Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet hoe ver je oude topics mag uppen, maar hier zat er eentje: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=764354
neway ontopic: ik kijk et niet nadat ik et 1 keer gezien had, want mja er is telkens iets dat leuker is op tv in mijn ogen. Plus dat ik het helemaal gehad heb met RealLife dingen.. maar ik zal dit topic niet verder bevuilen met mijn negatieve mening ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
eva b heeft haar grenzen verlegt vind ze zelf door te skidiven ![]() tim heeft met inge geslapen en ze zijn een beetje verliefd op elkaar en hij houdt niks tegen wat nog komt... eva nl heeft een date gehad met de eerste keus van kim, maar eva heeft die avond met steven gezoend. die goofy van eva die had madeleine op date gevraagt maar zij wilde niet met hem dus had hij een ander waar ie op zat te kwijlen, en stoer te doen tot ie de opdracht kreeg, onderwater lopen,toen werd ie ineens schijt omdat er vissen met tanden waren. kim heeft der 1e keus(van der eerste date geloof ik) mee gevraagt maar hij zei nee dus is ze met iemand anders gegaan, niet veel gebeurd. carl heeft chantal mee op date gehad,gepoold met weddenschap dat als hij verliest dat ie op der kamer moet pitten, en hij verloor, ze hebben bekend dat ze ahdden gezoend toen de camera uitstond. barman is bij kookai gaan liggen, waarna ze der kleren uit deed en de rest hadden ze niet laten zien, maar ik de voorstukjes van volgende week was t al zo dat haar vriend zei dat zij van de kaart was en hij was een beetje boos, en steven zei iets van one down ofzo.. de vriend van kookai had alleen gepraat met alexandra op de date, dus dat was niet veel bijzonders... dat was t. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ergens heb ik het idee dat EvaH en dr vriend ook nog wel bij elkaar blijven, al heeft hij wel serieuze dingen over hun relatie gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kookai & Youri De rest gaat (is al) over... Denk ik! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island UK Chasin' | 0 | 04-02-2007 22:27 | |
Films, TV & Radio |
Undercover lover [nieuw programma] Verwijderd | 3 | 04-10-2006 08:41 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island V: De ultieme fantasie Marcade | 315 | 28-05-2006 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island.. herhaling Sitia | 3 | 22-06-2003 21:35 | |
Muziek |
[V8, Temptation Island reclame] Welk liedje hoor ik hier?! S | 2 | 10-03-2003 18:41 |