Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik snap je van dat vermoorden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe het met mijn relatie verder moet. Geen idee. Ik hou nog steeds heel veel van haar, maar ik heb wel zoiets nadat dit gebeurd is, ik er geen zin meer in heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, achteraf gezien had ik het beter op een andere manier kunnen zeggen dat ik dat zeuren van haar (doet ze niet alleen over mij, maar ook over bij mijn thuis, over mijn ouders) tegen mijn vriendin, beter tegen mijzelf had kunnen zeggen. Maar al had ik het rustig / op een andere manier gezegd, dan was ze ook woedend geweest. Maar ik zei er wat van, omdat ze zo ontzettend vaak zit te zeuren - over mij, hoe het bij mij thuis is en over mijn ouders. En ik was dat gewoon effe zat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, naar mijn weten is de verstandverhouding voorgoed verpest. Hoe jammer ik dit ook vind, ik zoek geen contact met haar ouders op. Ik laat eerst alles bezinken voordat ik mijn vriendin opbel, als zij mij in iedergeval niet voor is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ze geen gelijk of ongelijk gegeven. Waarover zou ik dat eigenlijk moeten doen? Wat is volgens jou de handeling die ik deed, waarmee ik volgens jou olie op het vuur gooide? Kun jij mij dat even uitleggen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het niet goed komt met onze relatie. Zelf lig ik er wel wakker van, ik zie het steeds voor me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe weet jij nou of het fysiek geweld waar hij het over heeft ernstig was of niet? Door die moeder te laten weten dat de kritiek over hem ook aan hem gericht moet worden speelt hij toch niet de baas. En als die vader inderdaad probeerde hem van de trap te duwen heeft hij een goede reden om naar de politie te stappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze heeft altijd overal wel wat op te zeggen, altijd. Overal. Jij zegt dat dit fysieke geweld niet een zo erg was. Nou, ik weet niet wat jij onder erge fysieke geweld verstaat. Maar ik vond wat er gebeurd was, behoorlijk fysiek geweld. Vergeet niet, dat hij ineens de trap op komt stormen en mij aan de arm trekt. Ik kon me nog vastgrijpen aan de leuning van de trap, maar ik stond niet meer op de overloop maar 5/6 treden lager. Vergeet niet dat als ik mij niet vast had gegrepen, ik onderaan de trap zou liggen. Als dat gebeurt was, dan had ik mijn nek wel kunnen breken of ergens anders letsel aan over heb kunnen houden. Deze situatie was zeer bedreigend, omdat zijn eigen zoon hem in bedwang moest houden. Ik ben niet gauw bang, loop gerust s'nachts door achterwijken heen, langs grote groepen jongeren etc. maar toen was ik echt wel bang. Omdat hij zo'n waas voor zich had, zo agressief keek bedacht ik mij wel dat als ik niet weg zou gaan, hij mij zou van de trap af had kunnen slaan of schoppen. Gelukkig is het nog goed afgelopen, maar je hoort en leest zo vaak dat mensen van de trap vallen (door hunzelf of door iemand anders) en dat ze wat breken of dood gaan. Want zeg nou zelf, het is toch niet normaal dat ik door zijn agressiviteit bijna van de trap ben gevallen? Of vind jij dit wel normaal? En trouwens, ik ben geen snotaap en al helemaal geen zeikerd. En baas spelen in iemands huis doe ik al helemaal niet. Jij vind het raar dat ik naar de politie ben gegaan. Ik voelde mij zeer bedreigd door de vader. De politie is ingeschakkeld om even duidelijk te maken dat ik geweld/agressiviteit niet tolereer, signaal afgeven dat hij volledig fout zit. Hopelijk heeft het politiebezoek bij hem thuis ook aan het denken gezet dat hij wat aan zijn agressiviteit moet doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog even voor de TS: Ik vind het echt een heel raar verhaal. Ik kan het gewoon bijna niet geloven wat er is gebeurd... Als ik jou was zou ik zeker proberen weer contact op te nemen met je vriendin, als je nog echt van haar houdt, zul je tot een oplossing moeten komen. Natuurlijk zal dat niet makkelijk zijn, maar misschien zijn die ouders (en dan vooral de vader) wel zo geschrokken dat jij de politie hebt ingeschakeld, dat ze jou ook met iets meer respect zullen behandelen. Hoe oud zijn jij en je vriendin eigenlijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik stond eerst op de overloop. Hij komt de trap op gerend. Hij pakte mij beet, ik kon me nog vastgerijpen aan de leuning en ik stond 5/6 treden lager op de trap. Hij stond dus hoger als mij. Hoe bedoel je dat met dat telefoontje? Welk telefoontje? Dat snap ik niet. Ja, ik ben voor mijzelf opgekomen. De moeder van mijn vriendin zei een aantal dingen waar ik totaal niet mee eens was. Dat heb ik op een rustige manier ook proberen uit te leggeen, maar het is net als je tegen een boom praat. Totaal geen zin!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om 17.30 heeft mijn moeder naar mijn vriendins huis gebeld: Waar is Thomas (Ik zou rond 4uur mijn telefoon over laten gaan als ik in de trein zat). Om 19.15 ben ik gevonden langs de kant van de weg. Om 20.00 zijn mijn ouders, broer en oom me komen ophalen. Om 20.15 belde mijn vriendinshuis naar mijn thuis. (Op dat moment wisten ze niet waar ik was, wat ik gedaan had en hoe het met mij was). Ook niet dat de politie er straks aan zou komen. Ze wisten toen ook niet dat mijn ouders onderweg naar mij waren. Niemand was toen thuis. Om 20.30 was de politie bij mij. Rond 21.00 was de politie bij mijn vriendins huis. Dus ik heb het telefoontje niet ontweken, mijn ouders/broer ook niet. Niemand was thuis. |
![]() |
||
Citaat:
je mist mijn point man!! ![]() face die shit...!!! deal with it!!voor je eigen geluk en die van je vriendin!!! ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan mij prima voorstellen dat je het zat wordt zal ik ook wel worden. Maar mijn psychaloog zei altijd; actie leidt tot reactie. Think about that. Heb ik ook gedaan en het werkt want dan kom je erachter dat mensen soms totaal anders reageren op je. Maar ik keur jou niet af alleen je gedrag op dat moment. Maar ik vind het wel een logisch gedrag.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat zou jij doen als iemand recht in jou gezicht in jou huis terwijl hij stennis loopt te schoppen tegen iemand die je dierbaar is je in je gezicht zegt, meerdere keren, dat je agressief bent. juist, je wilt met diegene dan de vloer aanvegen ![]() Verder vind ik het ook wat vreemd dat jij op deze manier verdwaast door de buurt gaat lopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook al is dat nog zo moeilijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als zij voordurend zeurt over mij-bij mij thuis en over mijn ouders. Daarnaast zegt ze steeds dat ik meer voor mijzelf moet opkomen en meer aan mijzelf moet werken. Hier zie ik een duidelijke stijgende lijn in, maar gaat er een klein dingentje niet goed. Dan zegt ze steeds tegen mij: Je werkt niet aan jezelf, je werkt niet aan jezelf. Door de negatieve kijk die zij op mij heeft en laat blijken, is mijn respect voor haar wel een stuk minder geworden vergeleken met het eerste half jaar van de relatie. Maar dat vind ik ook niet vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eenzaam was een buikgevoel, tot.. Zepp | 6 | 21-06-2005 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen uitweg, zelfs geen poging Anno 1986 | 2 | 25-10-2004 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Computerspel inspireerde tot moord" Stamping Zhanz | 51 | 28-03-2004 12:15 | |
ARTistiek |
[3d] Eerste poging tot een hoofd GeritoDM | 13 | 26-05-2003 21:56 | |
Liefde & Relatie |
geen wederzijdse verliefdheid, poging tot moord? moenbase | 69 | 31-08-2002 12:44 |