![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic ik ben net wakker en ga nu ontbijten jaha je leest t goed |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik vnadaag om 4 uur opgestaan. Heb daarna lekker ontbeten aka gelunched...naar buiten geweest en nu weer thuis...relaxt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is ze lief?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb vandaag 2 uur les gehad,me afgevraagd waarom ik nog naar school ga aangezien alles wat ik doe de uurtjes uitzitten is. toen heb ik een paar pilsjes genuttigd op een terrasje in de stad (om half 11,tis ook zon lekker weer ![]() nu ben ik aan het forummen en op internet naar vakantiewerk aan het zoeken onder het genot van een mix van de heer F.d housecat ![]() (het werk zoeken wil trouwens niet echt lukken,heb al meerdere bedrijven gebeld,op het eerste gezicht vonden ze me allemaal wel goed ivm de ervaring die al heb etc.maar bij 2 gelegenheden laatste vraag: "ohw,je hebt toch geen piercings ofzo he,dat mag namelijk niet volgens ons beleid" ![]() dat maakt mij een gerstenatnuttigende-werkzoekende nerd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() desalniettemin ga ik het gelijk veranderen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geschokt jongen? ze zit nog op t forum ook, Vixen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik stond vandaag wat vroeger op, had ik eindelijk tijd om te ontbijten: cornflakes en grapefruit. Ik had twee colleges. Tussen de colleges heb ik twee uur in het gras gezeten, gezond, gegeten en gekletst. Daarna heb ik een half uur gewacht op de bus, de bus was ook nog propvol met allemaal vieze naar zweet stinkende mensen. Toen ik eenmaal thuis was ben ik meteen gaan douchen. Ik heb pilates oefeningen gedaan met een vriendinnetje. Weer gedouched. En nu ga ik stressen met m'n stomme essay en stom artikel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag heb ik eindexamenstunt en borrel. 's avonds heb ik eindexamenfeest waar ik samen met cHa0s heenga om de boel daar ff onveilig te gaan maken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 |