|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En niet alleen op dit forum ![]() jaloezie?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is Boris ook alles behalve saai. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en @ heavinly--> ik vind hem ook wel goed kunnen zingen, maar zie mijn uitleg hierboven |
||
|
|
||
|
Citaat:
De mensen die hem níet het leukst vonden (en dus voor iemand anders waren), zullen z'n stem waarschijnlijk wel goed vinden, maar de persoon Boris niet. Nu ze moeten kiezen tussen Maud en Boris, vinden ze Boris nog steeds niet leuk, dus wordt het Maud. Ik hoop dat m'n uitleg een beetje te begrijpen is
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar Maud is wel gegroeit |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ben steeds meer benieuwd naar zaterdag.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat het wel uit zal lekken, want afgelopen jaar is het ook uitgelekt (geen exacte percentages, maar er is wel gezegd dat er toen een zeer groot verschil was). |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
& het hoeft helemaal niet nadelig te zijn voor je stem, kijk maar naar Irma. Ik vind de hese klank die je dan vaak hebt juist wel prettig. edit: nu zie ik het wel
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de krant staat vandaag dat er zaterdag een 16 (!) pagina's tellende bijlage bij komt, over Idols en dan vooral over Boris. Ze slaan echt door ![]() Hij is al voorpagina nieuws als ie handtekeningen uitdeelt, en nu ook nog zo'n bijlage.. tis wel leuk hoor (zeker als er mooie foto's bij staan ) maar ook wel lichtelijk overdreven..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik dacht ook eerlijk gezegd dat 't dit jaar minder zou zijn, omdat 't vorig jaar zo'n nieuws was. Ik las in de TrosKompas dat ze nog niet weten of Idols 3 gemaakt wordt, dat ligt aan de reacties op nr 2 oid. Ben dan wel benieuwd wat daar dan weer van komt.. Zou 't net zo afbouwen als Big Brother? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is Idols dit jaar een groter succes dan vorig jaar. Meer kijkers enzo, dus ik denk dat er dan wel een Idols 3 zal komen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ja, maar ik vind 't eerlijk gezegd ook leuker dit jaar. De kandidaten zijn beter naar mijn idee en met die liveband.. helemaal goed! En misschien ga ik met nr 3 dan toch mee doen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind het nu ook leuker dan vorig jaar Leukere kandidaten, liveband idd.. Oeh, dat zou hip zijn, een forummer als idol Dan zal ik wel gaan stemmen hoor
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan geen poster vinden hoor?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (Want volgens mij is die eerste ronde echt niet zo simpel als ze 't laten lijken. Als er weet-ik-veel-hoeveel-duizend mensen zich opgeven, dan moeten er ook genoeg mensen bij zitten die wel kunnen zingen, maar niet uitblinken. Nouja. Ik denk toch niet dat ik 't durf. )
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is ie dan van gisteren? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die bijlage waar ik het over had komt trouwens pas maandag in de krant, niet zaterdag En vandaag stonden er 5 artikels over Boris in de krant, een column over Boris, en een algemeen stuk over Idols. In Venlo krijg je zaterdag gratis Boris t-shirts, is er happy hour als boris wint, en wordt er een boris look-a-like wedstrijd gehouden. Verder gaat Boris ook een soort van eigen kledinglijn beginnen. In samenwerking met een of andere leerwinkel uit venlo, en hij gaat een collectie leren jassen op de markt brengen. Ze gaan tussen de 150 en 200 euro kosten. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat is best ernstig eigenlijk. Maar stiekem ook wel erg leuk. Bij ons (Brabants Nieuwsblad) stond er maar een klein stukje over in en zelfs meer over Maud dan over Boris ( ).
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is vast een strategie om meer geld binnen te halen. In plaats van mensen een uur de kans te geven te smsen, kunnen ze nu twee dagen doen ofzo.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat is het trouwens weer een geldzuigerij... maar het heeft ook wel pluspunten: het idol 2004 wordt nu niet bepaald door alleen de finale show... Ik ben nu trouwens nog meer benieuwd naar de totale winst van rtl dan naar de exacte percentages stemmen (zie eerder in deze draad)... |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 18:23 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 25-04-2004 00:27 | |
| Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 16:52 | |
| Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 20:23 | |
| De Kantine |
Ankette voor sgool. Uncle_Sam | 24 | 08-04-2003 16:21 | |