Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 18:08
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
5 maanden geleden ging het uit met mijn huidige vriend...
nu de 5 maanden later, is hij langsgekomen omdat hij nogsteeds van me hield, hij heeft heel veel gehuild, gezegt dat hij nog smoor verliefd op me was, en dat hij me terug wou...
Ik hou ook nogsteeds héél érg véél van hem.. maar er zit me aardig iets dwars:
Hij zit aan de drugs...
Zat hij daarvoor ook al, maar dat was maar 1 blow per week ong.
Nu is het 6 blow's in de week.. en of een lijntje cocaine of een pilletje xtc
Nu vraag ik me af.. Zou ik daar echt een maatregel mee moeten nemen en dan bijvoorbeeld zeggen van : Ik wil niet dat je zoveel drugs gebruikt, Je kan me daardoor wél kwijtraken.
Of is dat te *bezitterig*
Ik zou graag jullie reactie willen weten...
Liefs,
Diana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2004, 18:10
Verwijderd
Jij wilt geen vriendje dat aan de drugs is, dat kun je hem heel duidelijk zeggen. Wat hij daarmee doet moet hij zelf weten, maar dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.

edit: ik bedoel dus dat je er niet aan moet beginnen zonder het over zijn drugsgebruik te hebben. Als hij niet wil minderen en stoppen voor jou zou ik er ook niet aan beginnen omdat het dan toch een hopeloze zaak lijkt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:11
doggie
doggie is offline
hai diana!!

het is helemaal niet bezitterig om te zeggen dat hij niet zoveel drugs moet gebruiken. je kan dit best tegen hem zeggen en ik denk dat hij je niet kwijt wil en duz ook minder gaat gebruiken.

kus,
doggie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:11
HowLovely
HowLovely is offline
Een jongen die harddrugs gebruikt zou k zowiezo niet willen maar als je echt van em houdt en hij van jou dan moet je t met em kunnen bespreken! heeft niks met bezitterigheid te maken als je t mijvraagt....
Oud 04-05-2004, 18:14
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
het is ook nog niet "aan"
maar toch als hij mij écht terug wil, zal hij er zeker wat voor moeten doen...
Ik stop met jaloers zijn.. zoals ik die 4 maanden van onze vorige relatie gedaan heb...
vind ik dat hij moet stoppen met drugs..
niet helemaal.. maar dalijk gaat hij naar een feest.. en ik ben er niet bij, neemt hij iets.. en ligt hij dalijk met een ander meisje in bed..
tja.. hij zegt wel.. er kan niks gebeuren,
maar dat kan ALTIJD!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:18
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik hou écht heeeeeel erg veel van die jongen
en ik wil écht alles eraan doen om deze aanstaande relatie op gang te houden voor een hele lange tijd..
ik ben nog maar 14
en hij ook
maar ik weet zeker dat ik er aan toe ben.. of hij dat is.. weet ik niet.. maar daar wil ik echt voor zorgen..
ik kan gewoon niet zonder hem.. ik heb het geprobeerd.. en steeds kreeg ik een terugval.. maarja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 19:10
Gothic
Gothic is offline
Jij zal het niet voor elkaar krijgen dat hij stopt. Alleen hij kan dat. Je kunt hem wel laten kiezen, maar dan loop je het risico dat hij niet kan of wil stoppen.
Je wilt een relatie voor de toekomst, maar idd, je bent pas 14, hij is pas 14 en zit aan de harddrugs. Maar als je op je 14e al aan de harddrugs zit, lijkt me dat niet veel te beloven voor de toekomst, even cru gezegd. Aan zo'n vent heb je niets...

Wat vinden je ouders van hem?
Oud 04-05-2004, 19:53
Luna
Luna is offline
14 en aan de drugs? wtf. Ik zou die jongen maar uit de buurt houden als ik jou was. Als hij nu al aan de harddrugs zit is ie over drie jaar een junk... Ik heb het zien gebeuren bij mensen(niet eens van heel dichtbij) en het is echt te naar. Maarach, dit is ook maar een beeld wat ik ervan heb...
Het is trouwens niet zo dat ik antidrugs ben ofzo, maar 14 is gewoon echt te jong voor bijv. xtc, dat is zo'n aanslag op je lichaam en geest...
Straks moet jij hem naar een afkickkliniek slepen, denk je dat je dat aankunt als 14jarige?
Oud 04-05-2004, 20:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 04-05-2004 @ 19:18 :

Veertien en aan de lijn, pil ea
Tututut, de jeugd van tegenwoordig, losgeslagen tuig
Oud 04-05-2004, 20:07
Mark
Mark is offline
meisje, opkazen met die gast.

Pak iemand met gezond verstand. Zodra je kinderen met hem hebt is het te laat. En als je ouder wordt dan kun je jezelf wel voor de kop slaan.
Oud 04-05-2004, 20:39
luchtballon
luchtballon is offline
Het is absoluut niet bezitterig om te willen dat hij stopt met drugs. Hij is 14 en aan cocaine en xtc . Jij kunt hem niet dwingen om te stoppen en ik zie het eignelijk nog wel gebeuren dat hij nog meer wil proberen en dan is hij over 3 jaar idd een junk. (BTW, hoe komt hij aan het geld om zoveel drugs te kopen?)

Maar je kunt natuurlijk altijd met hem gaan praten en zeggen dat je alleen verder met hem wilt als hij stopt met cocaine en xtc (en mindert met blowen?).
Als je wel weer met hem neemt, pas dan op dat jij niet ook harddrugs gaat gebruiken en erin meegetrokken wordt.

Kies voor je toekomst ajb een beter persoon.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 04-05-2004 @ 20:53 :
14 en aan de drugs? wtf. Ik zou die jongen maar uit de buurt houden als ik jou was. Als hij nu al aan de harddrugs zit is ie over drie jaar een junk... Ik heb het zien gebeuren bij mensen(niet eens van heel dichtbij) en het is echt te naar. Maarach, dit is ook maar een beeld wat ik ervan heb...
Het is trouwens niet zo dat ik antidrugs ben ofzo, maar 14 is gewoon echt te jong voor bijv. xtc, dat is zo'n aanslag op je lichaam en geest...
Straks moet jij hem naar een afkickkliniek slepen, denk je dat je dat aankunt als 14jarige?
ja hoor, omdat ie 14 is en aan de drugs zit betekend het niet dat ie meteen in de goot beland, aansteller

en wie zegt trouwens dat ie 14 is? dat de ts dat is betekend het niet dat hij dat ook is..

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:58
Verwijderd
Ik heb tegen mijn ex gezegd: ik wil niet een vriendje dat drugs gebruikt. Hij had vroeger een keer geblowed en hij wist dat ik er tegen ben. Nu had hij met een meisje geblowed en toen heb ik dat gezegd.. Hij vatte t op alsof ie aan de drugs was, maar dat bedoelde ik niet zo. Wil gewoon niet dat ie drugs gebruikt tijdens zijn relatie met mij. Een vriendin van mij heeft dit ook. Ik heb ook zoiets van: dit zijn mijn principes, mijn standaards en mijn grenzen. Die stel ik. En het is aan hem wat er mee te doen. Het is dus totaal niet bezitterig als jij zegt dat je wilt dat ie stopt, of je anders kwijt raakt. Je laat je grens merken en het is aan hem wat hij ermee doet..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:00
Verwijderd
Denk dat het praten over leeftijd ook niet echt veel opleverd in deze discussie. Het gaat tenslotte gewoon al om het feit dat hij harddrugs gebruikt en wat zij er mee aanmoet. Ja, het is erg jong etc, maar hoe los je het op?
Weten zn ouders hiervan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:09
Verwijderd

ik dacht dat dit forum over *liefde* ging.. wat jullie willen is een partner van play-doh, die je kan kneden tot ie aan je eisen voldoet. laat die gast lekker een dampie roken na z'n school/werk en een lijntje snuiven met uitgaan, heb je toch zelf geen last van
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 04-05-2004 @ 22:09 :

ik dacht dat dit forum over *liefde* ging..
en wat dacht je van het relatie gedeelte?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:25
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
soryr hoor maar als je 14 bent en aan de harddrugs zit ben je echt niet goed snik een 14jarige kent zijn grenzen amper zeg..
en wat zijn dat voor trieste figuren die 14 jarigen drugs verkopen??
aangeven die mensen! die hebbe straks dooien op hun geweten!
laat varen die jongen die is te jong om uit te kunnen leggen wat t met je doet (jong en naief jah! dat valt al niet mee om tegen een 18jarige uit te leggen want die zal al zeggen: ah een keertje maakt niet uit joh) laat staan dat je met een 14jarige een serieus gesprek over de gevolgen kunt hebbe!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:40
Elmoo
Elmoo is offline
Een vriendje die drugs gebruikt? Echt niet meer aan beginnen meid! Heb het zelf ervaren en het gaat weer een keer fout en dan heb je alleen nog maar meer pijn. Als het bij een keer blowen in de week blijft oke maar er komen meer dingen bij en die zijn echt zwaar fout. Je moet natuurlijk zelf deze beslissing nemen maar ik raad je aan verder te zoeken... naar een clean vriendje. Sterkte iigv!
Oud 04-05-2004, 21:50
Verwijderd
omg jullie zijn echt een stel saaie duffe mutsen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2004 @ 22:19 :
en wat dacht je van het relatie gedeelte?
relatie muhaha omfg het kind is 14?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je kunt hem toch ook als goede vriendin duidelijk maken dat hij van die zooi moet afblijven?
Oud 04-05-2004, 22:44
Verwijderd
Ik zeg: Breezer

Ontopic: kan je dit niet zelf bedenken?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:55
Verwijderd
Hmmmz, meiske; ik zou er absoluut niet aan beginnen. Dit zeg ik niet zomaar, maar ik werk nu al een tijdje met drugsverslaafden en zie dus ook hoe zwaar de partners het hebben. En ik ben van mening dat jij nog veel te jong bent voor zo'n grote verantwoordelijkheid. Zolang de jongen waar jij op verliefd bent niet gemotiveerd is (dus niet: ik stop voor jou maar ik stop omdat het ontzettend slecht is voor me) schiet het gewoon absoluut niet op. Een jongen van 14... hij is misschien nog niet verslaafd, maar ik heb het idee dat hij een grote kans heeft om het te worden. Als je wilt kan ik je ook wel wat informatie geven wat je kan helpen bij je uiteindelijke beslissing.

Ontzettend veel sterkte hiermee, want ja, verliefdheid is op deze manier wel een hele lastige kwestie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 00:42
probeer
probeer is offline
laat em kiezen, of stoppen (en dan goed, en niet t halve werk.. echt goede hulp zoeken en clean worden/blijven) of oprotten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 01:22
Caballero
Caballero is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-05-2004 @ 22:50 :
Waarom, omdat ze fel anti drugs zijn, of omdat ze hun vriendje graag in de goede vorm willen kneden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 08:28
Verwijderd
14?? en cocaine?? Ik dacht dat dat spul niet eens zo heel goedkoop is, dan vraag ik me serieus af waar hij dat geld vandaan haalt, ik weiger toch te geloven dat zijn ouders dat bekostigen.

Dat daargelaten, ik ben het met Loontjuh eens, stel je eigen grenzen, persoonlijk denk ik dat je nog wat jong bent om een junk/vriendje naar een afkick kliniek te zeulen. Nog afgezien van alle andere ellende die erbij kan komen, zoals criminaliteit en dat soort feestelijkheden.

Overigens wil ik er nog aan toevoegen dat je mensen niet wezelijk kan veranderen naar je persoonlijke smaak, je zit nu eenmaal in elkaar zoals het is, hooguit kun je proberen om je aan te passen, compleet veranderen kan niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:34
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-05-2004 @ 22:50 :

Laat hem lekker doen wat hij wilt. Het is zijn leven, niet de jouwe. Als hij het in jouw bijzijn gebruikt kan je dr wel wat van zeggen en het er met hem overhebben, maar als hij niet bij jou is heb jij er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:42
Verwijderd
Mijn vriendje blowt en dat vind ik heel erg en dat weet hij. Ik wil eigenlijk dat hij drmee stopt, maar t lukt m niet. Nou vindt hij het heel erg vervelend om het te vertellen, om het zeg maar onder ogen te zien. Dus laat ik m bellen/smsen als die heeft geblowt. Maar wat ik eigenlijk wil is net als Loontjuh tegen m zeggen dat er regels en standaards zijn, maar daar wacht ik mee totdat het echt ernstig wordt.

Anyway.. wat ik zou doen is met m praten en m aanraden te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:36
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
whahaha
Oud 05-05-2004, 10:58
Verwijderd
blowen is oké... xtc en coke hoeft niet uit de hand te lopen, maar als je het wekelijks gebruikt is het al aardig uit de hand gelopen... dat je het vervelend vindt heeft niets met bezitterigheid te maken... reden genoeg om die knul te dumpen... want stoppen doet hij waarschijnlijk toch niet...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2004 @ 21:58 :
Ik heb tegen mijn ex gezegd: ik wil niet een vriendje dat drugs gebruikt. Hij had vroeger een keer geblowed en hij wist dat ik er tegen ben. Nu had hij met een meisje geblowed en toen heb ik dat gezegd.. Hij vatte t op alsof ie aan de drugs was, maar dat bedoelde ik niet zo. Wil gewoon niet dat ie drugs gebruikt tijdens zijn relatie met mij. Een vriendin van mij heeft dit ook. Ik heb ook zoiets van: dit zijn mijn principes, mijn standaards en mijn grenzen. Die stel ik. En het is aan hem wat er mee te doen. Het is dus totaal niet bezitterig als jij zegt dat je wilt dat ie stopt, of je anders kwijt raakt. Je laat je grens merken en het is aan hem wat hij ermee doet..
kom op zeg! wat stelt blowen nou voor? iedereen blowt... woon je soms in een plaggenhut ofzo? blowen zou juist een verrijking van je relatie en je seksleven kunnen zijn... ik zou juist geen vriendje willen die niet blowt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:40
pinokio
pinokio is offline
Drugs kan je relatie kapot maken... *kan het weten*

Is één van de redenen dat t niet meer ging tussen me and my ex. Ik zag dr meestal op vrijdag weer (als ik weer thuis kwam.. ik zit nl op kamers), maar dan was zij meestal nog stoned of iig duf of wat omdat ze net terug kwam uit de oefenruimte. Da's niet echt gezellig zeg maar.

Had toen ook gezegd: óf wiet, óf mij.

Okeej okeej, wiet is niet zo erg als hard-drugs, maar toch. No fun.

Als ik jou was zou ik gewoon die eis ook stellen aan je vriend. Ligt natuurlijk wel aan je eigen instelling, maar ik zelf zou het niet trekken.
Oud 05-05-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 12:04 :
kom op zeg! wat stelt blowen nou voor? iedereen blowt... woon je soms in een plaggenhut ofzo? blowen zou juist een verrijking van je relatie en je seksleven kunnen zijn... ik zou juist geen vriendje willen die niet blowt
1. niet iedereen blowt. ik bijvoorbeeld. heb het ook nog nooit gedaan.
2. wat stelt blowen voor? misschien voor jou niets, maar voor mij dus wel. Zoals ik al zei: dit is mijn standaard, mijn grens..

Dat jij nou een ander beeld op deze situatie hebt betekent toch niet dat ik me aanstel of iets? Ik geef mijn grens aan. Diegene heeft daar dan rekening mee te houden of hij kan opzouten.. Klaar. Duidelijk. Ik stel mijn eigen grens vast. Dat kan niemand anders doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:46
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 04-05-2004 @ 19:18 :
ik hou écht heeeeeel erg veel van die jongen
en ik wil écht alles eraan doen om deze aanstaande relatie op gang te houden voor een hele lange tijd..
ik ben nog maar 14
en hij ook
maar ik weet zeker dat ik er aan toe ben.. of hij dat is.. weet ik niet.. maar daar wil ik echt voor zorgen..
ik kan gewoon niet zonder hem.. ik heb het geprobeerd.. en steeds kreeg ik een terugval.. maarja
Hahahaha een 14-jarige coke-addict.
Ik zou zeggen dat je hem vooral moet aanmoedigen om door te gaan met zijn malafide praktijken.

Want onthoud: Drugs zijn gaaf, en harddrugs vooral!

Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:00
AngelLena
AngelLena is offline
Als het om hard-drugs gaat ben ik heel simpel: je wil mij? Oke, dan schuif je die troep maar even aan de kant. Voor zijn en mijn veiligheid. (woede uitbarsting onder invloed van hard drugs kan nogal uit de hand lopen, dat heb ik er niet voor over en het ergste vind ik nog wel dat het vaak van slecht tot erger gaat en je hem na een jaar of 2 mag terugzoeken in de kliniek, sorry, maar dat doe ik mezelf niet aan)

Ik heb niets tegen op een portie wiet op z'n tijd, mag ik graag aan meedoen, mijn vriend is tegen drugs, hij vind het best dat ik wiet rook, als hij maar niet mee hoeft te doen en ik het niet doe in een gesloten ruimte terwijl er nog mensen met de auto naar huis moeten. Nou dat kan ik me voorstellen, ben ik het ook mee eens en respecteer ik.
In dat geval is er in mijn ogen geen probleem. Maar als je elkaars grenzen niet respecteert en je er niet aan houdt, dat gaat hardstikke fout. Relatie is geven en nemen, niet alleen nemen.
Oud 05-05-2004, 14:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uh stomme opmerking hoor dat we een stel suffe mutsen zijn..

ik gaf mijn reactie niet omdat ik fel tegen drugs ben maar ik weet dat er een hele hoop mensen zijn die hun grenzen niet kennen en heb ook iemand kapot zien gaan aan de coke.. die jongen zit nu voor de zoveelste keer in een kliniek en is totaal de weg kwijt.. komt nooit meer goed met die jonge dat weet ik zeker!
die beland vandaag op mrg onder een trein..

het is niet leuk zoiets te zien, vooral niet als de persoon in kwestie ontzettend veel vrienden heeft die hem willen steunen maar al zover weg blijkt te zijn dat ie dat niet eens accepteerd!

een 14jarige is dus waarschijnlijk helemaal niet voor reden vatbaar en tenzij hij ineens zoiet sheeft van goh saai spul die coke (waarschijnljik niet want zal t alleen maar meer en vaker doen denk ik) dan komt t niet goed met hem trust me!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
poorleno schreef op 04-05-2004 @ 21:56 :
ja hoor, omdat ie 14 is en aan de drugs zit betekend het niet dat ie meteen in de goot beland, aansteller

en wie zegt trouwens dat ie 14 is? dat de ts dat is betekend het niet dat hij dat ook is..
'ik ben nog maar 14
en hij ook'
quote van ts.
En het klinkt misschien een beetje aanstelleriger dan ik bedoelde maar vind jij 14 dan niet een jonge leeftijd voor harddrugs?
Oud 05-05-2004, 18:23
Verwijderd
heerlijk, die mensen die denken dat harddrugs niet gevaarlijk is... wel eens een hersenscan gezien van een drugsgebruiker? praten we daarna weer verder.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-05-2004 @ 13:10 :
1. niet iedereen blowt. ik bijvoorbeeld. heb het ook nog nooit gedaan.
2. wat stelt blowen voor? misschien voor jou niets, maar voor mij dus wel. Zoals ik al zei: dit is mijn standaard, mijn grens..

Dat jij nou een ander beeld op deze situatie hebt betekent toch niet dat ik me aanstel of iets? Ik geef mijn grens aan. Diegene heeft daar dan rekening mee te houden of hij kan opzouten.. Klaar. Duidelijk. Ik stel mijn eigen grens vast. Dat kan niemand anders doen.
ik vind jou een beetje bekrompen en volgens mij heb jij een heel saai leven
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 20:01 :
Wat is er bekrompen aan dat ik mijn grenzen stel?
Ik heb geen saai leven. Alsof iedereen die niet blowt een saai leven heeft ...
Je kan niet oordelen over wat je niet weet en ieder heeft zijn grens. Zo oordeel ik ook niet over het feit dat jij vind dat blowen je leven verrijkt. Iets waar ik het totaal niet mee eens ben, maar als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen. Maar wees dan niet zo zwak om iemand met een andere levensstijl en andere standaarden naar jouw standaarden te meten..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:40
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
iedereen blowt...
Onzin
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:05
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 20:01 :
Crackwhores are sneaky!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-05-2004 @ 20:30 :
Wat is er bekrompen aan dat ik mijn grenzen stel?
Ik heb geen saai leven. Alsof iedereen die niet blowt een saai leven heeft ...
Je kan niet oordelen over wat je niet weet en ieder heeft zijn grens. Zo oordeel ik ook niet over het feit dat jij vind dat blowen je leven verrijkt. Iets waar ik het totaal niet mee eens ben, maar als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen. Maar wees dan niet zo zwak om iemand met een andere levensstijl en andere standaarden naar jouw standaarden te meten..
ik zeg toch niet dat iedereen die niet blowt een saai leven heeft, ik vind jou gewoon heel saai... vaste vriend, altijd je huiswerk maken, nooit eens uit, met een rol biscuit om 6 uur naar bed en dan tv kijken... zo stel ik me jou voor... natuurlijk mag jij je eigen grenzen stellen, dat doe ik ook... maar ik ben er niet heel krampachtig over... het is beter je grenzen te verkennen dan die bij voorbaat vast te leggen... je mist heel veel leuke dingen...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:31
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Hallo. Ik ben Tinky Winky. Ik woon in een plaggenhut. Wat is blowen? Ik heb alleen een seksrelatie met Gordon. Hij blowt niet en dat is maar goed ook.

Serieuze reactie: Jonge, luister. Waar jij woont blowt vast iedereen, maar hier niet, misschien komt omdat je in een pauperbuurt woont ofzo, maar "normale" mensen blowen niet :-)
Oud 05-05-2004, 20:31
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 21:12 :
ik zeg toch niet dat iedereen die niet blowt een saai leven heeft, ik vind jou gewoon heel saai... vaste vriend, altijd je huiswerk maken, nooit eens uit, met een rol biscuit om 6 uur naar bed en dan tv kijken... zo stel ik me jou voor... natuurlijk mag jij je eigen grenzen stellen, dat doe ik ook... maar ik ben er niet heel krampachtig over... het is beter je grenzen te verkennen dan die bij voorbaat vast te leggen... je mist heel veel leuke dingen...
Saai is niet bijvoorbaat verkeerd. In die dingen kan juist de lol liggen.
Oud 05-05-2004, 20:35
Smulsmurf
Smulsmurf is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 21:12 :

Stel haar nu eens serieus voor
Jij klinkt errug generaliserend. Heb jij ooit van regelmaat gehoord? Dat schijnt errug handig te zijn. Het leven kan ook zo een groot feest zijn, het is wat je er van maakt. Bovendien is een vaste vriend altijd nog beter dan elke week een ander hoertje, want dát is pas zielig.
Oud 05-05-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Kingkai schreef op 05-05-2004 @ 21:31 :
Serieuze reactie: Jonge, luister. Waar jij woont blowt vast iedereen, maar hier niet, misschien komt omdat je in een pauperbuurt woont ofzo, maar "normale" mensen blowen niet :-)
Whahaha

Jochie, ik kan jou zo vijftien succesvolle studenten met goede cijfers aanwijzen die ook allemaal blowen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:40
Smulsmurf
Smulsmurf is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:38 :
Whahaha

Jochie, ik kan jou zo vijftien succesvolle studenten met goede cijfers aanwijzen die ook allemaal blowen.
Ik had het woord student niet aangehaald. toevallig. Maar daar gaat het niet om. Succesvol is ook maar relatief. Ik ben ook een slechte student, maar ik blow niet. Dath eeft er niets mee te maken.
Oud 05-05-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:38 :
Whahaha

ik ben er 1 van!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:42
Smulsmurf
Smulsmurf is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 21:42 :
ik ben er 1 van!
Nerd
Reageren

Regels voor berichten