Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteren weer eens The Enforcer gezien. Niet zo goed als Dirty Harry of Magnum Force, maar toch nog altijd beter dan Sudden Impact en The Dead Pool. ![]()
|
The Butterfly Effect: prachtige film, een 8/8,5
Beetje Donny Darko, maar minder traag en hij sprak wat meer... In China They Eat Dogs: 7,5 ongeveer, Vet verhaal, grappig, maar kan niet opboksen tegen iets als Snatch of Lock, Stock.
||
Citaat:
![]() young adam vond ik tegenvallen, wel apart sfeertje in de film maar hij sprak me niet aan zelfs redelijk saai, maar ewan mcgregor in z'n blote kont trok af en toch nog een beetje de aandacht naar zich toe |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatste film die ik heb gezien is Starsky and Hutch... met Ben Stiller, Snoop Dogg, Carmen Electra e.a. Echt een geweldig komische film, ongelooflijk melig! Echte aanrader!
|
Ik hbe gister Red Dragon gezien....ja, de eerste film in de serie films over Hannibal Lector!! Goeie film, net als de andere twee trouwens....Vooral die tattoo van de dader is super....
Tattoo: |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |