Advertentie | |
|
![]() |
|
Elkaar leren 'kennen' bij een meeting valt ook te verwaarlozen. Dat blijft oppervlakkig, het valt zelfs te zeggen dat door een intense ervaring een band word geschept die nooit door een simpele meeting te verkrijgen valt. Ik kijk ook naar oprecht geinteresseerden, anders gaat het niet door -- althans, niet binnenkort. Het is een voorstel, een sleutel voor een deur die al door velen is geopend, door sommigen op een kier en anderen zijn er al doorheen gestapt. Het is kennis, en dat is de drijfveer van de esoterie.
|
![]() |
Ik wil wel mee.... ik wil ook wel eens weten of de mensen nou echt geesten zien of dat het pure onzin is.. (waar ik in geloof) En ik denk dat de meeste mensen nu opeens niet durven omdat het nu hun kans is om te bewijzen hoe geweldig "paranormaal"ze wel niet zijn. En het dus eigenlijk helemaal niet zijn. Laat me weten waneer en hoe laat en ik ben er...
|
![]() |
||
Citaat:
De meeste mensen die 'paranormaal' begaafd zijn, weten dat het heel gevaarlijk is om met het ouija bord te spelen, en die zullen dus niet komen. Logisch vind ik. Ook kennen ze de mensen helemaal niet, dat werkt sowieso onprettig. Om deze redenen kom ik dus niet. Een gewone meeting zou ik dus wel leuk vinden, maar ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh, ik wil er niet lullig om doen, ik vroeg het me gewoon af, ik ken namelijk niemand bij mij in de buurt die het wil proberen, omdat ze allemaal te bang zijn... Tja, dan kom je er toch nooit achter wat er waar is of niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anders moet je het eens met vrienden van je proberen...gewoon een boek lenen bij een (centrale) bieb, en een bord kopen, of zelf maken...en aan de slag gaan ![]() Heb je meer aan dan ons ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat is in godesnaam het nut om ze op te roepen!!! Wat denk je hiermee te bereiken?
De kans is minimaal tot 0 dat je een goeie entiteit oproept, en die zullen vanzelf wel naar je toe komen, die hoef je niet op te roepen. Je zult je alleen maar open stellen voor negativiteit, en als jullie daar zin in hebben.. go ahead!!! maar het lijkt me gewoon echt onwijs dom, ook als het een probeersel is.. Maargoed.. ervaring is de beste leerweg toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Duh, er gebeurt niks, anders was het allang bewezen dat ze wel bestonden... |
![]() |
|
Alleen al de reacties hier al [van bijv. x-spekkie-x], valt op te merken hoe zo'n sluier om de mythe van het ouija-bord heen
hangt. 'het is gevaarlijk!'. Ik heb nou enkele boeken gelezen, geschreven door magiërs, die een seance beschouwen als lage magie en daarin het ouijabord als een goede startpunt aanhalen. Het is geheel ongevaarlijk. Het probleem zijn de mensen die een hysterie creeëren en de merkwaardige mythe die om dit 'famillie'-spel is heen gebouwd. Onzin. We gaan het doen, en ik verwacht geen geestverschijningen of demonen. Ik verwacht simpele magie. Misschien ons onbewuste en misschien leggen we inderdaad 'contact' -- wat dat ook mag zijn. We zullen het meemaken. Geen hysterie meer graag, je moet wat meer in de serieuzere boeken duiken om eerlijke en ware informatie te krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar kun je die serieuze boeken halen? Vast niet bij onze bibliotheek, en ik betwijfel of ze in Almelo meer hebben, hoewel dat al veel groter is. Internet is over het algemeen geen echt betrouwbare bron... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Nirvana Girl, waarom?
Waarom is het frustrerend? Geef eens een onderbouwde mening dan van die oppervlakkige uitspraken. Zinvolle dingen waren ook niet bepaald te vinden in de andere topics. Citaat:
Magie is geen toverij. Daar geloven magiërs ook niet in. Citaat:
|
![]() |
Hey, oppervlakkig? Ik denk dat dat wel mee zal vallen, net omdat ik geen paginalange argumenten erbij zet zijn mijn uitspraken oppervlakkig?
en Er stonden best wel zinvolle dingen in bepaalde topics.. het ligt er maar net aan wat je wel of niet wilt zien... En dat het gemiddelde nivo nogal 'laag' ligt daar denkt iedereen wel hetzelfde over... maargoed.. ervaring is de beste leerweg... dus succes ermee
|
|
|