|
|
Citaat:
snowboarder schreef op 03-05-2004 @ 16:05 :
niets forceren. Hij houdt gewoon niet van uitgaan zoals jij dat kent. Houden zo. Allebei je eigen leven op dat gebied is niets mis mee zou ik zeggen. Mark
|
||||
|
|
|
Nouja, als je het heel lief aan je vriend vraagt wil hij vast wel een keertje mee hoor. Je zou jezelf dan alleen even in moeten houden mbt dansen met andere jongens.
Ik denk dat jullie je beiden aan moeten passen; hij af en toe uitgaan, en jij af en toe gewoon gezellig thuiszitten. maar zoals snowboarder al zei; niks forceren
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Als hij van films kijken met een jointje en een biertje houdt en niet van uitgaan, waarom kijk je dan niet samen met hem én je vrienden film. Dan kunnen zij hem zien. Of gewoon een algemene kennismaking in een cafe of pik een terrasje met zijn allen. Misschien ook wel beter dan een film want op een terrasje klets je met elkaar en leer je de persoon eerder kennen dan bij een film waar iedereen niets zegt en gefixeerd is op de film.
En wat betreft uitgaan: jij moet gewoon lekker gaan stappen als hij thuis blijft he. Je moet niet doen dat je niet op stap gaat stappen met de reden dat hij ook niet gaat. Als jullie elkaar vertrouwen, is er dan nix aan de hand. |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geen vrienden buiten school, wel willen uitgaan | Worteltjes | Liefde & Relatie | 7 | 16-04-2010 21:41 |
| Single en paria | Optima | Liefde & Relatie | 65 | 04-11-2005 15:05 |
| Vriend van mn beste vriendin | SimplyABoy19 | Liefde & Relatie | 24 | 26-04-2005 14:47 |
| Vriendjes en vriendinnetjes | Verwijderd | Lifestyle | 71 | 28-11-2004 20:49 |
| Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. | SpaRood | Psychologie | 28 | 19-08-2004 03:11 |
| Seks met vriend (anders dan andere topic) | Shygirl | Liefde & Relatie | 24 | 26-02-2003 12:13 |