Oud 18-01-2002, 12:58
scala
scala is offline
haaien echt erg....gwoon enge beesten:\ kwas iets te jong toen ik Jaws zag gloof ik (en jah kweet dat nie alle haaien zo zijn)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 13:33
tommy_h
Avatar van tommy_h
tommy_h is offline
vlinders
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:40
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
D@mien schreef:
ik hou van alle dieren, en ben voor geneen bang...Ik weet dat dieren nooit zonder reden aanvallen, dus bang voor een vogelspin/schorpioen/slang bennik niet....voorzichtig misschien, maar niet bang.
ben wel 1x gebeten omdat ik een hond wou aaien .. maar ik hou nog net zoveel van honden
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:41
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Je vergeet een van de ergste, de zwarte weduwe: http://www.calpoison.org/public/black-widow.gif

Vrouwtje scheidt een neurotoxine af, die vreselijke pijnen veroorzaakt. Is een kriebelige huisspin (of een vogelspin for that matter) niks bij.

een huis spin, volksmond : Hooiwagen : is de giftigste spin ter wereld .. niet de zwarte weduwe
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
een huis spin, volksmond : Hooiwagen : is de giftigste spin ter wereld .. niet de zwarte weduwe
Ik heb niet beweert dat het de giftigste is, bij lange na niet. Maar het gif van de zwarte weduwe zorgt voor ongelovelijk veel pijn.

En dat van die hooiwagen, dat is een stuk terug al verteld.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:25
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik heb niet beweert dat het de giftigste is, bij lange na niet. Maar het gif van de zwarte weduwe zorgt voor ongelovelijk veel pijn.

En dat van die hooiwagen, dat is een stuk terug al verteld.
ow .. sorry ik zag alleen het plaatje
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Heb het ff opgezocht, en de hooiwagen is NIET de giftigste spin ter wereld. Het is zelfs niet eens een spin. Hij wordt vaak verward met deze spin:



Voor meer info: http://homepage.powerup.com.au/~glen/daddy.htm
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 22:37
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
dat is toch een hooiwagen? of niet?
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 12:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
dat is toch een hooiwagen? of niet?
Nee. Een hooiwagen heeft een lijf dat niet gescheiden is door een 'middel', zoals dat bij spinnen het geval is.

Bovendien is deze spin, noch de hooiwagen giftig voor mensen. De hooiwagen is geen spin (wel een arachnide), en heeft nieteens gifklieren.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 23:09
RottenApple
RottenApple is offline
Ik ben dus echt heeeeeeeel erg bang voor wormen en maden...ik weet wel dat ze niks doen maar ik vind ze gewoon eng...brrrr
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:26
Verwijderd
Haaien >> Heb je die superdooie ogen nooit gezien van die beesten ofzow? ENGENGENG!!!
brrr
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Nee. Een hooiwagen heeft een lijf dat niet gescheiden is door een 'middel', zoals dat bij spinnen het geval is.

Bovendien is deze spin, noch de hooiwagen giftig voor mensen. De hooiwagen is geen spin (wel een arachnide), en heeft nieteens gifklieren.


FOUT >>> zijn wel deglijk giftig voor de mens >>> alleen hebben ze te zwakke tanden om door de huid heen te bijten >> komt het gif in je bloed ben je snel dood
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:04
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Ik ben het bangst voor mensen. Dat is de engste diersoort die er is. Tijgers kunnen je tenminste nog gebruiken als ze je gedood hebben. Bij mensen is dat totaal niet het geval. Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in mensen. Ik zoek mijn heil altijd bij dieren, hen kan ik tenminste vertrouwen.
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:09
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
Ik ben het bangst voor mensen. Dat is de engste diersoort die er is. Tijgers kunnen je tenminste nog gebruiken als ze je gedood hebben. Bij mensen is dat totaal niet het geval. Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in mensen. Ik zoek mijn heil altijd bij dieren, hen kan ik tenminste vertrouwen.

*sjugt* mensen kun je toch niet vergelijken met de primitieve aard van een dier? tsssk


------------------
~LET LOVE RULE~*Verafgod Yan,Sabje,Michiel & Youri*[koeijen zijn lief] Ik Ben De Wijste, Aldus Yan...~:geil:~ Het Moojste Wat Je Kunt Zijn, Is Jezelf.

[Dit bericht is aangepast door ikheetfroukje (21-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:15
PV
PV is offline
Citaat:
Bazz schreef:
FOUT >>> zijn wel deglijk giftig voor de mens >>> alleen hebben ze te zwakke tanden om door de huid heen te bijten >> komt het gif in je bloed ben je snel dood
dus als je een wondje aan je vinger hebt, en daarmee knijp je zon hooiwagen dood... loop je dan risico? <vindt dat wel een angstaanjagende gedachte>

ik ben verder bang voor alle spinnen groter dan een 1-euromuntje en voor bijen/hommels/wespen, pissebedden (als die in huis rondlopen dan, buiten niet), motten & kevers & muggen zie ik ook liever niet dan wel.. eigenlijk heel stom, want voor grotere dieren ben ik niet bang. maar die zie je dan ook eerder en komen niet snel onaangekondigd in huis
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:16
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

*sjugt* mensen kun je toch niet vergelijken met de primitieve aard van een dier? tsssk

dat is niet waar. Mensen zijn weldegelijk te vergelijken met dieren. Zij hebben in ieder geval alle eigenschappen daarvoor!
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
dat is niet waar. Mensen zijn weldegelijk te vergelijken met dieren. Zij hebben in ieder geval alle eigenschappen daarvoor!
mjah plus een hele hoop intellect...dieren kennen alleen instinct....

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:21
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
mjah plus een hele hoop intellect...dieren kennen alleen instinct....
nouw, lekker intelectueel hooor, mekaar een beetje in mekaar lopen slaan om nix. Das lekker slim. Nouw, geef mij dan maar instinct! Bovendien is inteligentie gewoon een vorm van instinct!
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
nouw, lekker intelectueel hooor, mekaar een beetje in mekaar lopen slaan om nix. Das lekker slim. Nouw, geef mij dan maar instinct! Bovendien is inteligentie gewoon een vorm van instinct!
mensen hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van hun intellect, dieren niet...daar sit het verschil...en dus vergelijk je appels met peren...

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:26
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Heb het ff opgezocht, en de hooiwagen is NIET de giftigste spin ter wereld. Het is zelfs niet eens een spin. Hij wordt vaak verward met deze spin:

[IMG]***[/IMG]

Voor meer info: http://homepage.powerup.com.au/~glen/daddy.htm


Je heb glijk....kzal nog es verde3r op et net zoeken, om et helemaal uit de wereld te helpen...maargoed...I was wrong...I guess...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:26
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
mensen hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van hun intellect, dieren niet...daar sit het verschil...en dus vergelijk je appels met peren...
nouw. Ik zou eerder zeggen dat mensen hun intelect niet gebruiken. Maargoed. Das een ander punt.

smmige dieren gebruiken gereedschappen en andere vormen van slimme truukjes hoor
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:29
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
nouw. Ik zou eerder zeggen dat mensen hun intelect niet gebruiken. Maargoed. Das een ander punt.

smmige dieren gebruiken gereedschappen en andere vormen van slimme truukjes hoor

das instinct...maar ik vin dat die mensen die beetje oorlog lopen te zoeken wel hun intellect gebruiken, maar dan op een domme manier...een dier souw nooijt in een vliegtuig gaan zitten en beetje door een toren boren...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 00:59
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

das instinct...maar ik vin dat die mensen die beetje oorlog lopen te zoeken wel hun intellect gebruiken, maar dan op een domme manier...een dier souw nooijt in een vliegtuig gaan zitten en beetje door een toren boren...
De mens heeft zich sneller ontwikkelt dan het dier. Als de dolfijn bijvoorbeeld sneller was geweest, dan hadden wij waarschijnlijk in de dierentuinen gelopen. De mens is in beginsel een der en blijft dat dus ook.
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:04
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

das instinct...maar ik vin dat die mensen die beetje oorlog lopen te zoeken wel hun intellect gebruiken, maar dan op een domme manier...een dier souw nooijt in een vliegtuig gaan zitten en beetje door een toren boren...

De mens heeft zich sneller ontwikkelt dan het dier. Als de dolfijn bijvoorbeeld sneller was geweest, dan hadden wij waarschijnlijk in de dierentuinen gelopen. De mens is in beginsel een der en blijft dat dus ook.
jah dus? je punt is
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:17
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
jah dus? je punt is

Dat de mens een die is??
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
Dat de mens een die is??
appels en peren...

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:19
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
appels en peren...

Nah ik dacht dak mijn mening voldoende had verklaart
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:21
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
Nah ik dacht dak mijn mening voldoende had verklaart
juh mening is duidelijk, aar ik ben het er niet mee eens...op dit moment is de mens sow, en het dier(algemene sin vant woord) sow...

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:34
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
juh mening is duidelijk, aar ik ben het er niet mee eens...op dit moment is de mens sow, en het dier(algemene sin vant woord) sow...
Vage zin...

Nouwja. De mens is gewoon een dier omdat hij alle eigensgappen va een dier heeft. Als we zebras waren geweest waren de zebras toch ook dieren? We segt dat de zebras geen hoog bewustzijn hebben?
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:37
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
Vage zin...

Nouwja. De mens is gewoon een dier omdat hij alle eigensgappen va een dier heeft. Als we zebras waren geweest waren de zebras toch ook dieren? We segt dat de zebras geen hoog bewustzijn hebben?

now you`re talking shit...*moet er allemaal wetenschappelijke bronnen bijpakken*? lijkt me niet he...het is toch algemeen bekend?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:39
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

now you`re talking shit...*moet er allemaal wetenschappelijke bronnen bijpakken*? lijkt me niet he...het is toch algemeen bekend?


*zucht* Nah wij komen er niet uit... Dus ik ga hier niet op in.
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
*zucht* Nah wij komen er niet uit... Dus ik ga hier niet op in.
lijkt me verstandig...

maare van wat voor soort dieren ben jij liefhebster eigenlijk?

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:42
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
lijkt me verstandig...

maare van wat voor soort dieren ben jij liefhebster eigenlijk?

alle dieren zijn lief
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:
alle dieren zijn lief
en alle mensen niet? of maak je daar onderscheid in?

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 01:44
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
en alle mensen niet? of maak je daar onderscheid in?

omdat de mens vaak niet als dier gezien word neem ik aan dat iedereen begrijpt dat ik van dieren hou en minder van mensen.
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:47
*~*DutchGirl*~*
Dierenliefhebster en Ikheetfroukje

Welcome to MsN
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:59
drama
Avatar van drama
drama is offline
Hmmz, ooit eens achternagezeten door een stoere mannelijke Knobbelzwaan...opzich erg goed voor je adrenalineproductie maar ook best wel verrot als je niet zo snel kunt roeien en die zwaan kan vliegen....

Maar ben niet echt bang voor ze, gewoon niet uitdagen, niet naar ze toe varen als er jongen bij zijn. (Dat deden we toen ook niet, maar die zwaan vond de afstand van 200 m toch iets te klein, kennelijk...)
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:01
drama
Avatar van drama
drama is offline
Hmmz, 'n dier waar ik wel bang voor ben is de mens zelf.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:14
Lucky2002
Lucky2002 is offline
Waar ik super bang van word als er een spin op je zit of (zoals ik al een keer mee heb je maakt) als je je paardrijlaars wilt aan doen en je voel een bobbel je doet je hand er in je pakt het vast je haalt het eruit en het blijkt een muis te zijn
__________________
we love horses
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:18
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Chinese naakthond

ben er nie bang van maar die sijn lelijk gatverdamme
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:15
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
SPINNEN!! aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh krijg k letterlijk en figuurlijk de kriebels van!!! werd es n keer (szomers, heet, dus geen lakens) wakker van een spin die over men been kroop!! heb zowat de hele buurt bij mekaar geschreewd!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:57
Verwijderd
Ik ben bang voor honden...
komt door mijn moeder die heeft mijn van jongs af aan een fobie aangepraat...
ze is een keer door een pitbull in haar buik gebeten...
duzzz vandaarrrr...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:53
casey
casey is offline
Laat ons zeggen dat ik geen fan ben van spinnen & de meeste insecten..
En moest ik verdwalen in een savanne of oerwoud, dan zal ik wel bang worden van die wilde dieren, hoe mooi zo'n leeuw er dan ook uitziet!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905
Hazel
500 05-02-2014 15:20
De Kantine Al vragende wordt men wijs. Nummer zes.
Verwijderd
500 25-08-2010 20:21
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 12:02
Software & Hardware foutje in html code
Evelientjuh
16 16-07-2003 09:13
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.