Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hij zou zo familie kunnen zijn van ali G volgens mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Leer normaal typen. 2. Lees je eigen sig eens. 3. Wees inderdaad maar bang voor Jesus Crust, en gehoorzaam meneer dus maar. 4. Ik wil ook lachen. 5. Je sig klopt niet. 6. Ik ben niet bang voor je. (vind je hoogstens eng)
Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 00:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar bij mij is ie aan de onderkant zo ver kapot dat mn oma dr een drie-kwarts-broek van gaat maken (mn arme broek heeft Borstrock nie overleefd ![]() ![]() idd leuke fotow ![]()
||
Citaat:
Misschien kan je er volgende keer geen BMP'tjes opzetten, maar JPG'tjes. Open je foto gewoon in Paint, dan doe je "opslaan als". Dan kan je in dat balkje de naam invoeren, daaronder kan je kiezen wat voor bestand het is. Standaard staat dat op BMP, maar je kan beter kiezen voor JPG/JPEG. Dat laadt veeel sneller!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu mijn hand + mijn nieuwe armband ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
oei...is tijdje niet geweest...*ziet allemaal leuke fotow's*
okidokie ook paar van chilli dude.... ![]() ![]() happyface ![]() hmm serieus...ofsow ![]() ![]() verbaasd ![]() schoentiez *trots* ok voor fanmail: Ibanez_sjakie@hotmail.com ![]() ![]()
|
|