![]() |
|
Verwijderd
|
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
De partijpunten zijn uitgewerkt. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() heb je nix van Frankrijk geleerd btw? versnipperd links?
|
Verwijderd
|
Toch verschilt de LFP naar mijn mening flink van de SP.
Om maar iets te noemen willen we zodra we democratisch gekozen zijn het land herstructureren naar een (tijdelijke, vreedzame) dictatuur. Geen last van linkse versnippering ook dan. Verder zijn wij wél voor verdere éénwording met Europa. We hebben hier uitgebreide ideeën over die nog in de Europa-standpunten zullen worden samengevat. |
![]() |
||
Citaat:
mja... ik zou maar eens Star wars gaan kijken, die hebben ook een 'tijdelijke dictatuur' sinds ep2 ![]() waarom hebben we eigenlijk zoiets totaal verwerpelijks als een dictatuur nodig? We bevinden ons nou niet bepaald in een noodsituatie (moet jij in t leger om te vechten? Heb jij maar 1x in de week te eten? nee he?). Totale onzin, sorry.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat komt door de LFP!! Zie je, we zijn er ook voor jou! Tja en mij best dat het op het moment niet serieus genomen wordt. Uiteindelijk gebeurt dat wel... Die dictatuur is trouwens niet omdat het zo slecht gaat, maar omdat het veel en veel beter kan. Hee en waarom zou je daar dan niet voor gaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al gezegd dat het vreedzaam is, je vrijheden worden alleen maar uitgebreid. Ik heb al gezegd dat het tijdelijk is, zodat het snel weer voorbij is en aan een ieder is bewezen dat deze dictatuur veel beter werkt dan welke andere structuur dan ook. En verder beweer ik beter te weten hoe het met Nederland verder moet dan de gemiddelde Nederlander. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Goed, hier zijn de laatste woorden die ik aan deze onzin vuil ga maken. Vragen aan mij hierover hebben dus geen zin meer.
Laat ik even zeggen dat, afgezien van de onzin, ik nog 1 hele grote reden heb dat je mijn stem nooit zult krijgen, nl. het volgende standpunt: "Carnaval wordt afgeschaft" Citaat:
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En we hebben toch vrije uitingsdag? ![]() Citaat:
Mijn forum is open, mijn mailbox staat open. Kom maar op met die ideeën, ik ga graag in discussie. Citaat:
![]() En met die vrijheden bedoelde ik toch net iets anders. Niet zo zeer fysieke maatregelen als fouilleren, maar psychologische veranderingen (zie ook onderwijs) dat mensen zich bijvoorbeeld vrij voelen om te dragen wat ze willen zonder zich daarbij iets aan te trekken van de oordelen van anderen. Citaat:
en aan een ieder is bewezen dat deze dictatuur veel beter werkt dan welke andere structuur dan ook. Citaat:
Zelf zie ik wel wat in het communisme en het mag duidelijk zijn dat ik ook potentie zie in een dictatuur. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Psychologie |
I dont live for this!do you? elfje-Iona | 65 | 08-10-2008 14:55 | |
De Kantine |
Wat vind jij van krantenbezorgers die je een gelukkig nieuwjaar komen wensen? Bob de Beer | 128 | 30-12-2005 01:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik ga stoppen met studeren... Paul Ryan | 161 | 21-09-2005 22:54 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
De Kantine |
Wat zijn je sterke punten ? Menahem | 78 | 13-08-2003 12:58 |