:12
zus en zo
zus en zo is offline
spoiler over Linda:

Spoiler
Oud 14-04-2004, 11:00
Verwijderd
Dat lachje ook van Andy, toen in de bieb.. Heel geforceerd. Zo komisch
Oud 14-04-2004, 11:17
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 14-04-2004 @ 11:12 :
spoiler over Linda:

Spoiler
Spoiler
Oud 14-04-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 14-04-2004 @ 00:13 :
Ik vind haar zo wel heel erg 'echt'. Dat van Dalia op het laatst vond ik ook ontzettend mooi.
dat wilde ik ook allemaal zeggen

Ik had tranen in mn ogen bij Delia's spreekbeurt
En ik ben er nog niet helemaal over uit of ik Linda nou wel of niet aardig vind..
Oud 14-04-2004, 11:33
phmpruim
phmpruim is offline
op zich wel grappig dat Linda zo tegen de rest ingaat, maar ik heb het niet zo op alternatieve geneeswijzen. Ik kies dus partij voor haar broer!
Niet in de ruzie met Amy trouwens, dan heeft Harry ongelijk! (in mijn ogen)
Oud 14-04-2004, 13:02
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
die actrice die Linda speelt, speelt vaak bitches, dus weet niet wat ik van haar moet denken
van mij mag Amy trouwens wel weer eens wat vrolijker worden, wordt wel heel erg dramatisch zo..komt geen lachje meer vanaf (vorige week was er tenminste nog het momentje met Ephram met zijn opstel).
Oud 14-04-2004, 13:17
BCR
BCR is offline
Haha, ik vond het weer een superleuke aflevering gisteren Ik zat echt hardop te lachen. Dat van Madison en Ephram vond ik echt grappig En Andy. En het einde was inderdaad zielig.

Ik vind trouwens helemaal niet dat dat van Amy te dramatisch is. In series is het meestal zo dat de mensen in een wip over de dood van iemand heen zijn, maar hier niet. Ik vind dat ze t juist goed doen zo.
Oud 14-04-2004, 13:25
Verwijderd
Goede ep
En eindelijk vond ik Amy weer eens leuk, tot nu toe vond ik haar meestal een stom trutje, maar nu is ze... mja, echter aan het worden.
Toen ze bij dat kluisje van Colin stond en zo moeilijk deed... dat vond ik echt heel erg. Ik zat helemaal te trillen (Ik riep nog dat iemand haar eindelijk eens vast moest houden, heel lang... maar dat doet níemand... of dat zie je iig niet... )
En ook hoe ze tegen haar vader tekeer ging... Maar ja, ik weet niet wat ik er nu van vind... van die medicatie dus. Ik denk dat ik het toch wel met Harold eens ben, maar ik snap Amy en haar moeder ook heel goed...

En toen Ephram en Madison... dat was leuk Ephram wordt wat rustiger met Madison, dat is fijn Maar Madison is wel een beetje heel... mja, bewust non-puberig. Dat is minstens zo erg als onbewust puberig...

Delia was een beetje overdreven, maar ik begrijp haar ook wel. En Linda... ik mag haar niet zo. Ze zegt dat ze het niet van de daken schreeuwt dat ze gelijk heeft, maar op de een of andere manier is dat heel erg nep... ik heb namelijk het idee dat ze het júist wel doet door het niet te doen. Snap iemand me?

En dan de speech van Delia.. Die was lief Ik moest huilen
Oud 14-04-2004, 13:47
Briseïs
Briseïs is offline
ephram is
Oud 14-04-2004, 14:30
Nuck
Nuck is offline
Ik vond Amy echt zielig gisteren , bij dat kluisje, en bij die discussie met haar vader...Madison is nog steeds een cool wijf
Oud 14-04-2004, 14:40
scala
scala is offline
Briseïs; gefeliciteerd

Ik vond het een goede en mooie aflevering Dat van Dahlia en Amy was heel 'echt' idd, mooi ook. Deze serie is wat dat betreft idd realistisch, irl ben je er ook niet 'zomaar' over heen...

Ik vind Lina trouwens erg irritant, dat hele gezeur over wie beter is qua geneeswijze en nog zo persoonlijk aantrekken ook..Die hele discussie is onnozel, ze kunnen beter samenwerken ipv gelijk proberen te krijgen. Andy heeft dat kind lichamelijk kunnen genezen en Linda dan toch psychisch? Klaar! Trouwens Linda lacht bij alles wat ze zegt, ook al zo irritant..
Oud 14-04-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 14-04-2004 @ 15:40 :
Trouwens Linda lacht bij alles wat ze zegt, ook al zo irritant..
Idd, ze lacht heel erg alsof ze denkt;'Ach ja, jij bent ook zo lief dom... is niet erg hoor, maakt niet uit... ik weet het toch beter, domkop.' Vervelend.
Oud 14-04-2004, 15:40
Verwijderd
"welcome to the world of complex emotions Ephram, how does it feel?"

"I'm tired"
Oud 14-04-2004, 16:22
alpha
alpha is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-04-2004 @ 14:25 En dan de speech van Delia.. Die was lief Ik moest huilen [/B]
ik ook..
Oud 14-04-2004, 16:46
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Acey schreef op 14-04-2004 @ 16:40 :
"welcome to the world of complex emotions Ephram, how does it feel?"

"I'm tired"
Oud 14-04-2004, 17:06
jet
jet is offline
ephram en madison hebben echt 'opeens' geen ruzie meer.. en doen aardig tegen elkaar...vind ik echt vreemd.
ik vond het ook wel moi dat amy eindelijk is wat zei.. en actie ondernam. en geef haar gewoon die stomme pillen
die droom van haar is trouwens wel raar
Oud 14-04-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 14-04-2004 @ 18:06 :
ephram en madison hebben echt 'opeens' geen ruzie meer.. en doen aardig tegen elkaar...vind ik echt vreemd.
ik vond het ook wel moi dat amy eindelijk is wat zei.. en actie ondernam. en geef haar gewoon die stomme pillen
die droom van haar is trouwens wel raar
'opeens' geen ruzie meer? Ehm, Madison is flink tegen Andy en Ephram uitgevallen... Misschien zag Ephram in dat ze gelijk had en dus wel ok is? Zo vreemd is dat imo niet...

En die droom, ik riep nog dat ze door moest zwemmen
Oud 14-04-2004, 18:59
phmpruim
phmpruim is offline
die droom...
ik dacht echt dat ze verzoop
Oud 14-04-2004, 19:34
sublime
sublime is offline
Citaat:
jet666 schreef op 14-04-2004 @ 18:06 :
nou, aardig zou ik het niet willen noemen; ephram doet nog steeds über puberaal tagen madison.. wat ik wel snap trouwens wat iew dat mens haalt het bloed onder je nagels vandaan.. maar wel kewl though

en geweldig hoe madison en ephram een held gingen uit zoeken voor delhia.. stelde dehlia zelf iemand voor, e en m tegelijk NO!
Oud 14-04-2004, 20:05
Verwijderd
madison zegt ook zo leuk: well let's not get ahead of ourselves skippy

M: Ephram, has anyone ever told you that you have an old soul?
E: No
M: Well, you do. It is an attractive quality to you. Sometimes it makes me forget that you're only sixteen.
E: really...
M: definately. but then... you act like a spoiled imagure enoying adult and what do you know.. you're sixteen all over again

als er spelfouten zijn. sorry
Oud 14-04-2004, 20:53
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-04-2004 @ 21:05 :
madison zegt ook zo leuk: well let's not get ahead of ourselves skippy

M: Ephram, has anyone ever told you that you have an old soul?
E: No
M: Well, you do. It is an attractive quality to you. Sometimes it makes me forget that you're only sixteen.
E: really...
M: definately. but then... you act like a spoiled imature enoying adult and what do you know.. you're sixteen all over again

als er spelfouten zijn. sorry
1 erge maar hoor
Oud 14-04-2004, 21:25
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
jet666 schreef op 14-04-2004 @ 21:53 :
1 erge maar hoor
2
Oud 14-04-2004, 23:19
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-04-2004 @ 12:26 :
dat wilde ik ook allemaal zeggen

Ik had tranen in mn ogen bij Delia's spreekbeurt
En ik ben er nog niet helemaal over uit of ik Linda nou wel of niet aardig vind..
Ik weet het eigenlijk ook niet, ik meer niet als wel. Maar voornamelijk om haar rol als Kimberly in Melrose Place, als ik Linda zie moet ik daaraan denken, ik kan dat gewoon niet los van elkaar zien.
Oud 15-04-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 15-04-2004 @ 00:19 :
Ik weet het eigenlijk ook niet, ik meer niet als wel. Maar voornamelijk om haar rol als Kimberly in Melrose Place, als ik Linda zie moet ik daaraan denken, ik kan dat gewoon niet los van elkaar zien.
Ik ken haar helemaal niet van een andere serie ofzo, dus dat scheelt
Maar ik heb dat ook wel eens ja, dat je mensen al heel lang kent van één bepaalde serie, dat ze dan ineens ergens anders in gaan spelen, en het lastig is ze anders te zien dan de persoon die ze in die ene serie al speelden.. zeg maar..
Oud 15-04-2004, 12:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 14-04-2004 @ 14:17 :
Haha, ik vond het weer een superleuke aflevering gisteren Ik zat echt hardop te lachen. Dat van Madison en Ephram vond ik echt grappig En Andy. En het einde was inderdaad zielig.

Ik vind trouwens helemaal niet dat dat van Amy te dramatisch is. In series is het meestal zo dat de mensen in een wip over de dood van iemand heen zijn, maar hier niet. Ik vind dat ze t juist goed doen zo.
Inderdaad. Ik heb ook het idee dat ze ergens naar aan het toewerken zijn ofzo. Een zelfmoordpoging van Amy of iets in die richting (ik speculeer maar wat).
Oud 15-04-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 13:13 :
Inderdaad. Ik heb ook het idee dat ze ergens naar aan het toewerken zijn ofzo. Een zelfmoordpoging van Amy of iets in die richting (ik speculeer maar wat).
Idd, dat denk ik eigenlijk ook... ze gaat in ieder geval iets geks en gevaarlijks doen, vermoed ik.. Zo lijkt het nu in ieder geval wél.
(en ik speculeer dus ook maar wat mee)
Oud 15-04-2004, 15:42
the tourist
the tourist is offline
Delia is 13? Ik had haar echt 10 geschat ofzo

Maar wel mooie aflevering.
Oud 15-04-2004, 15:48
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 15-04-2004 @ 16:42 :
Delia is 13? Ik had haar echt 10 geschat ofzo

Maar wel mooie aflevering.
Waar wordt gezegd dat ze 13 is dan??? Ik schat haar ook een jaar of 10.. (maar ik ben heel erg slecht in schatten) Of bedoel je dat het meisje dat Delia speelt 13 is?

Ik vond t een hele mooie/ zielige aflevering... (heb ook met tranen in mijn ogen gezeten op het einde )
Oud 15-04-2004, 15:54
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 15-04-2004 @ 16:48 :
Waar wordt gezegd dat ze 13 is dan??? Ik schat haar ook een jaar of 10.. (maar ik ben heel erg slecht in schatten) Of bedoel je dat het meisje dat Delia speelt 13 is?

Ik vond t een hele mooie/ zielige aflevering... (heb ook met tranen in mijn ogen gezeten op het einde )
Op everwood.nl staat trouwens dat Vivien Cardone (meisje dat delia speelt) gister 11 is geworden! Dus het lijkt me sterk dat 'Delia'13 moet voorstellen... Aangezien gregory juist +- 4 jaar ouder is als 'Ephram'
Oud 15-04-2004, 16:26
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 15-04-2004 @ 16:48 :
Dat zei haar vader (ik ben z´n naam kwijt) in het begin, geloof ik. Het is iig in de aflevering gezegd.
Oud 15-04-2004, 18:23
phmpruim
phmpruim is offline
die vader heet Andy

maar eh, een paar afleveringen terug zei andy dat ze in groep 6 zit. Hoe kan ze dan 13 zijn???
toen kwam Delia naar hem toe met de vraag of ze die trui die ze aanhad niet de dag eerder ook al aanhad. Andy antwoordde toen: "daar letten ze niet op in groep 6"

Regels voor berichten