Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 15:21
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met deze ladyshave/epileerapparaat? Ik wil zoiets namelijk eens uitproberen, en deze leek me wel wat, en nu ben ik benieuwd wat andere mensen ervan vinden
Als iedereen slechte ervaringen heeft, zoek ik nog wel even verder namelijk..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:15
kimberley
kimberley is offline
Toen ik dat ding voor de eerste keer gebruikte, deed t echt enorm zeer, later wen je er wel aan. Wel kreeg ik last van ingegroeide haartjes, wat ging ontsteken, dus nu gebruik ik m niet meer.
Ik weet niet of dat bij meer mensen zo is? Als dat niet zo zou zijn is zo'n ding namelijk best wel te doen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 17:15
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ja ik gebruik hem ook.

In het begin doet het idd. pijn. Het zal nooit zo glad worden als dat je dat met een mesje doet en je hebt bovendien kans op ingegeroeide haartjes.

Voordelen vind ik dat het toch best glad wordt,vindt het erg handig voor mijn bikinilijn en je hoeft het niet zo vaak te doen.
Oud 23-04-2004, 18:03
druiveke
druiveke is offline
doe je je bikinlijn met een epileer of de ladyshave?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 18:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb zon ding besteld via kijkshop op internet omdat ie daar maar 50euro was.. en dan probeer ik meteen liever de eversoft dan een gewone epileerdinges want ben nogal kleinzerig
en hoop toch wel dat t niet teveel in gaat groeien want daar heb ik met scheermesjes ook last van (omdat er dan bultjes komen naderhand )
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:03
Verwijderd
Dus oksels worden met zo'n ding niet veel gladder dan scherenmet een mesje? En ingegroeide haartjes. En ik hou niet zo van pijn..
En om nou alleen voor mn bikinilijn zo'n apparaat aan te schaffen is ook weer zoiets.
Nja, dan denk ik dat ik maar mn scheermesje blijf gebruiken

Waarom probeert niemand gewoon iets ideaals te ontwikkelen voor vrouwen en scheren? Alles weg, helemaal pijnloos, en ook nog snel. Dat lijkt me echt wel wat De ontdekker kan echt ontzettend rijk worden volgens mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:07
black pear!
black pear! is offline
Ik gebruik hem ook wel eens. Maar vind hem nog steeds best wel pijnlijk vooral om me benen te doen, maar voor me bikini lijn vind ik het wel handig. Vooral als ik op vakantie ga. Je hoeft dan niet elke keer te scheren en het raakt minder snel geirriteerd.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
valt me tegen dat er niet echt positieve reacties komen eerlijk gezegd.. altijd gedacht dat zon ding ideaal was!
nouja ik krijg m morgen binnen denk ik dan zie ik t wel
en moeten de haartjes dan ook een bepaalde lengte hebben willen ze goed eruit getrokken worden door dat ding ??
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 22:04
Balance
Balance is offline
Ik heb wel eens de gewone geprobeerd (dus niet 'eversoft').
Dat deed echt heel veel pijn. Heb het vaker dan eens geprobeerd, maar het bleef pijn doen. Bovendien zat heel m'n been onder de ingegroeide haartjes. Niet normaal meer.
Ik vond het dus helemaal niks.
Oud 24-04-2004, 07:52
druiveke
druiveke is offline
ik gebruik hem voor men benen...
het enige probleem is dat ze een bepaalde lengte moeten hebben voor ze eruit gaan

voor de bikinilijn awww
ik denk dat dat serieus pijn kan doen?
leggen jullie er ijs ofzo op?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 09:54
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dan kun je beter die satin ice ofzoiets nemen dan kun je dat element eerst invriezen en daarna gebruiken om te epileren
maarre ik dacht al wel dat die haartjes bepaalde lengte moesten hebbe denk dat als je je daar ongeveer aan houd je niet zo snel ingegroeide haartjes krijgt hoor...
ik wil t in elk geval proberen dat scheren is ook kut elke keer...
vooral voor op vakantie... kei onhandige douche altijd in t appartement maar mn bikinilijn wee tik niet of ik dat aandurf met dat epileerding
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-04-2004 @ 23:04 :
Ik heb wel eens de gewone geprobeerd (dus niet 'eversoft').
Dat deed echt heel veel pijn. Heb het vaker dan eens geprobeerd, maar het bleef pijn doen. Bovendien zat heel m'n been onder de ingegroeide haartjes. Niet normaal meer.
Ik vond het dus helemaal niks.
Ik gebruik ook een ''gewoon'' epileerapparaat voor mijn benen. En idd in het begin is het even tanden op elkaar. Maar volgens mij went het, want tegenwoordig vind ik het goed te doen. Ik vind het ideaal dat de haartjes lang weg blijven. De laatste keren heb ik namelijk door omstandigheden mijn benen onthaart met ontharingscreme, maar ik blijf epileren toch een stuk beter vinden. En tjsaa wie mooi wil zijn moet pijn lijden he .

(ik gebruik dat ding dus alleen voor mijn benen, mijn oksels en bikinilijn scheer is gewoon).

Ik heb trouwens nooit last van ingegroeide haartjes
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 00:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-04-2004 @ 00:07 :
En tjsaa wie mooi wil zijn moet pijn lijden he .
Of gewoon de tijd nemen en het op de ouderwetse manier doen ;P
Oud 25-04-2004, 10:41
marlies
marlies is offline
Ik heb hem wel, maar ik gebruik hem niet meer zo vaak, alleen voor bikinilijn. Dat doet wel zeer, maar goed, de haren blijven lang weg.

Ik heb hem ook voor mijn benen gebruikt, alleen had ik steeds zo'n last van ingegroeide haartjes. Echt dat jeukte, niet normaal meer. Echt jammer. Heel veel pijn vond ik het niet doen, trouwens.
Oud 25-04-2004, 12:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
er zit wel een bonnetje bij (heb m inmiddels dus binne) dat je m 2 mnd mag proberen bevalt ie niet dan kun je m trugsturen en dat zal ik dan ok zeker doen
moet eerst ff wachtne want die haartjes zijn nog te kort dus dan heeft t toch geen zin
en ingegroeide haartjes bij bikinilijn das pas erg.. heb er een klein litteken aan overgehouden maar dat was gewoon door scheren.. kon er niet vanaf blijven door de jeuk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-04-2004 @ 01:06 :
Of gewoon de tijd nemen en het op de ouderwetse manier doen ;P
Ja oke, wie lui is moet pijn lijden dan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:00
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
ik gebruik er ook een. de eerste keer voelde ik wel goed maar nu doet het helemaal geen pijn meer. Je bent wel even bezig en je meot het elke week ongeveer wel doen. Tegen ingegroeide haartjes kun je het beste gewoon goed scrubben.
Oud 25-04-2004, 16:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
scrubben doe ik ook sinds een week of 3 ik had nl gelezen dat dat helpt tegen ingegroeide haartjes dus ik dacht laat t eens proberen..

ik doe alleen wel eerst scheren dan scrubben maar weet niet zeker of dat andersom zou moeten (stom ik weet t maar heb t beide geprobeerd en merk niet echt verschil eerlijk gezegd )

van scrubben worden die haartjes weer zacht geloof ik dus ik snap dat t mischien beter zo kan maar k dacht als ik scheer en dan scrub weet ik zeker dat t goed glad is
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou ik heb m inmiddels geprobeerd (nadat ik eerst mn schoonma m had laten proberen )
en krijg t niet meteen superglad wel glad genoeg want met scheren heb je ook volgende dag stoppeltjes dus dit is ff voldoende...
heb t idee dat t komt dat de haartjes net te kort waren want mn schoonma had iets langer en daar is t superglad bij en ik voelde ook nie toveral dat ding haren eruit trekken dus...
ik wacht nu dus maar ff zodat ik niet weer voor niks pijn ga lijden want prettig voelde het niet om dat ding eroverheen te laten gaan maar had eerlijk gezegd wel erger verwacht..

ps wie gebruikt er de snelle stand?? vergeet ie dan geen haartjes??? volgens mij nl wel...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 08:35
Verwijderd
ik gebruik ook een epileer apparaatje, wel een andere, maar toch. het doet altijd wel even pijn, maar ik heb nooit ingegroeide haartjes en het haar blijft veeel langer weg dan bij scheren. nu zijn mijn haartjes ook wel erg licht en dun, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 04-05-2004 @ 16:24 :
nou ik heb m inmiddels geprobeerd (nadat ik eerst mn schoonma m had laten proberen )
en krijg t niet meteen superglad wel glad genoeg want met scheren heb je ook volgende dag stoppeltjes dus dit is ff voldoende...
heb t idee dat t komt dat de haartjes net te kort waren want mn schoonma had iets langer en daar is t superglad bij en ik voelde ook nie toveral dat ding haren eruit trekken dus...
ik wacht nu dus maar ff zodat ik niet weer voor niks pijn ga lijden want prettig voelde het niet om dat ding eroverheen te laten gaan maar had eerlijk gezegd wel erger verwacht..
Gelukkig dat het bevalt

Bij mij doet het trouwens minder pijn dan de eerste keren, de pijn wordt minder (mss worden haartje minder stug/ dik ofzo ), of je went aan de pijn. Maar anar verloop van tijd doet het dus minder pijn
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
die vrouw die een maandje geleden mijn wenkbrauwen had geepileerd zei idd dat die haren steeds minder dik trugkomen..
dus dat zal t zijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten