Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk alleen blijven kijken om dave wnyx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn laatste film was Calender Girls --> Wel leuk om eens gezien te hebben, maar eigenlijk wassie vrij saai en onboeiend. Eigenlijk was er helemaal niets aan. ![]()
|
Verwijderd
|
Double Indemnity, wel vermakelijk.
Big Fish, mooi sprookje, maar had er wat meer van verwacht. Subtiliteit bleef een beetje achterwege, maar Tim Burton's stijl blijft super. ![]() Kubrick's The Killing, alleraardigst. :] Touch Of Evil, suffe film. Alleen Orson Welles als corrupte agent weet zn rol wel goed neer te zetten. Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 02:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zinloos: Nederlandse telefilm met Peter Blok, Hans Hoes en Fedja van Huêt in de hoofdrollen. Degelijke film, niet echt een heel goed verhaal, en een beetje jammer dat de rollen zo saai waren, maar wel super geacteerd natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb laatst ook nog Monster Man gezien, dat vind ik ook een aanrader! Voor diegene die van zulksoort films houdt dan natuurlijk hè! ![]() ![]() Kill Bill 1 heb ik niet lang geleden ook gezien, en dat vind ik zelf geen leuke film! Mijn broer vond hem wel leuk. Ik vond een aantal stukjes gewoon te grof en eigenlijk niet komisch. Maar misschien wel leuk voor mensen die meer een wat Hans Teeuwen humor hebben. Final Destination zit wel gore in enzo, maar dat is toch weer anders. Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 21:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |