Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 16:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Iedereen doet hier toch gewoon lief tegen(vrijwel)iedereen..ik blink er niet echt tussen uit naar mijn weten
Heerlijke analyse slaat ook echt op mij als persoon he
Najah annywayz bedankt...EX-JE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2002, 17:24
rodina
rodina is offline
zeg es cem.slut, jouw analyses vind ik echt koel om te lezen, *kijkt heel onschuldig, schattig, lief*
Oud 28-05-2002, 18:47
Nuck
Nuck is offline
Voelt iemand nog de dringende behoefte om mij te gaan analyseren?

*wanhopige schreeuw om aandacht*
Oud 28-05-2002, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Cemetary slut
Op de een of andere onverklaarbare wijze () wil ieder meisje hier vrienden worden met je

valt me op, tell me your secret haha
wil?!?!

ben

(toch?)

Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:03
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rodina schreef:
zeg es cem.slut, jouw analyses vind ik echt koel om te lezen, *kijkt heel onschuldig, schattig, lief*

Rodina:
Je komt over als een heel lief en puur meisje,die goed instaat is voor zichzelf te zorgen en duidelijk is in wat ze wil en niet wil,ik denk dat je het ook goed doorhebt wanneer iets teveel voor je word en wanneer je ergens geen zin meer in hebt.
Wijs meisje,kan zich goed verplaatsen in andermans schoenen en helpt graag,maar ik denk dat je daarmee ook weleens jezelf wegcijfert en dat je soms wat teveel van andermans problemen op de schouders neemt,pas daar mee op meis..je hoeft de wereld niet te redden laat ze maar gaarkoken in hun eigen soep
Openminded,gaat lekker om me wie je wil,wat overigens ook te zien is aan je kledingstijl*denkt aan kakbloesje met spikeband*dat vind ik gaaf.
Ik denk dat je vrij zeker bent van jezelf maar dat die zekerheid je op bepaalde momenten de schoenen inschiet en je even niet meer weet waar je het moet zoeken maardat je dan toch in jezelf blijft vertrouwen.
Goeie gesprekspartner,instaat gesprekken op hoog niveau te voeren.
Ik denk dat ik het irl goed met je zou kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

wil?!?!

ben

(toch?)

Duh dat je het bent
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:07
drama
drama is offline
McMotion

Rustige jongen, is door z'n aanwezigheid gewoon koel. Skankt als de tering maar da's bekend. Kan denk ik een goede steun zijn als vriend als je je kut voelt. Theodoor is betrouwbaar denk ik, en kan je denk ik helpen met veel dingen. Veel mensen mogen hem graag.
Oud 29-05-2002, 06:36
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
AANBIEDING! OE! *rent*

uhm, ik heb jou óók al gedaan in de vorige
niet echt een opvallende maar wel een aanwezige forummer ik heb me nooit aan je geergt en dat zegt wat lijkt me wel een lief figuur alleeen kan soms een beetje geforceerd alternatief op mij overkomen (hehe je wil niet weten hoe ik vroger was )
maar goed meer weis ich niicht
Oud 29-05-2002, 06:38
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

jaaaaa jij ownt mij er ook nog een.. heb jou ook gedaan in de vorige
druk druk druk aanwezig grote mond,laat neit overzich heen lopen kan mensen denk ik het bloed onder de nagels vandaan halen maar da vink wel leuk grappig figuur
Oud 29-05-2002, 06:42
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
McMotion schreef:

had neit zo een positieve analyse verwacht ,

goed theodoooooor

zo als door meerdere al gezegt... rustig stil maar toch aanwezig..
erg aardige jongen die altijd eerst ff de kat uit een hele hoge boom kijkt.hij is volgens mij altijd wel in zijn element.. leeft een beetje in zijn eigen wereld en trekt zich neit zo veel aan van anderen een beetje een dromer ( correct me if im wrong )
een eerlijk persoon die ook voor zijn mening uit komt en waar je veel lol mee kan hebben verder nog een fotowsjop genie en computer nerd

coele gozer
Oud 29-05-2002, 06:45
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:

Thnx..klopt volgens mij behoorlijk..voel me vereerd

*wacht ook nog op analyse van jesus crust..
hhheeh ooeehoee wat voel ik me populair

lijkt me wel een coele gozer, ken nog neit echt veel van je maar je bent iig wel iemand met wie je een dialoog aan kan gaan waar een discussie mee te voeren is en die ook altijd redenlijk blijft zeker tegen mij lijkt me dat erg moeilijk af en toe (ja ik ken zelfkrtiek ) voor de rest an je af en toe vrij lollig uit de hoek komen en dat zouden meer mensen moeten doen
Oud 29-05-2002, 06:49
Verwijderd
Spammers
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 07:41
Secreet
Secreet is offline
Gaat er iemand mij nog doen?
Oud 29-05-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:
Gaat er iemand mij nog doen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:31
Hukkie
Hukkie is offline
*zucht* ...... Bij chronisch gebrek aan voormalig-^Marije^/ Hukkie analyses dan maar ..... ()

Citaat:
je$u$ crust schreef:
mensen doe mij dan doe ik u deze aanbieding is eenmalig
=> Vrolijk persoon, niet van z'n standpunt te brengen of je moet met wel heeeeeeel goeie argumenten komen (zie oa sXe en vega topics), als ie je niet mag ben je niet blij, zegt wat ie denkt ook al is het nog zo bot/vreemd/...vul zelf in..., heeft naar verluidt veel dingen met Thutshui uitgevreten (jou moet ik echt een keer meeten!!!!), in het bezit van een mooiig vriendinnetje + coole hond + hippe kam + grootse bekendheid op et forum
ZO!.....klaar...

*plop*
Oud 29-05-2002, 11:35
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Het is volledig wederzijds, en ik neem aan dat ik hierbij ook namens Marije spreek
Jazeker!! *kijkt intens uit naar meeting*
Oud 29-05-2002, 11:55
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Hukkie
Is de meest opvallende van de wezeppers en volgens mij een heel lief meisje (hoewel ze haar perverse kanten heeft *herrinert zich een bepaalde foto* ). Kalm en nadenkend, laat zich niet gauw meeslepen maar kan dat wel doen als het sleep-doel haar bevalt, heel vrolijk onder vrienden en tevens met een hoop humor in bezit. Vind jou en martin heel cute samen op de foto's

True true *duim* Hmmzz, die foto heeft dus stiekem wel heel wat losgemaakt hoor ik tisk tisk....
Ben alleen geen Wezeper (meer) =>Sjozz is de enige uit wezep

NU JIJ NU JIJ!!=>
Zwaar blij en sociaal en tevens gezellig persoon op de meeting, maakt haar standpunten op het forum goed duidelijk en laat zich niet snel onderuit halen maar staat wel open voor een anders mening, heeft ook daadwerkelijk wat te melden unlike mijn eeuwige onzinnige gezwets (m.u.v. deze en voorgaande analyses )
Oud 29-05-2002, 20:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

wallflower-sam
Heel lief meisje die je even moet leren kennen voor je die liefheid ziet zoekende naar zichzelf en in die zoektocht al een behoorlijk eind, kan heel goed tekenen (toch sam, mijn/ons kasteeltje ), en leeft ontzettend met iedereen mee. Is flieft op een bepaald forumgangertje, wat ook werkelijk een lief forumgangertje is dus ze heeft smaak en sam is heeeeeel mooi en soms heeel onzeker wat helemaal geen reden heeft.. ze is creatief, schrijft mooie teksten, en nouja, het is gewoon een heel lief meisje

*kusje hoor*
klopt wel

paranoide-masj
aardig meisje, heel spontaan tegen anderen..
weet hoe ze mensen op hun gemak moet stellen. soms verdrietig, maar nooit echt heel erg depressief, kan goed mensen opvrolijken en ze is slecht in frans

meer weet ik eigluk nie echt over masj (maar komt mesgien omdat ik nie kan analyseren )

*kusje trug*
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:24
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
drama schreef:
McMotion

Rustige jongen, is door z'n aanwezigheid gewoon koel. Skankt als de tering maar da's bekend. Kan denk ik een goede steun zijn als vriend als je je kut voelt. Theodoor is betrouwbaar denk ik, en kan je denk ik helpen met veel dingen. Veel mensen mogen hem graag.
ok dan

drama: een heel sypmathieke gozer.. z'n nickname heeft weinig betrekking op z'n verschijning,.. is een vredelievend figuur, vrij open-minded, en weer een duidelijk voorbeeld van iemand die mensen links laat liggen als hij ze zat is.. (is denk ik ook een reden dat je de laatste tijd wat minder op het forum zit? maar da's een heel wilde gok) hij is altijd wel duidelijk op de voorgrond aanwezig, maar toch rustig
Oud 29-05-2002, 23:30
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

had neit zo een positieve analyse verwacht ,
waarom niet? omdat ik NOFX goed vind en graag dooie beestjes eet, en jij niet?

Citaat:

goed theodoooooor

zo als door meerdere al gezegt... rustig stil maar toch aanwezig..
erg aardige jongen die altijd eerst ff de kat uit een hele hoge boom kijkt.hij is volgens mij altijd wel in zijn element.. leeft een beetje in zijn eigen wereld en trekt zich neit zo veel aan van anderen een beetje een dromer ( correct me if im wrong )
een eerlijk persoon die ook voor zijn mening uit komt en waar je veel lol mee kan hebben verder nog een fotowsjop genie en computer nerd

coele gozer
klopt goed, ook dat van die dromer alleen computer nerd valt toch wel mee? ik laat m'n laptop thuis als ik op vakantie ga (als ik er een had) en hou niet van stampmuziek
Oud 30-05-2002, 01:33
beuk
beuk is offline
Wat me opvalt is dat vrijwel alle analyses louter positief zijn en dat mensen daarna geneigd zijn te zeggen "hey, dat klopt precies!" aangezien hun allerlei positieve eigenschappen toegeschreven worden..

wees wat kritischer mensen :/
Oud 30-05-2002, 06:18
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
beuk schreef:
Wat me opvalt is dat vrijwel alle analyses louter positief zijn en dat mensen daarna geneigd zijn te zeggen "hey, dat klopt precies!" aangezien hun allerlei positieve eigenschappen toegeschreven worden..

mkay je bent een lul en eene ikel en een....

maar eigenlijk maggik je wel enzooi
Oud 30-05-2002, 06:24
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
beuk schreef:

wat is er mis met de postieve aspecten van iemands gedrag benadrukken? kijk als ik mensne kut vind dan ga ik daar geen analyse over maken dat vind ik geoon lullig.. en als diegenen aan mij vragen om een analyse te maken.. tsja dan ben ik ook gewoon eerlijk...
Oud 30-05-2002, 08:08
beuk
beuk is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

wat is er mis met de postieve aspecten van iemands gedrag benadrukken? kijk als ik mensne kut vind dan ga ik daar geen analyse over maken dat vind ik geoon lullig.. en als diegenen aan mij vragen om een analyse te maken.. tsja dan ben ik ook gewoon eerlijk...
Ik heb liever gegronde kritiek dan ooh beuk je bent zo slim en grappig en spontaan, daar kun je niets mee. En het is waarschijnlijk wel tactvol om het totaalbeeld een beetje posifitef te houden ja.. maar een analyse is toch veel leuker als hij een beetje compleet is?
Oud 30-05-2002, 09:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
beuk schreef:

Ik heb liever gegronde kritiek dan ooh beuk je bent zo slim en grappig en spontaan, daar kun je niets mee.
Maar de forummers hier weten toch helemaal niet hoe je echt bent.. ik vind jou grappig, al je slechte eigenschappen (die iedereen heeft natuurlijk) onthoud ik niet.
Oud 30-05-2002, 11:28
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
beuk schreef:

Ik heb liever gegronde kritiek dan ooh beuk je bent zo slim en grappig en spontaan, daar kun je niets mee. En het is waarschijnlijk wel tactvol om het totaalbeeld een beetje posifitef te houden ja.. maar een analyse is toch veel leuker als hij een beetje compleet is?
Geef zelf eens het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:52
Verwijderd
Ja! Kraak me af! Oeh yeah baby

Maar toegegeven, het is gewoon heel moeilijk om iemand te analyseren met inbegrip van z'n slechte kanten. Ik kan hier ook wel een analyse gaan maken van iemand die ik totaal niet mag, althans op het forum niet, maar dat staat zo lullig, want dan heb ik er ook echt niets positiefs over te zeggen...en over sommige mensen héb ik juist écht alleen maar positieve dingen te zeggen. Dat is dan niet slijmen, da's gewoon waardering.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:04
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
beuk schreef:

Nou Beuk brandt maar los want ik kan wel tegen kritiek!!!

Trouwens Rosi vond mij een naief meisje en dat is toch gewoon eerlijk?
Oud 30-05-2002, 17:46
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Ruby soho

Je bent of enorm hyper, of juist heel stil..
You like to use a little sarcasm here and there..Op het forum vind k je rolleyes avatar wel koOl maar het maakt dat ik af en toe niet zo serieus neem wat je post !!
ik vind je niet iemand om snel te backstabben
Oud 30-05-2002, 17:47
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Ruby soho

ik vind je niet iemand om snel te backstabben
ik bedoel ik vind je niet iemand die dat snel doet
Oud 30-05-2002, 17:48
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
[B] backstabben
sorry maarem, wazzdah??
Oud 30-05-2002, 18:01
sweetgoth
sweetgoth is offline
gaat iemand mij ook doen?
Oud 30-05-2002, 18:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:
Heel onzeker meisje,die als ze haar draai heeft gevonden en zich op dr gemak voelt helemaal los komt spontaan en enthousiast word.
Je hebt een redelijk muurtje om je heen gebouwt en houd veel vriendschappen op een afstandje er zijn maar een paar mensen waarmee je echt diep contact hebt.
Ik denk dat je vannuit die onzekerheid soms redelijk evil kan doen,en dan heb ik het over backstabben...als je iemand niet mag zeg je dat tegen iedereen behalve die persoon.
Je hebt wel je eigen mening maar onder groepsdruk wil die nog wel eens veranderen.
Ik ken je niet zo goed maar dit maak ik op uit wat ik van je heb gelezen en van de 2 (?) keer die ik je heb gezien.

Je krijgt trouwens de groetjes van samuel(jongen uit lelystad die je in de metro naar soad was tegen gekomen)
En ik vind het een beetje evil van je dat je vrij negatief over me loopt te praten en dat niet tegen mij zegt maar tegen mn vrienden,maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:18
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:
hmmmz... aardig meisje, spontaan, heel anders dan op t forum...
beswel jongens-gek
euhm... maakt graag en snel nieuwe vrienden...
altijd wel in voor nachtelijke pantiejsgeur feestjes
en kampvuurtjes aan t ijsselmeer roelen (ook met een radio waar alleen yo-motherfucker,i'm-gonna-kill-ya-and-fuck-your-wife-muziek uitkomt)
en je bent mn held (vooral die avond dan *kust hand*)
en VERGEETACHTIG

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:12
drama
drama is offline
Citaat:
McMotion schreef:

(is denk ik ook een reden dat je de laatste tijd wat minder op het forum zit? maar da's een heel wilde gok)
nee, heb thuis geen computer dus kan niet altijd internetten
Oud 30-05-2002, 21:13
McMotion
McMotion is offline
ow heheh okay
Oud 01-06-2002, 12:41
punk mae
punk mae is offline
wie durft het aan om mij te analyseren
(lukt je nie,wedden?!)
Oud 01-06-2002, 13:01
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
punk mae schreef:
wie durft het aan om mij te analyseren
(lukt je nie,wedden?!)
punk mae, ik herinner me je nog van ongeveer 2 jaar geleden, toen moch niemand jou haha, en dee je je voor als een vriendin en die zei dat je zelfmoord had gepleegd een paar minuten geleden
die heb ik onthouwen
Oud 01-06-2002, 13:02
Chelsea
Chelsea is offline
en nu mogen jullie mij analyseren (dat kan maar een paar van jullie natuurlijk)
Oud 01-06-2002, 15:56
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
Chelsea schreef:

punk mae, ik herinner me je nog van ongeveer 2 jaar geleden, toen moch niemand jou haha, en dee je je voor als een vriendin en die zei dat je zelfmoord had gepleegd een paar minuten geleden
die heb ik onthouwen
whahahaha dat iemand dat nog weet, dat was wel strak maar ik was ook een bleh!
Oud 01-06-2002, 15:57
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
en nu mogen jullie mij analyseren (dat kan maar een paar van jullie natuurlijk)
ik zou et echt nie weten
Oud 01-06-2002, 16:14
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
punk mae schreef:
whahahaha dat iemand dat nog weet, dat was wel strak maar ik was ook een bleh!
ja dat was een goeie
ik vertelde dat laatst nog aan masked mage
Oud 01-06-2002, 16:38
italianboy
italianboy is offline
ik vind iedereen lief

Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik vind iedereen lief

Maar mij een opgefokte stresskip
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:54
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Maar mij een opgefokte stresskip

heet jij iedereen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:12
Cinamon
Cinamon is offline
Ik heb nog 1 vraagje...

WIE wil mij aub. doen?

en trouwens... wie hebben we nog niet ge-analyseerd????
they first ofcourse!

ik doe ff

inge13: Lief meisje, best wel in de knoop met zichzelf af en toe en weet soms niet zo goed wat ze moet doen in bepaalde situaties... Maar over het algemeen best vrolijk en lieffff
Oud 02-06-2002, 12:06
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
italianboy schreef:

heet jij iedereen
ja maar iedereen noemt me gewoon irene
Oud 02-06-2002, 12:11
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

ja maar iedereen noemt me gewoon irene
Oops dit is een post vanmij [cemslutje]...vergeten uit te loggen.
Oud 02-06-2002, 13:25
Skyggefall
Skyggefall is offline
Faery - Roel

Owkeej, ik ga nu een anaal-yse van Roel neerplante, want dat vind ie leuk

Uhm jah.. Roel gaat volgens mij best veel om met mensen die tie totaal niet mag, maar zegt dr nx van tegen die mensen.
Best vaak stemmingswisselingen, kan je de oren van t hoofd praten en is heel irritant als tie stoned is op msn
ook onderbreekt ie vaak je verhaal en uhm.. jah.. da was t zo'n btje.. owjah, hijs ook een vieze kut-altow, al ontkent ie dat Verder hele lieve jogje die soms btje teveel liegt
Oud 02-06-2002, 15:07
sweetgoth
sweetgoth is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heel onzeker meisje,die als ze haar draai heeft gevonden en zich op dr gemak voelt helemaal los komt spontaan en enthousiast word.
Je hebt een redelijk muurtje om je heen gebouwt en houd veel vriendschappen op een afstandje er zijn maar een paar mensen waarmee je echt diep contact hebt.
Ik denk dat je vannuit die onzekerheid soms redelijk evil kan doen,en dan heb ik het over backstabben...als je iemand niet mag zeg je dat tegen iedereen behalve die persoon.
Je hebt wel je eigen mening maar onder groepsdruk wil die nog wel eens veranderen.
Ik ken je niet zo goed maar dit maak ik op uit wat ik van je heb gelezen en van de 2 (?) keer die ik je heb gezien.

Je krijgt trouwens de groetjes van samuel(jongen uit lelystad die je in de metro naar soad was tegen gekomen)
En ik vind het een beetje evil van je dat je vrij negatief over me loopt te praten en dat niet tegen mij zegt maar tegen mn vrienden,maar dat terzijde.

hey hey! klopt niet helemaal maar dat boeit niet en uhmz k heb alleen gezecht dat k je een vaag wijf vond! maar dat vind k iedereen duzz daar is nixx mis meej
Reageren

Regels voor berichten