| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Phew, tgaat toch snel zo'n jaar...kan me nog herinneren dat ik er in het begin vh schooljaar weer tegenop zag...en nu is't weeral voorbij
Zomervakantie-> 25 juni ofzoiets eerst nog examens bah weinig zin, zeker als het je laatste jaar humaniora is, je zit al met je gedachten bij unief vind'k... |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Ik heb volgende week vrijdag om 2 uur vakantie!!!
Het wordt voor mij nog een hele belangrijke week, kheb volgende week, op dinsdag na, elke dag een tentamen en daarnaast leer ik nog voor de overige tentamens. Ik wil ze allemaal halen, dan hoef ik geen hertentamens te doen dit jaar, maar ALS ik hertentamens krijg, wil ik ze over een week of een paar weken niet overdoen. Dan doe ik dat wel volgend jaar. Maar mijn laatste tentamen is dus afgelopen om 2 uur vrijdag 14 juni. Dan heb ik lekker 2 dikke maanden vakantie. Heb ik ook verdiend, kheb hard gewerkt dit jaar (zoals altijd ).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat komt dus neer op: ma pww di pww wo pww do pww vr pww za X zo X ma pww di X wo pw's terughalen do X vr mentordag za X zo X ma X di X wo X do X nasleep rapportvergadering vr rapport ophalen en nog een keer de boeken inleveren |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij kan het mn overgan bepapen, dusseh, ik heb veel meer reden om niet lekker te worden en tja, toen we net aan t msn-nen waren begon ik me al ioets beter te voelen, dankzij jou, door over 11 uur te beginnen ![]() nog een voor ons lijstje |
|
|
|
||
|
Citaat:
gheghe
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: weetje wat ook heel leuk is... vleermuissie zegt: aha tja, t is maar net wat je leuk vinf he vleermuissie zegt: nou, vertel Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: zo een stukje van iemand anders quoten en dat dan veranderen vleermuissie zegt: wat een lol... Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: dingen als: ik voel me niet lekker --> ik voel me een ijsbeer Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: jah, is heel erg leuk Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: k ga het zo ff probereb dit vind ik niet zo aardig hoor... jij=stout!!! |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |