Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 20:39
sweetx16x
sweetx16x is offline
Heb je tegen zijn/haar tanden gestoten, of in zijn/haar tong
gebeten, of was jou eerste zoen gewoon helemaal geweldig!
Vertel gewoon jou story....das gewoon leuk....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 20:47
Wasp
Wasp is offline
Dat 2e.. *schaam*
Oud 30-05-2002, 20:49
sweetx16x
sweetx16x is offline
nou ik ken nog 2 mensen die per ongeluk hetzelfde hebben gedaan....dusse...je bent toch echt niet de enige
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:50
Tox
Tox is offline
heheh kwas vet zenuwachtig, ging eerste paar seconden echt ongemakkelijk. daarna wel wat beter. Kweet echt nie of ik er toen wat van bakte
Oud 30-05-2002, 21:16
Sithan
Sithan is offline
Om eerlijk te zijn gebeurde het gewoon weet nie eens meer hoe precies...maar t viel me nie tegen
Oud 30-05-2002, 21:26
Mark
Mark is offline
Vooral spannend, maar wel ontzettend lekker en vooral lekker rustig en relex gezoend.
Oud 30-05-2002, 21:44
Eaglewing
Eaglewing is offline
Spannend, Romantisch en Lekker (jaja )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 06:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Die gozer zoende vet verrot en veel te nat sindsdien alleen maar met jongens gezoend die wel lekker zoenen, dus geen slechte meer gehad. En me vriendje die zoent perfect
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:16
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
grote blunder net een wasmachine: LAAT MAAR LEKKER DRAAIEN...gadverdamme!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:00
Boogie
Boogie is offline
was gewoon helemaal geweldig
Oud 31-05-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
grote blunder net een wasmachine: LAAT MAAR LEKKER DRAAIEN...gadverdamme!
Maar dat dacht je op dat moment echt niet volgens mij, toen dacht je gewoon 'wauw wat goed'

Gepraat over mensen die niet kunnen zoenen komt pas achteraf....

Overigens kon mijn eerste zoen goed door de beugel, eigenlijk precies zoals ik verwacht had
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:16
miro
miro is offline
Een grote blunder en dat dacht ik op t moment zelf ook, khad helemaal geen zin meer om ooit nog te zoenen Vooral die tanden waren niet erg fijn
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:34
bracelance
bracelance is offline
mijn eerste zoen met mijn huidige vriendin zal ook de eerste zoen zijn met mijn laatste vriendin, want die zoen was geweldig en betoverend.
Oud 31-05-2002, 10:40
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
de eerste en tweede zoen was op 1 dag en
de eerste was echt erg vreselijk vond het heel vies.
en de tweede schaafde ik mijn tong aan zijn beugel.
bah bah bah bah bah bah bah bah.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 11:37
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
op dat moment was ik in de wolken dus was het wel lekker..

later begon ik me wel aftevragen of het op zon wasmachinemanier moest..
Oud 31-05-2002, 14:44
Roozie
Roozie is offline
Ik vond t niet echt lekker, hij kon niet echt heel goed zoenen! Maar het hele sfeertje er omheen maakte t toch wel speciaal zodat ik t daarna zeker nog wel een keer wilde doen (en dat was dus op vakantie een week later )
Oud 31-05-2002, 17:07
Gothic
Gothic is offline
Ik was niet verliefd, maar het was heel erg spannend vond ik... we hadden eigenlijk tegen elkaar gezegd van dat we wilde zoenen... stonden we daar tegenover elkaar , hield wel lekker de spanning erin... het was heel raar vond ik, maar niet slecht... ik denk dat die jongen eigenlijk het beste zoende in vergelijking met de rest ...
Oud 31-05-2002, 18:53
mar87
mar87 is offline
eng, maar ookwel lekker romantisch
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:54
Verwijderd
Hij vond mij leuk, ik hem, dus wij naar buiten (jaja, in die tijd (2 jr geleden of zo) was midden op de dansvloer nog niet netjes ). Allebei hardstikke verlegen en hadden nog nooit eerder gezoend. Dus we staan tegenover elkaar, echt van 'euh... en nu...' en hij stapt op me af, ik sla mijn armen om zijn nek en we zoenen... Ik dacht echt, waaa, wat vaag, wat nat, wat tong, wat is dit?? Maar ik vond het heel cool Het duurde maar 30 seconden of zo, vast niet langer, maar het was het moeite van het proberen waard

(feitjes? Later werd ik zo ongeveer verliefd op hem, maar hij kon niet kiezen tussen mij en een goede vriendin van mij... Uiteindelijk had hij ons geen van beiden )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 19:44
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
Hey!!

Mijn eerste zoen was met een vriend van me vriendins vriend..we kenden elkaar nog niet..maar ineens..was echt super!!! Ik weet het alleen niet helemaal meer!! maar het was egt lkkrrrrrr!! geen blunders ofzow..gwoon lkkr relext

Ow...I love zoenen

kiss moi
Oud 31-05-2002, 20:14
Verwijderd
Bij mij ging het helemaal perfect, maar of het voor hem ook de eerste keer was is me nog steeds een raadsel. Maar het leek alsof we al veel ervaring hadden!

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 08:07
de goeie fee
de goeie fee is offline
hmmmzzz, ik was 13 en we (ik en enkele vrienden, waaronder Hij) waren na de juni-examens naar Oostende gegaan (= de zee dus) ; ik lag op het strand met Hem naast mij, ik lag gewoon te zonnebaden, tot meneer plots een move doet... *VLAM Seg*
Was zo verschoten da ik in de lach schoot daarna werd het steeds leuker
Oud 01-06-2002, 09:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uhm, ik was ook 13 en k weet nu van mezelf dat mijn eerste zoen niet geweldig was (maar dat wist ik toen nog niet natuurlijk ). ik zoen nu toch wel totaal anders dan toen. en nu is denk ik toch wel beter
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 12:46
Passenger
Passenger is offline
was vorig jaar enne... smaakte naar meer zeg maar
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 13:26
woefke
woefke is offline
Citaat:
de goeie fee schreef:
hmmmzzz, ik was 13 en we (ik en enkele vrienden, waaronder Hij) waren na de juni-examens naar Oostende gegaan (= de zee dus) ; ik lag op het strand met Hem naast mij, ik lag gewoon te zonnebaden, tot meneer plots een move doet... *VLAM Seg*
Was zo verschoten da ik in de lach schoot daarna werd het steeds leuker

kannek me al voorsstelle
Oud 01-06-2002, 14:43
Verwijderd
Ik was bijna veertien en ik had een 'vriendje'voor een week ofzo op een kamp (Vinea). En we gaven elkaar gewoon kusjes op de mond en op een gegeven moment zat zijn tong in mijn mond. Ik dacht echt: "What the fock?!" En zat al vastgenageld aan het bankje en wou nooooit meer zoenen daarna. Tweede zoen was iets meer dan een jaar daarna en die was wel lekker. En lang...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:03
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
het was wel leuk want ik was toen erg verliefd op die jongen maar achteraf was het zo van ....hoort het bijten er wel bij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:30
Skyggefall
Skyggefall is offline
Geweldig!
Oud 01-06-2002, 20:41
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
Skyggefall schreef:
Geweldig!

mijn eerste was klote, die gast had diezelfde avond al met 2 anderen gezoend mja, boeie
Oud 01-06-2002, 21:37
punkyfish
punkyfish is offline
blunder
Oud 01-06-2002, 21:48
Janet
Janet is offline
grote flop,moest kockhalzen!!!!!
Oud 02-06-2002, 04:48
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
de eerste kan ik me niet meer herinneren, is iets te lang geleden en was nogal bezopen

de laatste paar waren geweldig
Oud 02-06-2002, 04:55
Verwijderd
Mijn eerste? bagger.... kwam niej eens echt tong bij te pas.. die gast deed gewoon zn bek open... mjah
neej me eerste ECHTE tongzoen was dus met me huidige vriend... volgens mij weet hij dat niet eens...
en hetwas... geweldig... best wel... gewoon goed. perfect moment.. toffe gozer ( naast dat hij dat me vriend is hehehehe)
oeh khad zelfs met em voordat we zoenden!! jaja!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:23
romytjuh
romytjuh is offline
oeh.. *schaam* met de VERKEERDE jongen.. *spijt*
Oud 03-06-2002, 15:57
Donziewoman
Donziewoman is offline
eeyz mensjhu nou ik was ain slagharen blablblabal vakantie vriendjhu blabalabl dus wij zoenen ik vond da alllemaal kei wazug nog nooit gedaan dus dus ik stond zo te trillen haah en hij zijn handen opm e kont wow wat tril je enzow blablabla en jah toen gingen we zoenen en toen ging ut heel wazug fowel verkeerd en jah daarna met mijn vriendjhu weer gezoend diek daarna kreeg en da ging goed...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 16:58
luckyleo
luckyleo is offline
was wel aardig geslaagd de 1e zoen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:28
blacky
blacky is offline
Nou ja het was geen grote blunder, maar om nou te zeggen dat het geweldig was...nee.
Oud 04-06-2002, 07:25
Verwijderd
M'n 1e 'echte' zoen was met een meisje,
in t begin was t een klein beetje stuntelig...
...maar na 4 sec. was t suuuuper kewl
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:53
Jessica K.
Jessica K. is offline
Mijn eerste zoen ging vaag............ik wist totaal nie meer wat ik moest doen, maar hij zei dat alles wel goed ging, nou dan zal dat wel...........ik kan me er nie zo heel veel meer van herinneren!hihihi. ~~~~~~~~~~Dikke kus-XXX- Jessica
Oud 05-06-2002, 15:45
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
'mijn eeerste zoen was echt niet lekker ... hij kon niet zoenen!...twas paar jaar gelede op de camping in zuidfrankrijk...en die jongen heb ik gelukkig nooit meer gezien in nederland...hihi...maar ik zoen nu gelukkig wel anders hihi...en trouwens de eerste kus met elke andere jongen isz eigenlijk best wel eng vin ik maar wel errug leuk!!!
Oud 05-06-2002, 16:21
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Blunder.... vond het echt BAH!! Heeft ook bijna 2 jaar geduurd voordat ik weer 'durfde' te zoenen, haha!
Oud 05-06-2002, 17:06
snoopy
snoopy is offline
GIGANTISCHE blunder! Hij zei dattie vond dat ik er niets van kon, en dat ik m'n mond dicht moest doen... nou ja. ik dacht dat ik het goed deed...
Oud 05-06-2002, 17:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Donziewoman schreef:
ik vond da alllemaal kei wazug
Ik vind jouw schrijfstijl nogal wazig! Kun je de volgende keer misschien wat leestekens ertussen zetten? Sorry, *is dom, begrijpt het niet, zonder komma's e.d.*
Oud 05-06-2002, 17:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar dat dacht je op dat moment echt niet volgens mij, toen dacht je gewoon 'wauw wat goed'

Gepraat over mensen die niet kunnen zoenen komt pas achteraf....

Overigens kon mijn eerste zoen goed door de beugel, eigenlijk precies zoals ik verwacht had
da's niet waar. Als iemand echt niet kan zoenen heb je dat heus wel door. Ik heb een keer met iemand gezoend, en die at me zo'n beetje op. hij kwam steeds maar dichterbij "happen", en dan ging ik weer achteruit... nee, dat was echt niet goed. En dat had ik heus wel door.
Oud 05-06-2002, 17:21
charly not
charly not is offline
uhm, eeerste keer was wel met een aardige jongen.. Hadden zoon beetje de hele avond gepraat enzo.. Aant eind hadde we gezoend, naja, ik had er meer van verwacht.. Maar hij kon achteraf niet echt geweldig zoenen... (lekkere wasmachine)
Oud 05-06-2002, 18:03
Esmée
Esmée is offline
Was met m'n eerste vriendje, hij was een jaar ouder en had al wel eens gezoend. Ik had zoiets van hmm hoe moet dit en ik vond het ook helemaal niks
Oud 05-06-2002, 22:39
Alet
Alet is offline
Grote blunder
Maar dat was ook niet zo raar; ik wenste hem gewoon succes met zijn wedstrijd met een kusje, begint ie me ineens volop te zoenen!
Ik schrok me dood Later ging het wel goed overigens.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:42
muckymouse
muckymouse is offline
t was vreselijk, ik wilde eigenlijk niet, maar t was zo'n stom spelletje.

hij kon t niet, draaide te hard rondje, en hij had kauwgom in ze bek.

na die eerste keer duurde t 1,5 jaar voordat ik weer durfde
Oud 08-06-2002, 11:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
Lekkerrrr...
Alles er rondom heen was al romantisch...en hij had al heeel veel ervaring en ik niet Maar twas WEL lekkerrrr..... En de volgende dag zei hij (hij wist dat t mn 'eerste keer' was) bijna letterlijk dat ie t lekker vond
Oud 08-06-2002, 12:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ghehe dat was eigenlijk enorm lachen. Zonder al te veel gevoelens eigenlijk, want ik was niet zo verliefd op hem, ik vond hem alleen maar knap . Maar het was wel spannend en eigenlijk kan ik me niet meer herinneren of het goed was of niet. Dus zal het wel zo slecht niet geweest zijn . We schoten gewoon telkens in de lach als we wilden proberen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten