Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 01:38
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik zou mijn UTP-kabel opvreten. Ik heb best veel lagspikes de laatste tijd. Zal chello wel weer zijn, maar toch verraderlijk kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 10:01
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, dat deed ik ook toen ik met mijn amazon tegen een MSLE bremm aan wandelde tijdens een lag-spike (lang lang geleden toen ik nog regelmatig speelde)

Ik heb toen zeker een kleine 5 minuten halfdood naar het 'deeds' scherm zitten staren.
Ging toen even naar clanchannel terug (om even te patsen met mijn badjas) verwijderde de char en maakte maar een druid aan om overnieuwd te beginnen.

Wat ik allemaal kwijt was? Het duurste wat je kon hebben om een Eaglehorn naar 8fps te krijgen....

Maar je moet echt een 'shit happens' syndroom hebben wil je dat aankunnen.
Ik bedoel, je moet gewoon continu in gedachten houden dat je ooit dood gaat HOE DAN OOK. En als je dan gaat is lag kut om te gaan. Ik vond persoonlijk mijn heldhaftige gevecht met diablo op hell met mijn druid veel leuker. (bleek ik ergens zo'n mage vergeten.... Iron Maiden tijdens fury terwijl ik met een messerschmidt rondwandelde.... oke, zonder shield op HC is erom vragen maar toch...)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:58
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik wil niet alles kwijtraken. Wat heeft HC nou eigenlijk voor zin? Wat andere items, maar verder dezelfde saaie quests (ondertussen) en een überkutgevoel als je dood bent. Twee keer doodgaan op Hell is al kut qua XP, want dan doe je al zo 2 Baalruns 'voor niets'.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:06
Verwijderd
Kheb 1 assasin door hell solo gekregen op hc. Ik laat haar nu verder koud staan, want die baalruns interesseren me geen flikker. Ik heb het spel uitgespeeld met die char en dus ben ik klaar met haar. Runs doe ik wel genoeg in nm en normal.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 23-03-2004 @ 18:58:
Ik wil niet alles kwijtraken. Wat heeft HC nou eigenlijk voor zin? Wat andere items, maar verder dezelfde saaie quests (ondertussen) en een überkutgevoel als je dood bent. Twee keer doodgaan op Hell is al kut qua XP, want dan doe je al zo 2 Baalruns 'voor niets'.
Ach, ik vind de spanning die je hebt. Continu die adrenaline want STEL dat je dood gaat ben je alles kwijt (en ja, die kick heb ik eigenlijk wel nodig want SC gaat anders echt super vervelen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:01
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Dat kan. Mij niet echt. Kijk, superuitdagend is anders, en ik kan het ook geen hele dagen achter elkaar spelen. Maar een paar Baalruns, een stuk of 20 MF-runs (Pindle, Meph) en wat mulen en misschien een ventje helpen met een quest. Mwah, ik hou het nog wel uit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:07
Verwijderd
Mja, ik heb ook redelijk wat lage rips gehad. Daardoor wordt het verdomd saai om steeds Normal te doen. Maar sc vind ik zo zouteloos saai
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:32
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Kan, maar HC is alleen leuker door die 'spanning'. En ik heb weinig zin om mijn Leviathan oid kwijt te raken aan een f00king lagspike of Black Soul. Da's een persoonlijke voorkeur denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:35
Verwijderd
Precies. Je weegt godly items af tegen extra spanning.
Of je hebt allebei natuurlijk, maar nothing latsts forever
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:42
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Als ik vijftig Tyraels Armor had in SC, zou ik ook gaan HC'en. Aangezien ik er nog geen één heb in SC ..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:47
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 23-03-2004 @ 20:01:
Dat kan. Mij niet echt. Kijk, superuitdagend is anders, en ik kan het ook geen hele dagen achter elkaar spelen. Maar een paar Baalruns, een stuk of 20 MF-runs (Pindle, Meph) en wat mulen en misschien een ventje helpen met een quest. Mwah, ik hou het nog wel uit.
Jah, maar voor mij is de lol er ook op HC voor een deel wel af (als je nachten wakker zit en de nummers achter de 'baalmfrun_' al in de drie cijfers beginnen te lopen... na baalmfrun_301 heb je het echt wel gehad....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:38
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Mja, eindeloze Baalruns zijn dodelijk saai.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 23-03-2004 @ 23:38:
Mja, eindeloze Baalruns zijn dodelijk saai.
Zeker als je zelfs niet eens bang hoeft te zijn bij een lagspike dood te gaan. (blocksorcs waren echt WAY overpowered...)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 00:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
ik speel het nu ongeveer een jaartje en doe alleen hc meestal sorc en heb een druid gehad lvl 69 ( dood door niet save tp ) ben na 1 maand toch maar weer begonnen en heb nu sc sorc ( voor duels ) lvl 76 en hc sorc van lvl 6 ofzo
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 08:07
Verwijderd
Waarom up je deze weer als die andere al gebruikt wordt(waar je notabene zelf ook in post?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:05
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
ben net begonnen met een ass.. zit rond de level 14/15 ofzo en ik zit nu dus 3 verdiepingen boven duriel maar kword een beetje afgeslacht
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:56
Granfather
Granfather is offline
Deze is cooler. Anyway, Prime evil Hier, under the spell of evil bans from E.M., de FB+. Nah gut. Ik ben al m'n mules kwijt door inactivity en dat was wel even kut. Skullders, Stormshield, etc, etc. Maar whatever, ik heb geen tijd meer om ze te onderhouden, dus so be it. Well erg jammer, alleen mijn Sorc en alle andere Highlevel en getweakte builds leven nog. Rip :>
__________________
Covenant.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 18:58
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
damn, daarnet genaaid door een 'vriend' .
Hij had een tool waarmee hij gewoon al je items kon laten vallen en ik had eindelijk een enigma kunnen tranden
Alles kwijt, agh nu heb ik (al dan niet tijdelijk) geen zin meer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:37
Granfather
Granfather is offline
Citaat:
perfectme schreef op 20-04-2004 @ 19:58 :
damn, daarnet genaaid door een 'vriend' .
Hij had een tool waarmee hij gewoon al je items kon laten vallen en ik had eindelijk een enigma kunnen tranden
Alles kwijt, agh nu heb ik (al dan niet tijdelijk) geen zin meer
Lekker reporten en z'n serial laten bannen
__________________
Covenant.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 11:11
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Granfather schreef op 21-04-2004 @ 11:37 :
Lekker reporten en z'n serial laten bannen
word wel moeilijk als je zijn account niet hebt
Maar heb besloten om vandaag met een sorc te beginnen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 11:58
Granfather
Granfather is offline
Tja. Nu ik mijn beetje te traden spul kwijt ben.. fuck it. Skullders weg fs. Ook mijn low-level-spul voor nieuwe chars.. en mijn unique bows, etc, etc. Dikke Balrog Blades etc, etc.
__________________
Covenant.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 20:25
Guerrilla-Radio
Avatar van Guerrilla-Radio
Guerrilla-Radio is offline
ik vind het echt een geweldig spel vooral opinternet.
ik speel het uren per dag
en ben er ook vet goed vind ik zelf
mijn chars:
java ama: level 89
bone necro: level 72
full inmortel king barb: level 83
zeal + charge palading: level 83
mf sorc orb: level 87
wolf druid: level 82

ik heb vooral PvP chars. want dat is het vetste.
Ik heb een eigen clan
mijn clan heeft 20 members,

IK HAAT FIST OF HEAVENS paladins
__________________
* ik heb gesproken *
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:43
*Latego*
Avatar van *Latego*
*Latego* is offline
Er zitten hier ongeveer paar mensen die diablo spelen, waarom kunnen we geen clan maken met softcore of hardcore ? (ik doe enkele hardcore) of twee clannen, eentje in soft en andere in hc, voor scholieren.com

xXx-Lageto-xXx
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 10:24
Guerrilla-Radio
Avatar van Guerrilla-Radio
Guerrilla-Radio is offline
Citaat:
*Latego* schreef op 25-04-2004 @ 21:43 :
Er zitten hier ongeveer paar mensen die diablo spelen, waarom kunnen we geen clan maken met softcore of hardcore ? (ik doe enkele hardcore) of twee clannen, eentje in soft en andere in hc, voor scholieren.com

xXx-Lageto-xXx
haha wel leuk idee
maar kom maar in mijn clan
bo_lance(LTK) is mijn account
__________________
* ik heb gesproken *
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 19:40
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Guerrilla-Radio schreef op 26-04-2004 @ 11:24 :
haha wel leuk idee
maar kom maar in mijn clan
bo_lance(LTK) is mijn account
man leer eerst eens de namen en kom dan terug ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Diablo Hard: With a Vengeance!
Ymir
456 06-02-2007 05:50
Games HET diablo LOD topic voor pro's deel VI
beeble
500 06-06-2005 15:36
Games Top 5 beste games ever..
jacop
98 03-04-2004 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.