Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 23:28
Verwijderd
Wat vind je van de echte nationalisten en de dragers daarvan? Mensen die echt een pro rascistische lifestyle erop nahouden. De type's met een hitler vlag, maar ook met opzet kisten met witte veters, broekspijpen omrollen en lonsdale aan.

En aan de andere kant, de "p-nuts" met het indo-pride... alleen maar afgeven op Nederland, en als het aan hen lag was iedereen fan van speedfreax en Evisu.

En de FUBU's die niet willen dat "blankjes" de FUBUwear dragen...

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 23:32
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 27-04-2004 @ 00:30 :
Die dragon ball z molukkers zijn erg
kut racist
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:34
Verwijderd
Vroeger liepen wij rond met VODO op onze tassen om de hiphoppers op school te pesten. die konden het echt niet hebben dat we hun precious FUBU parodieerden.
Verder heb ik natuurlijk een tyfus hekel aan facistisch tuig dat met nederlandse vlaggetjes op dee mouwen, witte veters en lonsdale lopen te pronken. God wat irriteer ik me aan dat geesteloze gezeik Verder heb ik nooit iets gemerkt van dat hele indo pride gebeuren eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:48
Ragnar
Ragnar is offline
Dat hele trots zijn op je afkomst vind ik sowieso onzin, je kunt pas trots op iets zijn als je ervoor gewerkt hebt en/of een serieuze bijdrage aan hebt geleverd.
Ik vraag me af wat al die rechtse mannetjes nou werkelijk voor ons land doen eigenlijk... want met een Nederlands vlag op je jasje rondlopen draagt nou niet bepaald bij aan het landsbelang mijns inziens
Oud 26-04-2004, 23:53
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 27-04-2004 @ 00:34 :
Nee, ze zijn er gewoon niet uit met hun fel roze shirts, opgerolde broekes, fel gele vieze kleine meisjesschoenen, hippe flashy zonnebril en dan van die naar achtergesylde dragonball z kapsels.

Het is gewooon zoo

Je stelt je aan. Die mensen hebben je nooit wat aan gedaan behalve misschien je afwijzen omdat je niet hun 'type' bent. Niet iedereen is knap, wen daar maar aan

Bovendien zijn ze absoluut niet racistisch ingesteld. Ze willen zich gewoon profileren als aparte in hun ogen speciale groep zijnde. Vergelijk het maar met alto's of met walgelijke gothics. Ik noem gothics walgelijk want ze willen ook walgelijk gevonden worden en daar is niks mis mee, ik respecteer ieders mening.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:56
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
GRRR schreef op 27-04-2004 @ 00:53 :
Ik noem gothics walgelijk want ze willen ook walgelijk gevonden worden en daar is niks mis mee, ik respecteer ieders mening.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 27-04-2004 @ 00:55 :
ook ben ik nog nooit door uberhaupt iemand afgewezen
arrogantje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 00:04
Verwijderd
bepaalde vrienden van mij die zich vooral niet aangesproken hoeven te voelen zijn wel into white powder maar dat is een heel ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 04:55
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 27-04-2004 @ 00:34 :
Nee, ze zijn er gewoon niet uit met hun fel roze shirts, opgerolde broekes, fel gele vieze kleine meisjesschoenen, hippe flashy zonnebril en dan van die naar achtergesylde dragonball z kapsels.

Het is gewooon zoo
ik verwacht hier dus een reactie van een bepaalde persoon op
(zie topic nationaliteit shit)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:24
Fog
Fog is offline
ik kan alleen maar lachen om die "hiphoppers". snappen het toch niet helemaal.

die p-nuts snap ik niet helemaal. er zijn genoeg indo's die gewoon normaal doen, waarom moeten hun zich zonodig afzetten...zal de pubertijd wel zijn hehe.

en skinheads zijn natuurlijk het triest van allemaal.
Oud 27-04-2004, 09:46
Verwijderd
Van mij mogen ze doen wat ze willen, zolang ze er andere maar geen fysieke schade mee toebrengen..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:50
Verwijderd
ik vind echte nationaliste hersenloze boeren en mensen die ze dragen zijn niet lui
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:51
eztah
eztah is offline
Aan nationalisten heb ik een tyfushekel.
Mensen die trots zijn op hun land en afkomst, dingen waar zij zelf niets voor gedaan hebben..Ik begrijp niet wat er nou bijzonder is..
Ik 'houd'zelf wel van Amsterdam, omdat ik daar al mijn hele leven woon, maar er is niets op trots op te zijn..

Over mensen die nationalisme uitdragen:
Volgensmij zijn de meeste van dat soort gasten erg dom, weten niet zo goed waar ze het over hebben en zijn ''gewoon rechts"..
Het is een soort nieuwe trend om er dan uit te zien als skinhead, maar ik denk dat de meeste geen ideologie hebben, elkaar een beetje napraten.

Echte fascisten/nazi's moet je gewoon wegjagen/in mekaar meppen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:52
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ach ja, generalisatie he..........
Oud 27-04-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 27-04-2004 @ 10:24 :
ik kan alleen maar lachen om die "hiphoppers". snappen het toch niet helemaal.
Uhm...how come? Jij loopt toch ook met wijde broeken? Of zit het 'm alleen maar in het feit dat iemand niet in Fubu mag lopen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2004 @ 10:55 :
Uhm...how come? Jij loopt toch ook met wijde broeken? Of zit het 'm alleen maar in het feit dat iemand niet in Fubu mag lopen?
Annuuuuuuuuuuuuuh hoort toch bij de Zutphense underground scene!
Daar houden ze ook LAN-partys enzo, vet cool!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:02
Verwijderd
Ach, je moet je toch op de één of andere manier profileren hè.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:18
Fog
Fog is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2004 @ 10:55 :
ik bedoel die gasten die zo "steelo" gaan praten en zich duidelijk beter dan de hele wereld voelen omdat ze er zo bij lopen. ik zie niet zo in waarom je er zo overdreven bij moet lopen en een nieuwe taal moet leren om van een muzieksoort te houden.

+ ik vind het er nogal uitzien alsof het carnaval is.
Oud 27-04-2004, 10:21
GRRR
GRRR is offline
ik vind dat je in je achterhoofd moet houden dat ze dat ook van jou vinden, waarschijnlijk niet allemaal, want niet iedereen loopt met vooroordelen rond.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:26
Fog
Fog is offline
dat is logisch. en ik zeg ook niet dat iedereen die er zo bji loopt niet aardig is want dat zou ook nergens op slaan. ik vind het er alleen niet uitzien en ik kan niet zo goed begrijpen dat je je zo aan gaat passen aan een groep. en ik kan er niet zo tegen als mensen op anderen neerkijken maar zulke mensen heb je natuurlijk altijd.
Oud 27-04-2004, 14:31
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 27-04-2004 @ 05:55 :
ik verwacht hier dus een reactie van een bepaalde persoon op
(zie topic nationaliteit shit)
S?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
ach ze dragen maar, en ik draag ook wat ik ook wil, als dat een of andere Gsus flikekrding is of bomberjack en omlaggerolde kniekousen over een stel kistjes is: me doesn't give a <bleep>
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:07
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-04-2004 @ 16:04 :
ach ze dragen maar, en ik draag ook wat ik ook wil, als dat een of andere Gsus flikekrding is of bomberjack en omlaggerolde kniekousen over een stel kistjes is: me doesn't give a <bleep>
Alto!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:16
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
En aan de andere kant, de "p-nuts" met het indo-pride... alleen maar afgeven op Nederland, en als het aan hen lag was iedereen fan van speedfreax en Evisu.

Net alsof alle Molukkers zo denken, onzin en veel indo's heb je niet, je bedoelt waarschijnlijk Molukkers.

Net alsof alle negers zo denken, je ziet genoeg negers rondlopen met blanken vrienden die de zelfde kleren dragen.

echte dikke onzin
Oud 27-04-2004, 18:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-04-2004 @ 16:07 :
Alto!
homo o_0
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2004, 18:55
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ach ik kan er niet wakker om liggen...
Wat ik overigens wel irritant vindt is dat 'wannabe' gezeik.
Als een blank persoon in een fubu shirt loopt of bepaalde kleding draagt die veel molukkers dragen is het dus een 'wannabe' .
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 19:13
hi
hi is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 27-04-2004 @ 01:01 :
Het is eenmaal niet anders
Kom maar hier dan wijs ik je af (schokkend)

Ik zag trouwens gister een jongen met een blanke huidstint met een fubu petje! Niks op tegen maar je kijkt toch even of het echt een fubu petje is! Ik sprak vorige week een marokaanse jongen die een petje met een amerikaanse vlag op had dan kijk je ook raar!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 19:54
Unique Clone
Unique Clone is offline
ze moeten het gewoon helemaal zelf weten.
Oud 27-04-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
De type's met een hitler vlag, maar ook met opzet kisten met witte veters, broekspijpen omrollen en lonsdale aan.
De meerderheid draagt dit alleen maar om te laten zien dat ze gabber zijn en van hardcore houden. Ik vraag me af in hoeverre ze echt rascistisch zijn.
Alleen de kisten met witte veters staan voor rascisme, lonsdale en broekspijpen omrollen zijn dus niet.
Euh als je het hakenkruis draagt ben je wel heel zielig, maar gewoon rood-wit-blauw vlaggetje zie ik het probleem niet van.

Citaat:
Tja schraal, maar ik ken er niet wakker van liggen.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:53
Milos
Milos is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 27-04-2004 @ 00:48 :
Dat hele trots zijn op je afkomst vind ik sowieso onzin, je kunt pas trots op iets zijn als je ervoor gewerkt hebt en/of een serieuze bijdrage aan hebt geleverd.
Ik vraag me af wat al die rechtse mannetjes nou werkelijk voor ons land doen eigenlijk... want met een Nederlands vlag op je jasje rondlopen draagt nou niet bepaald bij aan het landsbelang mijns inziens
Niets meer aan toe te voegen.
Oud 28-04-2004, 18:36
annetjuh
annetjuh is offline
walgelijk

beetje nationalistisch mag er wel wezen.
Maar multi culti is heel normaal tegen woordig dus doe ffkes normaal.
Oud 28-04-2004, 18:58
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
eztah schreef op 27-04-2004 @ 10:51 :
Aan nationalisten heb ik een tyfushekel.
Mensen die trots zijn op hun land en afkomst, dingen waar zij zelf niets voor gedaan hebben..Ik begrijp niet wat er nou bijzonder is..
Ik 'houd'zelf wel van Amsterdam, omdat ik daar al mijn hele leven woon, maar er is niets op trots op te zijn..

Over mensen die nationalisme uitdragen:
Volgensmij zijn de meeste van dat soort gasten erg dom, weten niet zo goed waar ze het over hebben en zijn ''gewoon rechts"..
Het is een soort nieuwe trend om er dan uit te zien als skinhead, maar ik denk dat de meeste geen ideologie hebben, elkaar een beetje napraten.

Echte fascisten/nazi's moet je gewoon wegjagen/in mekaar meppen
ik ben het voor 7500% met je eens!
Oud 28-04-2004, 19:25
Synonym
Synonym is offline
Ik snap de trots ook niet

Hoe kun je nou trots zijn op een stukje land, dat enkel van een ander land gescheiden wordt door een 'grens'.

Ja ik heb een hekel aan nationalisten, vooral de hersenloze.
Oud 28-04-2004, 21:51
Verwijderd
ik vind het stom.
Bij ons op school heb je veel mensen die menen dat ze heel wat zijn: Lonsdale, kistjes, dikke maku-up (voor de meisjes), en roken in de pauze.
Ik ken die mensen niet persoonlijk, maar je ziet gewoon dat ze het doen om stoer te doen en 'erbij te horen'

ik vind ze maar zielig
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 28-04-2004 @ 20:25 :

Ja ik heb een hekel aan nationalisten, vooral de hersenloze.
respect voor de intelligente
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 28-04-2004 @ 20:25 :
Hoe kun je nou trots zijn op een stukje land, dat enkel van een ander land gescheiden wordt door een 'grens'.
Wat probeer je nu? Menselijke emoties rationeel te verklaren? Hoe je trots kan zijn ergens op? Dat kan omdat dat een gevoel is, een emotie. Als je zo bezig gaat zijn kun je je net zo goed gaan afvragen hoe je verliefd kan zijn, of teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 29-04-2004 @ 12:59 :
Wat probeer je nu? Menselijke emoties rationeel te verklaren? Hoe je trots kan zijn ergens op? Dat kan omdat dat een gevoel is, een emotie. Als je zo bezig gaat zijn kun je je net zo goed gaan afvragen hoe je verliefd kan zijn, of teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:06
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Oke, valt iemand het op dat Indo's en Zwarten WEL trots mogen zijn op hun afkomst, maar blanken meteen kutfascisten zijn?
Teveel linksdraaiende tomaten gesnoept ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2004 @ 13:03 :
Mensen zeggen wel van 'het is onzin om trots te zijn op je land'. Ja duh, natuurlijk is dat onzin, het zijn min of meer irrationele gedachten, waar iedereen een heel breed spectrum aan heeft. Ik ben niet zo'n expert op het gebied van menselijk psyche, maar een gevoel als 'trots zijn ergens op' kun je toch niet zomaar afdoen als onzin en alle mensen die die emotie hebben voor dom uitmaken?

En zo raar is het niet dat je trots ben op iets waar je niets voor hebt gedaan, mijn oma was bijvoorbeeld apetrots toen ik m'n zwemdiploma had gehaald. Een zeker niveau van genegenheid, trots als je het zo wil noemen, voor je familie, je omgeving en het gebied waarin je woont is gewoon normaal. Of je d'r nou voor heb gewerkt om er te wonen of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:08
Myuki
Myuki is offline
moh ja ik hou dr niet van...
Oud 29-04-2004, 12:20
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Myuki schreef op 29-04-2004 @ 13:08 :
moh ja ik hou dr niet van...
O ja, ik ook niet
Waar ik ook niet van hou is het gemak waarmee er met rascist word gegooit.
Ik vind de cosby show kut, maakt dat me een rascist?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:50
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik vind die skinheads die Lonsdale dragen en zeggen dat negers dood moeten nogal laag geiquteerd.

daarbij voeg ik even toe : ik kan nederlanders die buitenlander proberen te zijn ook niet uitstaan.
Oud 29-04-2004, 14:38
100% Niek
100% Niek is offline
k was dinsdag in Amsterdam, kwamen ook 2 van die gasten (14/15 jaar, kaal, ned. vlaggetjes op hun mouwen) bij een souvenirsshop vragen (de eigenaresse was getint..) of ze ook Wp vlaggen hadden.
Dan ben je toch ook helemaal ziek in je hoofd. Als je dat aan een buitenlander gaat vragen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:00
ESCO
ESCO is offline
Ik zou zeggen alleen black power, aan de overkant bij zo'n Marokaanse kebab zaak verkopen ze wel WP power tekens.
Oud 29-04-2004, 15:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 29-04-2004 @ 13:50 :
ik vind die skinheads die Lonsdale dragen en zeggen dat negers dood moeten nogal laag geiquteerd.

daarbij voeg ik even toe : ik kan nederlanders die buitenlander proberen te zijn ook niet uitstaan.
Buitenlander proberen te zijn?
Oud 29-04-2004, 15:25
Verwijderd
wiggers enzo bedoelt ze
Met citaat reageren
somszithetmee
somszithetmee is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 29-04-2004 @ 13:06 :
Oke, valt iemand het op dat Indo's en Zwarten WEL trots mogen zijn op hun afkomst, maar blanken meteen kutfascisten zijn?
Teveel linksdraaiende tomaten gesnoept ?
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
GRRR schreef op 27-04-2004 @ 00:53 :
Je stelt je aan. Die mensen hebben je nooit wat aan gedaan behalve misschien je afwijzen omdat je niet hun 'type' bent. Niet iedereen is knap, wen daar maar aan

Bovendien zijn ze absoluut niet racistisch ingesteld. Ze willen zich gewoon profileren als aparte in hun ogen speciale groep zijnde. Vergelijk het maar met alto's of met walgelijke gothics. Ik noem gothics walgelijk want ze willen ook walgelijk gevonden worden en daar is niks mis mee, ik respecteer ieders mening.
Wat is het nou weer voor onzin dat gothics walgelijk willen lijken? Wat een ongelooflijk racistische en onwetende idioot ben jij inderdaad net als die zogenaamde Drakenballen en net als die zogenaamde walgelijke gothics waarom stop je mensen in een hokje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:27
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 29-04-2004 @ 15:38 :
k was dinsdag in Amsterdam, kwamen ook 2 van die gasten (14/15 jaar, kaal, ned. vlaggetjes op hun mouwen) bij een souvenirsshop vragen (de eigenaresse was getint..) of ze ook Wp vlaggen hadden.
Dan ben je toch ook helemaal ziek in je hoofd. Als je dat aan een buitenlander gaat vragen
wat zijn wp vlaggen? White Power? wat ziek! en welke k*nkerdomme k*t souvernirshop verkoopt dat soort troep?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:31
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 27-04-2004 @ 10:24 :
en skinheads zijn natuurlijk het triest van allemaal.
Niet alles skins zijn fascisitisch tuig....Goeie vriend van me is skinhead, maar die is juist tegen die onzin en volgens mij is dat ook de standaard opvatting van skins..

maar hier kan ik me natuurlijk heel erg in vergissen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten