Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je stelt je aan. Die mensen hebben je nooit wat aan gedaan behalve misschien je afwijzen omdat je niet hun 'type' bent. Niet iedereen is knap, wen daar maar aan ![]() Bovendien zijn ze absoluut niet racistisch ingesteld. Ze willen zich gewoon profileren als aparte in hun ogen speciale groep zijnde. Vergelijk het maar met alto's of met walgelijke gothics. Ik noem gothics walgelijk want ze willen ook walgelijk gevonden worden en daar is niks mis mee, ik respecteer ieders mening. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(zie topic nationaliteit shit) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar houden ze ook LAN-partys enzo, vet cool! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
+ ik vind het er nogal uitzien alsof het carnaval is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zag trouwens gister een jongen met een blanke huidstint met een fubu petje! Niks op tegen maar je kijkt toch even of het echt een fubu petje is! Ik sprak vorige week een marokaanse jongen die een petje met een amerikaanse vlag op had dan kijk je ook raar! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen de kisten met witte veters staan voor rascisme, lonsdale en broekspijpen omrollen zijn dus niet. Euh als je het hakenkruis draagt ben je wel heel zielig, maar gewoon rood-wit-blauw vlaggetje zie ik het probleem niet van. Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 20:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind het stom.
Bij ons op school heb je veel mensen die menen dat ze heel wat zijn: Lonsdale, kistjes, dikke maku-up (voor de meisjes), en roken in de pauze. Ik ken die mensen niet persoonlijk, maar je ziet gewoon dat ze het doen om stoer te doen en 'erbij te horen' ik vind ze maar zielig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo raar is het niet dat je trots ben op iets waar je niets voor hebt gedaan, mijn oma was bijvoorbeeld apetrots toen ik m'n zwemdiploma had gehaald. Een zeker niveau van genegenheid, trots als je het zo wil noemen, voor je familie, je omgeving en het gebied waarin je woont is gewoon normaal. Of je d'r nou voor heb gewerkt om er te wonen of niet. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik ook niet van hou is het gemak waarmee er met rascist word gegooit. Ik vind de cosby show kut, maakt dat me een rascist? |
![]() |
|
k was dinsdag in Amsterdam, kwamen ook 2 van die gasten (14/15 jaar, kaal, ned. vlaggetjes op hun mouwen) bij een souvenirsshop vragen (de eigenaresse was getint..) of ze ook Wp vlaggen hadden.
Dan ben je toch ook helemaal ziek in je hoofd. Als je dat aan een buitenlander gaat vragen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |