Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat van die hooiwagen, dat is een stuk terug al verteld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb het ff opgezocht, en de hooiwagen is NIET de giftigste spin ter wereld. Het is zelfs niet eens een spin. Hij wordt vaak verward met deze spin:
![]() Voor meer info: http://homepage.powerup.com.au/~glen/daddy.htm |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is deze spin, noch de hooiwagen giftig voor mensen. De hooiwagen is geen spin (wel een arachnide), en heeft nieteens gifklieren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het bangst voor mensen. Dat is de engste diersoort die er is. Tijgers kunnen je tenminste nog gebruiken als ze je gedood hebben. Bij mensen is dat totaal niet het geval. Ik heb dan ook totaal geen vertrouwen in mensen. Ik zoek mijn heil altijd bij dieren, hen kan ik tenminste vertrouwen.
||
![]() |
Citaat:
*sjugt* mensen kun je toch niet vergelijken met de primitieve aard van een dier? tsssk ![]() ------------------ ~LET LOVE RULE~*Verafgod Yan,Sabje,Michiel & Youri*[koeijen zijn lief] Ik Ben De Wijste, Aldus Yan...~:geil:~ Het Moojste Wat Je Kunt Zijn, Is Jezelf. [Dit bericht is aangepast door ikheetfroukje (21-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben verder bang voor alle spinnen groter dan een 1-euromuntje ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
smmige dieren gebruiken gereedschappen en andere vormen van slimme truukjes hoor
||
![]() |
Citaat:
das instinct...maar ik vin dat die mensen die beetje oorlog lopen te zoeken wel hun intellect gebruiken, maar dan op een domme manier...een dier souw nooijt in een vliegtuig gaan zitten en beetje door een toren boren... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nouwja. De mens is gewoon een dier omdat hij alle eigensgappen va een dier heeft. Als we zebras waren geweest waren de zebras toch ook dieren? We segt dat de zebras geen hoog bewustzijn hebben?
||
![]() |
Citaat:
now you`re talking shit...*moet er allemaal wetenschappelijke bronnen bijpakken*? lijkt me niet he...het is toch algemeen bekend? ![]() |
![]() |
|
Hmmz, ooit eens achternagezeten door een stoere mannelijke Knobbelzwaan...opzich erg goed voor je adrenalineproductie maar ook best wel verrot als je niet zo snel kunt roeien en die zwaan kan vliegen....
Maar ben niet echt bang voor ze, gewoon niet uitdagen, niet naar ze toe varen als er jongen bij zijn. (Dat deden we toen ook niet, maar die zwaan vond de afstand van 200 m toch iets te klein, kennelijk...)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 15:20 | |
De Kantine |
Al vragende wordt men wijs. Nummer zes. Verwijderd | 500 | 25-08-2010 20:21 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 12:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 09:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 |