Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() San fransisco is een leuke stad, ik vond hem het leukste van alle grote amerikaanse steden waar ik geweest ben. Vrij klein (een blok is in tegenstelling tot LA zeer goed te lopen) Het leukste is om de stad zelf een beetje te ondtekken. In de buurt ligt Muir woods (weet niet hoe je het precies schrijft en daar hebben ze sequia's, maar dan het lange soort. Moet je echt doen daar eens doorlopen. Erg bijzonder. (voor de dikke sequia's moet je in sequia national park of Yosemite national park zijn. Wat ook erg speciaal is is Death valley, als je tijd hebt moet je er zeker even gaan kijken. Als je van plan bent nog verder te reizen daar moet je als je de kans krijgt absoluut een bezoekje brengen aan Bryce canyon national park. Dat is echt heel bijzonder. Foto van Death valley: http://www.boomspeed.com/ieke/deadvalley02.jpg Foto vaan bryce: http://www.boomspeed.com/ieke/bryce05.jpg
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik bedoel je bent al in een boel landen geweesten hebt veel verschillende culturen en blabla gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Driver San Francisco: Waar is de 2e blus activiteit? iMen | 1 | 10-02-2012 16:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Happy Meals in San Francisco ganralph | 28 | 01-12-2010 17:01 | |
Studeren |
university of san francisco (sport management) Pascallo | 19 | 13-10-2005 17:46 | |
Games |
GTA:san andreas almererulez | 51 | 29-09-2004 22:21 | |
Games |
san andreas eerste screenshots reuffneck32 | 73 | 14-06-2004 13:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
87 homo-huwelijken gesloten in San Francisco Rabbi Daniel | 5 | 14-02-2004 00:08 |