Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 21:33
Verwijderd
Jahoor, ik fietste vandaag weer door groningen heen, en ik kwam ze weer tegen, mensen met overduidelijke nep-kleding.

Een negeroide jongeman met een Evisu vest waar de gull meer op MacDonalds logo leek, een meisje van 17 met een LV tasje en toen weer een Evisu boy... spijkerbroek die overduidelijk nep was

Als je merk-kleding wilt dragen, prima, niets op tegen. Echter als je voor nep gaat, wil je echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Je koopt het kledingstuk dan voor het merk, maar bent te beroerd om er überhaupt voor te werken.

Boven je stand leven zeg maar... helaas heb ik wel zo'n vriend, die er absoluut geen probleem van maakt. Hey Ridder, zullen we naar Turkije op vakantie, dan koop ik daar wel kleren, stuk goedkoper man. Ja maar dan is het nep!! Ach, wat maakt het uit, en wie ziet het.

En jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 21:35
Nuck
Nuck is offline
Ik houd niet van nep en van andere mensen kan ik me er niet druk om maken; ze zetten zichzelf alleen maar voor lul.
Oud 15-04-2004, 21:35
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben het met je eens. Ik zag een tijdje geleden zo iemand in de metro. Met LV slippers, pet en tas. Overduidelijk nep
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:36
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 15-04-2004 @ 22:35 :
Ik ben het met je eens. Ik zag een tijdje geleden zo iemand in de metro. Met LV slippers, pet en tas. Overduidelijk nep
Je sig, gaaf nummer
Oud 15-04-2004, 21:37
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Nuck schreef op 15-04-2004 @ 22:36 :
Je sig, gaaf nummer
Musical Chess
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:37
sorry
sorry is offline
ik vind het wel fout. vooral als die nepperds nog denken dat ze bling bling enzo hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 15-04-2004 @ 22:37 :
ik vind het wel fout. vooral als die nepperds nog denken dat ze bling bling enzo hebben.
Echte bling bling'rs hebben hersen meshcap's

Mjah, het vervelendste is vooral, mensen die het niet willen toegeven, zelfs als je de bewijzen eigenlijk voor de hand hebt

Maar, waarom zijn jullie voor of tegen?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:45
reuffneck32
reuffneck32 is offline
haha, echt iedereen loopt met die puma schoenen, en een vriend van me zegt over iedereen dat iedereen een sloeber is
heeft ie vandaag nieuwe, en ja hoor, van veraf, net echte puma's
ik van dichterbij bekijken, staat het merk: panther
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:45
Gianluca *
Gianluca * is offline
pfff ik ben VOORAL TEGEN de types die jij net beschreef..

de extreem fotue evisu types die dan in een broek lopen die god vergete nep is.. kijk als je het draagt, eigen keuz maar doe dan niet alsof hij wel echt is !!! en dan die evisu shirtjes.. ook van die nep dingen.. echt hoor... die types moeten tegen zichzelf beschermd worden

bij mij in de klas zit een meiske die die kleidng verkoopt: " het is echt, als het nep was zou ik het echt niet verkopen. Mijn tante heeft een winkel en ze moet deze kleding kwijt" JAAAAAAAAAH hoor een "echte" evisu broek voor 70 eurie en daar maakt ze nog winst op ook

sure..

oftewel, je bent fout als je die neppe kleding draagt.. omdat die mensen zich beter voelen als andere mensen die dan misschien geen merk kleding dragen, nou liever geen merk kleding als NEPPE merk kleding
Oud 15-04-2004, 21:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik kan zulk soort sjit niet betalen van mijn schamele studenten portemonnaie, en daar doe ik niet moeilijk over. ik ga echt niet als een halve 'niet zo fo shizzle ma nepnizzle' over straat lopen met nepspul. dan maar een iets minder merk hoor. maar nepmerken zijn echt zielig. zag laatst een jochie lopen met sadida schoenen in plaats van adidas... kom op, doe effe niet zo sneu
Oud 15-04-2004, 22:03
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-04-2004 @ 22:38 :

Mjah, het vervelendste is vooral, mensen die het niet willen toegeven, zelfs als je de bewijzen eigenlijk voor de hand hebt

Dat kan inderdaad irritant zijn
Oud 15-04-2004, 22:30
Otis
Otis is offline
Beetje jammer inderdaad, vooral die LVtassen.Daar kan ik me zo aan ergeren
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 22:32
Gianluca *
Gianluca * is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-04-2004 @ 23:30 :
nix meer aan toe te voege
Oud 15-04-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 15-04-2004 @ 23:30 :
Marocjes met gucci petjes kunnen er trouwens ook wat van :$

Ik fietste laatst door de stad, en ik zag in 1 oog opslag een Timberlandje met Gucci print
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 22:35
Otis
Otis is offline
jaa klopt maar het is nog vervelender voor de mensen die wél de echte versies hebben , lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 22:40
sorry
sorry is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-04-2004 @ 23:35 :
jaa klopt maar het is nog vervelender voor de mensen die wél de echte versies hebben , lijkt mij.
ja dat is wel irritant als mensen dan denken dat je ook een nepperd ben.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 23:10
Faery
Faery is offline
Het zal me werkelijk een rotzorg zijn wat die lui draken. Maak je druk om de krul in je schaamhaar ofzo, aanstellers.
Oud 15-04-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 16-04-2004 @ 00:10 :
Het zal me werkelijk een rotzorg zijn wat die lui draken. Maak je druk om de krul in je schaamhaar ofzo, aanstellers.
Je zou het niet verwachten, maar ik quote Faery. Lekker belangrijk roepen we dan.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-04-2004 @ 22:33 :
.....Je koopt het kledingstuk dan voor het merk, maar bent te beroerd om er überhaupt voor te werken......
beetje zielig stukje

t interreseerd me geen drol of mensen met merk of zonder merk of met nepmerk spullen rondlopen. Wel jammer als je bijv perse zo'n tas moet hebben, ze zijn nog lelijk ook. wat mis je als je m niet hebt. status heeft n neptas ook niet.
Oud 16-04-2004, 09:18
Verwijderd
Ik zou het niet eens door hebben als ik per ongeluk een 'nep' merk koop Daar interesseer ik me niet echt voor.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef op 16-04-2004 @ 10:15 :
beetje zielig stukje
Laat me raden, je bent of alto of je hebt een probleem met begrijpend lezen.. als jij nep-kleding koopt koop je het kledingstuk om het merk en het imago, maar heb je het geld niet om het origineel te betalen. En als je het geld neit hebt, ben je niet bereid om er hard[er] voor te werken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:48
Verwijderd
Het zou me niet eens opvallen denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:17
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik ben het helemaaal met je eens..
ik jeb een schijthekel aan die neppe mensen... dan draag je echt het merk om je te bewijzen (zoals ********** wel 100x hier heeft gezegd op lifestyle )
Oud 16-04-2004, 10:19
rodina
rodina is offline
Ja boeiend je kan ook zeehondjes gaan redden ofzo.
Oud 16-04-2004, 10:21
Verwijderd
Ik vind het er zo scheef uitzien als iemand iets draagt waarbij een logo word nagemaakt, maar dan dus niet iets anders (tenzij het sarcastisch bedoeld is).

En de rest, ja boeit mij het of het nagemaakt word..
En voor de mensen die het wel boeien, koop dan ook niet van de vrachtwagen afgevallen spullen...

Voor de rest zijn er wel ergere dingne om je druk over te maken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2004, 10:31
Glory
Glory is offline
Als het er goed utiziet zou ik het kopen
Oud 16-04-2004, 10:35
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 16-04-2004 @ 11:31 :
Als het er goed utiziet zou ik het kopen
ew missen je uitleg cq verdediging, want echt pienter kom je zo niet over..
Oud 16-04-2004, 10:36
Laïs
Laïs is offline
Ik heb het geld niet voor merkkleren,en dan ga ik niet met nepkleding lopen waar je het overduidelijk kan zien. doen we het wel met h&m ofzo. ook vaak mooier dan.

mensen die er wel mee aan lopen,ach.daar erger ik me niet aan.
Oud 16-04-2004, 10:39
Glory
Glory is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-04-2004 @ 11:35 :
ew missen je uitleg cq verdediging, want echt pienter kom je zo niet over..
Het maakt toch niet uit welk merk of welke maat je koopt van een bepaald kledingstuk? Ik ben niet iemand die merk bewust is. Ik heb 1,5 maand geleden een Replay broek gekocht, omdat die broek zo mooi is. Niet omdat mijn eigenwaarde afhangt van het merk dat erop staat. Als het een nep Replay was geweest, die er net zo goed uitziet als deze zou ik hem ook gekocht hebben. Zo.
Oud 16-04-2004, 11:16
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 16-04-2004 @ 11:39 :
Het maakt toch niet uit welk merk of welke maat je koopt van een bepaald kledingstuk? Ik ben niet iemand die merk bewust is. Ik heb 1,5 maand geleden een Replay broek gekocht, omdat die broek zo mooi is. Niet omdat mijn eigenwaarde afhangt van het merk dat erop staat. Als het een nep Replay was geweest, die er net zo goed uitziet als deze zou ik hem ook gekocht hebben. Zo.
of het jouw niet uitmaakt welk merk je koopt doet er niet toe..
het gaat hier om de nep versies van de merken.. dus diezelfde replay broekj maar dan voor 20 euro in turkije..
als je die koopt, koop je het echt voor het merk.. en dat is het slechte eraan wat de TS al aangeeft
Oud 16-04-2004, 11:23
Gruppie
Gruppie is offline
Ik heb laatst schoenen gekocht a la converse (gewone gympen dus) met een Idols-logo ... Ik heb ze gekocht omdat ik de kleur leuk vind, verder vond ik t alleen maar grappig dat dat logo erop stond; lekker boeiend wat anderen daarvan vinden! EN ik ga gewoon geen E60,- betalen voor gympen, koop ik liever een paar dr Martens..

Als iedereen gewoon draagt wat hij/zij leuk vindt, kan het mij vrij weinig schelen..

Ps; toen ik in groep 8 zat, ging ik op vakantie naar Polen. Mooi dat ik een paar 'nike t-shirts' voor 8 gulden kocht
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-04-2004 @ 12:16 :

het gaat hier om de nep versies van de merken.. dus diezelfde replay broekj maar dan voor 20 euro in turkije..
als je die koopt, koop je het echt voor het merk.. en dat is het slechte eraan wat de TS al aangeeft
Daarom zeg ik ook: als het er goed uitziet zou ik het kopen.
Als ik die broek voor 20 euro had kunnen kopen en hij was net zo mooi geweest had ik hem ook gekocht.
Oud 16-04-2004, 12:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind mensen die wel die merkkleding dragen en blijkbaar bereid zijn zoveel geld uit te geven om met de mode mee te lopen erger dan mensen die slim zijn en er niet zo veel aan uitgeven, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 15-04-2004 @ 22:35 :
Ik houd niet van nep en van andere mensen kan ik me er niet druk om maken; ze zetten zichzelf alleen maar voor lul.
zo,dat scheelt weer wat typwerk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:33
Baracuda
Baracuda is offline
Nep - merkkleding ? Ach ja, dat zal me een worst wezen. Ik hoef er niet mee te lopen.

En we hebben ook weer wat om te lachen met z'n allen .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Baracuda schreef op 16-04-2004 @ 13:33 :
Nep - merkkleding ? Ach ja, dat zal me een worst wezen. Ik hoef er niet mee te lopen.

En we hebben ook weer wat om te lachen met z'n allen .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:58
HandigeHarry
HandigeHarry is offline
het maakt mij niet uit wat voor kleding ik draag, al is het aldi merk, als het maar staat en als het toevallig een nep merk is... tja dan maak ik er zelf geen probleem van...

maar als je zo'n idioot hebt die alleen maar zoiets draagt om er bij te horen, die mogen van mij wel eens een fashion upgade krijgen
Oud 16-04-2004, 14:42
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb nep-allstars. maar dat zijn gewoon leuke schoenen, t gaat niet om t merkje ofzo..

ik ken wel iemand die nep RL-polo'tjes draagt..kvind t best triest uitzien..maar als je die dingen toch mooi vind en er niet het dubbele voor wilt betalen, moet het toch niets boeien?
Oud 16-04-2004, 14:50
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik vind het wel erg triest.
Merken zijn zo n zo super lomp,waarom zou je reclame willen maken voor een kutbedrijf en er nog geld voor geven ook.
Als je het dan al zo graag wilt vind ik hete helemaal triest dat je ook nog is "nep"kleding gaat dragen puur vanwege dat kut merk.
Oud 16-04-2004, 14:52
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
HandigeHarry schreef op 16-04-2004 @ 13:58 :
het maakt mij niet uit wat voor kleding ik draag, al is het aldi
Me ma hebt laatst 2 super chille broeken van de aldi vandaan.
die zitten heel lekker,zien er chill uit en je kan er veel in kwijt.
"tip"
Oud 16-04-2004, 14:58
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Vind ik ook, ik erger me eerder aan mensen die alleen maar merk-kleding dragen.
Het gaat tog alleen om het merk.
Ik koop net zo lief hetzelfde product maar dan met een ander, EN GOEDKOPER, merkje erop
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:35
Verwijderd
Tsja, als je per se met een bepaald merk wilt lopen moet je bereid zijn om in de buidel te tasten. Dat is dom, want je krijgt echt niet meer aanzien of status als je met een Evisu trui loopt (sterker nog.... maar daar gaan we het nu niet over hebben). Als je dan duur wilt doen met goedkope kleding ben je helemaal een schraper.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:43
Marshall
Marshall is offline
als het nou om het design ging, ok ...maar het gaat om de logo's
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:45
Otis
Otis is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 16-04-2004 @ 15:52 :
Me ma hebt .

Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 16:35
bassgirl
bassgirl is offline
merken boeien me nietzo veel eigenlijk en als iki bv nep-allstars kan kopen voor 10,- en echte voor 60 of weet ik veell?? nou heb ik liever neppe.... die van mij zijn net zo leuk en hebben ze nieteens in het echt haha, maar als je er echt jacht op gaat maken dan ist wel wat anders, maar denk dat de meeste mensen dat ook niet doen, die kopen het denk ik als ze t tegenkomen
Oud 16-04-2004, 17:04
annetjuh
annetjuh is offline
this wel fout
draag merk of geen merk maar geen nep.
Ik vind het trouwens ook zo stupid staat want je ziet het verschil echt wel.
Ik vind het alleen maar sneu
als ze er bij willen horen maar niet willen of kunnen betalen.
Ik draag ook geen merk tenminste niet vaak. Maar als ik merk heb is echt en niet fake.
Oud 16-04-2004, 17:06
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik kan me daar niet druk over maken.
Oud 16-04-2004, 17:24
Susanne
Susanne is offline
Een vriendinnetje van mij had paar weekjes terug een nieuwe broek van tommy, maar ik dacht al dat ie nep was, dus ik vroeg dat aan haar, en ze zei dat ie gewoon echt was. Maar laatst bleef ze bij me slapen na een feest, en toen zag ik dat ie gewoon fake was.. en dat vind ik echt kinderachtig, dat je gaat liegen over merkjes > please je bent achttien dan is dat toch niet meer nodig
Ik heb zelf trouwens, zoals ik al zei, geen problemen met fake ofzo.. ik ben alleen wel van mening dat m'n neppers sneller pluizen, vormlozer zijn ed, dan m'n echte maarja dat maakt me niet zoveel uit voor dat geld
Oud 16-04-2004, 17:40
Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 16-04-2004 @ 18:24 :
Een vriendinnetje van mij had paar weekjes terug een nieuwe broek van tommy, maar ik dacht al dat ie nep was, dus ik vroeg dat aan haar, en ze zei dat ie gewoon echt was. Maar laatst bleef ze bij me slapen na een feest, en toen zag ik dat ie gewoon fake was.. en dat vind ik echt kinderachtig, dat je gaat liegen over merkjes > please je bent achttien dan is dat toch niet meer nodig
Ik heb zelf trouwens, zoals ik al zei, geen problemen met fake ofzo.. ik ben alleen wel van mening dat m'n neppers sneller pluizen, vormlozer zijn ed, dan m'n echte maarja dat maakt me niet zoveel uit voor dat geld
dat is wel triest idd om er dan over te gaan liegen, vooral tegen n vriendin
Maar wat voor een neppe dingen heb je dan Susanne
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:47
Verwijderd
Uhm nou hier komt mij mening dan maar eens voorbij:

...Bla..

...Bla bla...

... Bla bla bla...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren