Advertentie | |
|
![]() |
|
McMotion
Rustige jongen, is door z'n aanwezigheid gewoon koel. Skankt als de tering ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar goed meer weis ich niicht ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() goed theodoooooor ![]() zo als door meerdere al gezegt... rustig stil maar toch aanwezig.. erg aardige jongen die altijd eerst ff de kat uit een hele hoge boom kijkt.hij is volgens mij altijd wel in zijn element.. leeft een beetje in zijn eigen wereld en trekt zich neit zo veel aan van anderen een beetje een dromer ![]() ![]() een eerlijk persoon die ook voor zijn mening uit komt en waar je veel lol mee kan hebben verder nog een fotowsjop genie en computer nerd ![]() ![]() coele gozer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() lijkt me wel een coele gozer, ken nog neit echt veel van je maar je bent iig wel iemand met wie je een dialoog aan kan gaan waar een discussie mee te voeren is en die ook altijd redenlijk blijft zeker tegen mij lijkt me dat erg moeilijk af en toe (ja ik ken zelfkrtiek ![]() ![]()
||
*zucht* ...... Bij chronisch gebrek aan voormalig-^Marije^/ Hukkie analyses dan maar .....
![]() ![]() Citaat:
![]() ZO!.....klaar... *plop*
||
Citaat:
![]() Ben alleen geen Wezeper (meer) =>Sjozz is de enige uit wezep ![]() NU JIJ NU JIJ!!=> Zwaar blij en sociaal en tevens gezellig persoon op de meeting, maakt haar standpunten op het forum goed duidelijk en laat zich niet snel onderuit halen maar staat wel open voor een anders mening, heeft ook daadwerkelijk wat te melden unlike mijn eeuwige onzinnige gezwets (m.u.v. deze en voorgaande analyses ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() paranoide-masj ![]() aardig meisje, heel spontaan tegen anderen.. weet hoe ze mensen op hun gemak moet stellen. soms verdrietig, maar nooit echt heel erg depressief, kan goed mensen opvrolijken ![]() ![]() meer weet ik eigluk nie echt over masj (maar komt mesgien omdat ik nie kan analyseren ![]() *kusje trug* |
![]() |
||
Citaat:
![]() drama: een heel sypmathieke gozer.. z'n nickname heeft weinig betrekking op z'n verschijning,.. is een vredelievend figuur, vrij open-minded, en weer een duidelijk voorbeeld van iemand die mensen links laat liggen als hij ze zat is.. (is denk ik ook een reden dat je de laatste tijd wat minder op het forum zit? maar da's een heel wilde gok) hij is altijd wel duidelijk op de voorgrond aanwezig, maar toch rustig
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar eigenlijk maggik je wel enzooi ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja! Kraak me af! Oeh yeah baby
![]() Maar toegegeven, het is gewoon heel moeilijk om iemand te analyseren met inbegrip van z'n slechte kanten. Ik kan hier ook wel een analyse gaan maken van iemand die ik totaal niet mag, althans op het forum niet, maar dat staat zo lullig, want dan heb ik er ook echt niets positiefs over te zeggen...en over sommige mensen héb ik juist écht alleen maar positieve dingen te zeggen. Dat is dan niet slijmen, da's gewoon waardering. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens Rosi vond mij een naief meisje en dat is toch gewoon eerlijk?
|
Ruby soho
Je bent of enorm hyper, of juist heel stil.. You like to use a little sarcasm here and there..Op het forum vind k je rolleyes avatar wel koOl maar het maakt dat ik af en toe niet zo serieus neem wat je post ![]() ik vind je niet iemand om snel te backstabben
||
![]() |
Citaat:
Je hebt een redelijk muurtje om je heen gebouwt en houd veel vriendschappen op een afstandje er zijn maar een paar mensen waarmee je echt diep contact hebt. Ik denk dat je vannuit die onzekerheid soms redelijk evil kan doen,en dan heb ik het over backstabben...als je iemand niet mag zeg je dat tegen iedereen behalve die persoon. Je hebt wel je eigen mening maar onder groepsdruk wil die nog wel eens veranderen. Ik ken je niet zo goed maar dit maak ik op uit wat ik van je heb gelezen en van de 2 (?) keer die ik je heb gezien. Je krijgt trouwens de groetjes van samuel(jongen uit lelystad die je in de metro naar soad was tegen gekomen) En ik vind het een beetje evil van je dat je vrij negatief over me loopt te praten en dat niet tegen mij zegt maar tegen mn vrienden,maar dat terzijde. |
![]() |
||
Citaat:
beswel jongens-gek ![]() euhm... maakt graag en snel nieuwe vrienden... altijd wel in voor nachtelijke pantiejsgeur feestjes ![]() en kampvuurtjes aan t ijsselmeer roelen ![]() en je bent mn held (vooral die avond dan ![]() ![]() en VERGEETACHTIG ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 18:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die heb ik onthouwen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb nog 1 vraagje...
WIE wil mij aub. doen? en trouwens... wie hebben we nog niet ge-analyseerd???? they first ofcourse! ik doe ff inge13: Lief meisje, best wel in de knoop met zichzelf af en toe en weet soms niet zo goed wat ze moet doen in bepaalde situaties... Maar over het algemeen best vrolijk en lieffff
|
Faery - Roel
Owkeej, ik ga nu een anaal-yse van Roel neerplante, want dat vind ie leuk ![]() Uhm jah.. Roel gaat volgens mij best veel om met mensen die tie totaal niet mag, maar zegt dr nx van tegen die mensen. Best vaak stemmingswisselingen, kan je de oren van t hoofd praten en is heel irritant als tie stoned is op msn ![]() ![]() ook onderbreekt ie vaak je verhaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hey hey! klopt niet helemaal ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|