![]() |
|
![]() |
Hey, allemaal.
Voor ons project zoeken we een persoon die door het spelen van games zijn studies verwaarloosde en er achteraf, nu dus, spijt van heeft. Gelieve ons te contacteren: pietervanstee@skynet.be Als je iemand met een soortgelijk probleem kent mag je ook altijd reageren. Met vriendelijke groeten. Games, 5f |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ga anders even naar www.clanbase.com forum daar heb je mafkezen zat
|
jah ik....
ik heb er dus egt fucking veel spijt van maarja...whats done thats done.. damn that CS!!!! ![]() ![]() ik bedoel ik ging bij een maat van me zomaar reachtop in me nest zitten en schreeuwde : ROT OP DAT KAN NIET DAT WAS GODVERDOMME EEN HEADDIE!!! GA DOOD OFZO!!! dan ben je ver heen volgens mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben ook verslaafd man ik speel wel 5uur achter erlkaar ! maar ja het is toch zo leuk online game
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het zijn wel mafkezen :> |
![]() |
|
![]() |
???
Is 5 uur gamen dan al lang??? Damn, moet ik wel een verslaafde zijn ![]() Heb zelf wel tijden gehad, dat ik echt veelste lang achter een spel zat. Zo heb ik af en toe een nacht slapen gemist vanwege gamen (damn die gunbound) Maar dat is bij mij vaak van korte duur. Na verloop van tijd zie ik in wat een tijdopslurpende bezigheid het is en geef ik het gamen weer op... nu bijvoorbeeld game ik weer super weinig (hey, magic the gathering daar gelaten, maar dat speel ik niet als computerspel) wachten dus tot de volgende burst van teveel gamen. (oftewel, wanneer ik weer een spel voor ogen krijg, die gygantisch mijn aandacht vraagt) Ow ja, vandaag overigens nog een griezelig filmpje gezien... iemand die in 10 minuten geheel supermario 3 uitspeelde ![]()
Laatst gewijzigd op 22-02-2004 om 22:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 13:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: en dat is best spijtig |
![]() |
|
Ik heb mijn studie toen best wel verneukt door gamen (diablo2) en ik ga nu een herkansing wagen in september met een andere studie
![]() (ja, ik ben nu van mijn D2 verslaving af. Nu maar hopen dat er tussendoor geen nieuwe verslaving opduikt ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
me studie heb ik niet verkloot, maar alleen dit jaar. Ik blijf waarschijnlijk zitten, beetje erg stom ik kan het wl maar als je niet leert..Ghehe...
maar ik speelde dus m0haa, in de vakanties gwoon de hele dag, en schoolweek, zeg maar Uhmm...kwart over 4 thuis, PC aan, en oeps het is 12uur... |
![]() |
|
Up.
Ik weet niet of het nog relevant is maar anders sluit iemand m maar. Ik heb nu 3 weken vrij en zit gemiddeld zo'n 10 uur per dag te gamen. Over het algemeen s'nachts en overdag. Net ook weer. Gunbound en Diablo2 zijn TE verslavend ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dude wat zal moeder toch trots op je zijn, Het leven is te cool om achter je computer voor uren te zitten zeker als overal van chickies rond lopen |
![]() |
|
ach ja ben dan 15 maar in de 1e ging t heel kut en dacht echt te blijven zitten aan t einde na ik diabloII kreeg in de 2e heeft et ook nog wel een rol gespeelt en toen ben ik blijve hangen en nu speel ik mohaa....
|
Ik speel dagelijks quake III arena. Nu al zo'n 4 jaar. Echter m'n studie lijdt er niet onder, maar ik kan toch zeggen dat ik verslaafd ben.
marksnowboarder@hotmail.com ![]()
|
tsja wat is verslaaft.. Ik game (te) veel, ik weet het... maar ach 5 uur per dag is makkelijk haalbaar met een studie, pas als je over de 7 a 8 uur zit wordt het ziek... ( Been there done that ) En heb dus mijn studie verneukt... Lesje geleert, uit de meeste clans gestapt....
en btw het was geen chinees maar een koreaan en hij zit 68 uur achter de pc... Ook was er een gast die alleen in de pauses van zijn werk sliep, hij speelde d2 LoD. die is naar 5 maanden dood neer gevallen
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|