Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 10:34
Eend
Eend is offline
Denk aan een meertje vlakbij voor de hond of een koele hangplek voor je kat.

Ik heb net zelf gemaakt (ik voel me goed) een speeltuintje voor de cavia's. Hij is iets van 3 bij 3 meter voor 2 cavia's. Ik heb een reusachtige voorbak gekocht en 2 verschillende cavia huisjes. Op eentje kunnen ze ook klimmen. Ook heb ik een apart drinkflesje gekocht. Een drinkbakje geeft zoveel rotzooi.

Ook heb ik gelet op schaduwrijke plekken, die er door de plantjes genoeg zijn.
Het ziet er echt koel uit

Hij is een beetje oververlicht, want hij is tegen de zon in uit mn slaapkamerraam gemaakt
Oud 15-04-2004, 13:01
murwari
murwari is offline
Onze katten zitten een heel jaar in huis. In de zomermaanden gaan mijn ouders nr een camping en gaan de katten mee, zitten ze die periode de hele tijd buiten.
Oud 15-04-2004, 13:05
Dolores
Dolores is offline
Onze kat ligt in de zomer vaak onder een bepaalde struik ivm schaduw.. maar die struik die stond daar al, die is niet speciaal voor de kat neer gezet ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:55
Verwijderd
hmm onze katten, die liggen meestal gewoon in de schaduw in de tuin, lekker onder de planten. En voor onze kippen, nouja die lopen gewoon lekker in de buitenren rond, in het zonnetje, vinden ze lekker.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:16
kevertje84
kevertje84 is offline
onze honden gaan lekker zwemmen op de schaarse plekken waar dat nog mag.
Oud 15-04-2004, 16:56
Verwijderd
Mijn kat ligt met een coctail in de hangmat (afgekeken van het baasje natuurlijk)

en de vissen zitten gewoon in de vijver
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:50
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Wat bedoel je met een voorbak? Ik wil zelf namelijk ook wel iets creëren voor mijn cavia's, maar aangezien mijn moeder geen gras oid heeft, moet ik wat anders verzinnen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:02
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mijn konijn gaat zen buitenhok weer in... en verder hebben we het teras afgezet waar hij kan lopen... vroeger was het de hele tuin tot die een keer weggelopen was.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:30
Gwinnie
Gwinnie is offline
onze hond kan naar binnen als ze het warm vind buiten. en naar buiten als ze het warm wil hebben
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 13:14
Souris
Souris is offline
de katten kunnen lekker onder de struiken liggen.

en als het erg warm is gaan we altijd met de gieter spelen.
1 van de katten is gek op water en gaat altijd dat straaltje vangen
maakt haar niks uit als ze nat wordt
Oud 17-04-2004, 13:51
Stefanie
Stefanie is offline
Een buitenren voor mn cavia's, vinden ze helemaal te gek!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:13
Verwijderd
ik verschuif mn konijn altijd naar de schaduw.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:25
blacky
blacky is offline
Mijn katten lopen gewoon in en uit hier en als ze het te warm vinden buiten gaan ze binnen zitten, want daar is het een stuk koeler.
Oud 18-04-2004, 21:14
grandmommy
grandmommy is offline
onze kat licht gewoon voor pampus onder de tafel, de kip gaat wel onder een struik zitten. ik sproei als het erg warm is de paddock van onze pony tegen het stoffen, mijn pony spuit ik af met lekker koel ( geen koud!) water, en besproei het dak van de stal zodat die lekker koel blijft. en voor de vliegen hebben we een heel scala aan middelen.
Oud 19-04-2004, 11:50
hodelahitie
hodelahitie is offline
De paarden worden vaak afgespoten (om het zweet weg te wassen als ze bv in de wei hebben gestaan of wat gereden (niet intensief als het heel warm is)) en als het erg heet wordt, dan staan er sproeiers op het dak van de stallen... want daar is het koeler (bomen etc) ze worden vroeg buiten gezet of laat. Soms blijven ze een nachtje buiten.

Het hondje ligt vaak op de koude tegelvloer en de gordijnen in huis blijven dicht, zodat de warmte niet naar binnen kan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 12:45
snoopy
snoopy is offline
Toen ik nog katten had, waren ze nogal gek op de tuin. De tegel worden lekker warm in de zon, en als het te warm werd gingen ze onder een struik liggen.
In de zomer staat de tuindeur de hele dag open, dus ze konden lekker in en uit lopen
Oud 19-04-2004, 19:37
Verwijderd
tja, onze katten zoeken wel schaduw op, maar ik zorg altijd wel dat er een bakje met koud water buiten staat
de kippen graven gaten in de grond en gaan er dan in liggen
en de koeien lopen buiten, liggen in de schaduw en ze zijn netjes geschoren voordat ze de zomer in gaan, dus geen dikke winter vacht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten