Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wie zegt trouwens dat ie 14 is? dat de ts dat is betekend het niet dat hij dat ook is.. Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 20:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat hem lekker doen wat hij wilt. Het is zijn leven, niet de jouwe. Als hij het in jouw bijzijn gebruikt kan je dr wel wat van zeggen en het er met hem overhebben, maar als hij niet bij jou is heb jij er geen last van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. wat stelt blowen voor? misschien voor jou niets, maar voor mij dus wel. Zoals ik al zei: dit is mijn standaard, mijn grens.. Dat jij nou een ander beeld op deze situatie hebt betekent toch niet dat ik me aanstel of iets? Ik geef mijn grens aan. Diegene heeft daar dan rekening mee te houden of hij kan opzouten.. Klaar. Duidelijk. Ik stel mijn eigen grens vast. Dat kan niemand anders doen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen dat je hem vooral moet aanmoedigen om door te gaan met zijn malafide praktijken. Want onthoud: Drugs zijn gaaf, en harddrugs vooral! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en hij ook' quote van ts. En het klinkt misschien een beetje aanstelleriger dan ik bedoelde maar vind jij 14 dan niet een jonge leeftijd voor harddrugs?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen saai leven. Alsof iedereen die niet blowt een saai leven heeft ![]() Je kan niet oordelen over wat je niet weet en ieder heeft zijn grens. Zo oordeel ik ook niet over het feit dat jij vind dat blowen je leven verrijkt. Iets waar ik het totaal niet mee eens ben, maar als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen. Maar wees dan niet zo zwak om iemand met een andere levensstijl en andere standaarden naar jouw standaarden te meten.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Serieuze reactie: Jonge, luister. Waar jij woont blowt vast iedereen, maar hier niet, misschien komt omdat je in een pauperbuurt woont ofzo, maar "normale" mensen blowen niet :-)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Stel haar nu eens serieus voor ![]() Jij klinkt errug generaliserend. Heb jij ooit van regelmaat gehoord? Dat schijnt errug handig te zijn. Het leven kan ook zo een groot feest zijn, het is wat je er van maakt. Bovendien is een vaste vriend altijd nog beter dan elke week een ander hoertje, want dát is pas zielig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jochie, ik kan jou zo vijftien succesvolle studenten met goede cijfers aanwijzen die ook allemaal blowen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()