![]() |
|
Verwijderd
|
De test
![]() Mijn resultaat: Gemiddeld succesvol intelligent Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Gemiddeld succesvol intelligent
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. ![]()
|
Verwijderd
|
Beneden gemiddeld succesvol intelligent
Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. blablabla klopt wel aan ene kant andere kant weer niet maarja het is maar een test... ps: ik denk dat blij mensen die toets beter maken dan mensen die bijna altijd depressief zijn... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. Nou ja, ik vind mezelf nog wel zo intelligent... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tss... tuurlijk niet! ![]() Net zomin dat de handleiding van een computerspel pas gelezen wordt op het moment dat men er niet meer uit komt. Maar dan kan het wel kloppen. [opschep modus] Het werk dat ik nu doe is ook ver beneden mijn intelligentie niveau. [/opschep modus] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() typisch....
|
Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. ![]() Beetje vage test wel, hier een daar wordt het woord "probleem" genoemd... dan is het mij nogal vaag of het nou gaat om een probleem in je relatie of op je werk... tja.. krijg je ook andere uitkomsten.. ![]()
|
![]() |
Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. *grin* gut, hoe onverwacht ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. mja, als je het heel erg vlak ziet klopt het wel, maar practisch klopt het helemaal van geen kant want ik had gewoon ongeveer bij de ene helft 'ja' en bij de andere helft 'nee' omdat mijn humz.. kennisvlakken (oid) allemaal op heel verschillende gebieden liggen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. wow benk toch minder dom dan dat k dacht ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. Klopt niets van, op een psychologische test (een echte dus ![]() ![]() Als 2de persoonlijke contacten ofzo... en organiseren/plannen. Dit testje klopt dus niets van, zoals dat met veruit de meeste internettestjes het geval is. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen schijnen niet goed te begrijpen waar deze test over gaat. Zie de inleiding:
Het hebben van een hoog IQ is één ding, dat hoge IQ ook op een succesvolle manier gebruiken is iets anders. Bent u succesvol intelligent? Het gaat er dus niet om of je goed problemen kunt oplossen .. maar of je dat ook werkelijk doet .. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Bovengemiddeld succesvol intelligent
Uw score is bovengemiddeld. U heeft een aardige kijk op uw capaciteiten en weet daar meestal gebruik van te maken. U kunt zowel degelijke als verrassende oplossingen bedenken en schat redelijk goed in welke oplossing in de praktijk het beste werkt.
|
Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten. ![]()
|
gemiddeld.
Maar ik vind dit idd wel een hele onduidelijke test. Ik denk graag ik zwart/wit termen 1. Ja (zwart) 2. soms (grijs) 3. nee (wit) Imho kan je beter situaties beschrijven waar de persoon op moet reageren....oogst je meer mee..
|
Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. da kwetst ![]()
|
![]() |
Bovengemiddeld succesvol intelligent
Uw score is bovengemiddeld. U heeft een aardige kijk op uw capaciteiten en weet daar meestal gebruik van te maken. U kunt zowel degelijke als verrassende oplossingen bedenken en schat redelijk goed in welke oplossing in de praktijk het beste werkt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leden in deze topic tonen wel een paar leuke eigenschappen: 15 mannen versus 24 vrouwen. Vrouwen vinden het schijnbaar leuker een testje in te vullen dan mannen ![]() En ongeveer de helft van de mannen hield zich al eerder bezig met IQ op dit forum, terwijl dit bij de vrouwen niet het geval is (meer willekeurig qua onderwerp?) ![]() |
![]() |
|
pfrt
Gemiddeld succesvol intelligent Uw score is gemiddeld. U gaat problemen niet uit de weg en weet deze met wisselend succes op te lossen. nou dit is niet waar! =>De kans bestaat dat u te veel gebruik maakt van één vaardigheid in plaats van een combinatie van uw analytische, creatieve en praktische kanten.
|
Uw score is beneden gemiddeld. U heeft moeite met het oplossen van problemen, neemt weinig initiatief en kunt uzelf moeilijk motiveren. U heeft te weinig zicht op uw zwakke kanten. Whahahaha ![]() Hier ben ik het dus niet mee eens. Nou ja... een heel klein beetje dan, maar ik vond de test dan ook vrij vaag!
|
|