Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 19:03
Talon
Talon is offline
laten we weer ontopic gaan: wat vinden we van madison?
Advertentie
Oud 15-04-2004, 20:38
Omi0
Omi0 is offline
Gaat allen niet naar everwood.nl om daar de afleveringen te lezen...damn ik ben zo zwak.. maar er komen nog een paar toppie afleveringen!

Tsja en Madison? vind haar opzich best leuk..maar ephram blijft natuurlijk het leukst <3 en vooral zo toen ze allemaal aan 'diner' zaten en dat ephram zo begon te lachen en Andy schreeuwen van "go to your room!! go to your room!!!" en Linda "I don't have a room here"

hahaha heb ik gelachen
Oud 15-04-2004, 21:11
phmpruim
phmpruim is offline
die was erg goed inderdaad

wel typisch amerikaans: het woord shit weglaten. En Andy ook nog reageren: "how do you know such a word?"

alsof kinderen het woord poep niet kennen
Oud 16-04-2004, 07:06
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2004 @ 20:03 :
laten we weer ontopic gaan: wat vinden we van madison?
Oud 16-04-2004, 07:07
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Oud 16-04-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 15-04-2004 @ 16:42 :
Delia is 13? Ik had haar echt 10 geschat ofzo

Maar wel mooie aflevering.
Linda zei dat het een behoorlijke boekenkeuze voor een meisje van 13 was, ze zei niet dat Delia 13 is... Ze doelde er dus op dat het voor een meisje van 10 al helemaal bijzonder is
Delia speelt zéker geen 13, volgens mij 10.
Oud 16-04-2004, 14:52
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2004 @ 12:58 :
Linda zei dat het een behoorlijke boekenkeuze voor een meisje van 13 was, ze zei niet dat Delia 13 is... Ze doelde er dus op dat het voor een meisje van 10 al helemaal bijzonder is
Delia speelt zéker geen 13, volgens mij 10.
Oh, ik vond het echt lijken dat ze bedoelde dat ze echt 13 was. Maar dit maakt het allemaal wel wat logischer

Citaat:
phmpruim schreef op 15-04-2004 @ 19:23 :
die vader heet Andy
Oh, ja
Oud 18-04-2004, 20:23
G.T.C.
G.T.C. is offline
Klote net5 !!!

ZIt ik peking express te kijken.., komt er reclame van everwood. Nu weet ik al precies alle hoogte punten van de aflevering
Ze laten dat gewoon allemaal zien. ik snap dat echt niet hoor
Oud 18-04-2004, 20:25
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 18-04-2004 @ 21:23 :
Klote net5 !!!

ZIt ik peking express te kijken.., komt er reclame van everwood. Nu weet ik al precies alle hoogte punten van de aflevering
Ze laten dat gewoon allemaal zien. ik snap dat echt niet hoor
joh, dat wou ik ook net zeggen. volgens mij hoef ik nu de hele aflevering niet meer te zien..
Oud 18-04-2004, 20:46
BCR
BCR is offline
^ Dat zal wel meevallen, toch?

Spoiler
Oud 18-04-2004, 20:48
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 18-04-2004 @ 21:46 :

Spoiler
nee duh
Oud 18-04-2004, 21:11
BCR
BCR is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-04-2004 @ 21:48 :
nee duh
Oud 18-04-2004, 22:20
Gwen.
Gwen. is offline
wooho die reclame was idd bijzonder heftig.
Oud 18-04-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 18-04-2004 @ 23:20 :
wooho die reclame was idd bijzonder heftig.
sst.. stil he
Oud 18-04-2004, 22:24
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2004 @ 23:21 :
sst.. stil he
Ik zei niks! Ik ben nl al een keer verschrikkelijk grof de fout ingegaan geloof ik.
Oud 19-04-2004, 08:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 18-04-2004 @ 21:46 :
je weet nu wel voor een groot gedeelte de verhaal lijn.
Spoiler

Dat vind ik toch net iets te veel informatie
Oud 19-04-2004, 16:27
Verwijderd
Echt een stom voorstukje idd, bah... Maar ik kijk toch
Oud 19-04-2004, 22:05
Verwijderd
Ik ben sterk
Ik ging namelijk zappen vandaag en toen hoorde ik al de stemmen en toen zag ik ephram en toen heb ik meteen weggezapt en een minuut niet naar net5 gekeken Aangezien ik gehoord had dat ie veel verklapte.. Ik weet dus nog steeds niet wat er gaat gebeuren. Heb alleen ephram en geloof amy in een flits tegenover elkaar zien staan, maar dat zegt niets natuurlijk, want dat doen ze wel vaker
Oud 20-04-2004, 08:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-04-2004 @ 23:05 :
Ik ben sterk
Ik ging namelijk zappen vandaag en toen hoorde ik al de stemmen en toen zag ik ephram en toen heb ik meteen weggezapt en een minuut niet naar net5 gekeken Aangezien ik gehoord had dat ie veel verklapte.. Ik weet dus nog steeds niet wat er gaat gebeuren. Heb alleen ephram en geloof amy in een flits tegenover elkaar zien staan, maar dat zegt niets natuurlijk, want dat doen ze wel vaker
oeh, wat goed hee
nou dan ben jij de enige die ècht van de aflevering kan genieten
Oud 20-04-2004, 09:21
Verwijderd
Toch ben ik super nieuwsgierig geworden door het voorstukje... Dus het werkt wel als ze aandacht willen trekken
Oud 20-04-2004, 18:08
BrightEyes
BrightEyes is offline
Vanavond weer
Oud 20-04-2004, 18:17
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-04-2004 @ 10:21 :
Toch ben ik super nieuwsgierig geworden door het voorstukje... Dus het werkt wel als ze aandacht willen trekken
ja dat eigenlijk weer wel. Want hoe al die rare dingen die we gezien hebben ontstaan weten we nog niet. Daar ben ik idd nu ook wel erg benieuwd naar . naja....nog net iets meer dan een uurtje
Oud 20-04-2004, 19:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
NOu, daar haal je wel heel erg makkelijk je rijbewijs zeg. hoppakee...3 kansen voor inparkeren en meteen 10 punten daarvoor

Toen ephram Amy kwam feliciteren en daarna bij Bright in de auto stapte keek Amy echt met een blik alsof ze Ephram best wel leuk vind !
Oud 20-04-2004, 20:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
ahhhh dat gesprek tussen Amy en bright!! Ik zat gewoon te janken Ik vond het echt mooi dat zij het opeens zo goed konden vinden.

whaha en madison dan. "you own that bitch"!! Madison vind ik echt super.
Alleen waarom moesten Ephram en Madison nou weer zoenen Ik hoop al zoooo lang dat Ephram en Amy samen wat krijgen
Oud 20-04-2004, 20:26
Nuck
Nuck is offline
Leuke aflevering en Amy had een geweldig jurkje aan! <3
Oud 20-04-2004, 20:29
sublime
sublime is offline
mooie aflevering dat gesprek tussen bright en amy..<3

bright is zo kjoetig - al valt ie wel op jonge meisjes -
Oud 20-04-2004, 20:39
phmpruim
phmpruim is offline
Ephram is bij mij zwaar in waardering gedaald. Gaat een beetje om Amy zitten zeiken dat hij slechts tweede keus is, terwijl Amy eindelijk weer eens lol kan maken. En dan blijkt dat Amy voor hem ook tweede keus is.

Bright is een coole gozer. Ik denk dat ik het daar wel goed mee zou kunnen vinden. En zoals hij met Amy praatte, geweldig!

Delia blijft leuk, maar die had niet zo'n grote rol vandaag

En die dominee vond ik vaag. Niet echt Christelijk, alweer je zoveelste vrouw (minstens zn vierde).
Oud 20-04-2004, 20:43
Gruppie
Gruppie is offline
...... ben beetje sprakeloos.....
Ik vond het echt 1 van de beste/ mooiste afleveringen tot nu toe

Dehlia met krimpie dimpie
Gesprek tussen Bright en Amy was echt super...
Ik vond Bright sowieso helemaal top deze aflevering: ook het einde met Dehlia dansen LOL

Vind Ephram ook steeds geloofwaardiger over komen (waar die de moed vandaan haalde om madison te kussen ?)

Heb echt genoten, ik vond Amy's 'excuses'erg lief, maar als ik Ephram was zou ik inderdaad erg verward zijn.....

Wel vraag ik me af waarom Andy elke zondag in de kerk zit als hij zelf niet gelooft????
Oud 20-04-2004, 20:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 20-04-2004 @ 21:39 :
En die dominee vond ik vaag. Niet echt Christelijk, alweer je zoveelste vrouw (minstens zn vierde).
ja en dat niet alleen. Gaat ie een beetje vragen of iedereen voor hem wil gaan bidden. Het was net of die hele preek alleen maar over hem ging. Dat zou een goede dominee nooit doen. Maar voor de rest leek het me best een goeie vent
Oud 20-04-2004, 20:57
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 20-04-2004 @ 21:44 :
ja en dat niet alleen. Gaat ie een beetje vragen of iedereen voor hem wil gaan bidden. Het was net of die hele preek alleen maar over hem ging. Dat zou een goede dominee nooit doen. Maar voor de rest leek het me best een goeie vent
ja, dat ook inderdaad
Oud 20-04-2004, 21:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
kheb vanavond voor t eerst gezien dat Bright zo slecht nog niet is

was wel weer een mooie aflevering! ben er alleen nog steeds niet uit of ik amy en ephram leuk vind samen of niet....
Oud 20-04-2004, 21:20
Lente
Lente is offline
Bright <333

ik hoop niet dat Ephram en Amy uiteindelijk toch iets krijgen, hij verdient het niet zo duidelijk altijd op de 2e plaats te staan.
die oppas is geweldig

wie vinden jullie leuker, Nina of Linda (zo heet die zus toch? )?
Oud 20-04-2004, 21:31
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Lente schreef op 20-04-2004 @ 22:20 :
wie vinden jullie leuker, Nina of Linda (zo heet die zus toch? )?
Duidelijk Nina!!
Nina is echt onwijs lief en heeft ook zo'n leuke uitstraling enzo.

Linda vind ik maar eng en hoe aardig ze ook doet...het komt nog altijd gemeen op mij over . Bah, nee die linda mag ik niet
Oud 20-04-2004, 21:44
Gruppie
Gruppie is offline
en Linda heeft een gekke neus....

Ik vind d'r net een heksje, mag haar ook niet zo

Ik vond Harry wel fantastisch dat hij zo zijn best deed om haar te koppelen (die ene man die kauwde met zijn mond open, was bij voorbaat al afgekeurd etc. magnifiek!)
Oud 20-04-2004, 21:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
Ninaaaaa!!! zij past veel leuker bij Andy.

en ook omdat ik telkens als ik t hoofd van Linda zie, ik aan Sidney uit Melrose Place moet denken je weet wel die mentalgestoorde superbitch
Oud 20-04-2004, 22:38
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vond het echt een coole aflevering. Het einde vond ik eigenlijk wel zielig want Amy en Ephram willen allebei met elkaar en vinden elkaar allebei leuk en toch kunnen ze niet bij elkaar zijn.
En hoe Bright over Epram vertelde, en hoe hij met die kleine meisjes ging dansen.
En Madison vind ik ontzettend Dat ze mee was gegaan naar zijn rijexamen en dat ze hem ging helpen met parkeren. You own that bitch!, en dan kijkt die man naast haar, d'r heel raar aan

Oud 21-04-2004, 08:29
Verwijderd
Woei! Leukleukleuk!
Ik zou t wel leuk vinden als hij en Madison uiteindelijk toch wat krijgen. Ze is flink in mijn waardering gestegen. En Amy, ja, lullig voor dr dat ze dat zag, maar dan had ze eerder maar Ephram moeten zien staan. Toch?
Denk dat Ephram beetje in de war is met zn gevoelens. Ik weet ook niet precies wat hij nou wil, want eerst zit hij tegen Amy te zeggen dat ie niet tweede keus wil zijn (heel begrijpelijk, maar dat wekt toch de indruk dat hij wel wat met haar zou willen) en het volgende moment kust hij Madison..
Oud 21-04-2004, 08:58
jet
jet is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 20-04-2004 @ 21:39 :

dat was (volgensmij) gewono als grap bedoeld.. iets tussen andy en die dominee. ik denk neit dat het serieus was
en ik denk dat andy elke zondag in de kerk zit om gewoon bij het dorp te horen. of hij zat er alleen deze zondag

verder... <3
ik hou van everwood

en misschien deed hij dat bij madison.. gewoon uit een opwelling. en misschien bedacht hij eidenlij kis dat hij door moet gaan met zn leven, en niet eindeloos op amy meot wachten..

maar hij moet wel op amy wachten vind ik
Oud 21-04-2004, 09:20
Lente
Lente is offline
volgens mij was die kus gewoon heel spontaan, omdat ze allebij zo blij waren. verder niks. goed dat Amy dat zeg, heeft ze eindelijk es door dat Ephram niet eeuwig op haar wacht, ook al betekende die kus niks.
Oud 21-04-2004, 09:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind Madison zo moederlijk overkomen Ik vind ze dus ook echt niet bij elkaar passen. In mijn ogen zou dat geen gelijkwaardige relatie zijn.

Wel een mooie aflevering...
Oud 21-04-2004, 09:31
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
jet666 schreef op 21-04-2004 @ 09:58 :

maar hij moet wel op amy wachten vind ik
Ik vind eerdur dat Amy op hem maar us mot wachten. Die jongen wacht lang genoeg!! hehe.
Ik vind Madison wel cool ! En Bright ook
Oud 21-04-2004, 10:39
Verwijderd
Geweldige aflevering!

Wat een aparte rijexamens hebben ze daar zeg.. en die zoen van Madison en Ephram was idd iets spontaans denk ik.

Dat gesprek tussen Bright en Amy, echt mooi Ook fijn dat ze het nu zoveel beter met elkaar kunnen vinden

Allemaal die kleine meisjes die in de rij stonden om met Bright te dansen

Dr. Abbott die allemaal die mannen had uitgenodigd om aan zn zus te koppelen

En Andy zit volgens mij maar eens per jaar in de kerk, alleen als die preek over hoop weer is. Volgens mij hebben ze dat vorig seizoen ook uitgezonden, en nu dus weer. Nina zei toch ook zoiets van dat hij vaker naar de kerk moest komen?
Oud 21-04-2004, 11:33
levi's
levi's is offline
Madison Rules
Oud 21-04-2004, 11:34
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-04-2004 @ 11:39 :
Geweldige aflevering!

Wat een aparte rijexamens hebben ze daar zeg.. en die zoen van Madison en Ephram was idd iets spontaans denk ik.

Dat gesprek tussen Bright en Amy, echt mooi Ook fijn dat ze het nu zoveel beter met elkaar kunnen vinden

Allemaal die kleine meisjes die in de rij stonden om met Bright te dansen

Dat met die rijexamens vroeg ik me dus ook al af!! Want volgus mij gaat het hier toch wel wat anders aan toe, of niej?!

Ik vind Bright ech een schatjuh en vooral toen hij zo met die meisjus ant dansuh was ! Lievig!
Oud 21-04-2004, 11:37
scala
scala is offline
Mooie aflevering! Everwood is echt een goede serie

Dat gesprek tussen Amy en Bright was idd mooi maar ook hoe Ephram tegen Amy zei dat hij niet haar tweede keus wilde zijn, ik vond het echt goed gezegd

Ja die kus was echt iets spontaans, maar daardoor realiseerde Amy wel dat Ephram het verdiend om met evt iemand anders te gaan en ze niet van hem kan verwachten dat hij wacht. En dat moest ze hem laten weten.. Gecompliceerd is 't wel een beetje maar het komt vast wel goed heb ik het idee want missch krijgt Ephram wel iets met Madison of wie dan ook maar Amy zal altijd in the picture blijven..
Oud 21-04-2004, 13:53
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-04-2004 @ 11:39 :
ja, wat ik nog helemaal vergeten te zeggen was is dat je gewoon in je vaders auto mag oefenen en ook daarin mag afrijden. Maar das toch levens gevaarlijk?! Want die examinator kan geen eens in grijpen .

En al die kinderen die gaan oefenen samen met hun vader kan toch ook nooit goed gaan lijkt me...
Oud 21-04-2004, 14:01
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-04-2004 @ 14:53 :
ja, wat ik nog helemaal vergeten te zeggen was is dat je gewoon in je vaders auto mag oefenen en ook daarin mag afrijden. Maar das toch levens gevaarlijk?! Want die examinator kan geen eens in grijpen .

En al die kinderen die gaan oefenen samen met hun vader kan toch ook nooit goed gaan lijkt me...
In België mag dat ook, dan krijg je een soort L voor in de auto en mag je oefenen met iemand die er dus verstand van heeft (en dat kan dus best je vader zijn). Mja, of het ook echt gevaarlijker is... het is wel goedkoper.

En over de ep:
Ik vond het wel leuk Maar ik ben een beetje boos op Amy. Ik vind haar nu alleen nog maar stommer geworden Wel stoer dat ze zo'n enorme auto kreeg, pff.. verwend nest

En het was geinig toen Bright aan Amy vertelde wat voor een grap Ephram had gemaakt ('What gear are you in?'... die dus ), ghehe, 't was grappig omdat het helemaal niet grappig was toen Bright het zo zei.

Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 14:04.
Oud 21-04-2004, 14:22
phmpruim
phmpruim is offline
ik vond die reactie van Bright toen Amy die auto kreeg erg sterk:
"do I also get a car when i ask for drugs?" (ofzoiets)
Oud 21-04-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 21-04-2004 @ 15:22 :
ik vond die reactie van Bright toen Amy die auto kreeg erg sterk:
"do I also get a car when i ask for drugs?" (ofzoiets)
Neehee Hij zei dat Amy altijd alles kreeg wat ze wilde.. Dus zei hij iets als;'Als ik drugs wil, krijg ik het dan óók?'
Oud 21-04-2004, 15:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2004 @ 15:27 :
Neehee Hij zei dat Amy altijd alles kreeg wat ze wilde.. Dus zei hij iets als;'Als ik drugs wil, krijg ik het dan óók?'
Dat is toch precies het zelfde als wat hij zegt?

Regels voor berichten